De zege van Teutonic Order !

DeletedUser26928

Guest
Ook vanaf deze zijde als oud speler van w4!

Gefeliciteerd order met jullie terechte overwinning!


Ps......
Speel nu samen met kwakje aan de zelfde zijde...hij wou dat liever dan vijanden....
 

DeletedUser26928

Guest
Na bijna 2300 dagen is het zover... Wereld 4 komt aan een einde na een 3 jaar lange eindstrijd tussen de laatste 2 overgebleven stammen van de wereld: Order & =TFF=. Proficiat aan alle overgebleven spelers ! Op twee na dan...

user_image.php


Met maar liefst bijna 50.000 veroverde dorpen door Order, is dit het hoogste resultaat op TW.nl !
Er werden maar liefst 75 =TFF= spelers geëlimineerd en 2,7 miljard tegenstanders verslagen
e8tis1.jpg

Of =TFF= ook dapper terug vocht ? In het begin zeker wel, maar over het algemeen zeg ik; eigenlijk niet. Sinds het trio Moskva, Robbie & Koning Joost werd uitgeschakeld, stond het vast dat Order zou overwinnen. Met beukende krachten, stamacties van soms wel 30.000 clears, samenwerking, hulp, vertrouwen & motivatie hebben we toegeleefd naar dit moment. Ooit een klein maar gevreesd stammetje, met wortels uit W2, dat is uitgegroeid tot een wereldmacht. Vele TW(.nl) records hebben we op onze naam geschreven, zoals de eerste stam met één miljard en twee miljard punten. Het eindtotaal is momenteel 2,63 miljard punten, het op één na grootste. We hebben veel stammen zoals Ares, -BWR-, *Free* & -=NW=- zien gaan, maar Order is blijven bestaan !

Ik wil alle Order leden bedanken die deel uitmaken of deel hebben uitgemaakt van één van de grootste, mooiste en meest respect verdienenden stammen van TW.nl. Een extra bedankje aan de geweldige leiding ; het justus08 duo, Sabum, Slainky, fmcedric, Nemessis & gimly37 die altijd alles in goede banen hebben geleid.
Als laatste citeer ik nog een deel uit onze stamtekst;

A tribe, of which I am proud!

Nogmaals bedankt iedereen voor die geweldige 6 jaar

Kaartje van bij +- de oprichting (Order = lichtgroen)
1209361539.png

Kaartje bij het begin van de laatste oorlog:
1303538078.png

Nu:
1380963413.png

Kleine opmerking.

Moskva is zelf gestopt waarna door slecht vv werk. Jullie account hebben kunnen pakken. Wil wel graag de waarheid over mijn acxount.

Daarnaast de rest klopt zo grotendeels ja.
 

DeletedUser11552

Guest
Kleine opmerking.

Moskva is zelf gestopt waarna door slecht vv werk. Jullie account hebben kunnen pakken. Wil wel graag de waarheid over mijn acxount.

Daarnaast de rest klopt zo grotendeels ja.

Haha , eerst en vooral Proficiat aan die mensen die deze wereld gewonnen hebben! Ik herinner mij het van w25 wat toch op één of andere manier een kick geeft ^^.

Over moskva , hij haalde het zelfde smoesje uit bij ons op w25. Kreeg hij een massa over zich , gaf hij de vv af en kwam hij later terug om te zeggen dat we slecht ge-vv'd hadden. (OM daarna te horen te krijgen dat hij tijdens deze massa eigenlijk aan het solliciteren was bij de stam die hem aanviel.) Dus op 2 werelden dat smoesje gebruiken , klinkt eigenlijk niet als de waarheid :).

Voor de rest , als ik jullie was ... vlug beginnen met jullie allen in een nieuwe wereld en have verder serieus veel fun! :D
 

DeletedUser53052

Guest
Nou, ik verkoop alleszins gewoon al m'n PA en laat me hier nooit meer zien ;)
 
Reactiescore
660
B en b

Kan iemand de twee founders van het project ORDER nog bereiken.

Brotch en baumpies, met hun typische orders. Begonnen met dit project op w2, verdergezet op w4.
2 zalige spelers.
Verdwenen lang voor deze wereld eindigde.
Ben erg blij voor hen dat ORDER toch ergens zonder hen heeft doorgezet.
Hopelijk lezen een paar oude spelers uit order dit en kunnen ze Mathieu en Ruud dit doorzeggen.
Dikke proficiat Order.

Aan alle originele order leden. Vaarwel kerels en tot hoors.
 

DeletedUser20192

Guest
Ik ben hier ook zeker mee eens een leuke tijd op tw 4 bij order night-wings, vvv etc

ja Stridency door mij heeft zij dit mooie account ooit verkregen heel lang geleden in het begin toen ze nog als Prinses le..op een account zat in C43, en ik dit account wat ze nu heeft ook in mijn bezit had, ik gunde haar dit account dan ook zeker, ze heeft het wel zelf zo groot gemaakt, en ja ze was de defene queen

nogmaals bedankt daarvoor Cesarnero
ja, toen waren we nog jong en onbezonnen
ondetussen zijn we allemaal een heel aantal jaren ouder maar misschien nog steeds onbezonnen

dikke proficiat aan alle Order leden en zeker ook aan de Order leiding
het is een leuke tijd geweest
de volhouder wint altijd

Stri
 

DeletedUser

Guest
proficiat aan alle order leden .
dank aan TFF ,ondanks dat ze zo passief het einde van deze wereld hebben beleefd , en dat mijn troepjes veelvuldig een
bezoek mochten brengen .

hier stopt TW voor Querqo
 
Reactiescore
1.094
Top, gefeliciteerd!
 

DeletedUser3877

Guest
B en b

Kan iemand de twee founders van het project ORDER nog bereiken.

Brotch en baumpies, met hun typische orders. Begonnen met dit project op w2, verdergezet op w4.
2 zalige spelers.
Verdwenen lang voor deze wereld eindigde.
Ben erg blij voor hen dat ORDER toch ergens zonder hen heeft doorgezet.
Hopelijk lezen een paar oude spelers uit order dit en kunnen ze Mathieu en Ruud dit doorzeggen.
Dikke proficiat Order.

Aan alle originele order leden. Vaarwel kerels en tot hoors.

Ik heb met baumpies recent contact gehad. Het account baumpies verdween nog voor Order opgericht was maar hij zat daarna nog regelmatig op W4 via mijn account. Hij was ook blij met de overwinning :)
Brotch heeft zeer lang op een account in Order gespeeld (op W4)
 

DeletedUser14244

Guest
Na al die jaren zit het er eindelijk op.

Proficiat aan al m'n medestamgenoten. Proficiat aan de leiding voor steeds alles in goede banen te leiden. Dat moet zeker niet altijd gemakkelijk geweest zijn.

Proficiat ook aan die paar TFF'ers die er toch de moed in hebben gehouden.
 

DeletedUser21032

Guest
Jongens, stuur nog ff rap een laatste x die clears uit wil je? :D
 
Reactiescore
111
Punten gemiddelde per dorp van de rang 2 klopt in de screen van Duckje niet :D


Gefeliciteerd Order!
 

DeletedUser69565

Guest
Gefeliciteerd Order,
Het is een zeer verdiende overwinning,


konijnen
 
Bovenaan