De Noobs versus de Stabbers

DeletedUser63804

Guest
Het is moeilijk om te zeggen , maar proficiat Nederland !
De aanvalslinie die jullie hebben is zeer sterk , alles daarachter is matig , die afhankelijkheid zal een cruciale rol spelen in de verdere verloop van het WK

Nu hopen dat België ook zo'n resultaat haalt tegen Algerije :)
 

DeletedUser73185

Guest
Momenteel is het eigenlijk geen tijd voor oorlog. Wat een wedstrijd Nederland! Zelfs Belgen hebben respect voor ons!
Hoewel, het team van België is legendarisch goed....
 

DeletedUser72457

Guest
De verdediging was juist het beste vond ik. Jammer dat mijn landje niet mee mag doen. Ierland zal ooit nog het WK winnen!
 

DeletedUser

Guest
De guzman had wat last van zenuwen + na zijn gele kaart speelde hij op de rem, vandaar dat ik hem een 6 geef voor het optreden.
Sneijder, de Vrij krijgen van mij een 7. Sneijder toch wat balverlies soms , duelkracht maar verder prima wedstrijd. De vrij in de eerste helft geef ik hem een 6 mede door die penalty veroorzaken en ron beton moest vaak voor hem ingrijpen. Maar toch goed herpakt in de 2e helft en die helft krijgt hij een 8 (ook nog een goal) dus vandaar een 7.
Cillissen de keeper, indie, janmaat, de jong, invaller veltman en wijnaldum en lens krijgen van mij een 8. speelden een uitstekende wedstrijd.
Absolute toppers die een 9 krijgen waren toch wel Blind (2 geweldige assist), Robben (lijkt me duidelijk), Van persie idem dito en Ron vlaar tenslotte voor zijn uitstekende ingrepen.

Alles bij elkaar heeft dit systeem fantastisch gewerkt. Achterin staat kwalitatief alsnog een niet al te goede verdediging maar wel een o zo hecht team.

Voorin met de counter onze wereldspelers die er alles in schieten op het moment.

Mijn voorspelling was dat NL alle groepswedstrijden zou winnen (5-1 ook weer niet tegen spanje:p) maar dat ze er in de halve finale eruit worden geknikkerd door duitsland, daar blijf ik alsnog bij omdat dit spanje wel erg makkelijk en moeheid uitstraalde.
 

DeletedUser67973

Guest
even for the record, maar ALS Nederland 1e word in de poule dan ontlopen ze Duitsland wss tot de finale.
2e plaats uit die poule zal in de halve finale tegen de 1e plaats uit de poule van Nederland kunnen komen.
Duitsland acht ik wel capabel genoeg om 1e te worden in die poule.
 
Reactiescore
1.089
ik had 1-1 gezet. Als ik 1-5 had gezet was ik miljonair geweest :(
 

DeletedUser73185

Guest
Duitsland acht ik niet hoog genoeg om de halve finale überhaupt te bereiken, nochtans te winnen van Nederland. Duitsland heeft een veel te oud team, ondanks de ervaring die erin schuilt. Als Nederland 1e wordt in deze poule ontlopen ze Brazilië. Daar hebben ze veel geluk mee. De finale die ik op dit wereldkampioenschap zet is dus Nederland - Brazilië, met Brazilië het thuisvoordeel. Grote kans dat Brazilië dit dus gaat winnen, ook al geef ik Nederland een welverdiende kans. :D
 

DeletedUser73185

Guest
Ik roep het al een tijdje haha, ik had 1-2 ingezet op Nederland en heb ook ingezet op de bovengenoemde finale ;)
 
Reactiescore
1.018
Brazilië Argentinië lijkt me een realistischer gokje:p dat is dan ook mijn voorspelling met spanje-duutsland in de troostfinale:)
 

DeletedUser63804

Guest
What About Itali? Zij waren finalist op EK en ook toen praatte er niemand over :p
 

DeletedUser

Guest
De guzman had wat last van zenuwen + na zijn gele kaart speelde hij op de rem, vandaar dat ik hem een 6 geef voor het optreden.
Sneijder, de Vrij krijgen van mij een 7. Sneijder toch wat balverlies soms , duelkracht maar verder prima wedstrijd. De vrij in de eerste helft geef ik hem een 6 mede door die penalty veroorzaken en ron beton moest vaak voor hem ingrijpen. Maar toch goed herpakt in de 2e helft en die helft krijgt hij een 8 (ook nog een goal) dus vandaar een 7.
Cillissen de keeper, indie, janmaat, de jong, invaller veltman en wijnaldum en lens krijgen van mij een 8. speelden een uitstekende wedstrijd.
Absolute toppers die een 9 krijgen waren toch wel Blind (2 geweldige assist), Robben (lijkt me duidelijk), Van persie idem dito en Ron vlaar tenslotte voor zijn uitstekende ingrepen.

Alles bij elkaar heeft dit systeem fantastisch gewerkt. Achterin staat kwalitatief alsnog een niet al te goede verdediging maar wel een o zo hecht team.

Voorin met de counter onze wereldspelers die er alles in schieten op het moment.

Mijn voorspelling was dat NL alle groepswedstrijden zou winnen (5-1 ook weer niet tegen spanje:p) maar dat ze er in de halve finale eruit worden geknikkerd door duitsland, daar blijf ik alsnog bij omdat dit spanje wel erg makkelijk en moeheid uitstraalde.

Het complete interview met meneer Mjark is volgende week in de VI te lezen :p
 
Bovenaan