De Golden Awards van het jaar 2018, W62.

Reactiescore
1.278
Ook maar een lijstje gemaakt. Kan zijn dat ik wat spelers vergeet, til hier niet te zwaar aan aub :(.
Ik ga mijn eigen vlees ook niet keuren:D, GK zal dus niet in dit lijstje voorkomen. Vergeef de typfouten aub en af en toe laat ik dingen leeg die ik onnozel vind.

1. Speler van het Jaar - Wie heeft in 2018 het meeste van zichzelf laten zien?

1: Savoir of the North -> Hier even over getwijfeld, maar uiteindelijk toch voor Savoir gekozen... dit account heeft dit jaar laten zien dat ze een enorme winnaarsmentaliteit hebben en daar op een of andere manier toch voortdurend motivatie uit geput. Kijk naar groei, maar nog belangrijker defensieve participatie bij bijvoorbeeld het edels verwerken op Repel of het leveren van bakken def.

Daarnaast heeft Savoir natuurlijk een belangrijke rol gespeeld bij het eerst wegspelen van NP, waardoor Repel weer wat lucht kreeg en een ander belangrijk gevolgd dat snel vergeten wordt is dat hierdoor de core nagenoeg compleet in handen van Gods kwam.... iets wat zeker bijgedragen heeft bij de val van doske, GH en later de verliezen van Whale. Al met al heeft savoir de tegenstand gedomineerd, terechte nummer 1.

2: Sick Minds -> Ben geen fan van de opvliegende karakters van de spelers die op Sick Minds spelen, maar ondanks dat kan ik de ingame prestaties van dit team zeker waarderen. Bijna foutloos deffen is een kunst, zeker wanneer de aanvallen langere tijd aanhouden. Het is natuurlijk niet dat bijvoorbeeld team runner het niet ontelbare keren geprobeerd heeft, maar door bijna niks af te geven pak je de tegenstand natuurlijk op de juiste plek... de motivatie. Sick minds had zijn zaakjes goed op orden en de afgelopen weken blijkt het account offensief ook zijn mannetje te staan, of dit nu door de bezetting van runner komt of door de hoogstaande aanvallen laat ik in het midden... heb namelijk geen flauw idee.

Mooie nummer twee plaatsing hier en zeker verdient.. al moet ik wel zeggen dat ik goed gemutst ben vandaag en het hele Sophia stab misbruiken voor deze keer door de vingers zie. Helpt ook wel bij dat Sick Minds na dit voorval al vrij snel de druk bij sophia van de ketel haalde en zich ging focussen op runner.

3: Lonewalker -> Ik denk dat veel spelers nog nooit van de spelersnaam Lonewalker gehoord hebben, dit is zeker niet raar. Staat momenteel rang 19 en speelt in LDE, de stam waarover op het AF af en toe neer gekeken wordt, maar man wat heeft dit account een groei doorgemaakt en hierbij voor mijn account (GK) een zeer belangrijke rol gespeeld.

In het begin van de wereld(rond 500k punten van GK) is er met de stam Cube veel moeite gedaan om Lonewalker enig sinds weg te werken... deze speler lag toen compleet omringt en had een enorm kwantitatief nadeel, maar was verschrikkelijk actief en bleef maar deffen.. tot vervelens toe voor ons. Uiteindelijk is dit account richting de rim gejumpt en daar 'overnieuw' begonnen met de beschikbare edels en uiteindelijk LDE gejoint. Wij kenden het team nog en hadden vertrouwen in Jakob en Thomas en daardoor hebben wij ze een lijn aangeboden onder ons door richting het Chuchu front, zodat wij onze edels op Chuchu konden richten en we daarnaast op ten duur meer slagkracht op het front zouden hebben. Op dat moment lag de stam PP en BLCKA onder ons en naast ons. Dit betekende voor Gk dat, ook al waren het geen kwaliteit hoogstaande vijanden, er vrij weinig safe was. BLCKA werkte nog met Gods samen ook, doordat die stam steeds dieper onder ons kroop begon dat gevaar steeds groter te worden. Lonewalker heeft dit uitstekend opgepakt en een lijn gelegd door PP heen en uiteindelijk ook door BLCKA heen en hierbij uitstekende groei laten zien en samenwerking.

