[Discussie Topic Clustercontest Wereld 18]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Clustercontest Wereld 18


Beste AF'ers,

Hierbij kondig ik jullie aan dat we gaan beginnen aan de organisatie van een nieuw Clustercontest!

Uiteraard moeten hier wel regels bij te pas komen omdat het anders te onoverzichtelijk word.
Vandaar dus dit topic, hierin kunnen we met ze alle even brainstormen over welke regels er aan te pas gaan komen, de inschrijf en stem tijden etc.
Enkel de mensen van Wereld 18 mogen in dit topic discussieren, mensen buiten Wereld 18 hebben er niet veel mee te maken.

Ik zal hier beginnen met het lijstje en zal dit dan dus ook bijwerken elke keer als we er in het algemeen mee eens zijn een nieuwe regel toe te passen.
  • Enkel de top ... mag zich inschrijven (<dit moet dus even in de groep gegooid worden)
  • Om te stemmen moet je een speler op Wereld 18 zijn.
  • Je mag niet op je eigen stemmen.
  • Je hebt 7 dagen de tijd om je in te schrijven.
  • Je hebt 7 dagen de tijd om te stemmen.


Momenteel loopt het bij mij vast, hopelijk kunnen jullie me nog aanvullen.

Ook nog om erbij te vermelden:
Mij lijkt het handig om een limiet te zetten voor het inschrijven, hier bedoel ik dus mee dat bijvoorbeeld enkel de top 100 zich mag inschrijven.
Als dit hoger word, zullen er heel veel inschrijvingen binnen komen en word het te onduidelijk.
En ik denk dat als je iemand met een 1MiL cluster laat meedoen die mooi dicht is met uitbreidingsmogelijkheden, of een cluster van 10MiL die er alsnog niet helemaal perfect uit ziet, gaat de stem meestal toch eerder naar de 10MiL omdat die er groter uit ziet.
Als jullie dit limiet toch verhoogd willen hebben moeten we misschien een ''halve finale'' houden en dat er bijvoorbeeld enkel 20 accounts met de beste stemmen door mogen naar de echte finale.


Maak van dit topic dus geen gebruik om te spammen, al merk ik dat het te erg off-topic gaat en het dus wel word gebruikt om te spammen verpesten jullie het jammer genoeg voor jezelf en gooi ik het op een slotje en organiseer ik het verder wel met de regels die ik zo'n beetje voor me heb.
Maar ik denk dat jullie wel volwassen genoeg zijn om dit binnen de lijntjes te houden.



BehindYou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb je alles wel zo'n beetje benoemd.
enkel de top 100 zou ik wel jammer vinden omdat ik persoonlijk weet dat er net buiten de top 100 nog een paar behoorlijk mooie clusters te vinden zijn.

Detailgewijs:
Ik zou ook even invoeren de maat waarop ingezoomd moet worden (bijvoorbeeld 200%)
barbaren ja of nee?
stam aankleuren ja of nee?
andere dorpen aankleuren of enkel je eigen cluster?
Moraalbrekers en dorpenbouwers opnemen in je cluster of juist niet?
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb je alles wel zo'n beetje benoemd.
enkel de top 100 zou ik wel jammer vinden omdat ik persoonlijk weet dat er net buiten de top 100 nog een paar behoorlijk mooie clusters te vinden zijn.

Detailgewijs:
Ik zou ook even invoeren de maat waarop ingezoomd moet worden (bijvoorbeeld 200%)
barbaren ja of nee?
stam aankleuren ja of nee?
andere dorpen aankleuren of enkel je eigen cluster?
Moraalbrekers en dorpenbouwers opnemen in je cluster of juist niet?

Bedankt voor de feedback.

Ik denk dat de maat qua inzoomen rond de 200% goed is, en dan bij coördinaten een dorp invullen die een beetje centraal gelegen is.
Wat mij betreft zonder barbaren.
De stam moet je wel erbij zetten (enkel je eigen stam, geen bondgenoten e.d.)
Enkel je eigen cluster(s) aankleuren.
Moraalbrekers en dorpenbouwers kan hier nog overlegd worden, wat mij betreft niet, maar al willen jullie het wel doen we dat.

edit; In het inschrijf topic zal ik dus ook goed uitleggen hoe je je inschrijft en met welke dingen er allemaal bij en niet bij.


Wanneer?
Wanneer willen jullie dat het ongeveer begint?
Vrijdag t/m Zondag avond ben ik afwezig, dus misschien dat we Maandag het inschrijven startten t/m Zondagavond?
En dan die Maandag erop weer het stemtopic openen t/m Zondagavond, en dan zal ik daarna z.s.m. de uitslag bekend maken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26978

Guest
Zodra er een poll komt moet het er gewoon een zijn zonder linkjes anders kun je de link aan iedereen doorsturen :eek:
 
Reactiescore
88
Superidee!
Zit hier ook een prijs aan vast of is het gewoon voor de fun?

Inschrijven van maandag en stemmen vanaf de week erna vind ik een goed idee ;)
 

DeletedUser

Guest
Calbero, Otje, Boregore.
ik denk 1 van de 3 ;)

Van die is het voor mij zo (Niet omdat ik van Phalanx ben ik heb alle clusters net bekeken).

OtjeNyn = 1, Simpelweg de mooiste vorm/cluster. Enige dorpen die er tussen liggen zijn barbaren.
Calbero = 2, Ook erg mooi cluster alle dorpen eruit gefilterd, vorm spreekt me wat minder aan.
BoreGore = 3, Goed cluster, jammer van de kleine dorpaantallen die er nog in zitten als die eruit zijn is het een erg goed cluster :D
 

DeletedUser

Guest
Van die is het voor mij zo (Niet omdat ik van Phalanx ben ik heb alle clusters net bekeken).

OtjeNyn = 1, Simpelweg de mooiste vorm/cluster. Enige dorpen die er tussen liggen zijn barbaren.
Calbero = 2, Ook erg mooi cluster alle dorpen eruit gefilterd, vorm spreekt me wat minder aan.
BoreGore = 3, Goed cluster, jammer van de kleine dorpaantallen die er nog in zitten als die eruit zijn is het een erg goed cluster :D
Kan ik me wel in vinden. Maar ik ben wel benieuwd, voor hetzelfde geld komt er een cluster langs waar we allemaal van opkijken ;)
 
Reactiescore
88
Van die is het voor mij zo (Niet omdat ik van Phalanx ben ik heb alle clusters net bekeken).

OtjeNyn = 1, Simpelweg de mooiste vorm/cluster. Enige dorpen die er tussen liggen zijn barbaren.
Calbero = 2, Ook erg mooi cluster alle dorpen eruit gefilterd, vorm spreekt me wat minder aan.
BoreGore = 3, Goed cluster, jammer van de kleine dorpaantallen die er nog in zitten als die eruit zijn is het een erg goed cluster :D

Die paar dorpjes moeten nog geïnternd worden, maar we zijn even met wat andere zaken bezig :p
Kaartje met de zogezegde top 3 :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Snap niet wat er zo mooi is aan het cluster van Calbero eerlijkgezegd, rare vorm, 1 miniclustertje ...
persoonlijk is die van Boregore toch echt wel het beste hoor, heb daar ook rekening gehouden met de 3-5 dorpjes van Flappie in zen cluster ...
Natuurlijk is die van Otje prachtig ingewerkt in het stamcluster van Phalanx EN is de vorm prachtig en ook geen of weinig dorpjes in cluster :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan