De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
De spelers hebben uit zichzelf gesolliciteerd en niet omdat er bij ons een tekort was, dus waarom je dat er bij haalt snap ik niet helemaal?

Want jij denkt dat spelers binnen LaWzZz nooit vragen of ze misschien op een accountje in Plague mogen? :D
 

DeletedUser

Guest
Lekker hoor :eek:
Autotjes in je kont stoppen.

Deed ik ook altijd toen ik klein was :cool:

Als jij geen serieus gesprek kan voeren kun je ook gewoon je mond houden hoor.



Het was dus een tong maar de dokter met de röntgen foto was het grappigst hoor ;)

Ettie kan wel degelijk serieuze gesprekken voeren met deftige argumenten :rolleyes:

Hahaha, ze hebben weer wat te zeuren (denken ze) en komen collectief uit hun grot kruipen hoor :D

Nee joh, kidsje moest nog uit mijn gat kruipen. Daar zat hij met zijn auto te rijden.

Hahaha, jullie schreeuwen erom de MB stammen erbij te betrekken, nu niet zielig doen als de statts je dan tegen vallen heh?

Wie is hier nou een statt's geilertje Ejo? :D:D:D

Da's een moeilijke :eek:

Wil je een schouderklopje.

Zou ik anders wel willen <3

Neen die stuur ik niet, ik stuur er van 150ms, niet van 200 :rolleyes:

En idd ik heb niks bijgeleerd, omdat ik op vlak van tribalwars pracktisch niks meer bij te leren heb :D
De speler/vv'er op lord daarintegen: http://nl21.tribalwars.nl/public_report/0de7cea3f5a698f8ac1a7de1a0bb3349

Die noob denkt echt dat hij beter is dan jij, warre :D Rofl.

Ja he:D



Nee echt waar :rolleyes:

Jij bent wel dom.

Als jij niet zo ontiegelijk lui of dom of allebij was geweest zou jij deze nutteloze reactie niet hebben geplaatst.



Voel je toch niet zo aangesproken als ik in het meervoud praat misschien is het bij jou wel mogelijk maar probeer je toch in te houden en probeer je dan in te denken dat je een normaal iemand bent die ook gewoon in het enkelvoud leest en antwoors dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijker.

Wat een sukkel ben jij toch. Waarschijnlijk ben jij zo'n randdebiel waarvan de moeder al naar miljoenen gesloten instellingen en beschutte werkplaatsen is gereden, maar nog steeds niets heeft gevonden voor zo'n marginaal kind. Je zou er maar zelfmoord van gaan plegen.

Wow de eerste van lawwzz met een beetje verstand dat moet ik je nageven hoor. Maar is er iets mis mee dat ik wat OS bij mijn mattie heb staan of wat? De link tussen mij en defslet is IRrelevant (grappige woordspeling hoor) en ik speel hier mijn eigen spelletje hoor en om eerlijk te zijn wou ik alleen weten waarom mijn scriptje niet meer werkte maar gelukkig is dat opgelost en toen zag ik een paar veel te zelfvoldane chappies lekker onzin lopen lullen dus ik denk ach waarom help ik ze gewoon niet even uit hun dromen das toch wel o aardig van me he :D

Was jij ook niet die noob die 50-uur lopende OS stuurt op veroverde dorpjes? :rolleyes:

Dit is de betere leesstof dan al die spam van weken geleden.

+1. Die kids pkr is wel enorm goed.
 

DeletedUser

Guest
Dat wel:Embarrassment: Maar daar komt binnenkort verandering in ;)

Je zei ook dat er in je lage IQ verandering kwam, maar daarvan heb ik nog niet zoveel gezien.

Serieus man waar heb jij je verstand zitten?

Volgens mij zit zijn verstand in een autootje in zijn gat :rolleyes:


Haha wie gaat daarvoor zorgen dan jij? Laat me niet laggen man jullie kunnen allemaal prima lullen maar ik hoor hier de hele tijd als als als als flikker toch op met je als zeg iets serieus of zeg het gewoon niet.

Nederlands is niet jouw sterktste kant, hé kleine jongen?

Het zegt wss ook veel over jou full-time? :p wat heb jij bewezen? kijk als je zegt dat toxi wat heeft bewezen dan klopt dat maar ga niet tegen andere zeggen dat die niks bewezen hebben als jij zelf ook niks bewezen hebt..

Pas op! Noob rage.

Pfoe dan was je wel stil geweest dan zie je wat ''pro'' betekend:cool:

*betekent. Hij is wel pro.

Met 12 verloren dorpen waarvan je er niet een hebt kunnen backimen zou ik in een hoekje zitten huilen ipv hier stoer te lopen doen.

