De stam Relax.

DeletedUser

Guest
Beste lezers.

ik wil jullie even waarschuwen voor de volgende stam Relax. op wereld 27
Want dat zijn echt de meest laffe mensen die ik ooit in dit spel ben tegen gekomen.

Ik zal het uitleggen. Ik ben hun stam gejoined. Nou allemaal leuk en aardig ging goed goede contacten.
Vervolgens was er een vv check. En nam de stam leider Deadly but Cute mijn vv. Die wou hem voor precies 10 minuten
Toen rook ik al onraad. Dus ik logde na 3 min weer aan. En jawel al mijn troepen weggestuurd.

Even later kreeg ik een hele hoop aanvallen binnen. Allemaal treinen. Het zijn er inmiddels al 29 aanvallen.
Ik vind dit extreem laf. En als reden zeggen ze dat ik iets heb gedaan wat helemaal niet waar is.

Bij deze wil ik jullie dus waarschuwen voor deze mensen!
De aanvallen komen van:

Jigsaw444
Why So Serious ???
eenbaas
wargangsta

Kijk dus uit voor deze laffe lui!

Mvg, Luukie15
 

DeletedUser

Guest
als je na 3min inlogde kon je de aanvallen toch annuleren ?
Verder ind laf en veel succes ermee, ik kan hier ook weinig aan doen
 

DeletedUser

Guest
Ja heb ze idd ook geannuleerd Daarom logde ik ook na 3 min weer in. Maar toch.

Kunnen de makers van het spel hier zelfs niks aan doen?
 

DeletedUser

Guest
Je kan toch def'en? Anders wil ik vanavond/vannacht wel VV'en op je account.
 

DeletedUser

Guest
Ja heb ze idd ook geannuleerd Daarom logde ik ook na 3 min weer in. Maar toch.

Kunnen de makers van het spel hier zelfs niks aan doen?

Nee, jij bent verantwoordelijk voor het weggeven van je VV.
Je moet zelf weten of je die mensen al dan niet kan vertrouwen.

@iFuture, nee dat klopt maar het lijkt me wel goed dat nu meer mensen hiervan op de hoogte zijn.
Weet je gelijk hoe goed je deze personen kunt vertrouwen en hoever ze zullen gaan om een gratis dorpje te bemachtigen.
 

DeletedUser

Guest
Ja ik kan ze een heel eind hebben gelukkig

Vanavond en vanacht ben ik de hele tijd online dus dat is niet nodig maar toch bedankt voor het aanbod
 

DeletedUser

Guest
@Faznate zoiets dacht ik al ja. Helaas pinda kaas. Maar dat was ook het doel idd. Dat mensen op de hoogte zijn van hoe vies deze mensen bezig zijn
 

DeletedUser64774

Guest
Heb je ze ook vertelt dat je zelf een stam hebt opgericht om hetzelfde te doen met je eigen leden?

Dit was bedoeld als een koekje van eigen deeg. Wij wisten precies wat jij en je maat met de stam van plan waren en wat jullie daar deden en hebben daar genoeg bewijzen voor.

Mvg
 

DeletedUser

Guest
Heb je ze ook vertelt dat je zelf een stam hebt opgericht om hetzelfde te doen met je eigen leden?

Dit was bedoeld als een koekje van eigen deeg. Wij wisten precies wat jij en je maat met de stam van plan waren en wat jullie daar deden en hebben daar genoeg bewijzen voor.

Mvg

Genoeg bewijzen voor? Geef ze dan, met het gewoon te zeggen zal je ons niet overtuigen.
 

DeletedUser64386

Guest
Het handige is dat hoer keiharde feiten op tafel gelegt gaan worden, anders komt er een welles-nites spel en dat heeft ook geen nut.
 

DeletedUser64774

Guest
thejess123 vandaag om 16:08 uur
Ik ga stoppen op deze wereld maar ik wil nog 1 keer van je weten..

