De kopstukken van W12

DeletedUser44091

Guest
Dat klinkt gewoon niet, alsof je ook minder tijd kunt krijgen om iemand anders te laten leiden :p

Sinds Pappie en Ingez minder tijd kregen om zelf leiding te geven, hebben ze een goede assistente gevonden in MissJackie.

Ik snap wat je bedoelt, maar dat ligt aan de schrijver zelf of hij/zij het wel dan niet gebruikt. Dat is die persoon zijn/haar schrijfstijl ;)
 

DeletedUser

Guest
iedereen die mij goed kent weet dat het onzin is dat ik de tijd niet heb om mijn account zelf draaiende te houden.
voor pappie is dat een ander verhaal
 

DeletedUser26046

Guest
Wss vind hij roccom ook een kopstuk?

Ik niet meer :D.

Ingez & Pappie: De speler achter Done!. Ingez heeft Family opgericht; tegen de toendertijd heersende stam Facta. Deze hebben ze verslagen, en zo is Family onder Ingez en Pappies leiding uitgegroeid tot een belangrijke stam. Nadat ze echter de leiding uit handen hebben gegeven, ging het helemaal mis met Family. De leden werden inactief, en de sleur kwam erin. Op dat moment hebben Ingez en Pappie ingegrepen, en zijn met de actieve kern uit Family gestapt, en hebben Done! opgericht. Na een tijd in Done! te hebben gezeten, hebben Pappie en Ingez besloten te gaan fuseren vanwege tijdgebrek. Deze twee spelers zijn dus in mijn ogen de belangrijkste spelers in het noord-oosten.


Leer lezen? :eek:
 

DeletedUser

Guest
iedereen die mij goed kent weet dat het onzin is dat ik de tijd niet heb om mijn account zelf draaiende te houden.
voor pappie is dat een ander verhaal

Ach juist wel leuk dat iedereen zo onwetend is :rolleyes:
Zaletio zijn verhaal klopt deels.
Je vergeet Contra en T*L*P.
 

DeletedUser51497

Guest
En Corleone staat ook in het lijstje ex kopstukken
Maar staat nog wel in de top 10
 

DeletedUser26046

Guest
En Corleone staat ook in het lijstje ex kopstukken
Maar staat nog wel in de top 10

Alsjeblieft zeg, ga iets anders doen...

Ik heb het over kopstukken, niet topspelers. Zie jij Veroor hier staan, of Slnc? Die staan toch ook in de top 10 :rolleyes:?
 

DeletedUser

Guest

Ik probeer het zo chronologisch mogelijk te doen, maar weet het zelf ook niet meer 100% zeker.
Maar wat jij zegt klopt niet helemaal, er waren toendertijd 2 stammen die om de titel vochten in C37.
Dit waren T*L*P (The Legendary Prutsers) en Facta. Pappie en Ingez zaten in TLP en samen met Wescha knalden ze Facta speler na speler weg. Toen het .... (gotver ben ff zijn naam kwijt) te heet onder de voeten werd vertrok die snel naar A.N.R. in het zuiden.
Facta zat zonder leider en gelukkig was TLP de moeilijkste niet en nam de (toen nog maar zo'n lid of 20) van Facta in hun stam.
Toen begon TLP zich te concentreren op het westen en noorden. In het noorden lag FoA wat later COUNT werd en in het westen lag KERN.

Met KERN hadden we al langere tijd een BG en er werd dan ook besloten te gaan fuseren (dit is veel te gehaast gegaan).
Want na niet eens een maand als ik het mij kan herinneren viel de stam alweer. We fusseerden in de stam Contra.
Die uiteenviel doordat we eigenlijk een zeer grote stam kregen met te veel verdeelde meningen.

Contra viel uiteen en viel eigenlijk weer terug in 2 kampen.
KERN vormde al snel weer zijn oude stam en het oude TLP richte een stam op met de naam TRP (The Real Prusters) ofsoiets.
Ingez en Pappie werden de leiders van TRP en namen enkel actieve leden aan. Dus het kaf werd van het koren gescheiden.
De spelers die niet in zowel KERN als TRP mochten werden dan ook snel uit de weg geruimd.

Na een stemming werd TRP omgezet in Family (omdat TRP teveel deed denken aan TLP).
Toen zette Family haar zinnen op COUNT in het noorden. Na het bestoken van Baris Koc en Callini (kan zijn dat ik de namen ietsje fout typ) zag COUNT in dat vechten doelloos was tegen onze stam.
Na goed overleg kwamen de betere spelers over naar Family, zoals berenschieten en ltjakala.
Ook waren de 3 strijders in het noord-westen om... de beer van zwolle, dbvgroningen en twistoffate.

Daarnaast werd KERN zo inactief dat er nog zo'n 3 spelers van KERN zich bij ons voegden (Pe1972, Amani...)
Allemaal leuk en aardig, maar weer begon Family uit zijn voegen te groeien en weer werd de stam inactief.

Toen besloten Ingez en Pappie dat het welletjes was.
En zonder enige aankondiging verlieten ze de stam en richten ze Done! op.
Ze lieten enkel de meest actieve spelers toe en hadden dit keer echt geen oog voor de inactieveling met het gladde praatje.
De vv's en dergelijke werden in sec gedropt en done! groeide zo uit tot een topstam met enkel actieve leden die er vol voor gaan.

Om niet in hetzelfde scenario terecht te komen wordt de strenge regel hanteerd dat 2x geel of 1x rood een kick betekend.
Zo kan de stam niet terugvallen in inactiviteit.

Over het puntje dat Ingez niet meer leiding zou geven is niets waar.
Ik heb Ingez als vriend en zij is 24/7 een groen bolletje ;)
Pappie doet het inderdaad iets rustiger aan, maar dit doet niet onder aan de leiderskwantiteit.
Want we hebben goede vervanging gevonden, dus Ingez werkt niet alleen.

Ik hoop dat je het een beetje een goed antwoord vind ^^
Ik heb mijn best gedaan, maar sommige dingen kan ik mij gewoon echt niet meer herinneren.
Zoals die "..." dit was de oude leider van Facta, kan iemand mij ff helpen herinneren?
 

DeletedUser

Guest
wat zijn de hedendaagse topstukken, wie gaat de veranderingen in kaart brengen?
 
Reactiescore
0
wat zijn de hedendaagse topstukken, wie gaat de veranderingen in kaart brengen?

__________________
W12 Don Malinwa T.N.
Welcome to the rim
w17 Huto

Wanneer je nu eens begint met je eigen veranderingen in kaart te brengen, en wel door je signature even te updaten... :D
 

DeletedUser

Guest
mieren******:p
Ga jij nou maar NEOH voorbereiden op een oorlog met mmd op w17:D
 
Reactiescore
0
mieren******:p
Ga jij nou maar NEOH voorbereiden op een oorlog met mmd op w17:D

MMD, staat dat niet voor Moeder Melk Drinkers? Lijkt me geen probleem dus. :)
Maar op W17 ben ik alleen maar wat aan het klooien in de rim: Ik bemoei me weinig met de stam, en al helemaal niet met de stamleiding.
Een paar jaar leider zijn van Mercy. en je bent wel genezen van dat soort behoeftes.... :D
 
Bovenaan