De Grote Oorlog.

DeletedUser61408

Guest
Tja, ik had het wat, hoe moet ik het nu zeggen. Wel, luister showy, je hebt het heel goed gedaan :p

Bravo, je maakt hier een speler heel blij ;)
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: DarkElfsEmpire
Herkomst: [ 44.33.54 ] Time For Change? (434|435) C44

Aantal: 0 0 6319 0 20 2600 320 0 300 100 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Geloof: De eenheden waren gelovig. Gevechtskracht: 100%

Verdediger: DreadKing
Doel: Black Plague FTW (438|534) C54

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0



SpionageOntdekte grondstoffen: 0 0 0
Gebouwen: Hoofdgebouw (Level 4)
Kazerne (Level 25)
Stal (Level 20)
Werkplaats (Level 15)
Adelshoeve (Level 1)
Smederij (Level 20)
Verzamelplaats (Level 1)
Standbeeld (Level 1)
Marktplaats (Level 20)
Houthakkers (Level 30)
Leemgroeve (Level 30)
IJzermijn (Level 29)
Boerderij (Level 22)
Opslagplaats (Level 30)
Schuilplaats (Level 10)

Buit: 6.030 6.030 5.184 17.244/287.190
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 4 naar level 0
Schade door katapultbeschietingen: Hoofdgebouw is beschadigd van level 14 naar level 4
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: DarkElfsEmpire
Herkomst: [ 44.33.54 ] Time For Change? (434|435) C44

Aantal: 0 0 6319 0 20 2600 320 0 300 100 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Geloof: De eenheden waren gelovig. Gevechtskracht: 100%

Verdediger: DreadKing
Doel: Black Plague FTW (438|534) C54

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0



SpionageOntdekte grondstoffen: 0 0 0
Gebouwen: Hoofdgebouw (Level 4)
Kazerne (Level 25)
Stal (Level 20)
Werkplaats (Level 15)
Adelshoeve (Level 1)
Smederij (Level 20)
Verzamelplaats (Level 1)
Standbeeld (Level 1)
Marktplaats (Level 20)
Houthakkers (Level 30)
Leemgroeve (Level 30)
IJzermijn (Level 29)
Boerderij (Level 22)
Opslagplaats (Level 30)
Schuilplaats (Level 10)

Buit: 6.030 6.030 5.184 17.244/287.190
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 4 naar level 0
Schade door katapultbeschietingen: Hoofdgebouw is beschadigd van level 14 naar level 4

Superknap gedaan van je, zal niemand je nadoen man! :D
 

DeletedUser

Guest

Omg, echt een n00b he die Jorny21, clears zonder rammen versturen.
Oh wacht, het is ook Jorny21 die het rapportje post. :D:D:D

1stumb+you+suck+the+truth+had+to+be+told.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ik stoef niet, ik zeg enkel dat we met een veel kleinere inzet al veel meer dorpen gepakt hadden. :eek:
Lees de post nou maar goed, daarin staan feiten die onderbouwen dat onze mini-aanval op The Impersonator, waar alleen frontspelers bij betrokken waren, vele malen succesvoller was dan die van jullie...

Ga daar eens op in, probeer de argumenten die ik daar geef te weerleggen.
Dan kunnen we discussie voeren, Perno is helemaal niet hetzelfde verhaal, die houden wij met name in de stam, omdat wij de statistieken niet willen vervalsen door hem te kicken... Want eerlijk is eerlijk, jullie hebben een mooi aantal dorpjes gepakt...
(Jullie zelf trouwens niet lol)


En jij je stam verraden, was Dread niet je ex-stamgenoot? Was Terrorkip niet je ex-stamgenoot? En ik neem aan dat jij een korfballer bent lol, vond Marcel1969 toffer met z'n badminton hoor. :D


die stam bloedde dood man...

ik stond onderand in mijn eentje tegen tfc. te deffen toen kon je pas spreken van 4 vs 1...
 

DeletedUser

Guest
die stam bloedde dood man...

ik stond onderand in mijn eentje tegen tfc. te deffen toen kon je pas spreken van 4 vs 1...

Dus? Dan strijd je toch door tot het einde? Dorpen verliezen betekent niet het spel verliezen... Zolang je je maar zo hard als je kan verzet tegen je vijand...

muur was al nu dus so what?
Muur had toch herbouwd kunnen zijn, dus YOU SUCK!
 

DeletedUser61408

Guest
Komaan laten we de vrede behouden.
Wacht eens even ............ laat maar! Tijd voor die hap (Sweet) te gaan snoepen!!!
 

DeletedUser

Guest
en ik ben lang niet de enige die de stam verraden heeft... dread en jatu gingen naar plaque sir love en ik naar tfc. en henky naar sweet ...
en dread en jatu zijn zonder iets te zeggen op het hercules forum of tegen henky naar plaque gegaan... dus vraag me af wie hier nou verraad...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus? Dan strijd je toch door tot het einde? Dorpen verliezen betekent niet het spel verliezen... Zolang je je maar zo hard als je kan verzet tegen je vijand...


Muur had toch herbouwd kunnen zijn, dus YOU SUCK!


maar dat was ie niet :eek:
 

DeletedUser

Guest
en ik ben lang niet de enige die de stam verraden heeft... dread en jatu gingen naar plaque sir love en ik naar tfc. en henky naar sweet ...
Pas nadat de stam viel... Hebben Jatu en Dread daarna hun ex-stammies aangevallen? Nee dat hebben ze niet gedaan.
Dus houd nu maar op met je domme opmerkingen.

maar dat was ie niet :eek:
Ik ben niet blind.
 

DeletedUser

Guest
julie denken wel dat julie de beste zijn zeg:eek: overal lakoniek over doen met een 'paar' ik zie toch al 41 dorpen veroverd op de stammen oorlog statistieken...
maarja we zullen zien he :)

ga ergens anders lopen janken n00b:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
tel jatu en dreadking dan ook maar niet mee

dread en jatu zijn zonder iets te zeggen op het hercules forum of tegen henky naar plaque gegaan... dus wie verraade hier nou wie..XD
 

DeletedUser

Guest
Aah geweldig om te zien hoe die TcF noobjes hier komen stoefen, terwijl het een stam vol verraders is.

Voorbeeldje:

Menwick, zat eerst in plague, ging zonder iets te zeggen opeens uit de stam, was zogenaamd inactief en reageerde nergens meer op. Nu zit hij ''opeens'' in TcF en valt hij plague aan..

:rolleyes:

Nog wat, oke leuk dat jullie een paar mooie rapportjes hebben, maar laten we is de balans opmaken:

- Op een gegeven moment kregen we verspreid over 3 accounts 4000-5000 aanvallen.
- Toen begon WAR (goh wat een verrassing) aan andere kant, betekende weer 800 incs (verdeeld over 3 accs) erbij en die aanval heeft alleen maar schade aangebracht omdat we ons meer foccuste op de andere kant.

Dan aan de andere kant:
- Plague heeft in totaal +-50 dorpen verloren (Aan WAR/TcF en Sweet in totaal).
- Plague heeft 50+ mio ODD behaald
- Geen enkel Plague acc is verloren, sterker nog, op perno na heeft geen enkel plague acc echt last van jullie aanvallen.

Dan naar de toekomst:
- Plague brengt in zijn 1tje evenveel aanvallen voort als Sweet, TcF en WAR samen.
- Ash heeft duidelijk laten zien dat Plague weet wat Propaganda voeren is.
- De sfeer in Plague is geweldig en zal dat ongetwijfeld ook blijven.

Conclusie:
- Plague is pro
- De ''Coalitie'' is noob
 
Bovenaan