De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Ja.



Daar was ik al achter ja, die begrijpt niet zo veel van t spelletje.

Had ik al gedacht ja.
Hij snapt zoveel van het spelletje dat hij alleen barbs pakt en deze geeneens gelovig maakt. Er zijn een aantal redenen waarom hij eruit gegooid is. Maar het is een feit dat de gehele stam erachter staat aan de reacties te lezen.
 

DeletedUser

Guest
Als een speler van je stam vlak bij je ligt en het wordt niet meer bespeeld is het alleen maar slim om te internen
 

DeletedUser

Guest
Duhhh Lawzzz gaat met de spelers van Plague lopen :D
Ook qua activiteit is lawwzzzz beter dan plague (gok ik ,ik kan er eigenlijk nog geen uitspraken over doen aangezien ik nog niet tegenover een van de twee stammen heb gestaan)
 

DeletedUser37444

Guest
Duhhh Lawzzz gaat met de spelers van Plague lopen :D

Op sommige spelers heeft LawZzZ nu eenmaal aantrekkingskracht zoals je weet, dus draai het nou maar niet om. Afwijzen is ook weer zo lullig.

Overigens is het wel opvallend dat spelers nooit de andere kant op lijken te gaan :rolleyes:

Ook qua activiteit is lawwzzzz beter dan plague (gok ik ,ik kan er eigenlijk nog geen uitspraken over doen aangezien ik nog niet tegenover een van de twee stammen heb gestaan)

Momenteel doet LawZzZ het redelijk goed op dat vlak, maar dit is een tijd ook zeker anders geweest. Dit soort zaken fluctueren nogal, zoals binnen elke stam. Nu mogen we echter zeker niet klagen ;)
 

DeletedUser

Guest
Op sommige spelers heeft LawZzZ nu eenmaal aantrekkingskracht zoals je weet, dus draai het nou maar niet om. Afwijzen is ook weer zo lullig.

Overigens is het wel opvallend dat spelers nooit de andere kant op lijken te gaan :rolleyes:



Momenteel doet LawZzZ het redelijk goed op dat vlak, maar dit is een tijd ook zeker anders geweest. Dit soort zaken fluctueren nogal, zoals binnen elke stam. Nu mogen we echter zeker niet klagen ;)

Tja wij hebben niet een ernstig co tekort gehad zoals jullie dit wel hadden. Dan lijkt het me niet gek dat er binnen de alliantie krachten gewisseld worden. Dit toevallig in jullie voordeel
 

DeletedUser37444

Guest
Tja wij hebben niet een ernstig co tekort gehad zoals jullie dit wel hadden. Dan lijkt het me niet gek dat er binnen de alliantie krachten gewisseld worden. Dit toevallig in jullie voordeel

De spelers hebben uit zichzelf gesolliciteerd en niet omdat er bij ons een tekort was, dus waarom je dat er bij haalt snap ik niet helemaal?
 

Deleted User - 24028

Guest
Op sommige spelers heeft LawZzZ nu eenmaal aantrekkingskracht zoals je weet, dus draai het nou maar niet om. Afwijzen is ook weer zo lullig.

Overigens is het wel opvallend dat spelers nooit de andere kant op lijken te gaan :rolleyes:

Doe je net deze uitspraak wanneer er iemand van Lawzzz naar Plague gaat verhuizen... Goed bezig ettie ! :D
 

DeletedUser

Guest
De spelers hebben uit zichzelf gesolliciteerd en niet omdat er bij ons een tekort was, dus waarom je dat er bij haalt snap ik niet helemaal?

Solliciteren ook uit hun eigen, echter wel met toestemming van ons :p als ze bij ons de uitdaging niet kunnen vinden dan heb ik ze liever bij jullie zitten dan bij de vijand ;)
 
Bovenaan