De kopstukken van W12

DeletedUser26046

Guest
Beste forumgangers,

Naar aanleiding van de uitdaging om in plaats van constant kritiek te hebben, ook een zelf wat te schrijven zal ik het eens over een heel nieuw onderwerp gaan hebben. Topstammen en 'De top 5' heeft iedereen al een paar keer gehad.

Wie zijn de kopstukken van W12?

.Foretold: Leider van War!. War! heeft het begin van W12 gedomineerd, onder zijn leiding zijn ze later gefuseerd met Pi. Dat dit mislukte is volgens alle oud-CTRL'ers niet aan zijn leiderschap te wijten. Daarna heeft hij oud-War! weer bijeen geraapt, en er weer een sterke stam van gemaakt. Hij heeft een goede omgang met de meeste TW-spelers, hoewel hij hard is tegen mensen die hij niet mag. Hij heeft zich eigenlijk voor heel W12 bewezen als een goede leider en speler, hoewel hij zich vaak op het AF uit als iemand die graag kritiek heeft. Verder is hij natuurlijk 'Mr. War!', omdat hij altijd de leiding heeft gehad, en hij (naast natuurlijk de toppertjes van de stam) het uithangbord naar de buitenwereld is geweest. Sinds de eindexamentijd is hj wat minder actief geweest, en daarbij zijn er wat andere mensen binnen War! opgestaan om dat op te vangen.

NL84Power: Vooral bekend om zijn farmscript. Niemand heeft enig idee hoe het werkte, en hoe hij eraan is gekomen. Wel was het heel duidelijk dat hij hierdoor zo snel groeide, en in no-time de top behaalde. Nadat het script is uitgelekt, aan iemand uit War!, is er een AF-topic over geopend door Vito Corleone en is het verboden door de moderators. De originele speler (van het scripts) is al enige tijd geleden gestopt, en er is een nieuwe speler op gekomen. Nu is de originele weer terug; en leidt momenteel TC 25 tegen Done! en War!.

Magnar: Leider van Mercy.. Hij bevind zich al sinds lange tijd in de top 10, en wordt door vriend en vijand geprezen als een goede en betrouwbare speler. Hij heeft altijd in Mercy. gezeten, hoewel hij vast wel door andere (wellicht betere) stammen is benaderd. Loyaliteit is dus duidelijk ook een punt van Magnar. Hij leidt Mercy. al sinds het aftreden van DeleteYourself, en sinds die tijd wint de stam steeds meer aan achting en verslaat het steeds betere vijanden. Wat verbazend is, is dat hij ondanks zijn geringe AF-activiteit toch door veel spelers wordt genoemd in 'Top 5 van spelers die je in de stam zou willen hebben'. Dat lijkt me een ideaal voorbeeld van een speler die zich IG heeft bewezen in plaats van op het AF.

Peerke01: Tja, de absolute nummer één van w12, in de latere fase van het spel, mag ik wel stellen. Hij staat al maanden op de No 1 plek, die hij van Vito over heeft genomen toen de originele daar gestopt was. Hij is een tijdje leider / adviseur van War! geweest, na het vallen van CTRL, maar heeft dat een tijdje geleden opgegeven vanwege tijdgebrek. Desondanks is hij een 'die hard' War! lid, aan wiens mening door vriend en vijand veel waarde wordt gehecht.

Tonhe & Hurei: Tonhe en Hurei; de vroegere leiders van Foxhnd. Ze zijn een tijd geleden overgestapt, samen met de top van Foxhnd naar TNE. Daar hebben ze zich weer langzaam opgeklommen; waarbij ze zich onderscheiden hebben met loyaliteit en een duidelijke mening. Deze twee actieve spelers vormen een deel van de kern van TNE, tegenwoordig. Meer info volgt nog.

Yournightmare: Een van de mensen die is opgestaan toen .Foretold wat minder actief werd. Hij is een van de belangrijkste pionnen binnen War! geworden, en heeft als deffer heel wat erkenning gekregen. Tijdens de begindagen van de oorlog kwam het voor het grootste deel op de scouder van hem te liggen; en hij heeft het zeer goed gedaan. Als speler zelf is het eentje van een goed niveau; al helemaal wetend dat hij vooral 's nachts online is vanwege zijn woonplaats op de Nederlandse Antillen. Dat speelt natuurlijk in positieve rol erg mee bij het deffen / aanvallen binnen War!.

Ingez & Pappie: De speler achter Done!. Ingez heeft Family opgericht; tegen de toendertijd heersende stam Facta. Deze hebben ze verslagen, en zo is Family onder Ingez en Pappies leiding uitgegroeid tot een belangrijke stam. Nadat ze echter de leiding uit handen hebben gegeven, ging het helemaal mis met Family. De leden werden inactief, en de sleur kwam erin. Op dat moment hebben Ingez en Pappie ingegrepen, en zijn met de actieve kern uit Family gestapt, en hebben Done! opgericht. Na een tijd in Done! te hebben gezeten, hebben Pappie en Ingez besloten te gaan fuseren vanwege tijdgebrek van Pappie. die als leider actief was maar al speler wat minder. Deze twee spelers zijn dus in mijn ogen de belangrijkste spelers in het noord-oosten.

NutCase71: Het brein achter TNE, zo mag het wel gesteld worden. Hij leidt de stam al vanaf de tijd na de fusie, en al één van de stammen voor de fusie. Als volwassen speler, en zich ook zo te gedragen, wordt hij door iedereen gerespecteerd. Dat versoepeld, en vergemakkelijkt de omgang met diplomatieke mensen van andere stammen, en eigen stamgenoten. Verder wordt hij door medeleden beschreven als 'een duidelijke en goede leider, en speler'. De laatste tijd schijnt hij het erg druk te hebben, en komt het voor het grootste deel neer op zijn co; de oude Anonymous.

MissJ@ckie: Een van de nieuwe mensen in dit lijstje. Sinds dat Pappie en Ingez minder tijd kregen om zelf de leiding te geven, hebben ze een goede assistente gevonden in MissJackie. Ze is zo'n anderhalve jaar begonnen, en ja, het is een 'Ze'. Samen met haar man op Pipozozo (sinds een jaartje nu), en haar schoonzoon op Wescha zijn zij de familie binnen Done!. Als volwassenen, en dus bij langen na niet de jongste binnen Done!, heeft ze vaak een andere kijk op zaken. Dat is een van de redenen dat zij opgeklommen is binnen de stam. Volwassenen hebben vaak een betere kijk op zaken, en vrouwen hebben een andere kijk als mannen. Dit is dus binnen Done! zeer mooi geregeld, mijn complimenten daarvoor. Verder komt ze over als een open speler, die niet werkt met Mb's of andere zaken. Tw spelen zoals het bedoelt is, daar speelt ze naar.

nllordking1: De nieuwe leider binnen Mercy.. Sinds het terugtreden van wat vorige leiders stond Magnar er alleen voor. Niet dat dat een probleem was; alles werd democratisch besloten. Desondanks heeft met ervoor besloten om iemand erbij te nemen, en die keuze viel op Lordking. Als we wat meer onderzoek doen wordt duidelijk dat het een moraalbreker (!) is. Nu blijkt dat deze speler een jaar geleden het account heeft gekregen via Wandex. Het account bleek op sterven na dood en had absoluut geen potentie meer als top 50 accuont of hoger. Toen heeft de nieuwe eigenaar besloten om moraalbreker te worden van Wandex, maar dan op een speciale manier. Het is een intensief bondgenootschap, en geen MB/MH relatie. Ze doen alles samen; en dat blijkt erg succesvol. Lordking staat veel dorpen af; maar edelt die er aan het front ook gewoon weer bij. Als moraalbreker heeft hij minder tijd nodig puur voor het account zelf, en dus kon hij het leiderschap erbij nemen. Een van de grotere mannen binnen Mercy. dus.

