[Discussie Topic Clustercontest Wereld 18]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Tot wanneer kunnen we btw clusters indienen? Over een weekje is de onze normaal helemaal dicht :D
 

DeletedUser

Guest
(Momenteel ingelogd via mijn mobiel, sorry voor eventuele spelfouten)

Het inschrijven is van Maandag avond t/m Zondag avond, en het stemmen is ook van Maandag avond t/m Zondag avond ;)!
 

DeletedUser

Guest
(Momenteel ingelogd via mijn mobiel, sorry voor eventuele spelfouten)

Het inschrijven is van Maandag avond t/m Zondag avond, en het stemmen is ook van Maandag avond t/m Zondag avond ;)!

Stemmen de week na het inschrijven lijkt mij? tegelijk inschrijven en stemmen heeft ja geen zin ?
 

DeletedUser

Guest
Sorry inderdaad nogal onduidelijk vermeld vanaf mijn kant.

Het is dus aankomende Maandag t/m Zondag de tijd om je in te schrijven, en die Maandag t/m Zondag erna is voor het stemmen.
 

DeletedUser

Guest
Kwn ik zie het als ook as in ook dezelfde timeframe. Maar je kan het idd ook anders interpreteren.
 

DeletedUser

Guest
Graag even naar Boregore's cluster kijken voordat je je inschrijft. Ik heb een prima cluster maar als je naar de zijne kijkt weet je al dat het voor mij kansloos is. Iedereen dat dus graag even doen, zodat we geen shitload matige clusters voorgeschoteld krijgen.
 

DeletedUser

Guest
In mijn ogen zijn de 2 die ik net heb binnen gekregen zeker niet matig.

Maar ik snap waar je heen wilt.. niet dat ik straks met 40 van die inschrijvingen zit met ''verspreidde rimclusters''.
 

DeletedUser

Guest
Graag even naar Boregore's cluster kijken voordat je je inschrijft. Ik heb een prima cluster maar als je naar de zijne kijkt weet je al dat het voor mij kansloos is. Iedereen dat dus graag even doen, zodat we geen shitload matige clusters voorgeschoteld krijgen.

Aangezien de stam ook aangegeven moet worden is dat voor mijn stem ook iets wat ik in overweging neem.
Boregore krijgt de maximale punten voor eigen cluster, maar voor inbedding in het stamcluster raakt hij er weer wat kwijt, dus anderen zijn niet bij voorbaat kansloos.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien de stam ook aangegeven moet worden is dat voor mijn stem ook iets wat ik in overweging neem.
Boregore krijgt de maximale punten voor eigen cluster, maar voor inbedding in het stamcluster raakt hij er weer wat kwijt, dus anderen zijn niet bij voorbaat kansloos.

Dat zeg ik ook niet, misschien is die van bijv. Otjenyn wel beter, maar kijk even naar andere clusters voordat je je eigen naam opgeeft.
 

DeletedUser

Guest
Momenteel 6 inschrijvingen binnen, valt me nog aardig tegen ;)!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan