De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
473
Maar een BG stabben ging er bij niet in, niet op deze manier. Ze hadden al wat moeten slikken elke keer door de Clusterfucks door MB's van talent. Dit zou de druppel zijn en kon ik, ook naar mijzelf, niet naar hun verantwoorden. Zij hadden daar namelijk helemaal geen schuld aan.

Als je zo naïef bent om in plaats van kwaliteit, voor kwantiteit te kiezen heb je niks te zeggen en moet je gewoon slikken.
Lekker samen werken met de grootste booster van de wereld en dan raar op kijken als je cfs krijgt :redface:
 
Reactiescore
449
Als je nu geld over hebt aan het eind van de maand, wat anders naar TW zou gaan, heb ik nog wel een adresje!
Als je toevallig een zus van begin de twintig hebt meld ik me zeker aan ja.
 
Reactiescore
2.477
Dit skaffa lezen is onmogelijk
 
Reactiescore
5.686
Het normaliseren van deze alliantie is toch wat mij het meest bijblijft na het lezen van deze post…

edit: mooie post overigens, duidelijk.
 
Reactiescore
1.892
Misschien wel! Side note is wel dat ik geen leiding was op deel van dit verhaal. Ik kwam er later 'officieel' bij en mag dan werken met wat er al ligt aan plannen. En dat was eigenlijk al de lijnen en situatie die we (voor eergisteren) ook kennen. Overigens ook gewoon credits naar de gehele alliantie, dit is natuurlijk een wat deprimerende post. Maar we hebben oprecht een hele leuke groep gasten waar we ontzettend veel lol mee hebben. Dat mag er wel bij gezegd worden! Maar dat doet wellicht niks af aan je post.
Het 'ik mag dan werken met wat er al ligt aan plannen' is natuurlijk een drogreden. Als er een nieuwe coach aangesteld wordt bij Ajax of een nieuwe CEO bij VW, heeft die natuurlijk ook de mogelijkheid om een nieuwe koers te gaan varen in plaats van de huidige te behouden. Dat is immers ook vaak juist de reden dat hij wordt aangesteld, anders zou de noodzaak hiervoor (in de meeste gevallen) niet aanwezig zijn. Ik ga er dus voor het gemak maar vanuit dat jij ook achter de bestaande plannen stond. Natuurlijk helemaal jullie eigen keuze, maar een beetje overbodig wel. Omdat de vorige stamleiding het inzicht van een kanarie had, domweg wat heeft zitten rekruteren en haar leden zonder voorbedachte rade wat in het rond heeft laten edelen, wordt er nu een alliantie geformeerd van 3 voltallige stammen met een dorpenaantal van 2.340. Dit ten opzichte van 'de aanleiding' (Cult) die een aantal van 1.172 dorpen bezit is er dus een verdubbeling van de kwantiteit nodig (kwantiteitsinjectie van 1.566 dorpen, een gegenereerde 'winst' van factor 1.5 tov Cult bovenop je eigen kwantiteit) waarbij de gemiddelde Cult-speler met zo'n 4 accounts front. Vind je dat zelf niet een beetje de spuigaten uitlopen?

Buiten dat, snap ik uberhaupt niet dat bijvoorbeeld een Blaze zich zo voor jullie karretje laat spannen die (zonder Talent) toch echt een stam met veel potentieel is, alleen gebaseerd op de ligging al. Ik snap best dat er dan frustratie bij de eigenaar van het account ontstaat als hij zich (notabene als hoofdaccount van de initiatiefnemende stam) volledig moet laten internen. Met het oog op de mooie kleurplaat van de edellijnen die mij onder ogen is gekomen is dit natuurlijk een iniatief wat gegarandeerd gaat falen. Het is ook een beetje jammer dat de oppositie het - ondanks het bewust ingestelde ledenlimiet van 5 accounts - toch probeert te omzeilen door dan maar met 70% van de wereld samen te hokken omdat ze geen vertrouwen in zichzelf hebben. Is er überhaupt nagedacht over wat er gaat gebeuren mocht Cult verslagen worden? Want dat gaat natuurlijk een bizarre shitshow worden met het oog op hoe jullie de edellijnen op dit moment in gedachten hebben. ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
271
wat ik wel komisch vind is dat er al jaren R2W word geroepen en dat da gwn normaal gesproken afgekeurt word,
nu gebeurt al 2 werelden de grootste R2W die tw ooit gezien heeft en das blijkbaar in 1 klap normaal geworden.

dus wat dat aangaat is de alliantie echt de grootste flop ever.


hier ga ik verder niet over oordelen.
vertrouw talent en leone niet.
mvg.
 
Reactiescore
1.380
Het 'ik mag dan werken met wat er al ligt aan plannen' is natuurlijk een drogreden. Als er een nieuwe coach aangesteld wordt bij Ajax of een nieuwe CEO bij VW, heeft die natuurlijk ook de mogelijkheid om een nieuwe koers te gaan varen in plaats van de huidige te behouden. Dat is immers ook vaak juist de reden dat hij wordt aangesteld, anders zou de noodzaak hiervoor (in de meeste gevallen) niet aanwezig zijn. Ik ga er dus voor het gemak maar vanuit dat jij ook achter de bestaande plannen stond. Natuurlijk helemaal jullie eigen keuze, maar een beetje overbodig wel. Omdat de vorige stamleiding het inzicht van een kanarie had, domweg wat heeft zitten rekruteren en haar leden zonder voorbedachte rade wat in het rond heeft laten edelen, wordt er nu een alliantie geformeerd van 3 voltallige stammen met een dorpenaantal van 2.340. Dit ten opzichte van 'de aanleiding' (Cult) die een aantal van 1.172 dorpen bezit is er dus een verdubbeling van de kwantiteit nodig (kwantiteitsinjectie van 1.566 dorpen, een gegenereerde 'winst' van factor 1.5 tov Cult bovenop je eigen kwantiteit) waarbij de gemiddelde Cult-speler met zo'n 4 accounts front. Vind je dat zelf niet een beetje de spuigaten uitlopen?

