De stam Relax.

Reactiescore
533
En elke jij post zit het woordje frustratie erin. Ik snap echt niet waarom. Mss ben jij wel gefrustreerd door mijn post tegen discre spelers? Ik zie geen andere reden.
Je ziet geen reden? Dat is de mop...
Trouwens dit is de 2e maal dat ik het gebruikte, ja 2X tegen jou. Waarom? Omdat je zo reageert misschien?

En eeuhm... Ik denk dat er een hoop mensen zijn, buiten de Discre-leden, die nethetzelfde denken hoor.
Je mag kritiek geven, maar dan moet je die eens wat beter en vooral objectiever leren neerpennen.
 

DeletedUser

Guest
Je ziet geen reden? Dat is de mop...
Trouwens dit is de 2e maal dat ik het gebruikte, ja 2X tegen jou. Waarom? Omdat je zo reageert misschien?

En eeuhm... Ik denk dat er een hoop mensen zijn, buiten de Discre-leden, die nethetzelfde denken hoor.
Je mag kritiek geven, maar dan moet je die eens wat beter en vooral objectiever leren neerpennen.

Ik ben objectief hoor, R. zijn post zijn lachwekkend. Wie ben jij om te zeggen dat ik daar niet mee lach?
 

DeletedUser

Guest
Ooow maar dat is gewoon een verwijzing naar W2 hoor ;)
En had je het in de gaten dat ik gewoon reacties van Fokke aan het hergebruiken was? :)

Dat het een verwijzing naar W2 was, had ik al ergens gelezen op het forum van W27 ;).

Als ik dat niet door had, was ik een achterlijke randdebiel :p.
 

DeletedUser

Guest
Dat het een verwijzing naar W2 was, had ik al ergens gelezen op het forum van W27 ;).

Als ik dat niet door had, was ik een achterlijke randdebiel :p.

Tja je weet maar nooit e :D
De verwijzing heeft te maken met 1 van de meeste legendarische spelers van W2 genaamd Appeljongens.
Die was toen de vijand. Ik denk dat dit nu al zo'n 4 jaar geleden is, en ik als 17 jarig jongetje vond dat wel leuk blijkbaar ;)


Haha ik ben blij dat je ermee kunt lachen ;)
 

DeletedUser20003

Guest
Ooow maar dat is gewoon een verwijzing naar W2 hoor ;)
En had je het in de gaten dat ik gewoon reacties van Fokke aan het hergebruiken was? :)

Haha, leuk dat mensen zich toch kunnen amuseren met de simpelste dingen toch.. :)
 

DeletedUser

Guest
Tja je weet maar nooit e :D
De verwijzing heeft te maken met 1 van de meeste legendarische spelers van W2 genaamd Appeljongens.
Die was toen de vijand. Ik denk dat dit nu al zo'n 4 jaar geleden is, en ik als 17 jarig jongetje vond dat wel leuk blijkbaar ;)

W2 was ik nog niet actief, mijn eerste wereld is W20 dus 8 werelden terug :).
 

DeletedUser

Guest
Ik was juist aan het denken, iemand die nog eens op niveau post.

Het niveau qua posten op het W27 forum vind ik zeer goed meevallen, er wordt beter gepost dan de andere fora's waar ik al heb liggen lezen :).
 

DeletedUser64386

Guest
Waarom gaat het in elk topic dat gemaakt word over de haat van Fokke tegen de spelers van Discre? en dan in het bijzonder Gearshift. En zeg nou niet alleen dat Fokke dit doet want jullie gaan er ook in mee(de spelers van discre). Laat deze discussie lekker vieren of open er een topic over, elk topic word nu vol gespat over discre en dat is gewoon k*t ook als het serieuze topics zijn.
 

DeletedUser64783

Guest
hey luukie,

de co van jorn hier, die in jouw onschuld gelooft.

ik wil er alles voor doen voor jouw onschuld te bewijzen.

je hebt genoeg bewijzen, dat je het niet was.



MAARJA SPIJTIG DAT DE STAM REALX DIT HEEFT GEDAAN!!!
ik had er eigenlijk opgehoopt dat je terug in relax. mocht.!!!


veel succes verder met bewijzen vinden.



MVG
Co. Van jornSCH
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom gaat het in elk topic dat gemaakt word over de haat van Fokke tegen de spelers van Discre? en dan in het bijzonder Gearshift. En zeg nou niet alleen dat Fokke dit doet want jullie gaan er ook in mee(de spelers van discre). Laat deze discussie lekker vieren of open er een topic over, elk topic word nu vol gespat over discre en dat is gewoon k*t ook als het serieuze topics zijn.

Je moet niet direct veralgemenen, met 'de spelers van Discre'. Enkelen uit onze stam gaan hard in op De Fokke omdat ze het simpelweg niet met elkaar kunnen vinden door gebeurtenissen op W27.
Niet iedereen van Discre gaat hierop in, toch zijn er al enkele mooie discussies uit ontstaan.

En serieuze topics? Kijk eens rond op de wereld fora's , bijna het enigste wat je nog kan lezen is spam of geflame .. :)
 

DeletedUser

Guest
hey luukie,

de co van jorn hier, die in jouw onschuld gelooft.

ik wil er alles voor doen voor jouw onschuld te bewijzen.

je hebt genoeg bewijzen, dat je het niet was.



MAARJA SPIJTIG DAT DE STAM REALX DIT HEEFT GEDAAN!!!
ik had er eigenlijk opgehoopt dat je terug in relax. mocht.!!!


veel succes verder met bewijzen vinden.



MVG
Co. Van jornSCH

Denk je zo nog lang de CO van jornSCH te blijven?
 
Bovenaan