De Wereld 23 Maand Awards

DeletedUser

Guest
en ik denk dat cuppy bedoelt dat hij dat nergens makkelijk kan zien, en als jij dat wel ergens kan dat hij dat dan best wil veranderen ;)

Via Sangu kun je ''over de afgelopen 4 weken'' zien. Mijn increase in ODA is bv. 7.671 mil en ODD increase is 5.298 mil. Dit is niet geheel accuraat, aangezien je 2-3 dagen per maand mist. Maar het filterd wel ''awardgeilnoobs'' uit, die voor de dagawards gaan maar daarnaast nooit aanvallen of verdedigen.


685418
 

DeletedUser53131

Guest
ik heb sangu niet, maar volgens mij kan je dat dan enkel zien als speler van wereld 23?
 

DeletedUser53131

Guest
is kijken, al zou ik het liefst in 1 grote lijst willen zien staan x)
 

DeletedUser

Guest
Via Sangu kun je ''over de afgelopen 4 weken'' zien. Mijn increase in ODA is bv. 7.671 mil en ODD increase is 5.298 mil. Dit is niet geheel accuraat, aangezien je 2-3 dagen per maand mist. Maar het filterd wel ''awardgeilnoobs'' uit, die voor de dagawards gaan maar daarnaast nooit aanvallen of verdedigen.


685418

uhu, maar ik vind hoogste award in de maand leuker, dus ik wou niet zoiets posten ;)
Ik legde het alleen aan smoke uit, omdat die cuppy wou verbeteren en ik cuppy cool vind
 

DeletedUser64925

Guest
uhu, maar ik vind hoogste award in de maand leuker, dus ik wou niet zoiets posten ;)
Ik legde het alleen aan smoke uit, omdat die cuppy wou verbeteren en ik cuppy cool vind

Jep, je hebt volkomen gelijk, ik wou em verbeteren -.-
 

DeletedUser53131

Guest
weer een maand voorbij ondertussen. wie had er dus de hoogste? ;)
 

DeletedUser

Guest
10x Aanvaller van de dag


op 02.07.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.243.383 eenheden)!

Je awards bekijken

Recordje op w23 :D.
 
Bovenaan