De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
1.380
Jij en iedereen hier weet dat dit echt ontzettend dikke bullshit is. Talent deed echt niet onder voor Cult op mb vlak. Vergeleken met dat heb je zowel Blaze als TAC erbij. Verbaast me ook weer helemaal niks dat je actief bent bij dat clubje.
Volgens mij alleen leone en pony rest van talent heeft nauwelijks tot niks geen mbs
 
Reactiescore
1.367
D

Dag, ben je ingelezen op deze wereld? Ik denk dat qua internen we nog lager staan dan de oppositie die ook nog eens een R2w gooit? Dus tuurlijk mogen wij wat zeggen?

Ik ben zeker ingelezen, maar dat zal. Maar beginnen met giga boosts en dan zeuren over r2w is sws zwak. Toon gewoon jullie kwaliteit en rek onze kwantiteit. Moet toch makkelijk zijn?
 
Reactiescore
5.693
Ahaaa vanwege het feit dat Cult de meeste mbs heeft (gehad) domineren ze al snel na de start de ODA ranglijst en hebben ze in tegenstelling tot talent géén cfs door mbs. Juist ja.

Edit: Zeveren over ligging vanuit talent kamp is ook compleet idioot. Bedoel, je heb het deels zelf veroorzaakt met het rekruteren van accounts met een debiele ligging (al vrij snel na de start).
 
Reactiescore
1.380
Ahaaa vanwege het feit dat Cult de meeste mbs heeft (gehad) domineren ze al snel na de start de ODA ranglijst en hebben ze in tegenstelling tot talent géén cfs door mbs. Juist ja.

Edit: Zeveren over ligging vanuit talent kamp is ook compleet idioot. Bedoel, je heb het deels zelf veroorzaakt met het rekruteren van accounts met een debiele ligging (al vrij snel na de start).

Niks nieuws wat ik ook al zei hè. Oda zegt ook niet veel. Als je naar cara kijkt konden wij weinig oda pakken omdat ze goed aan het deffen waren en misschien hebben jullie makkelijk oda kunnen scoren op rimspelers dus kom daar niet mee. Bijna elk account en zeker top 10 accounts hebben of geboost of mb spelers gehad dus kap met dat verhaal. Zo wordt er eenmaal gespeeld. Geldt voor cult maar ook voor talent.
Enige reële kans op winst is samengaan en dat weten jullie (cult) ook donders goed. Veel van cult die ik ook privé spreek zegt het ook.

of ik overal mee eens ben? Nee, maar het is de enige kans op iets. Laten we nu gewoon stoppen met in een cirkeltje te blijven praten en met een vinger te wijzen. We doen het allemaal. Nu gewoon een streep eronder en een leuke wereld maken met mooie massa’s en edelspam uit cf’s
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.942
Oh god, komen de persoonlijke aanvallen weer? Verbaasd me ook niets, want je kunt niets anders...

Persoonlijke aanval? Oh moet je voor zoiets al de tissues pakken? Wellicht als je eens een andere speelstyle hanteert de laatste werelden hebben mensen dat commentaar ook niet op je.
 
Reactiescore
1.365
gris als je de hele wereld recruit mag niemand wat zeggen?
Doe eens normaal haha
Wij spelen r2w jullie verliezen?
Of wat wil je Joey.
Aangezien jullie toch projanknoobs zijn over alles wat tegen jullie gezegd wordt.
Zoals ik al zei: Hoge bomen vangen veel wind.
 
Reactiescore
363
Wij spelen r2w jullie verliezen?
Of wat wil je Joey.
Aangezien jullie toch projanknoobs zijn over alles wat tegen jullie gezegd wordt.
Zoals ik al zei: Hoge bomen vangen veel wind.
Wij melden alleen de waarheid gris? Het is toch een feit dat jullie een alliantie proberen te creëren die op kwantiteit enorm erboven uitstijgt? Nergens blame ik jullie op geboost dat gebeurd overal tegenwoordig zowat.
 
Reactiescore
363
Ik ben zeker ingelezen, maar dat zal. Maar beginnen met giga boosts en dan zeuren over r2w is sws zwak. Toon gewoon jullie kwaliteit en rek onze kwantiteit. Moet toch makkelijk zijn?
Oké Danny, Maar even een vergelijking. Als wij dan iedereen hadden Gerecruit en dan hadden gezegd ja pony heeft teveel mbs was dit dus gewoon netjes van onze kant? Dit is echt klinkklare onzin.
 
Reactiescore
363
als dit jou bijdrage is op het af kan je het beter alleen bij het lezen houden.

helaas heb je wel gelijk
Het enige wat van jullie kant komt is gezever over boosts en de kwaliteit die onze stam bezit? Wat geeft dat voor een toegevoegde waarde als ik vragen mag?
Of het punt dat cult beter vertegenwoordigd is? Tuurlijk is het enige wat ik doe jullie in de zeik nemen (als jullie het zelf al niet doen, want vandaag sloeg echt alles) wees blij dat we niet direct een CF festijn neerleggen aangezien we die mogelijkheid wel hadden zo zonder stammetje.
 
Reactiescore
1.893
waarom blijven jullie zo zeuren over kwantiteit en zoveel meer spelers? Als er echt zoveel meer spelers waren hè waren dan die cf’s gekomen? Zouden zulke cf’s bij jullie kunnen komen? Ik zou het als een eer vinden dat de zogenaamde hele wereld tegen mijn stam zou zijn. Dat getuigt toch dat ze mijn stam (jullie in dit geval) vele male stterker vinden en alleen op deze manier een kans hebben om evt. te winnen. Als je naar alle 3 de stammen kijkt voor ze samenwerkte was er geen één tot een succes gekomen simpel weg dat cult al mooie lijnen hebben (ook dankzij goed beleid) en blaze tac en talent tegen cult en tegen elkaar zou moeten vechten. In dit geval zou blaze inderdaad de beste papieren hebben ivm ligging, maar een enorme achterstand oplopen ten opzichte van cult. Kortom dit was de enige logische oplossing voor elke stam. Of het heel fair is? Ik denk het wel. Ja meer dorpen maar ook meer chaos en minder kwaliteit. Of wij meer activiteit hebben? Misschien wel misschien niet. De cf’s zeggen daar al wel iets over. Over leone heeft greedy een serieus mooie post gemaakt en het netjes gehouden. Laten we dus aub ophouden met zeuren dat de hele wereld tegen cult is. Of ik het eens ben met alles en dat er zoveel accounts zijn laat ik in het midden maar het lijkt de enige kans voor alle partijen om iets te kunnen doen.
Waarom blijven we zo zeuren over kwantiteit? Moet ik dit serieus gaan uitleggen? Allereerst, je argumentatie m.b.t die CF’s trekt natuurlijk op niks. Die CF's zijn gepakt op MB's, dat zegt werkelijk niks over de activiteit van Talent accounts. Hooguit dat ze niet goed hebben opgelet. Ten tweede: 3x zoveel accounts (en dus hogere edelcounts gezien de kosten exponentieel stijgen), 2x zoveel off/defdorpen, 2x zo’n groot geografische gebied wat beslagen wordt en daarmee hoe groter de potentiële groeiruimte waardoor het kwantiteitsvoorsprong nog aanzienlijk uitgebouwd gaat worden. Natuurlijk maakt dat een verschil. Een gebrek aan bezetting/activiteit is daarmee ook echt een reden van niks. Je hebt een aanzienlijk grotere vijver als het aankomt op beschikbare VV’ers en daarnaast heb je bij een massa (sturen) slechts 1 á 2 dagen goede bezetting nodig hebt. Zeker gezien het NH is waardoor de weging van activiteit al een pak minder zwaar is.

Verder zeg je dat dit fair is. In andere woorden zeg je dus eigenlijk: ja, we leggen onze fouten op strategisch gebied in ‘jullie’ hoek meer en gaan daarom maar een buitenproportionele samenwerking aan met driekwart van de wereld en vergallen daarmee de kans op een interessante wereld tussen meer dan slechts twee kampen. Interessante denkwijze.

Ben wel benieuwd naar hoe Blaze hierin staat. Hoor weinig uit die hoek, of wellicht (her)ken ik de posters niet.
 
Reactiescore
677
Namens TAC wil ik ook nog het een en ander over deze situatie zeggen: wij zijn allereerst niet aanwezig geweest bij de gesprekken over de situatie IL Leone en de afspraken van de lijnen. Het is echter geen geheim meer dat Talent en TAC een BG hebben en vanaf het begin was het de afspraak dat wij onze zaken intern regelden in het westen en Talent in het oosten. Wij zijn dus vrij onpartijdig in dit gebeuren, maar tegelijkertijd wel goed op de hoogte van het verloop van zaken.

Ik heb de woorden "stab van Talent op Leone" horen vallen in de w81 discord. Echter is dat mijn inziens totaal niet het geval. Er waren duidelijke voorwaarden gesteld aan de terugkeer van Flex op IL Leone en ondanks dat @Clickb*it puik werk heeft geleverd tegen CARA kan men niet zomaar op gemaakte afspraken terug komen. Ik vind het lullig voor Flex wat er gebeurd is, maar hij wist wat de afspraak was toen hij weer ging spelen binnen Talent en heeft er zijn eigen plan op na gehouden. Ik had liefst gezien dat er een gezamenlijke oplossing was gekomen, maar het is lastig om door te gaan met iemand die dreigt zijn dorpen weg te geven aan de tegenpartij (Cult) op het moment dat hij op zijn afspraken wordt gewezen. Flex je bent echt een goede speler die zich voor de volle 100% kan inzetten, maar je moet je wel houden aan de afspraken die je zelf maakt en niet gaan dreigen als je je zin niet krijgt.

Verder is dit denk ik een goed voorbeeld van hoe lastig het is om problemen op te lossen op TW als alles echt goed fout zit. Je hebt te maken met veel sentimenten, wensen en hoogoplopende emoties. Ik denk dat de kick van Leone terecht is en geen stab, maar vind persoonlijk wel dat een korte NAP op zijn plaats zou zijn. De manier waarop Flex heeft gedreigd met overstappen naar kamp Cult en vervolgens wraak heeft genomen door informatie te lekken naar Cult, rechtvaardigt echter weer de keuze van stamleiding Talent in mijn ogen.

Als laatste wil ik nog gezegd hebben dat kamp Cult de stammen TAC, Blaze en Talent als losse stammen ongelofelijk overschat. Het was een heel eenzijdige wereld geweest als Blaze, TAC en Talent het zouden moeten uitvechten met elkaar en Cult kon toekijken en op de zwakste kon duiken. De alliantie is in mijn ogen de enige manier om de wereld uitdagend voor beide partijen te maken en dit is simpelweg hoe de kaarten zijn geschud. Jullie de sterk georganiseerde accounts met veel kwaliteit en goede liggingen (en torendorpen lol) en wij een onsamenhangend zooitje, met meer kwantiteit, wat er het beste van probeert te maken en boven alles op een gezellige manier een potje TW wil spelen.

Groeten van de gasten die constant clears gooien maar nooit ODA gegund krijgen.
 
Reactiescore
1.365
Wij melden alleen de waarheid gris? Het is toch een feit dat jullie een alliantie proberen te creëren die op kwantiteit enorm erboven uitstijgt? Nergens blame ik jullie op geboost dat gebeurd overal tegenwoordig zowat.
Dan nog. xD
Ik geef de reden voor de waarheid maatje. <3
en wanneer kom je weer eens in de rscalls, heb jouw zwoele stem al te lang niet meer gehoord :(
 
Reactiescore
1.145
Ik heb de woorden "stab van Talent op Leone" horen vallen in de w81 discord. Echter is dat mijn inziens totaal niet het geval. Er waren duidelijke voorwaarden gesteld aan de terugkeer van Flex op IL Leone en ondanks dat @Clickb*it puik werk heeft geleverd tegen CARA kan men niet zomaar op gemaakte afspraken terug komen. Ik vind het lullig voor Flex wat er gebeurd is, maar hij wist wat de afspraak was toen hij weer ging spelen binnen Talent en heeft er zijn eigen plan op na gehouden. Ik had liefst gezien dat er een gezamenlijke oplossing was gekomen, maar het is lastig om door te gaan met iemand die dreigt zijn dorpen weg te geven aan de tegenpartij (Cult) op het moment dat hij op zijn afspraken wordt gewezen. Flex je bent echt een goede speler die zich voor de volle 100% kan inzetten, maar je moet je wel houden aan de afspraken die je zelf maakt en niet gaan dreigen als je je zin niet krijgt.

