Discussietopic Wereld 30

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
Klopt, maar is toch zonde, Het is toch altijd het zelfde? Het is gewoon psychologie! IEDEREEN die ergens niet zoveel verstand van heeft is TEGEN veranderingen! Dus ik vind het niet raar dat no-haul of limitted-haul er niet door komt! Betekent niet dat deze veranderingen slecht zijn, je zou er denk ik heel veel gestopte spelers (Die 90% allemaal stoppen omdat het te veel tijd kost) er mee terug kunnen krijgen...

Zwaar volledig hiermee eens.

En dat is nog steeds teveel van een understatement.
 

DeletedUser64124

Guest
Klopt, maar is toch zonde, Het is toch altijd het zelfde? Het is gewoon psychologie! IEDEREEN die ergens niet zoveel verstand van heeft is TEGEN veranderingen! Dus ik vind het niet raar dat no-haul of limitted-haul er niet door komt! Betekent niet dat deze veranderingen slecht zijn, je zou er denk ik heel veel gestopte spelers (Die 90% allemaal stoppen omdat het te veel tijd kost) er mee terug kunnen krijgen...

Volledig mee eens, helaas :(
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar is toch zonde, Het is toch altijd het zelfde? Het is gewoon psychologie! IEDEREEN die ergens niet zoveel verstand van heeft is TEGEN veranderingen! Dus ik vind het niet raar dat no-haul of limitted-haul er niet door komt! Betekent niet dat deze veranderingen slecht zijn, je zou er denk ik heel veel gestopte spelers (Die 90% allemaal stoppen omdat het te veel tijd kost) er mee terug kunnen krijgen...

Idd! Echt waar heur!
 

DeletedUser

Guest
Het kan toch niet zijn dat optie 2 zal winnen. Zo zie je weer de onwetendheid bij een hele zooi TWspelers.
 

DeletedUser43257

Guest
Ik hoop dat Duckje overweegt om ze samen te voegen, dat zou ik echt heel tof vinden. En ook geheel terecht, omdat ze beide goed ontvangen worden en ze samen ook goed passen...

De meeste spelers op tribalwars zijn kleine spelers, met weinig dorpen. Deze spelers vinden farmen nog geweldig en goed voor elke wereld, dan gaat het sneller, dus stemmen zij logischerwijs op optie 2, alleen worden zij nooit groot doordat de grote spelers veel meer farmen... Dus stoppen ze wel weer snel... Ik hoop dat dit logisch overkomt en dat ze gewoon beide opties in 1 wereld gooien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat Duckje overweegt om ze samen te voegen, dat zou ik echt heel tof vinden. En ook geheel terecht, omdat ze beide goed ontvangen worden en ze samen ook goed passen...

De meeste spelers op tribalwars zijn kleine spelers, met weinig dorpen. Deze spelers vinden farmen nog geweldig en goed voor elke wereld, dan gaat het sneller, dus stemmen zij logischerwijs op optie 2, alleen worden zij nooit groot doordat de grote spelers veel meer farmen... Dus stoppen ze wel weer snel... Ik hoop dat dit logisch overkomt en dat ze gewoon beide opties in 1 wereld gooien.

Dit is wat ik al in het begin zei. Ben het hiermee dus volledig eens.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat Duckje overweegt om ze samen te voegen, dat zou ik echt heel tof vinden. En ook geheel terecht, omdat ze beide goed ontvangen worden en ze samen ook goed passen...

De meeste spelers op tribalwars zijn kleine spelers, met weinig dorpen. Deze spelers vinden farmen nog geweldig en goed voor elke wereld, dan gaat het sneller, dus stemmen zij logischerwijs op optie 2, alleen worden zij nooit groot doordat de grote spelers veel meer farmen... Dus stoppen ze wel weer snel... Ik hoop dat dit logisch overkomt en dat ze gewoon beide opties in 1 wereld gooien.

ik hoop hetzelfde als je kijkt op dit topic willen de meeste optie 1 en toch faalt de stemming en gaat de voorsprong naar optie 2, ze moeten maar eens stemming doen op het forum in de plaats en kunnen we zien hoeveel personen op het AF optie 1 of 2 willen, de minder ervaren tw-spelers kiezen volgens mij gewoon steeds wat het goedkoopst is en niet voor veranderingen ,zeer jammer als het optie 2 wordt.
 

DeletedUser10429

Guest
De mensen die voor optie 2 gaan, zijn gewoon belachelijk. Ze willen geen haul limit omdat ze dan niet deftig kunnen farmen, maar dan wel goedkopere munten omdat ze anders te veel moeten farmen?
Dan blijft de vraag ook nog waarom ze niet eens een ander soort wereld willen? Binnen de 2 maanden zal er toch weer een nieuwe wereld starten waar ze kunnen gaan no lifen.
 