Buiten dat, snap ik uberhaupt niet dat bijvoorbeeld een Blaze zich zo voor jullie karretje laat spannen die (zonder Talent) toch echt een stam met veel potentieel is, alleen gebaseerd op de ligging al. Ik snap best dat er dan frustratie bij de eigenaar van het account ontstaat als hij zich (notabene als hoofdaccount van de initiatiefnemende stam) volledig moet laten internen. Met het oog op de mooie kleurplaat van de edellijnen die mij onder ogen is gekomen is dit natuurlijk een iniatief wat gegarandeerd gaat falen. Het is ook een beetje jammer dat de oppositie het - ondanks het bewust ingestelde ledenlimiet van 5 accounts - toch probeert te omzeilen door dan maar met 70% van de wereld samen te hokken omdat ze geen vertrouwen in zichzelf hebben. Is er überhaupt nagedacht over wat er gaat gebeuren mocht Cult verslagen worden? Want dat gaat natuurlijk een bizarre shitshow worden met het oog op hoe jullie de edellijnen op dit moment in gedachten hebben. ;)

waarom blijven jullie zo zeuren over kwantiteit en zoveel meer spelers? Als er echt zoveel meer spelers waren hè waren dan die cf’s gekomen? Zouden zulke cf’s bij jullie kunnen komen? Ik zou het als een eer vinden dat de zogenaamde hele wereld tegen mijn stam zou zijn. Dat getuigt toch dat ze mijn stam (jullie in dit geval) vele male stterker vinden en alleen op deze manier een kans hebben om evt. te winnen. Als je naar alle 3 de stammen kijkt voor ze samenwerkte was er geen één tot een succes gekomen simpel weg dat cult al mooie lijnen hebben (ook dankzij goed beleid) en blaze tac en talent tegen cult en tegen elkaar zou moeten vechten. In dit geval zou blaze inderdaad de beste papieren hebben ivm ligging, maar een enorme achterstand oplopen ten opzichte van cult. Kortom dit was de enige logische oplossing voor elke stam. Of het heel fair is? Ik denk het wel. Ja meer dorpen maar ook meer chaos en minder kwaliteit. Of wij meer activiteit hebben? Misschien wel misschien niet. De cf’s zeggen daar al wel iets over. Over leone heeft greedy een serieus mooie post gemaakt en het netjes gehouden. Laten we dus aub ophouden met zeuren dat de hele wereld tegen cult is. Of ik het eens ben met alles en dat er zoveel accounts zijn laat ik in het midden maar het lijkt de enige kans voor alle partijen om iets te kunnen doen.
 
Reactiescore
5.686
Driem tiem kun jij voortaan mijn reken huiswerk voor mij maken gr fleks
 
Reactiescore
1.140
Wat hebben die cf's er precies mee te maken?

En los daarvan denk ik dat in het geval van blaze ze betere papieren hebben als ze niet mee doen aan die alliantie en zich focussen op het hele noordelijke gebied binnen harken terwijl cult talent en tac zich op elkaar verbijten om dan vervolgens als cult 1 van die stammen breekt of als cult verliest op die stammen in hun rug te duiken om nog meer kwantiteit te behalen. en zo automatisch ook de wereld meer in balans te houden.
Leuker voor iedereen en 3 partijen die kunnen mee doen om de wereld winst nog.
 
Reactiescore
5.686
Ik typte dat namens mijn vriend fleks
 
Reactiescore
1.380
Wat hebben die cf's er precies mee te maken?

En los daarvan denk ik dat in het geval van blaze ze betere papieren hebben als ze niet mee doen aan die alliantie en zich focussen op het hele noordelijke gebied binnen harken terwijl cult talent en tac zich op elkaar verbijten om dan vervolgens als cult 1 van die stammen breekt of als cult verliest op die stammen in hun rug te duiken om nog meer kwantiteit te behalen. en zo automatisch ook de wereld meer in balans te houden.
Leuker voor iedereen en 3 partijen die kunnen mee doen om de wereld winst nog.

Ben je echt zo blind om het niet te kunnen zien dat het niet goed was gegaan? Opzeg je dit bewust om te zuigen?
Jullie hadden zoveel meer terrein kunnen pakken omdat jullie maar alleen aan de voorkant front hebben en de 3 stammen aan meer kanten en zo niet volledig kunnen focussen aan een front. Ja blaze had de beste ligging maar zou zo ver achterop lopen ten opzichte van jullie.

jullie hebben zelf ook gezegd dat de wereld dan maar samen moet werken hè.
 
Reactiescore
1.365
wat ik wel komisch vind is dat er al jaren R2W word geroepen en dat da gwn normaal gesproken afgekeurt word,
nu gebeurt al 2 werelden de grootste R2W die tw ooit gezien heeft en das blijkbaar in 1 klap normaal geworden.

dus wat dat aangaat is de alliantie echt de grootste flop ever.


hier ga ik verder niet over oordelen.
vertrouw talent en leone niet.
mvg.
Speel je R2w of ga je verliezen?
 
Bovenaan