De Joostianse maand

DeletedUser28206

Guest
Dus feitelijk gezien ga je elke 17e van de maand de resultaten hier posten om te zien of koningjoost wel nakomt wat hij heeft gemeld of dat het klopt wat hij zegt.
Nu is het niet zo dat het mij boeit of koningjoost gelijk heeft maar het boeit me weer wel om te zien hoe het verloop is gegaan van elke maand sinds het begin van de oorlog. (wel verwacht ik dat je dan ook gaat uitpluizen van elk lid van beide stammen die niet meer bestaat en barbaar is geworden (waar de vijand dus de barbaren ook nog eens van heeft overgenomen om een zo exact mogelijk aantal te zien)

p.s. joost is geen =tff= maar een onderdeel daarvan net als ik en heeft dus niet echt in handen wat er gebeuren gaat however moet ik nog altijd melden dat in het verleden idd een wisselwerking was van een om en om status niet zozeer om de maand maar wel om en om werd er winst geboekt....dus ik begrijp tot zover joost meer dan jou zoektocht naar niets. Als je probeert te bewijzen dat joost de toekomst niet kan voorspellen tja ga aub naar een of andere inrichting want dat kunnen de mensen zelf ook wel verzinnen maar de meeste mensen zullen een dergelijke opmerking ook niet zo letterlijk nemen als jij nu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28206

Guest
Maar goed succes met je onderwerp, ik hoop dat je het nog enigzins in je verstand krijgt om er een volledig overzicht uit te krijgen zoals ik hem aangaf..dat maakt het onderwerp in ieder geval nog ergens.
 

DeletedUser

Guest
@ Master of C90: jij bedoelt Juliaanse maand. Deze beginnen op de eerste elke mand opnieuw.

De Joostianse maand begint op de 17de, elke maand opnieuw

Dit is toch jouw eigen interpretatie of ben ik nu echt gek aan het worden?
 

DeletedUser

Guest
1 woord : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D:D:D:D:D

godverdomme zeg ik heb nog nooit zo hard gelachen sochtends vroeg. Bedankt weetikveel. Alsof het mij interesseert of mijn voorspelling uitkomt na precies een maand :D. Je vergeet in mijn quote alleen de '';)'' omdat het een sarcastische reactie is. Dit spel is namelijk niet echt te voorspellen, wist je dat? ;)

\wat ga je eigenlijk doen zodra je het bewijs hebt dat mijn voorspelling niet uitkomt? Mij uitlachen? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47988

Guest
Kunnen wat mensen het niet hebben omdat ze geen kl*te van het spel bakken :p:D
 
Reactiescore
30
the nephilim zei:
je kan je menig uiten op een beleefde manier wijsneus ...

=Dat wel beleefd?

dan hoeft al deze flauwe kul niet !

ga wat spammen in je eigen topics

EN ALS je een mening hebt probeer het eens deftig dan krijg je ook zo geen reacties.

Onbegrijpelijk.

En nog iets: die van domte zijn allemaal hetzelfde: ken jij mij ? ken jij er van domte ?? mij in elk geval niet en als je zo'n hoop flauwekul vertelt zal ik je zelfs niet willen kennen .

dus als je niks nuttig te vertellen hebt en enkel toch maar verwijten en beschuldigingen te geven hebt , zip het grote gat onder je neus ff dicht en ga iets nuttig doen !

Een beetje begrijpelijk.


Voor de rest: Pfff... Laat hem lekker z'n voorspellingen doen. Niemand heeft daar toch last van?
 

DeletedUser

Guest
Kunnen wat mensen het niet hebben omdat ze geen kl*te van het spel bakken :p:D

Is dit op mij bedoeld? Want in dat geval snap ik em niet.

kwakje : Ik heb nooit wat voorspeld. Ik heb gezegd dat ik er ''vanuit ga'', met een sarcastische emoticon. Blijkbaar threadwaardig. :)

Goed. Ik ga hier niet meer op reageren. Beetje treurig als je deze thread op zet vind ik. :)
 

DeletedUser48166

Guest
Snap niet dat er zo'n "onbenullige" (zacht uitgedrukt, speciaal voor onze nep-hilim) voor een uitspraak die, als ik hem lees, meteen sarcastisch overkomt.
Ik voorspel dat OdT. volgende maand rang 1 staat,
open nu maar een topic met de Talpiaanse maand die op de 22ste begint.
 

DeletedUser

Guest
Dus feitelijk gezien ga je elke 17e van de maand de resultaten hier posten om te zien of koningjoost wel nakomt wat hij heeft gemeld of dat het klopt wat hij zegt.
Nu is het niet zo dat het mij boeit of koningjoost gelijk heeft maar het boeit me weer wel om te zien hoe het verloop is gegaan van elke maand sinds het begin van de oorlog. (wel verwacht ik dat je dan ook gaat uitpluizen van elk lid van beide stammen die niet meer bestaat en barbaar is geworden (waar de vijand dus de barbaren ook nog eens van heeft overgenomen om een zo exact mogelijk aantal te zien)

p.s. joost is geen =tff= maar een onderdeel daarvan net als ik en heeft dus niet echt in handen wat er gebeuren gaat however moet ik nog altijd melden dat in het verleden idd een wisselwerking was van een om en om status niet zozeer om de maand maar wel om en om werd er winst geboekt....dus ik begrijp tot zover joost meer dan jou zoektocht naar niets. Als je probeert te bewijzen dat joost de toekomst niet kan voorspellen tja ga aub naar een of andere inrichting want dat kunnen de mensen zelf ook wel verzinnen maar de meeste mensen zullen een dergelijke opmerking ook niet zo letterlijk nemen als jij nu.


Het is duidelijk dat je de posts niet leest.

we beginnen op nieuw:

KoningJoost
Geregistreerd: 18 februari 2008 #1577 17 juni 2010, 08:58 Naar boven
Leuke stats DomTe. Maar vorige maand stonden wij voor, dus ik ga ervan uit dat volgende maand weer voor ons is





Volgende maand = 1 maand er staat niet maanden
wij = meervoud van ik dus de stam TFF
Ik ga ervan uit >< van toekomst voorspellen, is een feitelijk gegeven
 

DeletedUser26928

Guest
niks beters te doen binnen domte???

ach ja dit is net hun niveau :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DomTe
Players:

Side 2:
Tribes: =TFF=
Players:

Timeframe: 17/06/2010 00:00:00tot22/06/2010 19:53:09

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 59
Kant 2: 0
Verschil: 59

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 561,277
Kant 2: 0
Verschil: 561,277

chart


Dit is pas leuk, dat bezorgd mij veel plezier

nog altijd 0 dorpen veroverd en veroveren van dorpen is waar het juist om gaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Houd het even netjes mensen, als je niets zinnigs te melden hebt, blijf dan weg.
 

DeletedUser48166

Guest
Houd het even netjes mensen, als je niets zinnigs te melden hebt, blijf dan weg.

Sorry hoor, maar sluit dit topic gewoon ineens.

Over wat kan je hier discussieren ? Over een maand die volgens een speler op 17 juni begint ? Dit topic dient gewoon om er spam uit te trekken en om stammen en spelers zwart te maken.
 

DeletedUser48166

Guest
@ weetikveel:

Over wat moet er in deze topic gediscusseerd worden?
De overwiningen van DomTe voor deze maand?
Geef mij 1 goede reden en ik ben ermee akkoord.
 

DeletedUser48166

Guest
Kan je toch in de topic "DomTe, heeft het nog bestaansrecht?" van Nemessis doen?

Achjah, laat ook maar.
 

DeletedUser48166

Guest
Master lees post 1

Oke ja. Maar wat moet er volgens jou dan nog gezegd worden? KoningJoost heeft toch gereageerd en dat was toch wat je wou? Het enige dat we kunnen doen (of beter gezegd jullie) is wachten wat de stats voor de komende tijd geven?
 
Bovenaan