Nu TLR en DSS nog; jammer dat ik daar heel weinig tot geen contacten heb zitten :(, mocht iemand mij hier dus info over kunne verstrekken: Pm via Af naar Zaletio, of Ig naar NL84power.

FeelMyBootNoob: Rechterhand (en soms ook de linker) van Roccom. Hij is een van de leiders van A.N.R., en wordt door zijn stamgenoten beschreven als een goed en loyaal persoon. Hij heeft al twee massa aanvallen, van Mercy., en War! overleefd. Bij ééntje wordt hem verweten gebruik te hebben gemaakt van stam-OS. De andere heeft hij naar eigen zeggen puur op eigen kracht overleefd. Soms is hij iets te snel geraakt op het AF. Hier is hij echter al een tijd niet meer geweest.

Fidel2: Vervuilt het forum al sinds de oorlog tussen *Reb* en War! met zijn vele posts op het af. Hij doet het met Fidel2 redelijk goed, en heeft in veel stammen belangrijke posten vervuld (*Reb*, TR.!, ~T.O.~). Nadat ~T.O.~ niet meer in de smaak viel, is hij naar Foxhnd gegaan. Hij heeft nog steeds ruzie met mensen uit War!, die hem gemiddeld genomen niet mogen vanwege zijn 'Anti-War! praktijken', en negatieve uitlatingen op het AF. Vandaar ook dat hij nu flink in gevecht is met War! en ~T.O.~ tegelijkertijd.

Xiang: Een van de al langer in de top mee draaiende topspelers. ThaVief heeft verschillende stammen (betrekkelijk) succesvol geleid (eV*). Verder is er altijd in de top meegedraaid, en is de speelstijl altijd door de meeste beoordeeld als goed tot zeer goed. Verder is de loyaliteit aan de stam en vrienden ook duidelijk gebleken uit het constant steunen van de leiding en het niet zomaar verlaten van een stam. Op het account speelt / spelen nu nieuwe spelers, die te vroeg op het account zijn gegaan. Deze zijn legitiem gestraft door de moderators, en nu is Xiang bezig de BB-dorpen terug te edelen.

Vito Corleone: Al sinds het stoppen van de originele speler van The Surgeon de No 1 van W12. De ligging en cluster van hem is heel mooi, en de uitbreidingsmogelijkheden nog steeds voldoende om door te blijven groeien. Na even afgelost te zijn van de No 1 positie door NL84Power is hij nu weer terug. Als No 1 wordt hij door vele als de beste speler van W12 genoemd. Hij vecht al langer tegen *Reb*, en doet dat altijd met succes. Het zijn van de No 1 van de wereld doet moreel ook al schade bij zijn altijd kleiner zijnde tegenstanders.


Dit was mijn beschouwing. Mochten er nog suggesties zijn met andere kopstukken van W12, stuur me dan even een PM op mijn forum account, of reageer aub even in dit topic zelf.

-Zaletio
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij heeft een goede omgang met de meeste TW-spelers, hoewel hij hard is tegen mensen die hij niet mag.

Ik noem geen namen... :p Maar verder mooi stuk ;)
 

DeletedUser

Guest
En die van mij moet weer zo kort af zijn :(

Verder leuk stuk :D
 

DeletedUser

Guest
Ik mis alleen Peerke01 draait ook al lang mee in de top 5.
 

