DeletedUser61408
Guest
Tja, ik had het wat, hoe moet ik het nu zeggen. Wel, luister showy, je hebt het heel goed gedaan 
Bravo, je maakt hier een speler heel blij
Bravo, je maakt hier een speler heel blij
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Aanvaller: DarkElfsEmpire
Herkomst: [ 44.33.54 ] Time For Change? (434|435) C44
Aantal: 0 0 6319 0 20 2600 320 0 300 100 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Geloof: De eenheden waren gelovig. Gevechtskracht: 100%
Verdediger: DreadKing
Doel: Black Plague FTW (438|534) C54
Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SpionageOntdekte grondstoffen: 0 0 0
Gebouwen: Hoofdgebouw (Level 4)
Kazerne (Level 25)
Stal (Level 20)
Werkplaats (Level 15)
Adelshoeve (Level 1)
Smederij (Level 20)
Verzamelplaats (Level 1)
Standbeeld (Level 1)
Marktplaats (Level 20)
Houthakkers (Level 30)
Leemgroeve (Level 30)
IJzermijn (Level 29)
Boerderij (Level 22)
Opslagplaats (Level 30)
Schuilplaats (Level 10)
Buit: 6.030 6.030 5.184 17.244/287.190
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 4 naar level 0
Schade door katapultbeschietingen: Hoofdgebouw is beschadigd van level 14 naar level 4
Ik stoef niet, ik zeg enkel dat we met een veel kleinere inzet al veel meer dorpen gepakt hadden.
Lees de post nou maar goed, daarin staan feiten die onderbouwen dat onze mini-aanval op The Impersonator, waar alleen frontspelers bij betrokken waren, vele malen succesvoller was dan die van jullie...
Ga daar eens op in, probeer de argumenten die ik daar geef te weerleggen.
Dan kunnen we discussie voeren, Perno is helemaal niet hetzelfde verhaal, die houden wij met name in de stam, omdat wij de statistieken niet willen vervalsen door hem te kicken... Want eerlijk is eerlijk, jullie hebben een mooi aantal dorpjes gepakt...
(Jullie zelf trouwens niet lol)
En jij je stam verraden, was Dread niet je ex-stamgenoot? Was Terrorkip niet je ex-stamgenoot? En ik neem aan dat jij een korfballer bent lol, vond Marcel1969 toffer met z'n badminton hoor.![]()
Omg, echt een n00b he die Jorny21, clears zonder rammen versturen.
Oh wacht, het is ook Jorny21 die het rapportje post.
![]()
die stam bloedde dood man...
ik stond onderand in mijn eentje tegen tfc. te deffen toen kon je pas spreken van 4 vs 1...
Muur had toch herbouwd kunnen zijn, dus YOU SUCK!muur was al nu dus so what?
Dus? Dan strijd je toch door tot het einde? Dorpen verliezen betekent niet het spel verliezen... Zolang je je maar zo hard als je kan verzet tegen je vijand...
Muur had toch herbouwd kunnen zijn, dus YOU SUCK!
Pas nadat de stam viel... Hebben Jatu en Dread daarna hun ex-stammies aangevallen? Nee dat hebben ze niet gedaan.en ik ben lang niet de enige die de stam verraden heeft... dread en jatu gingen naar plaque sir love en ik naar tfc. en henky naar sweet ...
Ik ben niet blind.maar dat was ie niet![]()
julie denken wel dat julie de beste zijn zegoveral lakoniek over doen met een 'paar' ik zie toch al 41 dorpen veroverd op de stammen oorlog statistieken...
maarja we zullen zien he![]()
TfC. rijmt op gay!![]()