De grote anti-stab campagne

DeletedUser64104

Guest
*7

Oke heeft geen toegevoegde waarde-.-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
wat een trendzetter ben ik toch :cool:
 

DeletedUser23790

Guest
Zelf nooit echt last van gehad omdat ik eerst een band opbouw met wie dan ook voor ik een "wat dan ook" aanbied. Maar wel een goede actie :)
 

DeletedUser58227

Guest
DF, leef met je mee, en klopt ook echt niet wat er is gebeurd. Maar kom op, vind je het zelf ook niet overdreven wat je nu allemaal doet?
 
Reactiescore
2.303

Deleted User - 2075062

Guest
Ik sta achter deze acties. Zeker waar.

Echter kunnen mensen altijd verhalen uit hun duim zuigen waardoor een speler die niks heeft misdaan gewoon wordt gekata'd. Daarnaast kunnen de spelers de verhalen er extra dik opleggen waardoor het idd een stab lijkt.

In mijn ogen moet je dan beide kanten van het verhaal horen.
 

DeletedUser58227

Guest
Klopt, je krijgt als je 't echt doorvoert gerelged problemen, met hij doet wel mee, jij niet etc...
Ook idd heb je altijd dat een verhaal 2 kanten heeft, en in de meeste gevallen versterkt wordt, je loopt zelfs kans dat er spelers iets gaan verzinnen puur om een speler weg te werken, die ze zelf niet aan kunnen.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Als je vindt dat ik bedankjes geil ben

===> bedanken
 

DeletedUser58654

Guest
De fokke, je frustatie is te begrijpen.
Maar bekijk het eens op de volgende manier:

Speler A is bevriend met speler B en C.
Speler B backstabt speler C ivm groei mogelijkheden. Tegelijkertijd vertrouwt speler B speler A.
Toch valt zomaar speler A speler B aan.

Dan zou je technisch gezien een dubbele backstab hebben? :rolleyes:
 

DeletedUser63988

Guest
vind het op zich wel iets hebben,
maar niet zoiets in het algemeen,
zoiets zou eigenlijk als standaart moeten zijn en onderling in pm worden geregeld,
ga je op een nieuw acc tove?
 

DeletedUser

Guest
De fokke, je frustatie is te begrijpen.
Maar bekijk het eens op de volgende manier:

Speler A is bevriend met speler B en C.
Speler B backstabt speler C ivm groei mogelijkheden. Tegelijkertijd vertrouwt speler B speler A.
Toch valt zomaar speler A speler B aan.

Dan zou je technisch gezien een dubbele backstab hebben? :rolleyes:

Waarom zou je nog bevriend met iemand zijn als hij je backstabt?
Dan is het toch onlogisch om hem nog te vertrouwen...
1. Hij backstabt een vriend van je (zoiezo backstabt ie al)
2. Hij kan net zo goed later hetzelfde bij jou doen.
 

DeletedUser

Guest
Hoe zielig dat mensen denken dat ik gefrustreerd bent. Het zaakje gearshift los ik zelf wel op hoor. Niemand anders hoeft dit voor mij recht te zetten. Is ook mooiste als je het zelf kunt doen.
Ik heb over de backstabs die nog zouden moeten komen waar spelers echt veel voordeel uit halen. Zou leuk zijn mocht die op deze manier worden kunnen afgeremt. Als je in deze fase iedereen 20 kata's op iemand laat sturen. En buren een full clear fzo. Haha dan wordt het leuk hoor geloof mij ;) Dan gaan mensen 2x nadenken voor ze nog iets doen.

Ik wil wraak inderdaad. Maar dat is nu niet van toepassing.

De enige post met wat inhoud krijgen reactie

Ik sta achter deze acties. Zeker waar.

Echter kunnen mensen altijd verhalen uit hun duim zuigen waardoor een speler die niks heeft misdaan gewoon wordt gekata'd. Daarnaast kunnen de spelers de verhalen er extra dik opleggen waardoor het idd een stab lijkt.

In mijn ogen moet je dan beide kanten van het verhaal horen.

Tuurlijk beide kanten van het verhaal. Maar zo'n backstab is makkelijk na te trekken hoor. Vb: wat gearshift deed is zeer makkelijk te controleren. De grotere en erge backstabs kan je moeilijk uit praten

Opzich kan iemand zijn verhaal doen. En kunnen we via poll laten zien of er iets moet ondernomen worden of niet. We maken er een soort spel van... Extra toevoeging op w27.

DF, leef met je mee, en klopt ook echt niet wat er is gebeurd. Maar kom op, vind je het zelf ook niet overdreven wat je nu allemaal doet?

Zoals ik hierboven al zei. Gearshift pak ik zelf wel aan.

De fokke, je frustatie is te begrijpen.
Maar bekijk het eens op de volgende manier:

Speler A is bevriend met speler B en C.
Speler B backstabt speler C ivm groei mogelijkheden. Tegelijkertijd vertrouwt speler B speler A.
Toch valt zomaar speler A speler B aan.

Dan zou je technisch gezien een dubbele backstab hebben? :rolleyes:

Zullen we definitie van backstab op poten moeten zetten ea ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vind het een prima idee stabbers aan te pakken.
Maar volgens mij is deze manier nou niet bepaald efficiënt.
Meeste stabbers zijn na hun 'daden' al gestopt of zullen zich laten volproppen met def.

Neem dan een maatregel die ze voor altijd zal bijblijven.
Bijvoorbeeld het vormen van een soort blacklist, waarbij je ze bij de start van iedere wereld spiked, kata'ed etc. Zodat dat soort volk gewoon nooit meer aan een wereld mee kan doen op een fatsoenlijk manie r;)
 

DeletedUser

Guest
Vind het een prima idee stabbers aan te pakken.
Maar volgens mij is deze manier nou niet bepaald efficiënt.
Meeste stabbers zijn na hun 'daden' al gestopt of zullen zich laten volproppen met def.

Neem dan een maatregel die ze voor altijd zal bijblijven.
Bijvoorbeeld het vormen van een soort blacklist, waarbij je ze bij de start van iedere wereld spiked, kata'ed etc. Zodat dat soort volk gewoon nooit meer aan een wereld mee kan doen op een fatsoenlijk manie r;)

Ik denk er redelijk veel backstabbers blijven spelen hoor. Een nieuwe naam en anoniem spelen en het probleem is opgelost. Dus effectief is dat ook niet.

We kunnen het wel combineren. Black list, en van de wereld kata'en want juist door die aanval zullen ze stoppen op de wereld. Lijkt mij allessinds.
 
Bovenaan