De grote anti-stab campagne

DeletedUser

Guest
Verplichte IP-identificatie ^-^ Backstabbers in een IP-registratielijst :D

Ik vind dit topic een beetje aan de overdreven kant. Backstabbers zullen er altijd zijn en blijven, gewoon een kwestie van zorgvuldig je partners zoeken en niet te snel van vertrouwen te zijn, dan sluit je al een hoop backstabbers uit.

'Hoi, zullen we vrienden worden en elkaar helpen?'
'Ja is goed, maar met de rest van je buren ben ik ook bevriend'
 

DeletedUser64104

Guest
Je komt nu wel met het idee omdat je het zelf meegemaakt hebt he:(
Er wordt al jaren gebackstabt en nu moeten we ze ineens aanpakken?:) Hadden we een paar jaar terug ook kunnen bedenken eigenlijk
 

DeletedUser56576

Guest
Ik ga mijn troepen/account toch niet verkrachten als ik een tijdje goed bezig ben.
En ik denk dat een heel hoop spelers die dit idee bedankten exact hetzelfde zouden doen.

Maar je kan nog altijd wel via wat VV accountjes, zoals dat tegenwoordig gaat, wat cleartjes sturen.
Of voor de geïnteresseerden een account opstarten om op zulke spelers te bashen.

Maar als gestabte speler B 100 uur van mijn eigen dorpen af ligt zou ik het niet gauw doen.

Maar als jij daar wat handigs op kan vinden De Fokke is het een zeer goed idee.
 

DeletedUser3115

Guest
Gewoon vanaf zonder co spelen : gedaan met dat soort toestanden.
 

DeletedUser58227

Guest
Grootste probleem is dat je moet oppassen dat er dadelijk spelers weg worden gebasht, die eigenlijk totaal niets hebben gedaan. Maar gewoon door andere losers als stabbers worden benoemt.
 

DeletedUser56576

Guest
Grootste probleem is dat je moet oppassen dat er dadelijk spelers weg worden gebasht, die eigenlijk totaal niets hebben gedaan. Maar gewoon door andere losers als stabbers worden benoemt.

Jij bent ook wel slim zeg.
Dan moet je gewoon met bewijzen aankomen, problem solved :D.
 

DeletedUser58227

Guest
Jah, en hoe kom je telkens met een bewijs, of tegen bewijs? Met een beetje vaardigheid zou je zo iets in elkaar kunnen flansen ;)
Sowieso zal niet voor alles een bewijs zijn.
 

DeletedUser56576

Guest
Jah, en hoe kom je telkens met een bewijs, of tegen bewijs? Met een beetje vaardigheid zou je zo iets in elkaar kunnen flansen ;)
Sowieso zal niet voor alles een bewijs zijn.

Nee dat kan niet.

Want TW stats is eerlijk zat.

Hoewel, als een mod je stabt kan hij je stats aanpassen en je een global geven.
Bij nader inzien heb je gelijk :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik zal is ff kata's gaan verspillen aan spelers die jij niet mag -.-
 

DeletedUser58654

Guest
oke, om deze post te beginnen.

Blijf on-topic, wees netjes met je taalgebruik.


Waarom zou je nog bevriend met iemand zijn als hij je backstabt?
Dan is het toch onlogisch om hem nog te vertrouwen...
1. Hij backstabt een vriend van je (zoiezo backstabt ie al)
2. Hij kan net zo goed later hetzelfde bij jou doen.

B valt C aan (backstab)
A valt 1 dag daarna B aan (wat backstab zou moeten zijn, maar ook zelfverdediging zou kunnen zijn).

Feitelijk waren ze alle 3 vrienden.

Zullen we definitie van backstab op poten moeten zetten ea ;)

Dat is een mogelijkheid, alleen backstabben zal blijven bestaan. Kijk als ik een vriend heb, en heeft een grote mond tegen mij (van doe dit en doe dat).
Dan val ik hem wel een keer (na meerdere waarschuwingen) aan hoor.
 
Bovenaan