De stam Relax.

DeletedUser

Guest
btw even snel. je weet ook dat je 'word' 'wordt' moet zijn?

6087853421574309.jpg

Grammer nazi, terug in je hol.
 

DeletedUser10429

Guest
Het is al eerder belachelijk hoe je iets 80 posts terug moet gaan zoeken, om ergens een gelijk in te halen...
 

DeletedUser

Guest
Ik word uitgelachen
Hij/zij wordt uitgelachen
Wij worden uitgelachen
U wordt uitgelachen
Zij worden uitgelachen
Hun worden uitgelachen( dit bestaat niet )

Als er een werkwoord in de zin voorkomt met een d aan het einde is het handig om het te veranderen voor een woord dat niet eindigt op een d. Ik kan even niet zo snel een voorbeeld verzinnen ;)

Er was trouwens een paar jaar geleden een grappige strip in de Donald Duck en die ging ook over het woordje hun dat de jeugd van tegenwoordig vaak hun zegt in plaats van zij.

En btw ik kaarte de discussie aan in het forum van relax om er gewoon een eerlijke strijd er van te maken in plaats van vv aan te nemen en troepen weg te sturen.

Dat wilde ik even kwijt :D

Gr. Why so serious ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
en toen was luukie geblokt.
wonder why ??

Voor de VV dingen waarvan jullie hem beschuldigen kan het alvast niet zijn, daarvoor krijg je geen ban.
Het lijkt me eerder dat hij bewust een 2de account aangemaakt heeft zodat al zijn dorpen boordevol met defkomen, aangezien het meerendeel al wel gesloopt zal zijn is dit geen domme beslissing als hij jullie wilt kloten.
 

DeletedUser44266

Guest
of ban door dubbelpost? btw hij verliest al dorpen aan relax, vond dit hele topic wel even lollig
 

DeletedUser

Guest
Voor de VV dingen waarvan jullie hem beschuldigen kan het alvast niet zijn, daarvoor krijg je geen ban.
Het lijkt me eerder dat hij bewust een 2de account aangemaakt heeft zodat al zijn dorpen boordevol met defkomen, aangezien het meerendeel al wel gesloopt zal zijn is dit geen domme beslissing als hij jullie wilt kloten.

tja zo zie je maar weer dat hij iemand is met weinig verstand en een hele grote mond.
Maar op het moment dat hij word aangevallen vervalt hij weer in zijn smerige streken.

Lijkt me duidelijk dat iedereen nu wel snapt dat hij (luukie)degene was die een gemeen spelletje heeft gespeeld en niet wij.(relax.)

Maar hij gaat er nog wel aan.
 

DeletedUser

Guest
tja zo zie je maar weer dat hij iemand is met weinig verstand en een hele grote mond.
Maar op het moment dat hij word aangevallen vervalt hij weer in zijn smerige streken.

Lijkt me duidelijk dat iedereen nu wel snapt dat hij (luukie)degene was die een gemeen spelletje heeft gespeeld en niet wij.(relax.)

Maar hij gaat er nog wel aan.

Het is nu niet bepaald 'proper' wat jullie gedaan hebben, die ban heeft daar niets mee te zoeken bij mij. We wisten al wel dat hij het niet echt eerlijk speelde, maar als stam hebben jullie onder gedaan.
 
Bovenaan