WAAROM heb je het gedaan?

luukie15 vandaag om 16:08 uur
odmat het kan

thejess123 vandaag om 16:09 uur
Dat vraag ik niet.. waarom heb jij de dorpen van allemaal stamleden ge-edeld!?!?

luukie15 vandaag om 16:10 uur
omdat het kan

thejess123 vandaag om 16:13 uur
Vind je het nou niet zielig van jezelf!

luukie15 vandaag om 16:13 uur
nee

thejess123 vandaag om 16:15 uur
En wat doe jij opeens in relax!?!?!

luukie15 vandaag om 16:29 uur
bier drinken

luukie15 vandaag om 16:29 uur
maar is het gelukt? ervoor te zorgen dat ik niet in die stam kwam?

thejess123 vandaag om 16:33 uur
Nee... maar wat zit jij bij hun te doen!?!?!

thejess123 vandaag om 16:34 uur
Je voert zoiezo wat in je schild!!

luukie15 vandaag om 16:35 uur
Ga weg man ikzit gwn in een goeie em gezellige stam

thejess123 vandaag om 16:36 uur
jij hoort daar niet! je gaat je stamleden vast ook naaien! en weten hun wel wat jij gedaan heb?!?!?!

luukie15 vandaag om 16:37 uur
Dat weten ze. En zeur niet ik voer niks in mn schuld

thejess123 vandaag om 16:37 uur
En wat zeggen hun ervan -_-

luukie15 vandaag om 16:38 uur
Ja ik zit bij hun in de stam ;) dus wa denk je;). Wat maak je je druk

thejess123 vandaag om 16:40 uur
.....


We hebben de vv van een van zijn slachtoffers gekregen en dit gesprek met hem gevoerd.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil best bewijzen tonen van de laf heid die hun vertonen.
En ik kan zelfs bewijzen tonen wat hun theorie in het duigen legt.
 

DeletedUser64775

Guest
Genoeg bewijzen voor? Geef ze dan, met het gewoon te zeggen zal je ons niet overtuigen.

Wij hebben zeker genoeg bewijzen.... Als je naar TWstats kijkt zie je het ook -.-" als je het die gene vraagt die door hem werden overgenomen hoor je het zelf ;)

En dit dan ook nog openbaar maken wow.... Je deed het zelfde man! We doen dit helemaal niet met stamleden we wouden gewoon jouw een koekje van eigen deeg geven.

En natuurlijk was het niet slim om zo te doen via vv -.- dat weten we maar dan leert hij het wel. En nu zie je ook waarom hij zo op zijn hoeden was en na 3 minuten meteen inlogde om het te annuleren... Omdat hij het kent!
 

DeletedUser

Guest
Langemage ik hoop wel dat je snapt dat als iemand mijn vv heeft. dat hij ook mijn pm kan gebruiken.

maar ik zal even voor de rest uitleggen waar hun mij van beschuldigen
 

DeletedUser

Guest
Oke wacht ik ga jullie bewijzen dat ik het niet was. Want dat kan ik. Als jullie me daar nu ook gewoon de kans voor hadden gegeven.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil best bewijzen tonen van de laf heid die hun vertonen.
En ik kan zelfs bewijzen tonen wat hun theorie in het duigen legt.

Geef ze dan. En je hebt zelf stamgenoten genaaid? Alvorens Relax dat bij jou heeft gedaan?
 

DeletedUser33734

Guest
Wij hebben zeker genoeg bewijzen.... Als je naar TWstats kijkt zie je het ook -.-" als je het die gene vraagt die door hem werden overgenomen hoor je het zelf ;)

En dit dan ook nog openbaar maken wow.... Je deed het zelfde man! We doen dit helemaal niet met stamleden we wouden gewoon jouw een koekje van eigen deeg geven.

En natuurlijk was het niet slim om zo te doen via vv -.- dat weten we maar dan leert hij het wel. En nu zie je ook waarom hij zo op zijn hoeden was en na 3 minuten meteen inlogde om het te annuleren... Omdat hij het kent!

Jij moet gaan leren timen gast xD

bv:
Aanval 001 Hertog jan (430|530) C54 Jigsaw444 vandaag om 19:11:57:284 uur 3:15:34
Aanval 001 Hertog jan (430|530) C54 Jigsaw444 vandaag om 19:12:07:039 uur 3:15:44
Aanval 001 Hertog jan (430|530) C54 Jigsaw444 vandaag om 19:12:13:856 uur 3:15:50
Aanval 001 Hertog jan (430|530) C54 Jigsaw444 vandaag om 19:12:23:101 uur 3:16:00
 

DeletedUser

Guest
Nee dat heb ik niet maar ben er even mee bezig met foto's maken enzo die mijn onschuld bewijzen
 
Bovenaan