Discussietopic Wereld 30

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51944

Guest
Met farmlimiet kun je tenminste rustig solo spelen. Maar jij moet weer no-lifen. :eek:

Je kunt ook rustig met een team van 3 spelers spelen toch? :rolleyes:

Het leuke is ook nog dat jij denkt hier de grote jongen uit te hangen terwijl ik je echt nog nooit aan de top van een wereld heb zien staan, dus ga jij nou maar terug en je kooi en kom maar terug als je eens maar in de top 10 opduikt.
 

DeletedUser

Guest
Pfff zoveel haat op dit forum... Voor mijn stop was het hier nog een gezellige plaats waar je al je zever kwijt kon, nu is her één groot breek-elkaar-af-topic. Ik bedoel hier ook niet specifiek jou mee starkid, maar het algemeen. Het begint hier serieus te verzieken...
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Morgen. :)
 

DeletedUser

Guest
Snap eigenlijk niet echt het probleem dat het gewoon toch een farmwereld wordt. Bij andere werelden wordt er dan toch ook niet gezeurd als je het niks vindt speel deze wereld dan gewoon niet en niet steeds opnieuw je standpunten herhalen. Goedkopere goudmunten is toch ook anders of zie ik dat verkeerd? Farmen is altijd een onderdeel geweest van tw en de community heeft toch gekozen voor optie 2. Ik heb ook gekozen voor optie 2. Dus speel gewoon de wereld zoals hij is je kan er toch niks meer aan veranderen. Wereld 26 bijvoorbeeld, daar waren veel en veel meer spelers tegen is er iets tegen gedaan? Nee. Zoals er nooit iets gedaan wordt naar wat de community vraagt. Zolang innogames genoeg geld blijft verdienen zoals het nu is; waarom dan veranderingen brengen?
 

DeletedUser

Guest
Snap eigenlijk niet echt het probleem dat het gewoon toch een farmwereld wordt. Bij andere werelden wordt er dan toch ook niet gezeurd als je het niks vindt speel deze wereld dan gewoon niet en niet steeds opnieuw je standpunten herhalen. Goedkopere goudmunten is toch ook anders of zie ik dat verkeerd? Farmen is altijd een onderdeel geweest van tw en de community heeft toch gekozen voor optie 2. Ik heb ook gekozen voor optie 2. Dus speel gewoon de wereld zoals hij is je kan er toch niks meer aan veranderen. Wereld 26 bijvoorbeeld, daar waren veel en veel meer spelers tegen is er iets tegen gedaan? Nee. Zoals er nooit iets gedaan wordt naar wat de community vraagt. Zolang innogames genoeg geld blijft verdienen zoals het nu is; waarom dan veranderingen brengen?

Omdat op zowel .net als .co.uk er heel positief is gereageerd op de no-haul/limited haul werelden, 't is misschien onbekend voor veel mensen en dan kiezen ze liever voor iets wat bekend is, maar denk dat het goed voor 't spel zou zijn om 't eens te proberen zonder een stemming. Van wat ik van mensen uit de .net community begreep is dat er ook redelijk veel oudere gestopte spelers terug kwamen om die "nieuwe" wereld uit te proberen, nieuwe spelers ofja oude spelers die gestopt waren terug laten komen lijkt mij een goede rede om verandering te brengen?
 

DeletedUser64124

Guest
Omdat op zowel .net als .co.uk er heel positief is gereageerd op de no-haul/limited haul werelden, 't is misschien onbekend voor veel mensen en dan kiezen ze liever voor iets wat bekend is, maar denk dat het goed voor 't spel zou zijn om 't eens te proberen zonder een stemming. Van wat ik van mensen uit de .net community begreep is dat er ook redelijk veel oudere gestopte spelers terug kwamen om die "nieuwe" wereld uit te proberen, nieuwe spelers ofja oude spelers die gestopt waren terug laten komen lijkt mij een goede rede om verandering te brengen?

Je vergeet .de, waar ze ook heel actief bezig zijn over no/limited haul wereld(Linkje voor mensen die een beetje Duits kunnen)
Ik vind het jammer dat deze wereld het niet is geworden. Maaaar, ik heb meerdere keren te horen gekregen dat er wel een no/limited haul wereld gaat komen. Misschien nu niet, maar hij komt wel! Dus gewoon nog even wachten :)
 
Reactiescore
25
De wereld is gestart. Er kan hier gepost worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan