De Noobs versus de Stabbers

DeletedUser33115

Guest
Guards verklaart de oorlog aan Pino.

De titel van de oorlogsverklaring is: "De Noobs versus de Stabbers"

Pino moet helaas van de buis, er is geen verlenging van de zendtijd, TW is een spel voor grote mensen, niet voor kinderen.

Her waarom van deze titel zal ik uitleggen, alhoewel ik denk dat velen het van verre al herkennen, Pino heeft nu eenmaal een reputatie.

Al vanaf het prille begin bestaat de strategie van Pino er uit om leiders bij een stam weg te lokken met mooie praatjes en beloftes.

Meermalen is dat gelukt, Ferry Broeren, DLS.23, Iwantwin93 , , etc, etc

Zij waren allen leiders van hun stam en hebben hun mede leden verraden, de blijvende leiders zwart gemaakt bij iedereen, onrust lopen stoken onder de leden die bleven.

De naam Noob, dragen we als echte Geuzen en zijn er trots op.
Trots dat we trouw gebleven zijn aan de stam en het stambelang boven het eigen belang kunnen plaatsen, trots dat we het principe; "Respect en vriendschap is ons geheim," in ons vaandel dragen, kortom; 'Proud to be a Guard."

Het is nu tijd dat Pino gaat leren wat het betekend onder vuur te liggen en hun mooie dorpjes te zien veranderen in rokende puinhopen.

Moge de beste winnen.
 
Reactiescore
60
Guards verklaart de oorlog aan Pino.

De titel van de oorlogsverklaring is: "De Noobs versus de Stabbers"

Pino moet helaas van de buis, er is geen verlenging van de zendtijd, TW is een spel voor grote mensen, niet voor kinderen.

Her waarom van deze titel zal ik uitleggen, alhoewel ik denk dat velen het van verre al herkennen, Pino heeft nu eenmaal een reputatie.

Al vanaf het prille begin bestaat de strategie van Pino er uit om leiders bij een stam weg te lokken met mooie praatjes en beloftes.

Meermalen is dat gelukt, Ferry Broeren, DLS.23, Iwantwin93 , , etc, etc

Zij waren allen leiders van hun stam en hebben hun mede leden verraden, de blijvende leiders zwart gemaakt bij iedereen, onrust lopen stoken onder de leden die bleven.


De naam Noob, dragen we als echte Geuzen en zijn er trots op.
Trots dat we trouw gebleven zijn aan de stam en het stambelang boven het eigen belang kunnen plaatsen, trots dat we het principe; "Respect en vriendschap is ons geheim," in ons vaandel dragen, kortom; 'Proud to be a Guard."

Het is nu tijd dat Pino gaat leren wat het betekend onder vuur te liggen en hun mooie dorpjes te zien veranderen in rokende puinhopen.

Moge de beste winnen.

En waar verklaar je de naam stabbers dan?

Zie vetgedrukt :)
 
Reactiescore
1.089
Zie vetgedrukt :)

Er is door camp string(Art, ex-RELLEN etc.) de afgelopen tijd aardig verdedigd dat de manier waarop ex-RELLEN hun stam in de steek lieten en overstapte naar String niet onder stabben viel. Gaat Guards dat nu tegen spreken? Want ik ken nog wel meer mensen die met mooie praatjes mensen overhaalde.

Wat een eenheid...

Edit:
Behalve dat, succes met de oorlog Pino en Guards! ;)



Drasp slaat anders de spijker op zijn kop..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
253

DeletedUser

Guest
Drasp slaat anders de spijker op zijn kop..
er valt geen spijker te slaan als er geen spijker is... is toch meer dan duidelijk dat het hele zuidelijke blok als in de zin pino/scrt/IR. stabbers en interners zijn, een stam als guards die het met mindere activiteit en kwalitatief mindere spelers doet heb ik dan toch wel wat meer respect voor.

Draakje, mag ik antwoord op mijn vraag?

en daar ben ik dan ook wel stiekem klein beetje benieuwd naar:$
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71930

Guest
Ik wou mijn geschiedenis laten zien omtrent mijn vertrek uit het toenmalige Gminds.. Maar het is maar 68.000 tekens te lang voor het AF:D

http://puu.sh/9iQxd/f328a9c43e.png

En het is ruim 3 dagen draakje :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
er valt geen spijker te slaan als er geen spijker is... is toch meer dan duidelijk dat het hele zuidelijke blok als in de zin pino/scrt/IR. stabbers en interners zijn, een stam als guards die het met mindere activiteit en kwalitatief mindere spelers doet heb ik dan toch wel wat meer respect voor.

Minder kwaliteit en activiteit?
 

DeletedUser33115

Guest
We doen onze naam eer aan Lex:p

Maar voorlopig doet Pino al heel lang hun best om onze weg te vegen, maar het is ze nog steeds niet gelukt:)

En Sesamstraat is toch echt een kinderprogramma hoor Viatalis:p

Met vriendelijke groet

Draakje 58
 

DeletedUser33115

Guest
Sesamstraat is een programma voor kinderen tot een jaar of 5/6, daarna beginnen ze met TW

Met vriendelijke groet

Draakje 58
 
Reactiescore
253
We doen onze naam eer aan Lex:p

Maar voorlopig doet Pino al heel lang hun best om onze weg te vegen, maar het is ze nog steeds niet gelukt:)

En Sesamstraat is toch echt een kinderprogramma hoor Viatalis:p

Met vriendelijke groet

Draakje 58

Meneer Vitalise zou ik prefereren, gewoon Vitalise kan ook nog wel door de beugel.. maar 'Viatalis'? Schaam je!
 
Reactiescore
1.089
er valt geen spijker te slaan als er geen spijker is... is toch meer dan duidelijk dat het hele zuidelijke blok als in de zin pino/scrt/IR. stabbers en interners zijn, een stam als guards die het met mindere activiteit en kwalitatief mindere spelers doet heb ik dan toch wel wat meer respect voor.

Dit vind ik persoonlijk een beetje onzin. Respect of niet, hoe draakje het hier verteld is gewoon precies hetzelfde hoe het bij RELLEN is gegaan. Men vond daar dat het geen stabs zijn, dan kan het niet zo zijn dat het nu opeens wel stabs zijn.

Dat heeft verder niks Guards en meer respect te maken (met alle respect toe naar guards hoor :p). Het heeft te maken met consequent blijven.



Als de leider van een stam, overgaat naar een vijandige stam en binnen drie dagen een dorp verovert van de leider van de stam die hij verliet, is dat in mijn ogen een Stabber.

http://gyazo.com/e65ab3bc9d9dcd24d48dfa6f70ab4fc4

Met vriendelijke groet

Draakje 58

Nou dat heeft toch wel erg ogenschijnlijk veel weg van situatie RELLEN.
 
Bovenaan