'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser37978

Guest
EQUI kon het makkelijk anders aanpakken omdat wij toch niet zo stacked staan. ;) Ze kozen voor de andere aanpak.
Dat heb ik ze nu betaald gezet op Rocko-0.

Jullie stacken net als ieder andere. Dus begin nu even niet dat jullie niet stacken.
 

DeletedUser

Guest
Jullie stacken net als ieder andere. Dus begin nu even niet dat jullie niet stacken.

Veel maar dan ook veel minder. Vergelujk mij maar eens met mijn buren(=jouw stamgenoten). Niet zo gek ook, wij hebben vier keer zoveel oorlogen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook rapportje staan waar er dus echt niet slim gestackt was. Dus het stacken ging dan even fout? :rolleyes:

Dat is dan niet slim gestacked, maar dat is dus totaal niet een taktiek...

Een taktiek houd heel wat anders in, dat weet je zelf ook :)
 

DeletedUser37978

Guest
Dat is dan niet slim gestacked, maar dat is dus totaal niet een taktiek...

Een taktiek houd heel wat anders in, dat weet je zelf ook :)

Oke vooruit dan maar weer. Omdat het nacht is zal ik het laten rusten:)

Maar idd tussen slim stacken en tussen roekeloos stacken zit zeker verschil.
 

DeletedUser

Guest
Tussen slim en dom stacken zit gewoon verschil. Daar kan ik je geen ongelijk in geven.

Het is gewoon een kwestie van je def slim besteden, niet zoals masterkil 26 dorpenpermanent in een cluster fuck zetten, en dan je achterland helemaal laten clearen door mij :)
 

DeletedUser37978

Guest
Het is gewoon een kwestie van je def slim besteden, niet zoals masterkil 26 dorpenpermanent in een cluster fuck zetten, en dan je achterland helemaal laten clearen door mij :)

Kijk inzicht in een ander account heb je niet zomaar. Je kunt er op veschillende manieren achter komen hoe iemand er voor staat. Zelf zie ik ook dat de mensen hun front behoorlijk stacken en dat net achter het front open huis is. Dus dan gewoon clears of fakes op de eerste rije en daarachter lekker dorpen binnen halen. Dus het ligt ook aan de mensen zelf.
 

DeletedUser

Guest
Kijk inzicht in een ander account heb je niet zomaar. Je kunt er op veschillende manieren achter komen hoe iemand er voor staat. Zelf zie ik ook dat de mensen hun front behoorlijk stacken en dat net achter het front open huis is. Dus dan gewoon clears of fakes op de eerste rije en daarachter lekker dorpen binnen halen. Dus het ligt ook aan de mensen zelf.

Ik heb die dag denk ik zo een 30 halve def dorpen gesloopt op het achterland, looptijden 15 uur +, dat had gewoon gedodged moeten worden.

Ze zijn waarschijnlijk halve dorpen omdat de andere helft in de stacks van masterkill staat :)
 

DeletedUser59888

Guest
Nee, maar in ieder geval vele malen netter dan EQUI ;)

En ja onze PayBack is hard.... Ga je daar nu over wenen ?
Jullie begonnnen, wij reageerde, dus doe hier nu niet zo verontschuldigt ;)

jullie spelen inderdaad wel netter en ik geef ook toe, mensen maken fouten en dit is wel een hele domme fout (geef ik toe)
ik wist eerlijk gezegt niks van het plan TBT en de namen ratten verdient hier iedereen op tw (denk ik wel)
 

DeletedUser59888

Guest
Aah, jij bent het noobje dat dacht bij ons te kunnen solliciteren ^^.
Ben blij dat je je plekje in EQUI gevonden hebt.

ik speel tw om de LOL niet omdat ik wil naaien en om te winnen ik vind het heerlijk in equi lekker gezellig!
als jij gelukkig word van deze opmerking, dan mag je hem van mij dagelijks maken maakt mij echt niks uit, weet wie ik zelf ben en weet wat ik kan!!!
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig jumpt niemand van Break naar het front en zou niemand van Braek dit doen hè. Hypocriete Eilanders toch ook...
Wordt er gefuckt door break? Neen verre van. De hypocrisie straalt er van af Divine.
Swasi heeft eigen bespelers. Dus je trekt een beetje voorbarige conclusies. Daarnaast, is dat vergelijkbaar als hypocriet roepen dat er 'absoluut niks officieels' is tussen EQUI en Break en wél vv doen in EQUI + gezamelijk aanvallen?

Of nee, dat zijn vriendendiensten hè :rolleyes:.
Welgeteld 1 vv. En die was een vriendendienst. Niet tussen de leiding. Maar tussen 2 spelers. En die kunnen dat bevestigen. En als je 4 frontenoorlog hebt. Dan kan het gebeuren dat de incomings dezelfde dag vallen ja...
 

DeletedUser

Guest
@Arbeit: Zo kunnen we in een rondje blijven draaien. Stop met janken over Swasi, het is niet eens een Divine-acc.

Dit is veel leuker :D.
Ik ga er niet over janken.
Maar Zaletio, doe nou alsjeblieft niet alsof Divine er niets met te maken heeft. Dit gelooft nou niemand. Ik maak hier geen probleem van hoor. Het is gewoon een tikkeltje hypocriet hoe jullie reageeren op de clusterfucks van Equi. En nou hetzelfde doen. Of dat nou met een extern account of niet is. Dat maakt geen verschil.
Maar hier heb ik dus het laatste over gezegd ;).

En ja klopt, dat is wel mooi. Break hopelijk wat langer dan een uurtje op die eerste plek :D
 

DeletedUser26046

Guest
Ik ga er niet over janken.
Maar Zaletio, doe nou alsjeblieft niet alsof Divine er niets met te maken heeft. Dit gelooft nou niemand. Ik maak hier geen probleem van hoor. Het is gewoon een tikkeltje hypocriet hoe jullie reageeren op de clusterfucks van Equi. En nou hetzelfde doen. Of dat nou met een extern account of niet is. Dat maakt geen verschil.
Maar hier heb ik dus het laatste over gezegd ;).

En ja klopt, dat is wel mooi. Break hopelijk wat langer dan een uurtje op die eerste plek :D

Het is vergelijkbaar met die massa. Het is toegegeven, stond ook op het EQUI stamforum bijvoorbeeld dat de massa op P afgesproken was met Break en Insane. Ook werden er meerdere (niet éénmaal) vv's gedraait door Break in EQUI.

Dat mag ook, part of the game, maar maak die BG dan 'officieel' en zit er niet zo omheen te draaien. Even hypocriet, als we toch op die toer zijn :D.
 

DeletedUser58940

Guest
Het is vergelijkbaar met die massa. Het is toegegeven, stond ook op het EQUI stamforum bijvoorbeeld dat de massa op P afgesproken was met Break en Insane. Ook werden er meerdere (niet éénmaal) vv's gedraait door Break in EQUI.

Dat mag ook, part of the game, maar maak die BG dan 'officieel' en zit er niet zo omheen te draaien. Even hypocriet, als we toch op die toer zijn :D.

jij wete echt niet wat je aan het zeggen bent he geen ene van je feiten kloppen in deze post
 
Bovenaan