De zege van Teutonic Order !

DeletedUser53052

Guest
Je doel is dus om aandacht te krijgen dan ? :confused: Want dat woord komt meermaals, al dan niet letterlijk, in je post voor ?
En zoals ik al zei deed ik regelmatig/vaak Vv's om mee kingaapje en billie wat weg te werken. Na enkele weken waren ze BB... En ja, er zijn spelers die dorpjes namen van tante D, zoals ik ook al zei. Is eigenlijk totaal niet relevant. Je loopt hier te pronken met het edelen van BB's in een barbarencontinent ? Dat er dan spelers waren die niet veel moeite deden om je serieus weg te werken en af en toe wat probeerden, ligt er gewoon aan omdat dat account onbelangrijk was. Overigens is dat al 2 jaar geleden ofzo, en we hebben wel meerdere kleine spelers gehad in onze cluster. Lijkt me niet meer dan normaal ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25412

Guest
Ik reageer enkel weer op jullie reacties, waarne jullie weer op mijn reacties reageren, ik heb al geen flauw idee meer hoe het zo kwam.
Ik denk dat je hier suggereert dat ze op BB gingen, omdat jullie ze aanvielen, laat ik alvast weten dat dat niet zo was.

Dus een account dat BB dorpen midden in een cluster van Order edelt en daarna ook nog dorpen van een order speler overneemt is totaal irrelevant? Oke, dat neem ik dan maar van je aan. Ik had liever niemand gehad in me cluster, want als die te groot zou zijn geworden, zou je alle def daar terug moeten halen en zou je dat niet meer aan het front kunnen neerzetten.
 

DeletedUser21032

Guest
Slayertje, wat ben jij een jankertje dag niet tegen zijn verlies kan.
 

DeletedUser53052

Guest
Ik reageer enkel weer op jullie reacties, waarne jullie weer op mijn reacties reageren, ik heb al geen flauw idee meer hoe het zo kwam.
Ik denk dat je hier suggereert dat ze op BB gingen, omdat jullie ze aanvielen, laat ik alvast weten dat dat niet zo was.

Dus een account dat BB dorpen midden in een cluster van Order edelt en daarna ook nog dorpen van een order speler overneemt is totaal irrelevant? Oke, dat neem ik dan maar van je aan. Ik had liever niemand gehad in me cluster, want als die te groot zou zijn geworden, zou je alle def daar terug moeten halen en zou je dat niet meer aan het front kunnen neerzetten.

We hebben het er over een dom account van nog geen 3 miljoen punten, dat misschien amper 200BB dorpen wist te edelen rondom spelers van toen al over de 70 miljoen ? En het account ging dan nog eens op BB en heeft op geen enkel moment in de belangstelling gestaan van de Order spelers, tenzij jij in Order zat ? Tjee, kom je je eerst verontschuldigen ingame vanwege je leugens & nu kom je hier uitpakken op het forum :eek:
Proficiat dat je 2 jaar geleden BB dorpen wist te nemen, minder proficiat dat je huidige account de laatste 3 maanden 530 dorpen verlies leed, tegenover 2 dorpjes winst.
Hard zen/no offence, maar jij bindt hier een belachelijk onderwerp aan...
 
Reactiescore
30
Beste allemaal,

Ten eerste: van harte gefeliciteerd. Mijn bijdragen aan Order zijn niet van grote aard geweest, maar toch in de tijd dat ik er heb gezeten: topstam. Sfeer was goed, goede leiding, goede spelers. Ik vind het jammer dat ik destijds de zin om te spelen verloor. Maar op W4 heb ik echt de mooiste TW-tijden beleefd, waarvan deels in Order. Ik denk dat deze prestatie verdiend is. Jullie hebben meerdere vijanden met de grond gelijk gemaakt, terwijl jullie jullie eigen leden wisten te beschermen. De stam bestaat al lang, al jaren achter elkaar.
W4 was vanaf het begin spannend met veel strijd en mooie stammen, echt een stukje TW-geschiedenis, en zoals gezegd werd in de OP, Order heeft een belangrijk stuk van die geschiedenis geschreven. Wederom gefeliciteerd allemaal, en ik hoop zeker jullie nog eens tegen te komen, daar ik weer hier en daar weer begonnen ben met TW. Alhoewel, ik kan me voorstellen dat sommigen van de Order-veteranen het nu ook wel een beetje zat zijn ;) . Het ga jullie goed.

