Discussie: Klachten Classics (gs productie & afsluiting)

Reactiescore
1.094
Voor de geïnteresseerde, hier is de link waarin wat uitleg word gegeven. Ook staat daarin weer een verwijzing naar de post van Duckje, waarom op CL12 is besloten dat barbarendorpen niet meer geedeld mochten worden.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/barbarendorpen-classic.197019/

Het gaat heel debiel overkomen als er nu niets wordt gedaan, omdat het stamlimiet nu
2 accounts lager is.
 
Reactiescore
660
Nieuwe spelers moeten een kans krijgen hé.
Zelden gezien KPHS dat jij antwoordt op je eigen post. Maar je hebt gelijk. Haha.
 
Reactiescore
276
Nou wat een verhalen allemaal. Hopen maar dat het goedkomt dan. Een restart zou ik wel wat vervelend vinden, tho. Kunnen we al die mensen die geteched hebben naar zsm farmen niet meer uitlachen.
 
Reactiescore
1.094
Ja dat gaan ze denk ik ook niet doen. Dus mag Poo 4000 barbarendorpen handmatig weghalen. Dagtaakie :)
 

DeletedUser71971

Guest
Zou mooi zijn als het mogelijk is dat je alleen 3k+ bb's kan edelen aangezien bb's hier tot 2,5k groeien zou dat wel een ideale oplossing zijn maar vrees dat dat niet in te stellen is :(

Wat moeten we dan met de overige bb's ?
We zouden ze niet kunnen farmen en niet edelen :p
 

DeletedUser77549

Guest
Je kan niet farmen op deze wereld, en het punt ging er juist over dat we de bbs juist niet geedeld zien worden.
 
Reactiescore
660
Nou wat een verhalen allemaal. Hopen maar dat het goedkomt dan. Een restart zou ik wel wat vervelend vinden, tho. Kunnen we al die mensen die geteched hebben naar zsm farmen niet meer uitlachen.
Hoeveel zouden er al die questjes in de instellingen hebben gezocht omdat ze niet links boven op het scherm staan?
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Beste mensen,

Wat mij opviel na bijna 24 uur na de start is het volgende, er zijn mensen die in de top 25 staan met punten waarvan ik denk wat heb je geupgraded... en na bijna 24 uur na de start zijn er gewoon mensen met troepen.. , dan denk ik van man man man waar begin je aan :D volgens mij zijn die mensen vergeten dat het een NO HAUL wereld is en je dus niks kan farmen, dus waarom zou je troepen maken en geen mijntjes uppen o_O dan verspil je GS aan wat niet nodig is terwijl je andere dingen ermee moet doen..
Hier een voorbeeld van iemand met 10 jaar ervaring die die fout ook maakt:
In de hoop dat mensen dit lezen en er wat aan kunnen hebben.
 

DeletedUser63114

Guest
Beste mensen,

Wat mij opviel na bijna 24 uur na de start is het volgende, er zijn mensen die in de top 25 staan met punten waarvan ik denk wat heb je geupgraded... en na bijna 24 uur na de start zijn er gewoon mensen met troepen.. , dan denk ik van man man man waar begin je aan :D volgens mij zijn die mensen vergeten dat het een NO HAUL wereld is en je dus niks kan farmen, dus waarom zou je troepen maken en geen mijntjes uppen o_O dan verspil je GS aan wat niet nodig is terwijl je andere dingen ermee moet doen..
Hier een voorbeeld van iemand met 10 jaar ervaring die die fout ook maakt:
In de hoop dat mensen dit lezen en er wat aan kunnen hebben.

Zijn er gewoon die de wereldinstellingen niet lezen voor ze op een wereld starten. Zo heb je er altijd wel :p
 

DeletedUser23855

Guest
Beste mensen,

Wat mij opviel na bijna 24 uur na de start is het volgende, er zijn mensen die in de top 25 staan met punten waarvan ik denk wat heb je geupgraded... en na bijna 24 uur na de start zijn er gewoon mensen met troepen.. , dan denk ik van man man man waar begin je aan :D volgens mij zijn die mensen vergeten dat het een NO HAUL wereld is en je dus niks kan farmen, dus waarom zou je troepen maken en geen mijntjes uppen o_O dan verspil je GS aan wat niet nodig is terwijl je andere dingen ermee moet doen..
Hier een voorbeeld van iemand met 10 jaar ervaring die die fout ook maakt:
In de hoop dat mensen dit lezen en er wat aan kunnen hebben.

