'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser

Guest
Dacht dat we het nu alleen over infiltreren hadden, was dat 's nachts aanvallen alweer vergeten. Bah. Zijn trouwens niet mijn woorden, maar goed.

Klopt, bij EQUI was het bijna net zo erg geweest(P én Divine is nog wel iets anders). En inderdaad, andersom zou het minder erg zijn geweest, mijns inziens. In grote stammen en accounts zit nu eenmaal meer tijd en moeite.

Maar dan heb je net toch beweerd, als je zegt dat TWSS je zou blijven hebben gesteund als jij dit bij EQUI zou hebben gedaan, dat TWSS ratjes zijn? Aangezien je ook zegt dat je dat bent, als je je leiding blijft steunen na zoiets!

Om deze posts gaat het:

Bosshog, de volgende clown die z'n misselijkmakende acties goed komt praten. Indien je in de leiding zat toen dit gebeurde en er dus je fiat aan gaf, wegwezen en niet meer terugkomen. Daarnaast mag je iedereen uit EQUI die niet eist dat de leiding aldaar aftreed absoluut een rat noemen. Dat het gebeurt zonder je medeweten kan, maar als je dan niet als stam actie onderneemt dan ben je net zo erg als degene die de daad hebben verricht.

Dus je denkt dat TWSS niet om je aftreden had gevraagd, als jij hetzelfde had gedaan als EQUI nu, als jij niet was afgetreden daarna?

Dat is niet ondenkbaar.
 

DeletedUser

Guest
even vraagje wat boied twws nu, oude koeien uit de gracht halen begint echt saai te worden, misschien beter eens wat vertellen over het heden en de toekomst want word echt moe van al die koeien :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel leuk en vermakelijk hoor, dat het nog altijd over TWSS moet gaan. De pro stam die het EQUI behoorlijk pittig heeft kunnen maken:cool: En ze blijven er maar op terug komen:D

Maar zombie, het is sowieso niet denkbaar dat Flos en ik zoiets als leiders hadden gedaan. We houden er zelf al niet eens van dus waarom dan wel doen?? Op de faire manier wonnen we nog dik dorpen van EQUI, dus het was nergens voor nodig :)
 

DeletedUser26046

Guest
Hee Divine succes met jullie rat in het midden. Hij was de gene die bezig was het account van funky twinkel te bemachtigen van jullie BG samen met een of andere MOON.
M. breekt op accounts in via manieren die niet legaal zijn. En werkt hij met een proxy server om zo op andere accounts te kunnen spellen. En nu speelt hij voor jullie. Woeha. Succes. Hoop dat support goed oplet. Merk wel als er accounts op bb gaan.

Ben bijna klaar met carnaval, (vandaar mijn afwezigheid) maar moest toch even hier op reageren. Wat wij deden door tbt te krijgen was niet fair te noemen. Deal. Maar vergeet de |P| leiding niet dat ze via malicious op vinnie hebben kunnen inloggen. (weten de leden dit??????) Hebben de feiten kei hard op tafel liggen. Ze hebben zo ons aanvals plan op broken gezien gekregen. En een tweede blamage kunnen voorkomen. Nice Job.

Jullie van Divine zijn ook niet vies van vuile spelletjes. Jullie hadden ook een spion en jullie hadden al een geruime tijd een plan met |P| om samen tegen ons te counteren. (tijdens ons onderhandelen) Dus al mijn tijd met zaletio was gewoon weg verloren tijd, maar ik geloofde heilig in een bg met jullie. (trouwens net zoals ik M. vertrouwde) Dit beviel de oud spelers van tbt niet en wilde een overstap naar equi. Dit is toen geregeld, alleen is de speller die op tbt ging spelen in de stam gebleven om een vica versa spel te spellen. Was zoals de mensen zeiden die dit aan het regelen waren, nodig om voor te blijven in de vieze oorlog die ging komen. Er kwam info over email's en dergelijke. Hier heb ik ook meteen afstand in genomen en eiste dat het verwijdert werd. Heb dit ook in een pm aan jullie leiding laten weten almede mijn eigen mede leiders. Geloof me ik ga me echt niet wassen in onschuld en met de vinger wijzen. Ik zat in die leiding en neem dan ook de volledige verandwoordelijkheid op me. Er hoeft nu immers maar een afgeslacht te worden.
Maar een feit stoort me wel dat jullie wel denken vroom en heilig te zijn. Ik heb geleerd, het word een keer tegen je gebruikt. Dus ook bij jullie. En door M. binnen te halen krijgen jullie een keer koek van eigen deeg.

