*DoM* vs EX

DeletedUser

Guest
Tja het spijt me, ik beoordeel mensen nu eenmaal op de manier hoe ze me benaderen en behandelen....Heel raar is dat, ik weet het, kan er niks aan doen.

Zolang jij denkt dat ik een onder ervaren leider ben van dom, denk jij bije eigen waarom moeite aan hun verspillen, daarbij krijg ik de kans een goede succesvolle stam op te richten, ik verwacht dat mijn mensen gwn doorgaan met wat ikze gezegt heb te doen met de ex gevallen, en epona we hebben miss 2x met elkaar gepraat dus altegoed kende je me ook niet en het grootste deel liep ik gwn beetje te grappen, ik heb nog geen seurieuse poging gedaan opje dorp

-Scarge
 

DeletedUser

Guest
houdt het beschaafd, en nogmaals

veel plezier met jullie oorlog :)

ps: ik ben voor degene die wint ;)
 

DeletedUser

Guest
Zolang jij denkt dat ik een onder ervaren leider ben van dom, denk jij bije eigen waarom moeite aan hun verspillen, daarbij krijg ik de kans een goede succesvolle stam op te richten, ik verwacht dat mijn mensen gwn doorgaan met wat ikze gezegt heb te doen met de ex gevallen, en epona we hebben miss 2x met elkaar gepraat dus altegoed kende je me ook niet en het grootste deel liep ik gwn beetje te grappen, ik heb nog geen seurieuse poging gedaan opje dorp

-Scarge

Nou inderdaad, complimenten voor je tactiek, nu je bijna geen dorpen meer hebt kun je alle aandacht richten op je stam. Vooruit, ik neem mijn woorden over je leiderschap terug, goed gedaan!

Wij hebben wel vaker dan twee keer gebabbeld, waarvan het grootste deel bestond uit bedreigingen (al dan niet "grappig" bedoeld) vanuit jouw kant. En liegen doe je ook, dus al met al heb ik geen hoge pet van je op. Vreemd he?
 

DeletedUser

Guest
tjah, kan gebeuren alsnog het interseert me niet zoveel wat jij denkt,
 

DeletedUser

Guest
1 acount is niks,ik doe er nu 7 in w4,w5 en hier:eek: en het zijn niet allemaal kleine spelers hoor: 1+ 100k:eek: :D , ja ik doe dat graag

Lol, je weet zeker niet wat mijn account op .NET is?
Dat is een account met 106 dorpen.:rolleyes:
W1 .Net en W1.NL zijn de enige accounts die ik zelf speel, maar op beide servers
zit ik ook vaak mensen, op .NL een paar langdurig, zoals Warlo die in Afghanistan is, en dus weinig aan spelen toekomt.
Warlo heeft trouwens 3 dorpen veroverd in de oorlog, best knap dacht ik zo.
 

DeletedUser

Guest
Oh ja, Epona is mijn nieuwe held.
Ze heeft dezelfde mening over Scumpy als ik heb.

Go Epona!:)
 

DeletedUser

Guest
Lol, je weet zeker niet wat mijn account op .NET is?
Dat is een account met 106 dorpen.:rolleyes:
W1 .Net en W1.NL zijn de enige accounts die ik zelf speel, maar op beide servers
zit ik ook vaak mensen, op .NL een paar langdurig, zoals Warlo die in Afghanistan is, en dus weinig aan spelen toekomt.
Warlo heeft trouwens 3 dorpen veroverd in de oorlog, best knap dacht ik zo.

Hier haal je gelijk een puntje van kritiek aan,als ik alle topics goed gelezen hebt wordt warlo door meerdere mensen gesit,lijkt mij een beetje tegen de regels.
 

DeletedUser

Guest
Wijs mij dan de regel aan die aangeeft dat het niet toegestaan is?
 

DeletedUser

Guest
is er niet,

hij mag bepalen wie hem acc sit of dat nu 7mensen per week zijn of 1 maakt weinig verschil, als hij de mensen maar vertrouwt net als ik op wereld1.net op 6mense acc sit en daar perdag iets van 30 min aan besteed aangezien ze niet bepaald klein zijn,

alsje je afvraagt waarom ik nog op ben,

zeg ik Carneval:):D
 

DeletedUser

Guest
Een beetje zoals ME en de rest van de top 20 tegen Opus in het begin?:)
 

DeletedUser

Guest
acefrost, ik had ook een goed army, als ik me suppor tuit me 3de vill had terug getrokken was lil zijn noble's kwijt maar ik d8 dat ze achter mijn 3de vill aan gingen en niet me main, dat ze fake's stuure naar me main en dan me 3de vill pakten anders had ik et overleefd,

maarjah alsnog het maakt me niet uit en ik verlaat wereld 1 en concentreer me op wereld 2 zodra het EX verhaal afgelopen is

Dat is de bedoeling van een goede aanval.
 
Bovenaan