R.
Ex-kwakje22 (OdT. , -BWR-)
Ex-Lady Luthien (Order)
 

DeletedUser53052

Guest
Als je graag terug zou komen voor de laatste week mee te maken -> PM ;)
 

DeletedUser25412

Guest
@plox the fox,
Bedankt voor je ononderbouwde kritiek wat totaal nergens op slaat. Heb ik ergens gezegd dat ik niet tegen mijn verlies kan? Ik heb Order gefeliciteerd met hun overwinning. Als je volgende keer weer kritiek komt leveren zonder beargumentering of enige andere referenties, blijf dan gewoon weg en houd je reactie voor je, want dit voegt niets toe en laat enkel maar zien dat je desinteresse in de kunst van het lezen zien, bedankt:)

@Spyronamic, een 'dom' account is jouw interpretatie van een account, maar 'dom' was het zeker niet.
En volgens jullie forum was die belangstelling bij sommigen toch wel aanwezig hoor:)

Mijn verontschuldigingen waren voor dat ik me tegenover Order en haar/zijn leden niet goed heb gedragen naar mijn eigen mening. Ik zie niet hoe dat van toepassing is op de discussie die we hier nu voeren, al wordt de discussie wel al subjectiever van aard.

530, als ik terug tel zijn er ongeveer 300 dorpen overgenomen in de periode dat ik ben gestopt met verdedigen en als ik naar de ligging kijk van de overige 230 dorpen, zijn dat dorpen die ergens afgelegen lagen en niet werden verdedigd. Dat moet er dan ook even bij worden vermeld voor een eerlijke interpretatie van het aantal dat je noemt:) Het enigste wat wel is gebeurd is dat Vallikyrie een front heeft weggespeeld en dat heeft hij/zij heel netjes gedaan, daar krijgt hij/zij dan ook mijn complimenten voor.

Ik zei al dat deze discussie al subjectiever van aard werd en ook beter gewoon kan worden afgesloten, aangezien de feiten er al niet meer de overhand in hebben, ook was dit topic hier niet echt voor bedoeld:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21032

Guest
@Slayer,

Mijn post was graag gedaan, zou het bijna nogmaals kunnen posten aangezien de boodschap nog steeds niet is doorgedrongen.

Het feit dat je er niet meer bent, is een teken dat je verslagen bent. Opgeven & dergerlijke hoort ook tot verslagen worden.

Dus met andere woorden, probeer hier niet als een grote jan voor te komen die gestopt is ipv van verslagen, want het komt gewoon op het zelfde meer.
 

DeletedUser25412

Guest
@Plox the fox,

Ik vind het knap dat je post: "Jankertje dat niet tegen zijn verlies kan", zoveel inhoud zou kunnen bevatten. Volgens mij ben je een van de weinige die dit kunnen, maar die mensen moet je ook hebben he.

Inderdaad, ik geef je gelijk dat opgeven hetzelfde kan worden opgevat als verslagen. Maar beide definities kunnen een verschil bevatten en dat verschil zit hem in het bedoelde. Je kunt verslagen zijn door iemand en je kunt hebben opgegeven door iemand, maar bij beide definities is die 'iemand' een variabele en die is in dit geval niet gelijk aan elkaar. De ene variabele zou 'Order' kunnen zijn en de andere variabele is 'Tijd'.
In beide gevallen zou ik nog steeds verslagen zijn, inderdaad, maar door wie is een ander verhaal:)


ps. Ik bespeel op dit moment nog steeds een account in =TFF=, dus persoonlijk ben ik nooit verslagen geweest*
 