Alaaf.


Beste J.. Wij hebben inderdaad uren, en uren iva Skype/msn gepraat over onze BG en deze geprobeert in stand te houden. Kun je me voorstellen hoe erg ik geshocked was toen ik jouw naam zag in een van de msn gesprekken met M.?

Dat betekent dat jij het goedkeurde dat TBT de spy was voor EQUI en dat jij ook aanmoedige dat Widar op TBT zou backstabben tav Van Gilead. Nee, ik ben hardstikke, ik wil het graag herhalen, hardstikke blij ben met M. in Divine. Alleen al omdat wij het wél fair spelen, en jullie niet. Dat jij dit met TBT goedkeurd doet mij al mijn goodwill voor jou verspelen. Mocht jij ooit een plaatje zoeken op een account op w18, mag je Divine vergeten. Puur vanwege dit vieze spel. Ik zei nog tegen M., mijn vriend J. (uit de leiding van EQUI), zal dit toch niet goedkeuren?

Bleek van wel. Jammer jongen, dacht dat jij uit het goeie bloed geschapen was. Niet dus. Kneusje. Jij gaat tenminste nooit, nooit Divine binnen komen. Niet zolang ik hier zit. En nogmaals, onze 'wraak' is pas net begonnen. Eigenlijk nog niet eens begonnen.
 

DeletedUser

Guest
Beste J.. Wij hebben inderdaad uren, en uren iva Skype/msn gepraat over onze BG en deze geprobeert in stand te houden. Kun je me voorstellen hoe erg ik geshocked was toen ik jouw naam zag in een van de msn gesprekken met M.?

Dat betekent dat jij het goedkeurde dat TBT de spy was voor EQUI en dat jij ook aanmoedige dat Widar op TBT zou backstabben tav Van Gilead. Nee, ik ben hardstikke, ik wil het graag herhalen, hardstikke blij ben met M. in Divine. Alleen al omdat wij het wél fair spelen, en jullie niet. Dat jij dit met TBT goedkeurd doet mij al mijn goodwill voor jou verspelen. Mocht jij ooit een plaatje zoeken op een account op w18, mag je Divine vergeten. Puur vanwege dit vieze spel. Ik zei nog tegen M., mijn vriend J. (uit de leiding van EQUI), zal dit toch niet goedkeuren?

Bleek van wel. Jammer jongen, dacht dat jij uit het goeie bloed geschapen was. Niet dus. Kneusje. Jij gaat tenminste nooit, nooit Divine binnen komen. Niet zolang ik hier zit. En nogmaals, onze 'wraak' is pas net begonnen. Eigenlijk nog niet eens begonnen.

Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij is je grote vriend J. eigenlijk R.. J. is al maanden weg.

even vraagje wat boied twws nu, oude koeien uit de gracht halen begint echt saai te worden, misschien beter eens wat vertellen over het heden en de toekomst want word echt moe van al die koeien :p

Het gaat mij erom dat F. net heeft gezegd dat TWSS-leden ook ratten zijn.

