De Wereld 23 Maand Awards

DeletedUser

Guest
2n7p0ci.jpg

Laat ik dan maar de eerste zijn
 

DeletedUser

Guest
Behaalde dagelijkse awards 4x Verdediger van de dag op 02.06.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.202.609 eenheden)!

Ifuse
 

DeletedUser57908

Guest
Behaalde dagelijkse awards 4x Verdediger van de dag op 02.06.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.202.609 eenheden)!

Ifuse

baas
Velden (Level 4)

Je hebt als eerste 100.000.000 vijandelijke eenheden overwonnen
 

DeletedUser64964

Guest
2x Aanvaller van de dag
op 21.06.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.084.245 eenheden)!


Xilios :)
 

DeletedUser64964

Guest
Heb je eindelijk je aanval op SAS kunnen doen jochie ? :p

SAS bestaat niet meer :O Tis nu IWA in IW ofzo ? :p Gelukkig kon ik alles ongelovig clearen en kan ik binnen paar dagen nog eens :cool: Dan gaat jou record eraan :p
 

DeletedUser8655

Guest
Niet spammen in mijn topic :eek:

2x Aanvaller van de dag
op 21.06.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.084.245 eenheden)!


Xilios :)

Behaalde dagelijkse awards 4x Verdediger van de dag op 02.06.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.202.609 eenheden)!

Ifuse
Screens aub :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom heet dit topic eigelij maand awards als het gaat om de hoogste verslagen tegenstanders op de dag in de maand?

Waarom niet over een hele maand?
 

DeletedUser53131

Guest
Waarom heet dit topic eigelij maand awards als het gaat om de hoogste verslagen tegenstanders op de dag in de maand?

Waarom niet over een hele maand?

als jij dat op een simpele manier ergens kan zien moet je het maar even zeggen dan wil ik de voorwaarden wel wijzigen :D
want het is toch wel handig als je gewoon de hoogste aanvaller/verdediger van de dag hier even kan zetten...
 

DeletedUser64925

Guest
Denk dat hij wil zeggen dat wie het meeste OD gestegen is in bv Juni, wint :p
 
Bovenaan