DeletedUser45841

Guest
Allereerst wil ik jullie (die nog over zijn en misschien nog spelen op een andere wereld) bedanken voor de spannende tijden op wereld 4. Voor mijn strijdmaatjes in zuid natuurlijk extra lof (Tae, Ceescornelis, 1D, Dirknirk, Blacky, Chelsea, Valk en natuurlijk iedereen die mij steunde/hielpen, ook al zijn ze al lang uit het spel). Ceescornelis is een tijdje mijn MB geweest en daarna heeft hij zich nog steeds altijd weggecijferd voor mijn groei, ondanks dit niet nodig was. Overal waar ik heen ging was hij er om te steunen. Dat betreft is ook de nummer 1 plaats zeker voor hem! Maar iedereen in zuid waarmee ik samenwerkte was een hechte groep die elkaar goed hielpen en zelfs zoveel vertrouwen in mij en elkaar hadden om uit TFF te gaan en Mania op te richten. Respect daarvoor en ik hoop dat ik jullie daarin niet teleur heb gesteld;)
Ik vond het erg leerzaam spel en met communicatie, wederzijds respect en samenwerking kom je idd erg ver in dit spel.
Ik probeerde altijd zoveel mogelijk het front op te zoeken en bij mij ging het dan vooral over het zuiden wat uiteindelijk nog een beetje een sleutelrol kreeg in de eind oorlog. De oorlog tussen Domte en TFF in zuid wat zich o.a. ook rond 98/ 99 afspeelde was erg belangrijk voor mij. Veel uurtjes inzitten met leuke massa's. Daarna het gevecht wat ontstond toen ik naar Order ging terwijl ik midden in TFF gebied lag, dat was ook erg spannend en leuk maar meer omdat ik eindelijk tegen TFF (vooral robbie/jay) kon spelen. Na 1 a 2 massa's gaf TFF het daar al voor gezien. Op het laatst was het namelijk niet meer fijn in TFF (eigenlijk altijd wel kleine brandjes moeten oplossen maar werd steeds erger ook hoe plannen er doorheen gedrukt werden was niet mijn stijl pfff) en ik ben blij dat ik na een mooie voorbereidingsperiode en overleg met leiding Order, naar Order kon. Dat was een oase van rust. Mijn complimenten aan de spelers en leiding daar. Iedereen had zoveel voor elkaar over en droegen samen de stam naar een hogere level. Ik ben blij dat ik daar ook in de leiding nog een bescheiden rol heb mogen spelen zodat ik kon zien dat het ook anders kon. Dank je!!

Soms mn haren uit mn kop getrokken tijdens dit spel of de wekker verschillende malen gezet om dan goed brak mn clears en edels te sturen maar het was het allemaal waard (maar nu nooit meer hahaha). Ik wil hier ook mijn vrouw Linda (speelde een tijdje op Taekwondo-master en kende de kneepjes van het spel uitstekend) erg bedanken. Zonder haar steun zou ik het niet zo ver hebben geschopt. Bedankt schatje dat je me geholpen en gesteund hebt!!
 

DeletedUser71101

Guest
Respect voor iedereen die het zo lang vol heeft gehouden in wereld 4.
Heb ook op deze wereld gespeeld en toendertijd in 2009 was order al een top stam.
Alleen is het er niet altijd volgensmij eveneerlijk aan toe gegaan.
Zo kreeg ik 4k aanvallen binnen op een paar honder dorpen in een redelijk vroeg stadium. Maar ach, gefeliciteerd!
 

DeletedUser

Guest
Hallo iedereen en Slayer!

"Op death speelde inderdaad een zij, je doelt op de oude indian summer als ik me goed herinner? Maar ik heb het even over de ander"

Ik voelde me aangesproken. Hoe gaat het nog slayer?
Nog steeds dezelfde kletskous als vroeger, je zal ook nooit veranderen blijkbaar.

Wat jij zegt klopt idd we hebben OUT opgegeven om naar order te komen, wat trouwens een heel goeie beslissing was.
Maar ik heb idd altijd gezegd dat niemand order mocht aanvallen, waarom?

Omdat ik het zag als een zelfmoord actie die gevolgen had voor iedereen, het was onmogelijk om met OUT te winnen van order, omdat OUT te weinig activiteit had om maar iets te beginnen. Ik had ook geen zin meer om met 10 VV's te staan waar er gedeft moest worden omdat iedereen het opgaf. Daarom heb ik altijd gezegt het niet te doen.

Jij dacht natuurlijk dat jou slimme plannetjes gingen werken, dat heb ik idd tegen gewerkt.
Wil je ook weten waarom? Simpel, domme plannetjes altijd. Sloegen totaal nergens op.

Laat me zeggen dat we geluk hebben gehad dat er in de geschiedenis mensen waren met meer tactisch inzicht.
Nuja ik ben vereerd dat je vind dat het zonder mij anders kon afgelopen zijn voor onze regio!

