De Wereld 23 Maand Awards

DeletedUser

Guest
Bump -

11x Aanvaller van de dag
op 21.07.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.967.768 eenheden)!

The Dawn :D
 

DeletedUser8655

Guest
34dgdqp.png


Impressive.Action :D
 

DeletedUser

Guest
oh zo cool van jou xD je vergeet erbij te zeggen dat het niet op w23 was :p
 

DeletedUser

Guest
dat is misschien overduidelijk voor jou :p maar er zijn ook mensen die dat niet duidelijk vinden :eek:
 

DeletedUser64964

Guest
dat is misschien overduidelijk voor jou :p maar er zijn ook mensen die dat niet duidelijk vinden :eek:

Zoals... Een 15mio award (of was t meer :p) haal je niet in dit stadium op W23, je moet al achterlijk zijn om dat ook maar ergens te geloven :p
 

DeletedUser

Guest
Stacknaab :mad: Nee, was lekker gedaan, 1 dorpje heb k geveegd, en dat ben je wel kwijt :D Of heb je t al terug :p

Je hebt helemaal niks geveegd :p Ik heb dat dorpje gedodged, omdat fissie bij ging sturen :p
En hij viel aan toen ik aan het eten was:mad:
Daarna was die stacked :(

Zoals... Een 15mio award (of was t meer :p) haal je niet in dit stadium op W23, je moet al achterlijk zijn om dat ook maar ergens te geloven :p

Nee, was nog iets hoger :p

8x Verdediger van de dag
op 22.07.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (20.782.577 eenheden)!

oh zo cool van jou xD je vergeet erbij te zeggen dat het niet op w23 was :p

Waarom van die overbodige informatie vertellen?? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64964

Guest
Je hebt helemaal niks geveegd :p Ik heb dat dorpje gedodged, omdat fissie bij ging sturen :p
En hij viel aan toen ik aan het eten was:mad:
Daarna was die stacked :(

:p Ik zag groen bolletje en muur 0, dus vond dat veeg :cool: Had maar 700k verslagen tegenstanders :(
 

DeletedUser64964

Guest
Een leeg dorp waar je clear langs komt noem je vegen?? :p
Hoeveel clears had je verzonden?? Heb best wat dooie langs zien komen :D

Het was muur 0 en leeg, en we hebben als compensatie voor het vernietigen van de muur de vloer geveegd (A)
Dus is geveegd :D
300 fzo, stuk of 10 teruggekomen xD
 

DeletedUser

Guest
Het was muur 0 en leeg, en we hebben als compensatie voor het vernietigen van de muur de vloer geveegd (A)
Dus is geveegd :D
300 fzo, stuk of 10 teruggekomen xD

Jij bracht de muur van 20 naar 14, fissie naar 0 met 1 clear :p
Je had de vloer wel smerig mogen laten zijn, want die vloer is niet meer van mij :mad:

Schappelijk aantal en dan maar 700K
Die terugkomers zijn van dat gedodgde dorp :p
Anders had je niks terug :D
 

DeletedUser64964

Guest
Jij bracht de muur van 20 naar 14, fissie naar 0 met 1 clear :p
Je had de vloer wel smerig mogen laten zijn, want die vloer is niet meer van mij :mad:

Schappelijk aantal en dan maar 700K
Die terugkomers zijn van dat gedodgde dorp :p
Anders had je niks terug :D

Iemand heeft die rapportjes van dat dorp verwijderd :mad: Dus kan ze niet meer zien...
Idd, 300 clears, khad toch wel wat meer verwacht :p Maar zou mss iets meer kunnen zijn hoor, laatste keer dat k keek was om 20:00 fzo ;) Ff kijken naar ODA stijging...

Tnx voor die 10 clears ;D
 
Bovenaan