DeletedUser67973
Guest
Dit is geen dag voor tw, wat een helden 5-1..
spanje komt niet uit de poulfase ze gaan verliezen tegen chilie
Jij bent gek in je hoofdje
chili speelde niet veel beter dan spanje hoor.
De guzman had wat last van zenuwen + na zijn gele kaart speelde hij op de rem, vandaar dat ik hem een 6 geef voor het optreden.
Sneijder, de Vrij krijgen van mij een 7. Sneijder toch wat balverlies soms , duelkracht maar verder prima wedstrijd. De vrij in de eerste helft geef ik hem een 6 mede door die penalty veroorzaken en ron beton moest vaak voor hem ingrijpen. Maar toch goed herpakt in de 2e helft en die helft krijgt hij een 8 (ook nog een goal) dus vandaar een 7.
Cillissen de keeper, indie, janmaat, de jong, invaller veltman en wijnaldum en lens krijgen van mij een 8. speelden een uitstekende wedstrijd.
Absolute toppers die een 9 krijgen waren toch wel Blind (2 geweldige assist), Robben (lijkt me duidelijk), Van persie idem dito en Ron vlaar tenslotte voor zijn uitstekende ingrepen.
Alles bij elkaar heeft dit systeem fantastisch gewerkt. Achterin staat kwalitatief alsnog een niet al te goede verdediging maar wel een o zo hecht team.
Voorin met de counter onze wereldspelers die er alles in schieten op het moment.
Mijn voorspelling was dat NL alle groepswedstrijden zou winnen (5-1 ook weer niet tegen spanje) maar dat ze er in de halve finale eruit worden geknikkerd door duitsland, daar blijf ik alsnog bij omdat dit spanje wel erg makkelijk en moeheid uitstraalde.