De grote anti-stab campagne

DeletedUser

Guest
Hoi hoi,

Laten we even wat leuks doen met al die stabbers die zich toch (even) goed kunnen voelen.

Heb je een verhaal van stabactie stuur het door via PM naar De Fokke. En laten we dan gezamelijk actie ondernemen.

Bv speler A stabt speler B. Speler B stuur zijn verhaal door. Kata massa wordt georganiseerd op speler A.

Op die manier kunnen we de stabacties doen verminderen.

Vind je het een goed idee ==> Bedanken.

Verder moet er niet voor elke stabactie een nieuw topic worden aangemaakt.

Ik vind het het proberen waard. Het is vooral fun om te zien hoe mensen gaan worden gekata't
Geef je mening

Grtz

De Fokke
 

DeletedUser56576

Guest
Sneu

Kan ik trouwens ook stab-bot in mijn snellijst krijgen?? :D
 

DeletedUser14450

Guest
Hoi hoi,

Laten we even wat leuks doen met al die stabbers die zich toch (even) goed kunnen voelen.

Heb je een verhaal van stabactie stuur het door via PM naar De Fokke. En laten we dan gezamelijk actie ondernemen.

Bv speler A stabt speler B. Speler B stuur zijn verhaal door. Kata massa wordt georganiseerd op speler A.

Op die manier kunnen we de stabacties doen verminderen.

Vind je het een goed idee ==> Bedanken.

Verder moet er niet voor elke stabactie een nieuw topic worden aangemaakt.

Ik vind het het proberen waard. Het is vooral fun om te zien hoe mensen gaan worden gekata't
Geef je mening

Grtz

De Fokke

Beste,

ik begrijp uw frustratie en ik ben het helemaal met u eens. Maar dit is een spelletje waar vaak aan het eigenbelang gedacht word en dit soort personen zullen er altijd zijn.

VexX
 

DeletedUser

Guest
Beste,

ik begrijp uw frustratie en ik ben het helemaal met u eens. Maar dit is een spelletje waar vaak aan het eigenbelang gedacht word en dit soort personen zullen er altijd zijn.

VexX

Frustratie in een Spelletje? Nee hoor. Lijkt mij alleen leuk om dit eens te doen met paar stabbers de wereld vs 1 :) Het is nog nuttig want die spelers verdwijnen vervolgens.
 

DeletedUser61490

Guest
sneu..

Als je gebacktabbt word door bij jou gearshift hoef je niet iets als dit te doen hoor.. zit toch heel wat zieligheid in
 
Reactiescore
2.303
Is misschien een beetje overdreven he fokke :p
Co bij iemand en maak hem kapot?
 

DeletedUser14450

Guest
Frustratie in een Spelletje? Nee hoor. Lijkt mij alleen leuk om dit eens te doen met paar stabbers de wereld vs 1 :) Het is nog nuttig want die spelers verdwijnen vervolgens.

Ik heb het niet specifiek op gearshift. Die pak ik zelf wel aan. Ging eerder over het algemeen.

Zeker heb je frustratie hierover, want je begint er telkens weer over dat je gebackstabt bent. Ga niet de moraal ridder uithangen hier aub, want backstabbers zullen er toc blijven, It's a part of the game. Is niet eerlijk, maar mensen blijven het doen.

Dus hou aub op over deze onzin.
 

DeletedUser

Guest
Zeker heb je frustratie hierover, want je begint er telkens weer over dat je gebackstabt bent. Ga niet de moraal ridder uithangen hier aub, want backstabbers zullen er toc blijven, It's a part of the game. Is niet eerlijk, maar mensen blijven het doen.

Dus hou aub op over deze onzin.

Euh....

Nop.
 

DeletedUser61490

Guest
zeker heb je frustratie hierover, want je begint er telkens weer over dat je gebackstabt bent. Ga niet de moraal ridder uithangen hier aub, want backstabbers zullen er toc blijven, it's a part of the game. Is niet eerlijk, maar mensen blijven het doen.

Dus hou aub op over deze onzin.


+1
 
Bovenaan