'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser

Guest
Kan 't niet beter verwoorden.

Keer op keer verbaast 't mij écht dat mensen van EQUI hier naar iemand anders gaan wijzen als het over wanpraktijken en oneerlijk spel gaat. Vind 't bedroevend dat als je je verlaagt tot daden van een zodanig laag niveau, je er niet eens voor durft uitkomen. Zou veel meer respect voor jullie hebben moesten jullie je ervoor gewoon verontschuldigen en zeggen dat jullie zonder dergelijk spel nog niet eens onze schoenen zouden kunnen poetsen. En gefeliciteerd frontspelers van EQUI, na wekenlange miserie te hebben bezorgd aan BrokenSound. staan we nu weer voor in de stats. Heeft nog geen week geduurd, schamen jullie je nu niet? Altijd de grote bek op komen zetten op 't AF, en dan zo'n extreme verliezen incasseren. Moest ik van jullie zijn ik zou m'n steen al lang uitgekozen hebben! ;)

Altijd de grote bek op komen zetten op het AF. Sinds wanneer zit Krepox in EQUI?! :eek:
Want als er hier iemand is die met grote bekken hier komen dan zijn jullie het wel.
 

DeletedUser3435

Guest
Altijd de grote bek op komen zetten op het AF. Sinds wanneer zit Krepox in EQUI?! :eek:
Want als er hier iemand is die met grote bekken hier komen dan zijn jullie het wel.
Gelukkig maken wij het nog waar en gaan we niet zoals jullie op jullie zielige/achterbakse bek. :D
 

DeletedUser

Guest
Altijd de grote bek op komen zetten op het AF. Sinds wanneer zit Krepox in EQUI?! :eek:
Want als er hier iemand is die met grote bekken hier komen dan zijn jullie het wel.

Door dat generaliseren maak je natuurlijk geen vrienden. Ik neem aan dat je met 'jullie' Phalanx bedoelt. Dan voel ik me ook aangesproken en volgens mij kom ik hier niet om te pochen. Het is jammer dat de nuance wat verdwijnt op het forum. Je bent of een stam vol egootjes, of een stam met enkel valsspelers, backstabbers, noobs etc.
Laten we zeggen dat er een paar personen zijn in |P| die goed weten welke kwaliteiten ze bezitten en niet bang zijn om de gebreken van anderen aan te stippen. Daarentegen wordt gelijk een hele groep spelers gelabeld en in een hokje geplaatst. Jammer.
 

DeletedUser

Guest
Door dat generaliseren maak je natuurlijk geen vrienden. Ik neem aan dat je met 'jullie' Phalanx bedoelt. Dan voel ik me ook aangesproken en volgens mij kom ik hier niet om te pochen. Het is jammer dat de nuance wat verdwijnt op het forum. Je bent of een stam vol egootjes, of een stam met enkel valsspelers, backstabbers, noobs etc.
Laten we zeggen dat er een paar personen zijn in |P| die goed weten welke kwaliteiten ze bezitten en niet bang zijn om de gebreken van anderen aan te stippen. Daarentegen wordt gelijk een hele groep spelers gelabeld en in een hokje geplaatst. Jammer.

Doen jullie ook met EQUI, dus wat minder hypocriet a.u.b.
 

DeletedUser

Guest
Doen jullie ook met EQUI, dus wat minder hypocriet a.u.b.

Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen. Ik sta net een verhaal af te steken dat je niet moet generaliseren, dus niet alle personen moet beoordelen omdat ze onder een kopje Phalanx of Equi vallen en dan kom je met een clichévoorbeeld pur sang. JULLIE DOEN HET OOK, DUS!
Nee, als je leest wat ik zeg doe ik dat dus niet. Ik sta voor mijn eigen uitspraken. Het is waar dat ik deels verantwoording heb voor de berichten van mijn stamgenoten maar ook dat hoef je niet zo zwart wit te zien. Overigens, wat hypocrisie hier mee te maken heeft is me een raadsel. Wellicht wil je wat moeilijke woorden verwerken in je kleine stukjes tekst, prima. Zorg wel even dat je boodschap dan een zinvolle betekenis heeft.

Toen dit onderwerp is geopend is er ook vaak gezegd dat de enige 'ratten' (ik vat het op als niet-morele spelers) de spelers zijn die een dergelijke actie niet verwerpen. Zielig doen door te zeggen dat 'iedereen' 'alle' spelers uit EQUI ratten noemt is dus ook weer een overtrokken voorbeeld van disproportionele veralgemeningen.
 

DeletedUser58575

Guest
Er zit een verschil tussen iedereen beoordelen op elkaars karakter, en een stam veroordelen op het al dan niet accepteren van lage streken.....
 

DeletedUser

Guest
Er zit een verschil tussen iedereen beoordelen op elkaars karakter, en een stam veroordelen op het al dan niet accepteren van lage streken.....