Tja het is schaamtevol om te zeggen, maar ik ben in de zelfde fout gestapt. Ik speel vanaf w5, maar heb nooit met pakketjes gespeeld/tech lvls/no haul etc, misschien zijn die werelden precies de gene geweest die ik niet speelde. Ik heb de instellingen wel gelezen, maar bij 'no haul' wist ik niet dat dat stond voor 'niet farmen' of iets dergelijks. Mijn gedachte was dus gsjes ff uppen naar iets van 10/10/15 ofzo en dan meteen naar lc gaan en al die bbtjes farmen (het zijn er heel veel). Daardoor stond ik ook in top 5, aangezien ik een smid maakte, hoofdgebouw 10 etc. Ik las toen dat het niet mogelijk was om te farmen haha, wat een pijnlijke ontdekking was. Maar goed ik denk dat er zat mensen zijn die de fout hebben gemaakt of mensen die gewoon niet zo goed in tw zijn en het al lang leuk vinden om keertje top 25 te staan.
 

DeletedUser74552

Guest
Waarom word er geen normaal topic geopend voor dit soort posts als hierboven ?
Laten we het hier gewoon even on topic houden en ons focussen op de klacht over te veel BB's.

Mods?
 
Reactiescore
1.094
Waarom word er geen normaal topic geopend voor dit soort posts als hierboven ?
Laten we het hier gewoon even on topic houden en ons focussen op de klacht over te veel BB's.

Mods?


Mee eens, dat mensen de instellingen niet lezen of begrijpen dat is een discussie die ze beter in een eigen topic of praathoek kunnen voeren.

We focussen ons hier op de problemen die zich voorgaande classics hebben voorgedaan, en nu met de huidige instellingen alleen maar erger worden.
 
Reactiescore
510
Ach joh, nohaul start is keer dan alleen je gs uppen :)
 
Reactiescore
746
Hoi!

De instelling voor barbarendorpen waren inderdaad fout vanwege een fout gelopen reset van de vorige ronde. Onze excuses. We hadden deze setting aangepast maar dan blijven de barbs natuurlijk bestaan.

We hebben nu manueel een vrij groot aantal barbarendorpen verwijderd zodat dit weer in orde is.
Met dank aan @Moonlight voor het op zo'n korte tijd ontwikkelen van een lijst met dorpen die verwijderd moesten worden. :)

Veel plezier in deze classic!

Mvg,
Joris
 
Reactiescore
1.094
Kijk dat is service. Maar het is maar mooi wel een verwijzing dat jullie soms beter iets meer tijd in de voorbereiding kunnen steken dan dit achteraf. Wij vinden het echt niet erg dat de volgende classic even op zich laat wachten, zeker niet in de afgelopen periode (feestdagen) als jullie daarmee genoeg tijd over zouden houden om alle settings nog even te dubbel checken bijv.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Tja het is schaamtevol om te zeggen, maar ik ben in de zelfde fout gestapt. Ik speel vanaf w5, maar heb nooit met pakketjes gespeeld/tech lvls/no haul etc, misschien zijn die werelden precies de gene geweest die ik niet speelde. Ik heb de instellingen wel gelezen, maar bij 'no haul' wist ik niet dat dat stond voor 'niet farmen' of iets dergelijks. Mijn gedachte was dus gsjes ff uppen naar iets van 10/10/15 ofzo en dan meteen naar lc gaan en al die bbtjes farmen (het zijn er heel veel). Daardoor stond ik ook in top 5, aangezien ik een smid maakte, hoofdgebouw 10 etc. Ik las toen dat het niet mogelijk was om te farmen haha, wat een pijnlijke ontdekking was. Maar goed ik denk dat er zat mensen zijn die de fout hebben gemaakt of mensen die gewoon niet zo goed in tw zijn en het al lang leuk vinden om keertje top 25 te staan.

Dan lieg je glashard. W5 had zowel pakketjes als techlevels (15). ;)
 
Bovenaan