Ik zeg niet dat het perse een stab is maar opzich is het allemaal leuk en aardig dat het duidelijk was welke voorwaardes er gesteld waren maar dat betekend nog niet dat het daarom oke is.

We weten allemaal dat het vaak voor komt op tw dat mensen aangeven te willen stoppen of de motivatie verliezen en in zeker de helft van de gevallen komen ze daar vrij snel weer op terug (tenzij het is omdat een account weg gespeeld is/wordt)
Lijkt me dan ook vrij logisch dat als je afspraken maakt omtrent zo'n account dat je daarbij ook de speler betrekt die gaat stoppen of op zijn minst vraagt van jow je gaf aan te willen stoppen we hebben het volgende plan gemaakt dat is oke?

Misschien is dat gebeurd hoor maar als dat pas is gebeurd nadat het al besloten was gebeurde vind ik het niet gek dat flex nee zegt en dat de rest daar dan mee heeft te leven.
Denk dat een bg dat ook prima begrijpt en dat er dan samen naar een andere oplossing gezocht kan worden.

En als er een aantal gewoon echt niet door willen met il leone dan kan er altijd nog gezegd worden sorry maar we doen een nap voor zo lang en dan is het voorbij.
 
Reactiescore
1.380
Het enige wat van jullie kant komt is gezever over boosts en de kwaliteit die onze stam bezit? Wat geeft dat voor een toegevoegde waarde als ik vragen mag?
Of het punt dat cult beter vertegenwoordigd is? Tuurlijk is het enige wat ik doe jullie in de zeik nemen (als jullie het zelf al niet doen, want vandaag sloeg echt alles) wees blij dat we niet direct een CF festijn neerleggen aangezien we die mogelijkheid wel hadden zo zonder stammetje.

Het enige waar jullie over zeuren is dat zogenaamd de hele wereld tegen jullie is. Snap je het nu?
En ik heb nooit gezeurd over boost of kwaliteit. Enige wat ik nu zie wat er gebeurd en wat gewoon logisch is dat doordat jullie gewoon meer kwaliteit hebben en een mooie ligging wat de rest niet had dat er samengewerkt wordt. Logische wending in deze wereld. Dat je ons wat in de zeik neemt is je goed recht zou ik ook gedaan hebben. Het is gewoon lachwekkend wat er gebeurd is.

Dat jullie niet gelijk cf's gelegd hebben siert jullie en ben ik dankbaar voor zodat het toch nog een leuke wereld kan worden.
Laten we gewoon nu van beide kanten stoppen met zeiken over wat geweest is. Ja jullie hebben geboost en ja wij hebben geboost, ja jullie hebben mb's en ja wij hebben mb's dat is nou eenmaal de gang van zaken tegenwoordig.

P&P is goed maar laat het dan wel goede onderbouwde P&P zijn en niet dingen herhalen wat al tig keer is gezegd en geweest plus niet zo op de man (is voor iedereen). Het spelletje wordt al kleiner qua spelers en aangezien we dit spel allemaal leuk vinden laten we dan normaal met elkaar omgaan zodat niet nog meer mensen kappen met het spel

Nu op naar een mooie strijd en moge de beste winnen
 
Reactiescore
1.380
Waarom blijven we zo zeuren over kwantiteit? Moet ik dit serieus gaan uitleggen? Allereerst, je argumentatie m.b.t die CF’s trekt natuurlijk op niks. Die CF's zijn gepakt op MB's, dat zegt werkelijk niks over de activiteit van Talent accounts. Hooguit dat ze niet goed hebben opgelet. Ten tweede: 3x zoveel accounts (en dus hogere edelcounts gezien de kosten exponentieel stijgen), 2x zoveel off/defdorpen, 2x zo’n groot geografische gebied wat beslagen wordt en daarmee hoe groter de potentiële groeiruimte waardoor het kwantiteitsvoorsprong nog aanzienlijk uitgebouwd gaat worden. Natuurlijk maakt dat een verschil. Een gebrek aan bezetting/activiteit is daarmee ook echt een reden van niks. Je hebt een aanzienlijk grotere vijver als het aankomt op beschikbare VV’ers en daarnaast heb je bij een massa (sturen) slechts 1 á 2 dagen goede bezetting nodig hebt. Zeker gezien het NH is waardoor de weging van activiteit al een pak minder zwaar is.

