[Discussie Topic Clustercontest Wereld 18]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
En hoe gaan we het met het ''stemmen'' doen?

Voorheen werd het zo gedaan:


Mijn 3 punten gaan uit naar: Spelersnaam
Mijn 2 punten gaan uit naar: Spelersnaam
Mijn 1 punt gaat uit naar: Spelersnaam


Dat lijkt mij eigenlijk het beste.
Ik kan wel een poll gaan maken, maar dat is te makkelijk door te sturen.
Als we hier stemmen maken we gewoon de regel dat je je spelersnaam en stamnaam moet vermelden boven je puntenuitdeling, zodat we weten dat er niet vals gespeeld word.

(Er kan uiteraard vals gespeeld worden door vriendjespolitiek maar daar is simpelweg niks aan te doen).
 
Reactiescore
978
Als alle deelnemers bekend zijn kan ik ook een totaal kaartje maken met alle deelnemers op 1 kaart als extraatje. Als overzicht dus om uiteindelijk te kiezen na ze apart te hebben bekeken.
 

DeletedUser

Guest
Als alle deelnemers bekend zijn kan ik ook een totaal kaartje maken met alle deelnemers op 1 kaart als extraatje. Als overzicht dus om uiteindelijk te kiezen na ze apart te hebben bekeken.

Als je het resultaat eerst even pmt als je het af hebt, om het even goed te bekijken, want het kan nogal messy worden als we teveel inschrijvingen krijgen.


BehindYou
 
Reactiescore
978
Als je het resultaat eerst even pmt als je het af hebt, om het even goed te bekijken, want het kan nogal messy worden als we teveel inschrijvingen krijgen.


BehindYou

Kan dat met photoshop redelijk duidelijk maken. En denk toch wel dat vooral spelers met een toch wel beetje redelijke cluster meedoen en niet degene die over 7 continenten verspreid liggen..
 

DeletedUser

Guest
Kan dat met photoshop redelijk duidelijk maken. En denk toch wel dat vooral spelers met een toch wel beetje redelijke cluster meedoen en niet degene die over 7 continenten verspreid liggen..


Klopt, nou lijkt me een leuk initiatief om te doen ;)
 

DeletedUser

Guest
(Er kan uiteraard vals gespeeld worden door vriendjespolitiek maar daar is simpelweg niks aan te doen).

Tja, als mensen zo willen winnen.. neuh, verwacht eigenlijk wel van W18 dat het gewoon goed gaat :D

Ik ga in ieder geval zo objectief mogelijk stemmen :D
 

DeletedUser54807

Guest
Ik had ook het idee het hier te zetten maar dacht toen aan iets: als je je inschrijft weet iedereen je cluster al na de 2de week en zo is er ook niets aan omdat altijd de zelfde cluster zal winnen.
Word er gestemt op naam of zonder naam?
 

DeletedUser

Guest
Ik had ook het idee het hier te zetten maar dacht toen aan iets: als je je inschrijft weet iedereen je cluster al na de 2de week en zo is er ook niets aan omdat altijd de zelfde cluster zal winnen.
Word er gestemt op naam of zonder naam?

Tja ik denk dat de meeste ''toppers'' wel weten van wie welk cluster zo'n beetje is, maar we kunnen de clusters gewoon op volgorde zo neerzetten:
Cluster 1
Plaatje

Cluster 2
Plaatje

In plaats van:
Spelersnaam | Stamnaam
 

DeletedUser54807

Guest
Tja ik denk dat de meeste ''toppers'' wel weten van wie welk cluster zo'n beetje is, maar we kunnen de clusters gewoon op volgorde zo neerzetten:
Cluster 1
Plaatje

Cluster 2
Plaatje

In plaats van:
Spelersnaam | Stamnaam
ok is goed, wat ga je doen aan dat ander probleem :D
 

DeletedUser

Guest
neen, als bv de cluster van speler x elke week wint is er niet veel meer aan

Elke week?

Het is gewoon een eenmalige uitslag, behalve als er ECHT veel inzendingen komen, dan maken we gewoon een voorronde waarbij de top 20 (qua stemmen) door gaan.
 

DeletedUser54807

Guest
Elke week?

Het is gewoon een eenmalige uitslag, behalve als er ECHT veel inzendingen komen, dan maken we gewoon een voorronde waarbij de top 20 (qua stemmen) door gaan.
ah oke, sry had het verkeerd begrepen :p ik dacht dat het elke week ging komen
 

DeletedUser

Guest
ah oke, sry had het verkeerd begrepen :p ik dacht dat het elke week ging komen

Haha nee dat zou een beetje ''te'' worden.

Het is beter als het 1x in de 3 maanden is ofzo, dan zit er tenminste vordering in de clusters, en dan kunnen we het ook met de uitslagen van de vorige keren vergelijken etc.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat er helemaal geen inschrijflimiet moet zijn. Het is niet alsof elke speler hier op het AF komt... Iedereen zou moeten kunnen deelenemen, discrimineren mag zelfs niet op het forum, al is het hier dan maar op rang ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat er helemaal geen inschrijflimiet moet zijn. Het is niet alsof elke speler hier op het AF komt... Iedereen zou moeten kunnen deelenemen, discrimineren mag zelfs niet op het forum, al is het hier dan maar op rang ;)

Zit op zich wat in, maar wat word dan het ''limiet'' voordat we een voorronde houden, want STEL dat we 100 inschrijvingen krijgen, dat is niet te doen, dus bijvoorbeeld ALS we meer dan 50 inschrijvingen hebben een voorronde houden waarbij de top 20 doorgaat (qua stemmen) en daarna weer een nieuwe stemming.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, zo deden we het op w16 ook. Eerst een preselectie door de topicstarter/organisator en daarna een stemming tussen de resterende accounts. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan