*DoM* vs EX

DeletedUser

Guest
Naar onderhandelingen over een cease fire,
is EX dom genoeg geweest ons aantevallen, aangezien wij aant het discuseeren waaren, zal dit keer iedereen uitgeroeit worden,

wij wensen EX heel veel succes,
-Scarge Duke of *DoM*
 

DeletedUser

Guest
er begint eindelijk wat actie te komen op deze server

succes aan beide partijen toegewenst
 

DeletedUser

Guest
toch al lang aan de gang toch de oorlog:D

jah,
we waaren over een vrede aant bespreken, naardat de oorzakers EX hadden verlaten, hierbij hooren we dat ze een aanval aant plannen zijn op onzen leden van uit EX zelf, natuurlijk pikken wij dit niet:)
-Scarge
 

DeletedUser

Guest
Naar onderhandelingen over een cease fire,
is EX dom genoeg geweest ons aantevallen, aangezien wij aant het discuseeren waaren, zal dit keer iedereen uitgeroeit worden,

wij wensen EX heel veel succes,
-Scarge Duke of *DoM*

Ben ik nou de enige die deze mooie woordspeling ziet? :p
 

DeletedUser

Guest
Naar onderhandelingen over een cease fire,
is EX dom genoeg geweest ons aantevallen, aangezien wij aant het discuseeren waaren, zal dit keer iedereen uitgeroeit worden,

wij wensen EX heel veel succes,
-Scarge Duke of *DoM*

Dit bedoelt hij volgens mij
 

DeletedUser532

Guest
EX is wel egt een poep stam trouwens
ze liggen nergens dicht bij elkaar, er ligt er maar één in het centrum, en verder zowat allemaal aan de rim :p
 

DeletedUser

Guest
EX is de afgelopen dagen dan ook wel een aantal sterke (20 000+punten) spelers kwijtgeraakt... Dat en het opstappen van Jannoi deed ze zwaar dalen. Nieuw zinkend schip? geen idee. Vermoedelijk wel.

Maar om het echt oorlog te gaan noemen weet ik niet. Of zijn bondgenoten ook al ten strijde geroepen?
 

DeletedUser

Guest
EX is de afgelopen dagen dan ook wel een aantal sterke (20 000+punten) spelers kwijtgeraakt... Dat en het opstappen van Jannoi deed ze zwaar dalen. Nieuw zinkend schip? geen idee. Vermoedelijk wel.

Maar om het echt oorlog te gaan noemen weet ik niet. Of zijn bondgenoten ook al ten strijde geroepen?

Jannoi rent weg voor zijn verantwoordelijkheden , beetje raar he als hij voor de zoveelste maal een recruteringkamp kwijt raakt...
Zet wel vraagtekens bij zijn leiderschap lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
EX is wel egt een poep stam trouwens
ze liggen nergens dicht bij elkaar, er ligt er maar één in het centrum, en verder zowat allemaal aan de rim :p

de geenen die op de rim ligge zullen weinig te vrezen hebben,
de geenen die het peg hebben rond het midden te liggen hebben wel een probleem, deezen oorlog zal waarschijnlijk niet lang meer duuren, vorige keer hebben we hetze rustig gemaakt en alleen toen EX2 vanze afgenomen, nu doenze weer lastig en pakken we de hoofdstam,
-Scarge
 
Bovenaan