De kopstukken van W12

DeletedUser

Guest
toch zot dat groot aantal van de kopstukken van toen; nog altijd aanwezig zijn; nog altijd tot de top behoren (is wel half logisch mr kom) en nog altijd tot de kopstukken kunnen verrekend worden in hun doen en laten..

Hoop dat er terug iemand opstaat om ons leuke verhalen te schrijven voor de 'krant' Of gewoon hier al op het forum: (hoewel er hier tegenwoordig wel terug wat leven zit)
Zelf kan ik dit niet. wegens geen kennis van de topspelers en het reilen en zeilen buiten mijn eigen stam/ en spelers in de buurt
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat er wel iets is veranderd, play is immers uit de as van war opgestaan met misschien wel nieuwe leiders. De leiders van het nieuwe tne zullen over een paar maanden boven drijven. Misschien willen de mensen wel wat van rh weten of friends of ice. Kortom, reden te meer om vanuit elke stam wat meer info te geven
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat er wel iets is veranderd, play is immers uit de as van war opgestaan met misschien wel nieuwe leiders. De leiders van het nieuwe tne zullen over een paar maanden boven drijven. Misschien willen de mensen wel wat van rh weten of friends of ice. Kortom, reden te meer om vanuit elke stam wat meer info te geven

Steef RH toch niet zo'n noobstam volgens TNE?
 

DeletedUser37502

Guest
Het mooie is, is dat Play bijna een jaar bestaat. Voor Love To Play moeten we nog heel even wachten. :)
 
Bovenaan