De zege van Teutonic Order !

DeletedUser25412

Guest
Hoezo wil je nooit meer terugkomen naar tribalwars Spyronamic? Je bent vast nog wel verbonden met dit spel na zoveel jaar, ik denk dat je over een tijdje op een nieuwe wereld gaat beginnen om de leegte die W4 achterlaat op te vullen:p
 

DeletedUser53052

Guest
Hoezo wil je nooit meer terugkomen naar tribalwars Spyronamic? Je bent vast nog wel verbonden met dit spel na zoveel jaar, ik denk dat je over een tijdje op een nieuwe wereld gaat beginnen om de leegte die W4 achterlaat op te vullen:p

Oh, echt niet hoor, vanaf ik die PA verkocht heb zal je me hier op z'n minst de eerste 3 jaar niet meer zien (hopelijk :D)
 

DeletedUser

Guest
Proficiat Aan de stamleden van Order.
Dit was de leukste wereld die ik ooit heb bespeeld!!!

Vanwege de oudstamleider van -300- ,W4- jsobko.
 

DeletedUser858

Guest
Gefeliciteerd! :)
En eigenlijk gefeliciteerd aan iedereen die er nog was op W4, het zolang volhouden is ook een hele prestatie!

En rang 23.. Als je die behaald hebt, dan ben je pas echt een pro ;)
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste, van harte gefeliciteerd met jullie overwinning stam Order en ten tweede, spijtig dat je hebt verloren Stridency (we zaten in dezelfde stam op w34) je hebt hard gestreden maar het net niet gehaald en alle spelers veel suc6 in het verdere tw en jullie leven.

grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54934

Guest
Gefeliciteerd van een Order... Ik was zelf het 5e lid dat toetrad vanaf OPX maar heb het niet zolang als jullie volgehouden... gefeliciteerd!
 

DeletedUser26555

Guest
Gefeliciteerd allen, nog veel succes in het verdere leven:)
 
Reactiescore
2.064
Gefeliciteerd Order
 

DeletedUser52088

Guest
Proficiat Order :)

W4 heb ik al lang verlaten maar het was wel een erg leuke wereld :)
 

DeletedUser17997

Guest
Gefeliciteerd met jullie overwinning order. W4 is de leukste en gezelligste wereld waar ik met wijlen Irish_Godfather ook wel bekend als John heb gespeeld. Toen wij stopte waren jullie al de sterkste stam. Dus deze overwinning is zeker verdiend, en ik spreek ook voor John. Hij zou er ook zo over gedacht hebben als hij nog leefde.

Ik ben trouwens weer te vinden op wereld 35 :)
 
Bovenaan