Je kan me afbreken al wat je wilt maar ik vind persoonlijk dat ik het goed heb gedaan, heb idd veel geluk gekend in W4 dat geef ik heel eerlijk toe hoor! Veel dorpen gekregen, 1 maal was het bijna gelukt om me te slopen toen ik nog 1.5 mille had, maar de aanvallen stopten net ideaal. Ik had het geen 2 dagen meer kunnen uithouden zonder veel dorpen te verliezen, ik heb kunnen groeien binnen mijn stam OUT en kunnen doorschuiven naar order.

Ik ben intussen al meer dan een jaar gestopt hoor met tw doordat ik nieuwe hobby's kreeg en geen tijd meer over hield. Toch vond ik dit altijd een fantastisch spel en ben heel blij dat ik het gespeeld heb, veel fantastische mensen ontmoet! Waarbij ik ook meteen uitkom bij indian summer, fantastisch dat ik haar heb leren kennen via dit spel.

hierbij wens ik ook meteen iedereen heel veel succes in rl (ja hoor ook jij slayer!)

Met vriendelijke groetjes,
Tim De Blanck
 

DeletedUser25412

Guest
Hoi Tim:)

Met mij gaat het prima nu deze wereld voorbij is, heb wat meer tijd voor rl en dat merk ik wel. Ik heb lange tijd niets meer van je gehoord, misschien ook omdat Microsoft de stekker uit msn trok en jij niet zo graag meer het contact wilde onderhouden, want ik kan begrijpen.
Wat versta jij onder kletskous? Ik blijf altijd praten, daarvoor was ik ook en spammer op het forum he, gezelligheid hoort erin te zitten en dat soort kleine dingetjes motiveren je en houden de plezier erin, zodat je extra veel gas geeft als het nodig is, dat laat ik mij toch echt niet ontgaan haha

Jij zegt dat er te weinig activiteit in de stam was om dan ook maar iets mogelijk te maken. Ik wil je vragen waar je dat dan vandaan hebt, na de afsplitsingen van OUT heb ik gezien dat er heel veel activiteit was, in speciaal door een klein groepje spelers dat daarna ook samen is doorgegaan en de kleinere hebben opgeedeld. Maar dat je zegt dat er te weinig activiteit was om iets te kunnen ondernemen dat vind ik niet waar. We hebben met een klein groepje nog een groot deel van continent 0 weten te onderhouden, totdat sommigen naar =TFF= overstapten of door te weinig tijd ermee stopte, maar er was dus genoeg activiteit om iets te ondernemen. De VV's kon je ook doorgeven, daar zijn stamgenoten voor he.

Je hebt voor het overgrote deel van mijn plannetjes gelijk, ik wist nog niet waar ik op moest letten en mijn plannen waren dus onvolmaakt. Maar aan het einde heb ik ook enkele plannen neergezet die wel zouden werken. Deze plannen heb ik in overleg met anderen gemaakt die een wat meer strategisch inzicht hebben, maar ook deze plannen verwees je naar de prullenbak. Misschien ook omdat je toen al in contact was met Order, maar de plannen waren er op het einde dus zeer zeker wel.

Ik wil je nog wel even zeggen dat de kritiek neit tegen jou als persoon is bedoeld, maar tegen je leiderskwaliteiten en hoe je tegenover het merendeel van de stam stond. Buiten W4 heb ik je altijd gemogen en mag ik je nog steeds, al hebben we geen contact meer, je bent een aardig persoon en ik vind het dan ook jammer dat we geen contact meer met elkaar hebben, maar daar zul je je redenen wel voor hebben.

Jij was al gestopt met w4, maar ik wens je succes met ondernemingen die je in de komende tijd zult ondernemen en ik hoop dat ze allemaal goed zullen uitpakken:)

Groeten,
Slayer16
 
Reactiescore
2.490
Gefeliciteerd Order!
 

DeletedUser53052

Guest
Toch even emotioneel hoor :(
Maar bedankt voor de mooie tijd iedereen, echt waar ! 3 à 4 jaar lang bijna elke dag met elkaar samenwerken, is niet niets :)
 

DeletedUser61042

Guest
Gefeliciteerd mannen dubbel dwars verdient en sabum uitstekend gedaan toch nog nummer 1 geworden proficiat mannen.

Groeten,

Gunnar12
 
Bovenaan