De Noobs versus de Stabbers

DeletedUser

Guest
italie speelt nu wel leuk al vind ik engeland ook niet slecht spelen hoor
 

DeletedUser

Guest
De verdediging was juist het beste vond ik. Jammer dat mijn landje niet mee mag doen. Ierland zal ooit nog het WK winnen!

????

De verdediging het beste :eek::eek: De verdediging was bagger, middenveld matig en aanval top. Spanje bakte er dan weer niks van.
 

DeletedUser

Guest
Het was inderdaad maar één wedstrijd maar het was een plezier om Nederland in de tweede helft te zien voetballen.

Zeker met (voor mij dan toch) een grote groep onbekenden, de voorlinie en Nigel de Jong daargelaten. (y)
 

DeletedUser72457

Guest
Hmm, ja nou ik ben niet zo'n voetbalkenner maar vond het er goed uitzien. Ach, ze hebben gewonnen (;.
 

DeletedUser73185

Guest
En niet zo'n beetje ook, 5-1 blijft ongelofelijk. Met deze stand winnen van de voormalig wereldkampioen :)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ja nou ik ben niet zo'n voetbalkenner maar vond het er goed uitzien. Ach, ze hebben gewonnen (;.

Tweede helft domineerde Nederland ook en moest er amper nog verdedigd worden, maar de verdediging was echt zwak ;)
 

DeletedUser72457

Guest
Ach ik heb een poel ingevuld en ben vervolgens compleet uitgelachen :p. Niet serieus nemen als ik dus commentaar lever op voetbal, dat is weer duidelijk.
 

DeletedUser67973

Guest
wat aus zegt klopt wel hoor, Spanje kwam er in de 1e helft redelijk vaak door dankzij zwak verdedigend werk.
 

DeletedUser72457

Guest
Maar was het niet een Nederlandse verdediger die de bal van de lijn tikte bij ons goal?
 

DeletedUser

Guest
Maar was het niet een Nederlandse verdediger die de bal van de lijn tikte bij ons goal?

Dat zou best kunnen, maar als je 1 goede actie verricht is de verdediging nog niet perse goed, laat staan het sterkste deel van het team :)
 

DeletedUser63804

Guest
Casillias zal ook wel zijn laatste match gespeeld hebben.... ( Mourinho had dus gelijk door hem destijds op de bank te plaatsen)
 

DeletedUser73185

Guest
En met alle respect, Vlaar heeft als een beest verdedigd. Aantal schoonheidsfoutjes, maar echt wel fantastisch gespeeld.
 
Reactiescore
1.018
Dus, hoe erg is het als je kijkt naar de eigenlijke oorlog? Verliezer van de vorige keer al over de tegenstander aan het heenwalsen?
 

DeletedUser73185

Guest
"Wat minder opviel was dat Vlaar veel van die penibele situaties zelf had veroorzaakt: hij was zo gefocust op de mandekking van Diego Costa, dat er elders in de verdediging gaten vielen."

Dit wordt in dat stuk gezegd. Zo'n voetbalanalist ben ik nou ook weer niet dat zulke dingen me opvallen. Alleen de oppervlakkige en indrukwekkende ingrepen van Vlaar :)
 
Bovenaan