DeletedUser65747

Guest
ik hoop hetzelfde als je kijkt op dit topic willen de meeste optie 1 en toch faalt de stemming en gaat de voorsprong naar optie 2, ze moeten maar eens stemming doen op het forum in de plaats en kunnen we zien hoeveel personen op het AF optie 1 of 2 willen, de minder ervaren tw-spelers kiezen volgens mij gewoon steeds wat het goedkoopst is en niet voor veranderingen ,zeer jammer als het optie 2 wordt.

Dat is nog niet eens een heel gek idee, dan worden mensen verplicht gesteld om op het forum te gaan kijken, en worden ze misschien wel verleid om even wat verder te kijken waardoor er weer wat meer forumgebruikers bij komen.

Ik hoop nog steeds op Optie 1 omdat dat betekent dat ik ga spelen, bij Optie 2 pas ik.
 
Reactiescore
1.039
Ja, want bij een stemming op het AF kun je niet 100den accounts aanmaken waardoor het oneerlijk word:rolleyes:
Je zou het wel kunnen doen, maar dan een maal per ip stemmen oid?
 

DeletedUser

Guest
Als nou gewoon iedereen past bij optie 2, dan word het een kut wereld en komt daarna vast wel een keertje gelimiteerd.

Maar de meeste kunnen de verleiding vast niet weerstaan. :eek:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
vanaf wanneer zou je start directie kunnen kiezen??

Niet. Ik heb het Duckje op de chat gevraagd, startdirectie kan nooit gestart worden op w30. :)
 

DeletedUser

Guest
Als nou gewoon iedereen past bij optie 2, dan word het een kut wereld en komt daarna vast wel een keertje gelimiteerd.

Maar de meeste kunnen de verleiding vast niet weerstaan. :eek:

Leuk plan ;) Maar het beste plan is gewoon doen, er zijn al 28 "normale" werelden, dan heb je enkel de classic die lichtjes afwijkt. Er kan nu toch één andere wereld bij zeker? PA functies vind ik ook niet geweldig, maar daar kun je nu eenmaal weinig aan doen. Vroeger was TW wel een stukje goedkoper ;P Ach, we zien wel. Als het twee is wacht ik nog wel even verder. :p
 

DeletedUser

Guest
Ikzelf ben ook voor optie 2 boven optie 1, maar ik vind het heel raar hoe hier gereageerd word.
Er stemmen 3724 mensen. Dit is een groot aantal, en genoeg op hier een mening op te baseren.
Daarvan stemt bijna 2/3 op optie 2. Nu kunnen jullie wel gaan reageren of voelen dat jullie het allemaal beter weten.
Dat is niet zo, kan ik je vertellen! Iedereen heeft 1 stem en die kan hij/zij uitbrengen, doe je dit dan heb jij je zegje gedaan. Je bent geen MOD of community managers ofzo. Maar het is dus raar dat je probeert de optie keuze aan te passen als 2/3 op 2 heeft gestemd. Als het nou 48 om 52% was, is het anders. (maar dat is het niet)
 

DeletedUser

Guest
Lees effe de hele discussie door, dan zie je onze argumenten wel. Elk spel heeft verandering nodig, ik zie je niet eeuwig dezelfde map spelen op COD of het zelfde level in SuperMario... Het wordt saai, je hebt het wel zowat gezien.
Een speciale wereld zorgt voor nieuwe (start)technieken, soms een andere speelstijl, afwisseling en in dit geval moet je nog eens niet gaan no-lifen ook. Problem?
 

DeletedUser

Guest
Weer een nieuwe wereld. *zucht*

W21 was nog lang niet vol en is nu gesloten. Ondertussen komt W30 er aan.

Bij Innogames (of de Nederlandse afdeling daarvan) lijken ze niet te snappen dat het continue openen van nieuwe werelden geen oplossing is voor het teruglopende aantal spelers. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat het er aan bijdraagt.

Het TW weekblad is overleden door gebrek aan input en we openen vrolijk een nieuwe wereld. Prutsers!

Fricken bump.
 

DeletedUser

Guest
aangezien de stemming zal het dus optie 2 worden,

wanneer wordt het gelimiteerd farmen dan eindelijk eens geintroduceert op .nl ??
 

DeletedUser

Guest
Het is beslist, optie 2. Weer maar eens overslaan dan... Wordt weer zo'n rottige no-life wereld of waar je met 6-7 man op één account moet zitten. :mad: Allemaal naar de Engelse TW verhuizen ^^?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan