De Joostianse maand

DeletedUser

Guest
Koning Joost de grote ziener van TFF heeft voorspeld dat de komende maand TFF een belangrijke overwing gaat boeken tegen Domte.

KoningJoost
Geregistreerd: 18 februari 2008 #1577 17 juni 2010, 08:58 Naar boven
Leuke stats DomTe. Maar vorige maand stonden wij voor, dus ik ga ervan uit dat volgende maand weer voor ons is




Vandaar regelmatig een statje hier.

Side 1:
Tribes: DomTe
Players:

Side 2:
Tribes: =TFF=
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 0
Verschil: 18

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 172,010
Kant 2: 0
Verschil: 172,010

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit topic mag wat mij betreft gelijk weg. We hebben DomTe tegen TFF immers al en dit handelt over exact hetzelfde.. :confused: Maak dan een topic over DomTe tegen Order ofzo als je echt nog een nieuw topic wilt.
 

DeletedUser48166

Guest
Die van DomTe zijn toch allemaal hetzelfde. :eek: Precies of het allemaal broertjes en zusjes zijn die samenspannen om het te kunnen halen.

Ik uit mijn mening met de bedoeling dat deze topic hier gewoon niet hoort :cool:
 

DeletedUser25338

Guest
je kan je menig uiten op een beleefde manier wijsneus ...

dan hoeft al deze flauwe kul niet !

ga wat spammen in je eigen topics

EN ALS je een mening hebt probeer het eens deftig dan krijg je ook zo geen reacties.


En nog iets: die van domte zijn allemaal hetzelfde: ken jij mij ? ken jij er van domte ?? mij in elk geval niet en als je zo'n hoop flauwekul vertelt zal ik je zelfs niet willen kennen .

dus als je niks nuttig te vertellen hebt en enkel toch maar verwijten en beschuldigingen te geven hebt , zip het grote gat onder je neus ff dicht en ga iets nuttig doen !
 

DeletedUser

Guest
dit handelt of de grote Koning wel van zijn woord is.

Tot nu toe niet denk ik.
Ik lees dat er veel kritiek is op Domte en dat TFF wel een grote mond heeft.

Als je denkt dat dit topic zinloos is, blijf er dan van weg.
 

DeletedUser

Guest
Joost heeft zijn wijze uitspraak gedaan op 17.06 (zie eerste post)

Dit zijn de stats

Side 1:
Tribes: DomTe
Players:

Side 2:
Tribes: =TFF=
Players:

Timeframe: 17/06/2010 00:00:00tot21/06/2010 16:49:20

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 55
Kant 2: 0
Verschil: 55

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 527,594
Kant 2: 0
Verschil: 527,594

chart
 

DeletedUser

Guest
dit handelt of de grote Koning wel van zijn woord is.

Tot nu toe niet denk ik.
Ik lees dat er veel kritiek is op Domte en dat TFF wel een grote mond heeft.

Als je denkt dat dit topic zinloos is, blijf er dan van weg.

Nogmaals ik zie geen enkele reden om daar een apart topic voor aan te maken. Je probeert hier iemand persoonlijk zwart te maken met een topic speciaal voor KoningJoost. Natuurlijk moet grootspraak wel eens aan de kaak gesteld worden, dat hoeft zeker niet in een apart topic. De opmerking werd immers ook geplaatst in het andere topic dat handelt over exact hetzelfde onderwerp als hier 'DomTe tegen TFF'.

Daar komt nog bij dat hij stelde dat VOLGENDE maand voor =TFF= zou zijn. Ik weet het niet hoor maar bij mij begint er geen enkele maand op de 17de maar juist op de eerste van de maand. Of heb jij een andere kalender?
 

DeletedUser48166

Guest
je kan je menig uiten op een beleefde manier wijsneus ...

dan hoeft al deze flauwe kul niet !

ga wat spammen in je eigen topics

EN ALS je een mening hebt probeer het eens deftig dan krijg je ook zo geen reacties.



En nog iets: die van domte zijn allemaal hetzelfde: ken jij mij ? ken jij er van domte ?? mij in elk geval niet en als je zo'n hoop flauwekul vertelt zal ik je zelfs niet willen kennen .

dus als je niks nuttig te vertellen hebt en enkel toch maar verwijten en beschuldigingen te geven hebt , zip het grote gat onder je neus ff dicht en ga iets nuttig doen !

Niet iedereen neen, maar zoals jij deze post opbouwt vorm ik mij een beeld over jou.
(Niet negatief bedoeld, maar let jij op tijdens de les Nederlands :D?)