Ik vind het wel leuk en vermakelijk hoor, dat het nog altijd over TWSS moet gaan. De pro stam die het EQUI behoorlijk pittig heeft kunnen maken:cool: En ze blijven er maar op terug komen:D

Maar zombie, het is sowieso niet denkbaar dat Flos en ik zoiets als leiders hadden gedaan. We houden er zelf al niet eens van dus waarom dan wel doen?? Op de faire manier wonnen we nog dik dorpen van EQUI, dus het was nergens voor nodig :)

Het gaat eigenlijk niet echt over TWSS zelf, maar meer over de leden erin, want als je een beetje de posts van mij en Flos bekijkt als een objectieve lezer, dan is het duidelijk dat Flos heeft gezegd dat de TWSS-leden van toendertijd ook ratten zijn.

En idd, het is niet denkbaar, maar als het wel was gebeurd, dan hadden de TWSS-leden hetzelfde gedaan als wij: de leiding houden. Flos beweert dat dat betekent dat heel EQUI ratten zijn, maar TWSS dan ook.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij is je grote vriend J. eigenlijk R.. J. is al maanden weg.



Het gaat mij erom dat F. net heeft gezegd dat TWSS-leden ook ratten zijn.



Het gaat eigenlijk niet echt over TWSS zelf, maar meer over de leden erin, want als je een beetje de posts van mij en Flos bekijkt als een objectieve lezer, dan is het duidelijk dat Flos heeft gezegd dat de TWSS-leden van toendertijd ook ratten zijn.

En idd, het is niet denkbaar, maar als het wel was gebeurd, dan hadden de TWSS-leden hetzelfde gedaan als wij: de leiding houden. Flos beweert dat dat betekent dat heel EQUI ratten zijn, maar TWSS dan ook.
-.-
 

DeletedUser3435

Guest
Mooi dat je ook wat kan overnemen.
Hoeveel heb je er al verloren?
Denk je nu echt dat ik moeite ga doen om dorpen van EQUI zelf te verdedigen? :D
Dat doe ik op Kredict wel.. hoeveel is het daar? Juist.. 95-0. :rolleyes: In totaal denk ik ongeveer 200-1.
 

DeletedUser59888

Guest
wil divine beweren dat zij deze oorlog eerlijk en netjes spelen?

groet,

wouter
 

DeletedUser

Guest
wil divine beweren dat zij deze oorlog eerlijk en netjes spelen?

groet,

wouter

Nee, maar in ieder geval vele malen netter dan EQUI ;)

En ja onze PayBack is hard.... Ga je daar nu over wenen ?
Jullie begonnnen, wij reageerde, dus doe hier nu niet zo verontschuldigt ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee, maar in ieder geval vele malen netter dan EQUI ;)

En ja onze PayBack is hard.... Ga je daar nu over wenen ?
Jullie begonnnen, wij reageerde, dus doe hier nu niet zo verontschuldigt ;)

Het is idd een PayBack, en jullie reageerden inderdaad, maar het is niet vele malen netter. ;)
 
Reactiescore
255
wil divine beweren dat zij deze oorlog eerlijk en netjes spelen?

groet,

wouter

Aah, jij bent het noobje dat dacht bij ons te kunnen solliciteren ^^.
Ben blij dat je je plekje in EQUI gevonden hebt.
 

DeletedUser

Guest
Beste ratten?

Wat ik hier te zoeken heb mag ''joost'' weten.
Al meer dan een jaar gestopt, maar een oud stamgenootje verwees me naar dit topic.

Leuk om te zien hoe de wereld zich heeft ontwikkeld:)
Na het lezen van dit topic hoop ik toch dat EQUI een koekje van eigen deeg krijgt.
Ik ga er niet teveel worden aan vuil maken, want kan alleen mijn mening bazeren op dit topic.
Gezien de meeste mensen zich hierin wel kunnen vinden.... wens ik vooral Divine maar ook |P| succes toe.

p.s. heb toch aardig lang TW gespeeld, maar nog niet zulke ''ratten'' meegemaakt.
Succes allemaal en mocht ik ooit weer terug komen dan gaat mijn voorkeur uit naar Divine:)
Maar voorlopig kruip ik weer gezellig onder me steen.

Groetjes,
Pieter
 
Bovenaan