De Zomeroorlog!

Reactiescore
73
Ik negeer ff je inhoud, boeit mij gewoon niet. Ik wil je meer de vraag stellen, als je als 1 werkt samen met koh, waarom joinen jullie hun niet? Of is dat iets dat koh niet wil? Ze wilden anders maar al te graag met ons in fusie ;)
Of als jullie aangevallen worden, gaat er ook deff van het o zo grote koh naar jullie toe? Denk dat de laatste aanval op patrick dat wel bewezen heeft.

Het boeit mij echt niet welke stappen jullie nemen als stam en ik snap dat je bij een grotere partij hulp zoekt. Enige is, dat Koh een stam is die anderen simpelweg gebruikt. Kijk naar de stam UD, een ud lid zelf zegt gedwongen te worden om deff te sturen. Denk daar eens over na :)
Speciaal voor jou laat ik straks wat leuks zien wat toont dat je woorden zoals -gedwongen- leugens zijn:)
 
Reactiescore
723
Allemaal leuk en aardig, maar in de tijd dat jullie gesprekken voerden met koh viel koh jullie wel aan. Waarom denk je dat ze nu wel te vertrouwen zijn?
Het is toch mogelijk als je als stam een "driestrijd" hebt en toch merk je dat het niet gaat lukken om met de ene stam eerst de andere stam uit te schakelen.
Die aanvallen van KOH die toen waren verzonden zijn al lang aangekomen en zorgden ervoor dat patrick hoog in de def ranglijst staat.
Wilt dat dan zeggen dat iedereen die destijds jou heeft aangevallen nu niet een vriend kan zijn?
Visies kunnen veranderen, neem dat maar aan. Als jij bvb besloot om in het begin van de wereld mee te groeien met de rim en dan kun je niet meer mee en zijn er toch steeds dorpen dicht bij je cluster waardoor het niet zo zeer meer nodig is om naar de rim te springen. Je besluit dan om in de core te blijven. Je visie is dan veranderd. Dat kan op andere manieren ook.

Ik negeer ff je inhoud, boeit mij gewoon niet. Ik wil je meer de vraag stellen, als je als 1 werkt samen met koh, waarom joinen jullie hun niet? Of is dat iets dat koh niet wil? Ze wilden anders maar al te graag met ons in fusie ;)
Of als jullie aangevallen worden, gaat er ook deff van het o zo grote koh naar jullie toe? Denk dat de laatste aanval op patrick dat wel bewezen heeft.

Het boeit mij echt niet welke stappen jullie nemen als stam en ik snap dat je bij een grotere partij hulp zoekt. Enige is, dat Koh een stam is die anderen simpelweg gebruikt. Kijk naar de stam UD, een ud lid zelf zegt gedwongen te worden om deff te sturen. Denk daar eens over na :)
giphy.gif

Iets met ledenlimiet dat al zeker niet gaat. Niet iedereen zou in KOH of naar CBT kunnen joinen ;)
Misschien willen ze met ons fusie :rolleyes:, maar zagen al snel dat het ledenlimiet dat niet ging toelaten.
Mij dwing je niet om def te sturen @KOH, als ik def stuur, dan stuur ik dat vrijwillig :engel:
Wel spijtig dat je de rest van mijn inhoud negeert. Je kloeg vroeger nogal dat je forum posts met inhoud wou zien. Hier is er dan 1 en je negeert hem. :(

Ik probeer het luchtig te maken met smileys. Leuk of niet leuk?
 
Reactiescore
328
Ik werkte een tijdje alleen samen met Patrickb3. Dit was niet in stamverband. Ik heb gezegd dat als hij werd aangevallen door een Famke lid destijds (dus vooral door St. Jimmy), hij altijd Os mocht vragen van mij. Toen St.jimmy niets meer voorstelde qua account is deze pact gestopt.
Onderschat St. Jimmy niet he :D
 
Reactiescore
30
@miketijger

Dus je wilde graag dat Patrick hoog in de ranglijst stond met Def om te laten zien dat jullie veel Def hebben?

Verder is het not my business, maar zie ik jullie als CBT zijnde toch genaaid worden. Succes met deze strijd!
 
Reactiescore
723
@miketijger

Dus je wilde graag dat Patrick hoog in de ranglijst stond met Def om te laten zien dat jullie veel Def hebben?

Verder is het not my business, maar zie ik jullie als CBT zijnde toch genaaid worden. Succes met deze strijd!

Waarom zouden we dat zo graag willen om te laten zien dat we def hebben? Hymne viel ons aan. Wij vroegen er niet achter. Tis gewoon een leuke prestatie van hem.

@kenomien waar speel je eigenlijk?
 

DeletedUser70435

Guest
Volgens mij was er toch een zekere Bram aanwezig hoor:eek:
Dat ik er speel wil toch niet zeggen dat ik er gisteravond was? Wij hebben gisteren niet eens gepm'd, dus je kan niet zeggen dat ik er was. Er was 5 uur lang niemand, dat is het feit.
 

DeletedUser70435

Guest
Oké, je neemt dorpen van Driver. Gezien, proficiat.
Daar heeft ie het niet eens over lol. Woutertje is ook al maanden gestopt dus hij was het niet op St Jimmy. Ik heb gehoord dat er momenteel een erg ervaren en goede speler op St. Jimmy speelt :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
328

DeletedUser78605

Guest
Speciaal voor jou laat ik straks wat leuks zien wat toont dat je woorden zoals -gedwongen- leugens zijn:)
Ja, excuses voor dat deel. Hoorde het daarna ook, maar geen tijd gehad om het aan te passen.
Maar bekijk even het kaartje op twstats. Markeer onze stam + siris maar rood en dan al jullie stammen een blauw. Bekijk dan even naar het verschil op deze wereld. Dat is de reden dat jullie spel laf is.
En dan ook te bedenken dat jullie ons als bg/fusie erbij wilden.
 
Reactiescore
142
Ja, excuses voor dat deel. Hoorde het daarna ook, maar geen tijd gehad om het aan te passen.
Maar bekijk even het kaartje op twstats. Markeer onze stam + siris maar rood en dan al jullie stammen een blauw. Bekijk dan even naar het verschil op deze wereld. Dat is de reden dat jullie spel laf is.
En dan ook te bedenken dat jullie ons als bg/fusie erbij wilden.

Als we met Hymne hadden gefuseerd, hadden we de andere concrete contacten niet aangegaan. Door de ontbinding van de NAP met Hymne hebben wij besloten om met andere stammen nauwer samen te werken. En ja er waren al veel contacten tijdens de NAP met Hymne. Maar toch zou het er anders uitgezien hebben.

Gebeurd het ook op andere werelden dat er wordt geklaagd over het aantal BG/NAP een stam heeft?
 

DeletedUser77953

Guest
Als we met Hymne hadden gefuseerd, hadden we de andere concrete contacten niet aangegaan. Door de ontbinding van de NAP met Hymne hebben wij besloten om met andere stammen nauwer samen te werken. En ja er waren al veel contacten tijdens de NAP met Hymne. Maar toch zou het er anders uitgezien hebben.

Gebeurd het ook op andere werelden dat er wordt geklaagd over het aantal BG/NAP een stam heeft?

Als het zo extreem is wordt er nog meer geklaagd dan wij momenteel doen.
 
Bovenaan