Verder zeg je dat dit fair is. In andere woorden zeg je dus eigenlijk: ja, we leggen onze fouten op strategisch gebied in ‘jullie’ hoek meer en gaan daarom maar een buitenproportionele samenwerking aan met driekwart van de wereld en vergallen daarmee de kans op een interessante wereld tussen meer dan slechts twee kampen. Interessante denkwijze.

Ben wel benieuwd naar hoe Blaze hierin staat. Hoor weinig uit die hoek, of wellicht (her)ken ik de posters niet.

Is goed zal ik het anders zeggen omtrent cf's. Als ik mb spelers in mijn gebied heb (zal niet gebeuren bij het front) dan zet ik er claims op en zorg ik dat ik edels in de buurt heb omdat bijna elke wereld en zeker met @Kyuka cf's gemaakt wordt door mb spelers te pakken. Dan als er een gepakt wordt kan er gelijk gereageerd worden en dat jullie er al zoveel in hebben zitten aan def en er redelijk laat gereageerd is is zeker een teken dat activiteit niet groot genoeg is of tenminste niet op dat moment.

Dat wij kwantiteit meer dorpen hebben klopt en ook meer edels maar nogmaals er moet ook nog iets gedaan worden met die troepen en als je het kaartje bekijkt zitten jullie aan de linkerkant bij het midden en aan de andere kant hebben wij inderdaad meer ruimte heb ik ook nooit tegengesproken.

Of wij meer spelers hebben? Ja hebben we. Of wij meer actieve spelers hebben? Dat denk ik niet of jullie moeten heel slecht in de mensen zitten, maar dat betwijfel ik met @Kyuka. Op 71 had zijn stam bijna het dubbele zo niet 3x meer mensen dan wij terwijl wij groter waren dus ....
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Is goed zal ik het anders zeggen omtrent cf's. Als ik mb spelers in mijn gebied heb (zal niet gebeuren bij het front) dan zet ik er claims op en zorg ik dat ik edels in de buurt heb omdat bijna elke wereld en zeker met @Kyuka cf's gemaakt wordt door mb spelers te pakken. Dan als er een gepakt wordt kan er gelijk gereageerd worden en dat jullie er al zoveel in hebben zitten aan def en er redelijk laat gereageerd is is zeker een teken dat activiteit niet groot genoeg is of tenminste niet op dat moment.

Dat wij kwantiteit meer dorpen hebben klopt en ook meer edels maar nogmaals er moet ook nog iets gedaan worden met die troepen en als je het kaartje bekijkt zitten jullie aan de linkerkant bij het midden en aan de andere kant hebben wij inderdaad meer ruimte heb ik ook nooit tegengesproken.

Of wij meer spelers hebben? Ja hebben we. Of wij meer actieve spelers hebben? Dat denk ik niet of jullie moeten heel slecht in de mensen zitten, maar dat betwijfel ik met @Kyuka. Op 71 had zijn stam bijna het dubbele zo niet 3x meer mensen dan wij terwijl wij groter waren dus ....

Pony heeft in alle cf gevallen vrijwel direct gereageerd, maar stuurde steeds een edel die minimaal 3 uur liep. Dan ging hij in de tussentijd er eentje extra produceren, maar die liep daarna al snel een uur + productietijd.
 
Reactiescore
417
Natuurlijk schreeuwde dat cluster ook wel echt om cfs te krijgen. Volgens mij is de meme al bijna 10 werelden oud dat je je mbs niet aan het front (of in redelijke afstand met de vijand) legt.
 
Bovenaan