DeletedUser26046

Guest

DeletedUser7025

Guest
Leuk stukje. Sorry dat ik niet altijd even aardig tegen je heb gedaan Zaletio :eek:
 
Reactiescore
0
Nu Peerke01 de koppositie van w12 heeft overgenomen denk ik dat Zaletio toch nog even in de pen moet klimmen om de lijst aan te vullen! :D

En natuurlijk: Congrats Peerke ! :)
 

DeletedUser7025

Guest
Nu Peerke01 de koppositie van w12 heeft overgenomen denk ik dat Zaletio toch nog even in de pen moet klimmen om de lijst aan te vullen! :D

En natuurlijk: Congrats Peerke ! :)

Zeker mooie prestatie :)
 

DeletedUser

Guest
Zat er al een tijdje aan te komen dat peerke op rang 1 zou komen te staan. :)

Anyway, mooi stukje. :D
 

DeletedUser15022

Guest
thx allemaal,

Zal tijdelijk zijn, maar toch wel even leuk.

leuk stukje zaletio.
 

DeletedUser

Guest
wel goed geschreven, en maakt het w12-forum toch iets actiever,... als er geen oorlogen zijn, moet je je toch met iets bezighouden he,... (er staan wel een aantal typfouten/foute zinsconstructies in,... (beviend heeft een r nodig, en zo zijn er wel nog wat) )
 

DeletedUser26046

Guest
wel goed geschreven, en maakt het w12-forum toch iets actiever,... als er geen oorlogen zijn, moet je je toch met iets bezighouden he,... (er staan wel een aantal typfouten/foute zinsconstructies in,... (beviend heeft een r nodig, en zo zijn er wel nog wat) )

Ik moet hem nog nakijken, spelfouten horen er niet in te staan. Alleen heb ik het helaas veel te druk. Vandaar dat het stuk ook nog niet af is :(
 

DeletedUser26046

Guest
Zo, nu is hij eindelijk klaar :D. 't Duurde even, maar ja :p
 

DeletedUser

Guest
Zo, nu is hij eindelijk klaar :D. 't Duurde even, maar ja :p

Mooi stukje echt super! :) Tuurlijk mis ik mezelf, maar ja wie zal dat niet zeggen

Stelling: Mee eens, Zij zijn ook gewoon de beste spelers en er is veder niemand die ze inhaalt...

(zolang er geen farmscripts bijkomen blijft war! gewoon het beste! :D
 

DeletedUser

Guest
War begint stilaan volledige dominantie over het centrum te krijgen hiermee is het dus de verzameling van spelers die al van begin spelen. Hier hebben ze 2voordelen mee: ze hebben al meeste tegenstand onder vonden en daar dus meeste uit geleerd en ze hebben een voorsprong van tijd op deze wereld. Dit maakt dat ze dorpen overwicht hebben en dit leidt op overwicht in andere zaken: meer aanzien, voordeel in oorlog, ... Dit is natuurlijk niet makkelijk te doorbreken. Nu begint War wel stilaan langs alle kanten omringd door topstammen te liggen. Hier kunnen misschien andere van profiteren om de kloof te dichten
 

DeletedUser16564

Guest
War begint stilaan volledige dominantie over het centrum te krijgen hiermee is het dus de verzameling van spelers die al van begin spelen. Hier hebben ze 2voordelen mee: ze hebben al meeste tegenstand onder vonden en daar dus meeste uit geleerd en ze hebben een voorsprong van tijd op deze wereld. Dit maakt dat ze dorpen overwicht hebben en dit leidt op overwicht in andere zaken: meer aanzien, voordeel in oorlog, ... Dit is natuurlijk niet makkelijk te doorbreken. Nu begint War wel stilaan langs alle kanten omringd door topstammen te liggen. Hier kunnen misschien andere van profiteren om de kloof te dichten

Ach jah, als je omringd ben kan je in ieder geval alle kanten op met je aanvallen, niet :)?

Mooi stukje Z :D.
 

DeletedUser

Guest
Ach jah, als je omringd ben kan je in ieder geval alle kanten op met je aanvallen, niet :)?

Mooi stukje Z :D.

Is natuurlijk waar, maar normaal gezien gaan er dan toch sommige War-spelers eens ondervaren wat echte tegenstand is
 
Bovenaan