ff7f89f8fa65bd87d92d195aa9173599.png
6062801d0606fb76bcef73241dd22154.png

nl62

2. Wie was dé flopspeler van 2018- Wie is jou het meeste tegengevallen?
1: Lars(Sophia) -> Ongelofelijk wat een deuk in de motivatie van MP heeft deze speler onnodig gemaakt. Leek toen der tijd eindelijk wat 'beter' te gaan toen MP in 1 van d'r vele dippen verkeerde. Met het leegzetten van Sophia met als gevolg het rappe edelwerk van Gods was MP weer helemaal terug in de dip. Had dit van deze speler niet verwacht kwam namelijk positief op mij over.

2: Icescreambe. -> Jongens.. jongens.. jongens.. wat is er deze wereld gekloot op dit account, zeker dat er gemotiveerde spelers op gezeten hebben maar telkens kwam het op hetzelfde neer... Werd er weer even prima actief gedeft en bam op 1 of andere mysterieuze manier regende het weer dorpen verlies. Ten tijden dat Dorine op dit account zat was het nog enig sinds gestructureerd, maar toen ze (om begrijpelijke redenen) stopte belandde Ice in een bodemloos gat. Tegen een A Lone Wolf, die met zijn jump cluster gewoon weinig middelen had, is er erg slecht opgetreden helaas. Had hier veel meer ingezeten.

3: A Paroxysm of Guilt -> Na het samenvoegen van Cube. en Gods had ik toch enige verwachtingen van dit account. Alleen door het front, wat wij bij GK vernoemd hadden na het mannelijk geslachtsdeel, kon dit account gewoon helemaal niks... drie vakjes front... Ik heb gespannen gewacht wat Gods hierop ging doen, zou een stuk ALW geinternt worden of ChuChu of zou toch de route onderdoor bij ChuChu genomen worden door dit account. Lag daar namelijk nog zeeën van ruimte, maar nee het bleef stil en het front bleef onveranderd. Onbegrijpelijk.

Nog een speciale benoeming voor Doske, had ik in dit lijstje kunnen zetten erbij. Maarja laten we eerlijk zijn, wie is de val van Doske nu tegengevallen? Vriend en vijand zag deze val ruim van te voren aankomen helaas. Overigens is deze val niet alleen door de spelers van Doske, ik kon altijd nog wel als een van de enige wat respect opbrengen voor de bespelers van dit account. Het doorspelen met zo'n uitzichtloze situatie moet je maar kunnen. Weinig defmiddelen, verschrikkelijke clustering en overschatting van Doske door MP bleken een dodelijke mix te zijn.

3. Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1: .Repelsteeltje -> Tjah ik benoem hier een account die ongelofelijk veel verliezen heeft geleden en zelfs een aantal keren op randje totale vernietiging heeft gestaan. Toch denk ik dat dit account een belangrijke rol heeft gespeeld in de wereld, het koppige defwerk op dit account was misschien niet altijd heel goed of consistent, toch ligt het account er nog na echt talloze edelwaves te hebben gevangen. Sowieso het lange tijd standhouden tegen een team zoals callisthenes waarvan de motivatie afdruipt verdient credits en laten we niet vergeten Runner en Whale lagen daar ook nog en voorheen NP. Ik denk dat menig account met zo'n front en aanvallende activiteit bij de vijand allang het loodje had gelegd.

2: TheTrainGoesChuChuu -> Zijn met deffen wat fouten gemaakt, maar deze fouten zijn prima opgevangen. Goed teruggepakt nadat het even leek of wij van Gk vrij toegang zouden krijgen tot de safe van APOG. Een nieuwe stacklinie stond er al snel en de activiteit werdt snel herpakt. Vooral de laatste weken was op ChuChuu de activiteit prima op orde met veel moeite konden we enkele dorpen sprokkelen, maar we werden zeker tot maximale inspanning gedreven. Helaas door onze verminderde activiteit hebben we jullie niet meer kunnen lastig vallen, maar ik heb zeker genoten van onze strijd.

