De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Aah geweldig om te zien hoe die TcF noobjes hier komen stoefen, terwijl het een stam vol verraders is.

Voorbeeldje:

Menwick, zat eerst in plague, ging zonder iets te zeggen opeens uit de stam, was zogenaamd inactief en reageerde nergens meer op. Nu zit hij ''opeens'' in TcF en valt hij plague aan..

:rolleyes:

Nog wat, oke leuk dat jullie een paar mooie rapportjes hebben, maar laten we is de balans opmaken:

- Op een gegeven moment kregen we verspreid over 3 accounts 4000-5000 aanvallen.
- Toen begon WAR (goh wat een verrassing) aan andere kant, betekende weer 800 incs (verdeeld over 3 accs) erbij en die aanval heeft alleen maar schade aangebracht omdat we ons meer foccuste op de andere kant.

Dan aan de andere kant:
- Plague heeft in totaal +-50 dorpen verloren (Aan WAR/TcF en Sweet in totaal).
- Plague heeft 50+ mio ODD behaald
- Geen enkel Plague acc is verloren, sterker nog, op perno na heeft geen enkel plague acc echt last van jullie aanvallen.

Dan naar de toekomst:
- Plague brengt in zijn 1tje evenveel aanvallen voort als Sweet, TcF en WAR samen.
- Ash heeft duidelijk laten zien dat Plague weet wat Propaganda voeren is.
- De sfeer in Plague is geweldig en zal dat ongetwijfeld ook blijven.

Conclusie:
- Plague is pro
- De ''Coalitie'' is noob

MissDiny alleen kreeg al ruim 1k aanvallen hoor, die heeft in d'r eentje ook zo'n 20 mio aan ODD binnen gehaald...
Totale ODD gaat richting de 100 miljoen, van deze oorlog ;-)
 

DeletedUser61408

Guest
tel jatu en dreadking dan ook maar niet mee

dread en jatu zijn zonder iets te zeggen op het hercules forum of tegen henky naar plaque gegaan... dus wie verraade hier nou wie..XD

Elke keer dat een persoon jouw commentaar leest, dan sterft er 1 kind aan diarree in Zuid-Afrika alleen. Sta op, wandel weg van de computer en neem het eerste vliegtuig dat je kan nemen naar Zuid-Afrika. Doe iets nuttig met je leven in plaats van je zo op te jagen en te janken over een kleinigheid.

En we zijn alweer een speler kwijt heheh
 

DeletedUser

Guest
Aah geweldig om te zien hoe die TcF noobjes hier komen stoefen, terwijl het een stam vol verraders is.

Voorbeeldje:

Menwick, zat eerst in plague, ging zonder iets te zeggen opeens uit de stam, was zogenaamd inactief en reageerde nergens meer op. Nu zit hij ''opeens'' in TcF en valt hij plague aan..

:rolleyes:

Nog wat, oke leuk dat jullie een paar mooie rapportjes hebben, maar laten we is de balans opmaken:

- Op een gegeven moment kregen we verspreid over 3 accounts 4000-5000 aanvallen.
- Toen begon WAR (goh wat een verrassing) aan andere kant, betekende weer 800 incs (verdeeld over 3 accs) erbij en die aanval heeft alleen maar schade aangebracht omdat we ons meer foccuste op de andere kant.

Dan aan de andere kant:
- Plague heeft in totaal +-50 dorpen verloren (Aan WAR/TcF en Sweet in totaal).
- Plague heeft 50+ mio ODD behaald
- Geen enkel Plague acc is verloren, sterker nog, op perno na heeft geen enkel plague acc echt last van jullie aanvallen.

Dan naar de toekomst:
- Plague brengt in zijn 1tje evenveel aanvallen voort als Sweet, TcF en WAR samen.
- Ash heeft duidelijk laten zien dat Plague weet wat Propaganda voeren is.
- De sfeer in Plague is geweldig en zal dat ongetwijfeld ook blijven.

Conclusie:
- Plague is pro
- De ''Coalitie'' is noob

Chuck Norris sluit zich hierbij aan.
 

DeletedUser

Guest
En indien jullie ondanks al deze posts nog steeds denken dat jullie aan het winnen zijn wil ik jullie ff wijzen op het feit dat ooit eens de beste stam ooit bestaan genaamd S.Inc hetzelfde had vs Plague (voorsprong in overnames, en dan nog stukken meer en alles beter dan jullie gewoon, logisch) en die stam heeft uiteindelijk ook van Plague verloren.

Wel grappig, dat ik mijn eigen stam verlies nog ooit als iets in mijn voordeel zou kunnen plaatsen.
 

DeletedUser61935

Guest
En indien jullie ondanks al deze posts nog steeds denken dat jullie aan het winnen zijn wil ik jullie ff wijzen op het feit dat ooit eens de beste stam ooit bestaan genaamd S.Inc hetzelfde had vs Plague (voorsprong in overnames, en dan nog stukken meer en alles beter dan jullie gewoon, logisch) en die stam heeft uiteindelijk ook van Plague verloren.

Wel grappig, dat ik mijn eigen stam verlies nog ooit als iets in mijn voordeel zou kunnen plaatsen.

Heb jij ooit verloren? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk nooit, obviously :D

True dat @ Ash., maar goed.. ik heb zon groot hart dat ik meedeel in jullie verlies. (aangezien ik de oorlog zon beetje gestart ben :D)
 

DeletedUser62862

Guest
bertramsar.jpg


Lekker toch :)
 

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zeker dat ze samenwerken :eek: zie toch andere dingen op terrorkip na... tis dat tw stats het nu niet doet :mad: anders had je wat feitjes ;)
 

DeletedUser50691

Guest
Ik vind de oorlog die Hap! voert met de Rank 3, 6 & 11 stam vele male groter van schaal voor een paar man :p:cool:
 

DeletedUser

Guest
W~A~R wenst Plague een goede en eerlijke oorlog toe. Moge de beste winnen.

W~A~R heeft hier en daar een dorpje kunnen pakken terwijl ik lag te slapen (ja ik doe de VV's :D:D:D), maar voor de rest hebben ze ook weinig succes haha.

En had missdiny ook zoveel kunnen blocken/snipen als jij niet continu de vv had?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de oorlog die Hap! voert met de Rank 3, 6 & 11 stam vele male groter van schaal voor een paar man :p:cool:

Ja maar feitelijk dus niet groter.

W~A~R wenst Plague een goede en eerlijke oorlog toe. Moge de beste winnen.



En had missdiny ook zoveel kunnen blocken/snipen als jij niet continu de vv had?:rolleyes:

Ja hoor, want ik had de VV ook wel af en toe :) (daarmee bedoel ik: mijn co, ik doe nooit iets)
 

DeletedUser

Guest
En had missdiny ook zoveel kunnen blocken/snipen als jij niet continu de vv had?:rolleyes:

Life's a bitch. Hadden jullie ook maar 1 dorp kunnen pakken als we tussendoor niet ook door Sweet en TfC. aangevallen werden? :D
Btw, komt een nieuwe versie van 't filmpje, zal hem zo plaatsen, de huidige is wat saai. :D
 

DeletedUser61935

Guest
Heeft iemand hier nog iets aan toe te voegen? Beledigingen? Yo mama-grappen? :D:D
 

DeletedUser

Guest
Life's a bitch. Hadden jullie ook maar 1 dorp kunnen pakken als we tussendoor niet ook door Sweet en TfC. aangevallen werden? :D
Btw, komt een nieuwe versie van 't filmpje, zal hem zo plaatsen, de huidige is wat saai. :D

Wie niet waagt, wie niet wint ;)
Het offensief van Sweet en TfC kwam voor ons onverwacht, maar het kwam ons inderdaad wel goed uit. We hadden sowieso dat weekend aangevallen. Met of zonder Sweet en TfC.
 

DeletedUser42470

Guest
W~A~R wenst Plague een goede en eerlijke oorlog toe. Moge de beste winnen.



En had missdiny ook zoveel kunnen blocken/snipen als jij niet continu de vv had?:rolleyes:

Ik geloof dat we een war prater hebben
FF wachten nog ff wachten en dan praten we verder.
Babbelbox:p
 

DeletedUser

Guest
lol dit is wel mooi XD


1 Bearguy [Hap!] 83,43 Mio.
2 DreadKing [Plague] 83,42 Mio.
 
Bovenaan