Ik hoop enkel een uitvlucht voor te zijn. Daarbij vind ik niet dat wanneer een stam al dan niet terecht wordt veroordeeld voor onethisch handelen de spelers ook allemaal een etiket opgeplakt moeten krijgen. Vooral gezien de situatie dat blijkbaar de gehele 'lagere' orde binnen Equi niet eens op de hoogte was van de vermeende feiten.
 

DeletedUser58575

Guest
Ik hoop enkel een uitvlucht voor te zijn. Daarbij vind ik niet dat wanneer een stam al dan niet terecht wordt veroordeeld voor onethisch handelen de spelers ook allemaal een etiket opgeplakt moeten krijgen. Vooral gezien de situatie dat blijkbaar de gehele 'lagere' orde binnen Equi niet eens op de hoogte was van de vermeende feiten.

Ligt er aan hoe ze ermee omgaan. Zoals Zombie ermee om ging kan ik daar wel respect voor hebben. Zoals sommigen anderen ermee omgaan door het keihard te blijven verdedigen in dit topic, is een ander verhaal ;)
 

DeletedUser

Guest
Bosshog, de volgende clown die z'n misselijkmakende acties goed komt praten. Indien je in de leiding zat toen dit gebeurde en er dus je fiat aan gaf, wegwezen en niet meer terugkomen. Daarnaast mag je iedereen uit EQUI die niet eist dat de leiding aldaar aftreed absoluut een rat noemen. Dat het gebeurt zonder je medeweten kan, maar als je dan niet als stam actie onderneemt dan ben je net zo erg als degene die de daad hebben verricht.
 

DeletedUser

Guest
Ligt er aan hoe ze ermee omgaan. Zoals Zombie ermee om ging kan ik daar wel respect voor hebben. Zoals sommigen anderen ermee omgaan door het keihard te blijven verdedigen in dit topic, is een ander verhaal ;)

Op die manier is het al geen veralgemenen meer maar puur oordelen op standpunt. Ik kan het alleen maar met je eens zijn dat spelers, in het bijzonder leiders verantwoording voor hun daden moeten nemen.:)
 

DeletedUser

Guest
Bosshog, de volgende clown die z'n misselijkmakende acties goed komt praten. Indien je in de leiding zat toen dit gebeurde en er dus je fiat aan gaf, wegwezen en niet meer terugkomen. Daarnaast mag je iedereen uit EQUI die niet eist dat de leiding aldaar aftreed absoluut een rat noemen. Dat het gebeurt zonder je medeweten kan, maar als je dan niet als stam actie onderneemt dan ben je net zo erg als degene die de daad hebben verricht.

Vind jij, vind ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Gooi je er ook nog wat argumenten in? Anders is de waarde van je mening nul komma nul.

Mijn mening is niet nul komma nul voor mijzelf. Ik vind dit niet, en volgens mij gaat het erom wat de leden van EQUI vinden in dit geval, aangezien zij bepalen of de leiding blijft. (Niet dat er nog veel over zijn)
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening is niet nul komma nul voor mijzelf. Ik vind dit niet, en volgens mij gaat het erom wat de leden van EQUI vinden in dit geval, aangezien zij bepalen of de leiding blijft. (Niet dat er nog veel over zijn)
Wel in een rationele discussie. Meningen zonder argumenten zijn volkomen waardeloos. En nee, ethisch gezien maakt het geen bal uit wat de EQUI leden ervan vinden. Dat zij bepalen verandert daar niks aan. Dat je niet weigert om onder de leiding van mensen te staan die dit soort dingen goedkeuren en ook uitvoeren zegt al meer dan genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Wel in een rationele discussie. Meningen zonder argumenten zijn volkomen waardeloos. En nee, ethisch gezien maakt het geen bal uit wat de EQUI leden ervan vinden. Dat zij bepalen verandert daar niks aan.

Wel, als wij vinden dat ze weg moeten, gaan ze weg. Als wij vinden dat ze niet weg moeten, gaan ze niet weg. Dus het is wel van belang wat wij vinden.
 

DeletedUser

Guest
Wel, als wij vinden dat ze weg moeten, gaan ze weg. Als wij vinden dat ze niet weg moeten, gaan ze niet weg. Dus het is wel van belang wat wij vinden.

Praktisch gezien wel. In de discussie of jullie net zo goed ratten zijn, hetgeen ik net aansneed waarna jouw reactie volgde, is het irrelevant.
 

DeletedUser

Guest
Praktisch gezien wel. In de discussie of jullie net zo goed ratten zijn, hetgeen ik net aansneed waarna jouw reactie volgde, is het irrelevant.

Jawel, want jij maakt je mening alsof het een feit is, en dat geef ik even aan.
 
Bovenaan