De Joostianse maand

DeletedUser48166

Guest
En over wat moet er dan ondertussen gediscusseerd worden :p ?
 
Reactiescore
30
duiven jager zei:
ach gelukkig heb ik nog iets beters te doen en ja ook iets met wiskunde, maar waar geld heerlijk rolt.

Dat is het belangrijkste zeker?:rolleyes:
 

DeletedUser28206

Guest
Het is duidelijk dat je de posts niet leest.

we beginnen op nieuw:

KoningJoost
Geregistreerd: 18 februari 2008 #1577 17 juni 2010, 08:58 Naar boven
Leuke stats DomTe. Maar vorige maand stonden wij voor, dus ik ga ervan uit dat volgende maand weer voor ons is





Volgende maand = 1 maand er staat niet maanden
wij = meervoud van ik dus de stam TFF
Ik ga ervan uit >< van toekomst voorspellen, is een feitelijk gegeven


In deze ben jij echt volledig de kwijt weg en van het af pad....als jij mij gaat corrigeren op een ingegeven feit wat betreft mijn eigen persoonlijke mening wat ik liever heb straks ga jij nog bepalen wat ik wil ik heb gezegd dat ik graag zou zien dat het over alles word geconstateerd om dit onderwerp nog enigzins van ondergang te redden....dat jij jou heilige maand belangrijker vind moet je zelf weten...jou onderwerp jou topic maar zolang het onzinnig blijft blijft me je hier gewoon heerlijk door de mangel halen. Nogmaals jou persoonlijke queste intereseert tot zover niemand althans mij niet en tot zover zijn er nog vele met mij.. haal die plaat voor je Hoofd weg en ga eens ff opnieuw doornemen wat er allemaal word gezegd.

Kjoost kan wel zeggen dat wij (=tff=) weer over 1 maand aankomen maar het is nog altijd joost die het zegt en dat is nog altijd enkelvoud.

Ergens vanuit gaan is geen vast gegeven en dus geen feit. het is een verwachting ...de verwachting van joost kan weliswaar als feit worden opgegeven maar het inhoudelijke geeft geen garantie dus is het geen feit.


plaat weg balk weg opnieuw beginnen en ga aub in op de posts die wel ergens toe doen.
 

DeletedUser

Guest
valk, dus regelmatig een statje tijdens de Joostianse maand
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit is toch jouw eigen interpretatie of ben ik nu echt gek aan het worden?

Nog maar een keer, zelfde vraag, geen antwoord gehad. Is het op de 17de laten beginnen van de maand een eigen interpretatie of niet?
 

DeletedUser

Guest
Nog maar een keer, zelfde vraag, geen antwoord gehad. Is het op de 17de laten beginnen van de maand een eigen interpretatie of niet?


Joost zijn mededeling was na een stat van 1 maand nl .van de 17.5 tot 17.06
 

DeletedUser28206

Guest
valk, dus regelmatig een statje tijdens de Joostianse maand

nou dat kan ik wel waarderen ja idd zelf ben ik er dan wat te lui voor dus ik moet et je alvast nageven als het bijhoud. (of het nou positieve of negatieve statts zijn:p)
 

DeletedUser26928

Guest
lol wat een titel

volgende maand is zeker

de duiven jager maand of niet soms :p
 

DeletedUser26928

Guest
ik ga woord houden dj ! wacht maar af hahaha

whahahahahha ik wordt niet bang ik ben niet bang. Jij en je woord houden hmmm denkt moeilijk wordt voor je. Je zou niet meer op af reageren heb je gezegd en wat doe je nu :p

je weet elk dorp dat ik verlies pak ik er 10 van terug minimaal van domte :p
 

DeletedUser28206

Guest
shit in een halve maand tijd al we hebben nog wat in te halen:eek:

Side 1:
Tribes: =TFF=
Players:

Side 2:
Tribes: DomTe
Players:

Timeframe: 17/06/2010 00:00:00tot01/07/2010 18:48:54

Totale overnames:

Kant 1: 1,389
Kant 2: 1,803
Verschil: 414

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 92
Verschil: 89

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 13,566,278
Kant 2: 18,426,431
Verschil: 4,860,153

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 27,027
Kant 2: 873,157
Verschil: 846,130

chart
 
Bovenaan