Joost heeft zijn wijze uitspraak gedaan op 17.06 (zie eerste post)

Dit zijn de stats

Side 1:
Tribes: DomTe
Players:

Side 2:
Tribes: =TFF=
Players:

Timeframe: 17/06/2010 00:00:00tot21/06/2010 16:49:20

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 55
Kant 2: 0
Verschil: 55

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 527,594
Kant 2: 0
Verschil: 527,594

chart

Zijn mooie stats in voordele voor DomTe, maar als hij op 17 juni heeft gezegd dat het volgende maand voordeel is voor TFF geld dit toch vanaf 1 juli ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25338

Guest
Niet iedereen neen, maar zoals jij deze post opbouwt vorm ik mij een beeld over jou.
(Niet negatief bedoeld, maar let jij op tijdens de les Nederlands ?)


als je daar moet op afgaan, succes in je leven ... gaat dik triest zijn met je vooroordelen en als ik een opstel wil schrijven zal ik wat meer mijn best doen maar als ik moet op een hoop bullshit (jaja zonder sterretjes) ga reageren ga ik mij echt niet uitsloven omdat er hier ene is die correct nederlands wil zien ... (probeer dit maar is in een keer hehee)

als je niks beter kan verzinnen dan dit ..... zip hem gewoon en ga wat bbdorpjes edelen ! en hou je praatjes voor je eigen topic
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ Master of C90: jij bedoelt Juliaanse maand. Deze beginnen op de eerste elke mand opnieuw.

De Joostianse maand begint op de 17de, elke maand opnieuw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48166

Guest
17 juni is mijn verjaardag :D (Ja ik weet het, ben dus enkele dagen geleden 5 geworden ;))
 

DeletedUser

Guest
Nou leuk gevonden vooral de titel, maar dan heb je al het positieve van dit topic wel weer gehad denk ik ;)
Als er telkens een topic zou worden gemaakt over wat iemand hier heeft gezegd dan zaten de mods met hun handen in het haar.
Overigens denk ik zelf dat er deze maand bar weinig gaat gebeuren zoals je wel vaker ziet met komst van vakantie/mooi weer ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28206

Guest
Steeds als men denkt dat het niet lager kan gebeurd er toch weer iets..
mensen kap eens met die onzin...er is al een onderwerp voor domte en tff waar echt eerlijk waar van alle kanten de meest domme dingen worden gezegd erger nog het zijn domme dingen die zich ook steeds weer weten te herhalen opnieuw en opnieuw en opnieuw.
Persoonlijk zeg ik dat domte laatste tijd een stukje meer resultaat heeft geboekt en dat het zelfs ff wat langer duurt dan normaal gesproken want het was idd een afwissel schema tot voor kort. so what is het dan zo leuk om een volgend onzin onderwerp aan te maken ga dan maar verder met de onzin in het oude onderwerp maar ook dat gaat me al vaak te ver.

straks gaan we hier ook horen hoe goed bepaalde spelers wel niet zijn met de hoge nadruk op niet.
 

DeletedUser

Guest
@ vallikyrie

ik probeer gewoon grootspraak aan de kaak te stellen.
Als je dit geen leuk topic vindt, blijf dan weg.
 

DeletedUser

Guest
@ gnurkus: ik probeer niemand zwart te maken.

Ik herhaal wat hij zegt niet meer en niet minder. Ik verdraai zijn woorden niet, ik leg geen woorden in de mond, neen ik copier gewoon zijn post niet meer of niet minder.
 

DeletedUser28206

Guest
@ vallikyrie

ik probeer gewoon grootspraak aan de kaak te stellen.
Als je dit geen leuk topic vindt, blijf dan weg.

Grootspraak hebben er wel meer last van op dit forum en ze zitten ook bij domte daarom nogmaals zoek een onderwerp die wel ergens op slaat of anders gezegd terecht is. En wat je nu in andere zin oppert is dat domte oppermachtig is en dat is een veel grotere vorm van grootspraak en enigzins onterecht en misplaatst ook. koningjoost daarentegen vertel tenminste nog iets wat idd het geval is geweest in het verleden (nogmaals het verleden). En zelfs jij kan niet ontkennen dat het misschien wel weer eens word omgedraaid anders keur je bij deze het gedrag van jezelf af door een ander er op aan te spreken.

Ik heb liever dat men eens een onderwerp aan het licht stelt die ook echt boeit en interesse wekt bij velen zonder de onzin van velen in plaats van te zeggen dat als het je niet zint dan lees je dit toch niet wat feitelijk gezien inhoud dat iedereen die het er niet mee eens is zijn bek moet houden omdat het onderwerp hem niet aanstaat en jij dus heel flauw en achterbaks lekker je gang kan gaan met het proberen zwart te maken van personen die in ieder geval geen ongelijk heeft en ook zkr geen gelijk tot het tegendeel van 1 van beide gevallen bewezen is....en dat is pas als 1 van de stammen ophoudt met bestaan.

de 1 zijn grootspraak leid in dit geval tot die van jou...welke is nu gerechtvaardigd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ gnurkus: ik probeer niemand zwart te maken.

Ik herhaal wat hij zegt niet meer en niet minder. Ik verdraai zijn woorden niet, ik leg geen woorden in de mond, neen ik copier gewoon zijn post niet meer of niet minder.

Je kopieert zijn tekst waarin staat volgende maand zijn wij beter en begint die maand op exact het moment dat hij het plaatst? Sorry dan geef je toch duidelijk je eigen interpretatie aan het begrip 'volgende maand' . Of heeft hij ergens gezegd dat zijn 'volgende maand' begint op het moment dat hij het post?
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar lezen vallikyrie en gnurkus de post niet goeds:

* het gaat hier over de Joostianse maand.
* ik herhaal gewoon wat iemand post en kijk naar de feiten. In mijn zinnen opper ik niets. Ik stel gewoon de resultaten vast in de Joostianse maand, niet meer of niet minder.
 
Bovenaan