+1 :)

caparzo? ik heb wel 5 mill verslagentegenstanders hoor..., en 12 dorpen verloren, ik kreeg sws 1000 clears of meer, dus 12 dorpen verlies ik dan niet zo heel veel hoor.., jij doet alles zkr btr?:p

Ja, hij doet alles beter dan jij.

Dan wil ik heel graag weten wat jij onder awesome verstaat want in de normale definitie ervan is er geen enkel verband tussen jou en awesome te vinden.

Ik zie anders wel veel gelijkenissen tussen jou en marginalen.

Bedankt mij oa :D

Ik ben enorm content dat plague blijft beuken naar onze stam toe. Geeft mij als leiding voldoening en ben er zeker van dat elk plague-fruit front account zich amuseert en daar draait het om dacht ik zo.

@ Plague en zijn aanvalsplanners:

Persoonlijk vond ik het een vrij goede massa.
De aanzet was enorm goed georganiseerd, zeker naar soncky toe, doch de afwerking liet zwaar te wensen over ... wss te wijten aan enkelen die verzaakt hebben te sturen.

Soit, het was een leuke ronde, op naar de volgende ;)

Grtz

De LawZzZ-accies die front hebben met Fruit amuseren zich ook hoor ;) En omgekeerd ook, denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Leuk voor je jimmy, ga jij maar weer weg, ik praat liever met zoepi of toxi :p En ik kan best met hoofdletters enz. schrijven, maar als ik snel schrijf doe ik dat meestal nooit ;) Maar voor jou dan een keertje..

Je kunt ook snel typen met hoofdletters en leestekens zonder spellingsfouten :rolleyes:

Niels ik wil je ff wat zeggen: Ejo ownt jou sowieso, jij bent zelf noob. Misschien moeten ze je niet. Van dat domme gelul van jou zouden ze niet zoveel moeten aantrekken. Slaat allemaal nergens op wat jij zegt.

En wat jij zegt, slaat wel ergens op? We zullen maar denken dat je je kinderen niet kunt kiezen zeker? Anders was jouw tweede naam wel 'abortus' geweest.

Over wie hebben we het eigenlijk? :p

Hierover natuurlijk, jij sukkel.

Zodra er een andere stam van enig formaat naar jou toe edelt ga je al direct op je rug liggen en biedt ze een BG aan. Je pakt hooguit de gesmeerde boterhammetjes van je mamma aan elke ochtend en mag verder niks anders dan defsletten voor je grote BG stam.

Pak al die grote boze barbarendorpen in de rim maar aan, daar heb je het al druk genoeg mee :D

Ik hoop toch niet met zijn benen open hé? :eek: Die bb'dorpen zijn idd wel eng. Zit soms zelfs 100 speer in :eek:

Ja hoezo wat zou er mis moeten zijn met mij?

Als je dat zelf nog niet doorhebt, ben je echt onmetelijk dom.

Lol onnozele discussie, jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ir aan onze kant staan, ga lekker in een hoekje uithuilen...

*staat :rolleyes: Nee, ik vind het echt jammer dat IR bij jullie zit :( Ik heb zelfs gehoord dat een speler van IR niet met tools speelt omdat hij vindt dat "je het spel dan niet meer zelf speelt" :D

Ja jij bent namelijk nog veel slechter als niels. Sorry maar ik denk niet dat ik echt bang hiervan word hoor maar misschien ligt dit aan mij hoor ;)

*dan Niels. Het zal wel aan jou liggen, of eerder aan jouw IQ.

Tuurlijk doe ik wel meer maarja om groot te worden moet je eerste de noobjes uit je buurt wegedelen he ;)

Dan zou ik eens beginnen met je stammies weg te edelen.

Dat moet toch niet te moeilijk zijn :). Je pakt een sleutel, schept wat pep uit het envelopje met de sleutel. En je brengt de sleutel naar je neus en snuift XD.

Eindelijk weet ik hoe dat gaat :)

Kun je ook nog normaal Nederlands praten want je kraamt echt PURE onzin uit nu! Maar de vraag is eigenlijk wie is er niet beter als warre? Volgens mij enkel wat noobjes van Lawz maarja ik vind het ook zo zielig om daarover te beginnen he ;)

*dan Warre. Je kunt zelf geen Nederlands. Ik vind het ook zielig dat jij zo dom bent. Oh ja, LawZzZ is beter dan Fruit of IR. Dat zijn echte noobs.
 

DeletedUser

Guest
Dat zegt je moeder zeker tegen je maar stiekem hangt er nergens een spiegel bij jou in huis. (definitie van een spiegel zodat je het kan controleren: voorwerp dat het ligt weerkaatst zodat je in de spiegel ziet wat er tegenover je te zien is of zoiets)



Dit klinkt wel heel erg kinderachtig maar oke ik ben wel blij dat je de eer aan jezelf houd en ervoor zorgt dat je met niemand in eenhetzelfde rijtje genoemt wil worden.

Jouw moeder zegt ook zeker tegen jou dat je slim en sociaal bent, maar stiekem is ze je veel liever kwijt dan rijk.
*licht
*houdt
*genoemd
Wie kan hier nu geen Nederlands, hé, randdebiel?

+1 soms hoeft een typ(e)fout niet persé een fout te zijn dat je gaat zeggen dat de ene geen nederlands kan. Als ik te snel typ, gebeurd het ook wel eens dat ik e or ander letter vergeet...

omdat ch en gg ook zo goed op elkaar lijken hé? :rolleyes:

Nog even een toevoeging: ik stats die ik zojuist post is van de afgelopen maand, en daarbij nam ik alleen de nu actieve stammen mee.
Als we kijken naar de big picture van de grote oorlog, dan zien we inderdaad dat LawZzZ en Plague er goed voorstaan, voornamelijk doordat Plague WAR heeft weggespeeld.

Er zijn ook al goeie resultaten op Fruit behaald. Dat is dan weer voornamelijk door LawZzZ.

Wij zijn ook de enigste actieve strijders tegen de dubbel puntelaars:cool:

Strijd jij dan deftig? Er zijn maar een paar spelertjes in Fruit die enige weerstand bieden.

Doe je net deze uitspraak wanneer er iemand van Lawzzz naar Plague gaat verhuizen... Goed bezig ettie ! :D

Die stamhoppers altijd :(

Stiekem willen ze gewoon allemaal naar plague :D

Ik niet :)
 

DeletedUser63264

Guest
Ik ga jou postjes niet beantwoorden hierboven je bent wel een beetje laat met je reactie je loopt nogal achter;)

PS: Voel je alsjeblieft niet te pro met je postjes hierboven want je bent noob.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Idd, ik had examens, maar of ik achter loop, dat valt nog te betwijfelen. Zeker als ik mezelf met jou vergelijk.
Ik voel me ook niet stoer hoor. Ik voel me wel slim, in vergelijking met wat ik gelezen heb.
 
Reactiescore
1.733
Ik ga jou postjes niet beantwoorden hierboven je bent wel een beetje laat met je reactie je loopt nogal achter;)

PS: Voel je alsjeblieft niet te pro met je postjes hierboven want je bent noob.

Jij bent noob!


En jantje, 4 dubbel post:eek:


Dat is tegen de regels mijn beste vriend :p.

Ik mis de bedankknop :(

ja

wtf

jieeeehaaaaa
 

DeletedUser

Guest
Dat waren gewoon mijn reacties :p
RL-namen mogen ook niet, hé Nielsje?
Ejo is idd noob. Jammer genoeg heeft hij dat zelf nog niet door.
 

DeletedUser63264

Guest
Jij bent noob!


En jantje, 4 dubbel post:eek:


Dat is tegen de regels mijn beste vriend :p.

Ik mis de bedankknop :(

ja

wtf

jieeeehaaaaa

Dat waren gewoon mijn reacties :p
RL-namen mogen ook niet, hé Nielsje?
Ejo is idd noob. Jammer genoeg heeft hij dat zelf nog niet door.


En het leuke van deze reacties is dat jullie me op tw nog niet goed genoeg kennen als dat wel zo was zei je dit soort dingen niet;)
 

DeletedUser62436

Guest
En het leuke van deze reacties is dat jullie me op tw nog niet goed genoeg kennen als dat wel zo was zei je dit soort dingen niet;)

Jantje en nielsje zijn zeker niet noob. Zijn erg goede spelers, niels mits hij actief is :p, maar ze mogen jou ook niet voor noob uitmaken. Ik heb met stammies gesproken die naast jou liggen en die beweren dat jij het wel kan.
 

DeletedUser63264

Guest
Jantje en nielsje zijn zeker niet noob. Zijn erg goede spelers, niels mits hij actief is :p, maar ze mogen jou ook niet voor noob uitmaken. Ik heb met stammies gesproken die naast jou liggen en die beweren dat jij het wel kan.

Hier wil ik even op ingaan jij plaats vergeleken hun betere reacties en ook respectvoller;) En je zegt ze mogen mij ook niet voor noob uitschelden dat is nou de reden waarom ik ook hun uitmaak voor noob. Als hun met mij een niet respectloze manier willen omgaan kan je dat van mij terugverwachten.
 
Bovenaan