3: Sick minds -> Al eerder benoemd, maar er is op dit account gewoon prima defwerk geleverd. Veel activiteit waardoor de vele blitzen opgevangen werden en puike defensieve organisatie bij stammassa's. Op deze manier werden de aanvallen meer en meer gedwongen uitgevoerd op Repel waardoor Runner, door een edellijn die ik niet helemaal logisch vind/vond, kwetsbaarder en kwetsbaarder lag.

4. Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1: A Lone Wolf -> Stonden lange tijd tegen een defwal waarop de Chinese muur nog jaloers op mag zijn. Toch met creatief aanvallen terrein weten te veroveren, veel blitzen en met edels lopen was hier de oplossing. Ook die MB/Du edelen die in het cluster van Ice lag was natuurlijk een meesterzet, ik ga er geen geheim van maken dat de scheldpartijen die in de GK chat voorkwamen per dag toenamen wanneer er weer eens een CF op knullige wijze bij was gekomen via die vreselijke MB/Du die met niks mee wilde werken en allang ontbonden had moeten worden. Gewoon slim spel gespeeld met weinig middelen.

2: Savoir of the North -> Veel accounts gebroken en gewoon gedaan wat het moest doen. Het blijven genereren van edels en de tegenstand eruit groeien is toch gebleken een goede manier te zijn om tegenstanders te domineren. Daarnaast heeft dit account gewoon de activiteit om door te drukken en dit hebben ze meerdere maal bewezen.

3: Team MP front Repel -> Jongens goed werk geleverd, druk blijven leveren en uiteindelijk best wat dorpen naar binnen gehaald. Ik nomineer hier het team omdat elk account op zijn beurt zijn bijdrage heeft geleverd. Een duidelijke 'aanvalleider' was er niet, de ene keer trok het ene account in een actieve bui de rest mee en de andere keer weer een ander account. Zijn vast kansen onbenut gebleven door bijvoorbeeld meer samen te werken en voortdurend gezamenlijk druk te houden had er misschien meer bereikt kunnen worden.... Toch heb ik genoten van de drive die bij enkele dwars door de computer voelbaar was.

5. Meest veelbelovende speler van 2018 - Met welke speler moeten in 2019 serieus rekening mee houden?
1: Geen idee ik hoop met helemaal niemand, laten we met zijn alle het goede voornemen voor 2019 nemen dat we ......!

6. Welke speler heeft jou in 2018 het meest verrast?
1:
2:
3:


7. Welke speler was volgens jou de beste stamspeler van 2018 / heeft jou het meeste geholpen en was je steun en toeverlaat?
1: GH -> Ik nomineer het gehele account doordat dit account voortdurend voorlopen was bij het proberen te organiseren van het zooitje ongeregeld. Deforganisaties, definventarisaties, offinventarisaties, aanvalsplannen en inspraak. Voor velen was het teveel inspraak en meedenken en lag er te weinig op het presenteer blaadje, maar de tijd die jullie in de stam hebben gestoken is zeker niet onopgemerkt gebleven.

Voor de rest natuurlijk nog een extra benoeming van Jordy, wat een enorme mafkees is deze gozer. Kan geen TW, doet weinig in stamverband en absoluut geen fijne speler om mee te spelen. Stop dus maar snel.

Meen ik natuurlijk niks van Jordy je bent een topgozer om in de stam te hebben, pakt vv na vv en zet zich voor 150% in. Echt een topper om in de stam de hebben, maar ik hoop dat je niet teveel account uitnodigingen gaat krijgen. Net als mij en een andere vurige kanarie ken je absoluut geen mate en zet je je onbewust te veel in haha. Stoppen is de enige oplossing.

2: Faithless. -> Ian heeft zich als leider van LDE voor de volle 100% ingezet en is daarnaast erg betrokken geweest bij MP., zal al snel bij de skype chat erbij en vanaf toen is het een van de beste vv'ers geworden. Je hebt je hard gemaakt dat er meer def uit LDE moest komen en dat deze stam meer betrokken moest worden bij het geheel en ik denk dat dit een geslaagde missie is geweest al is het helaas niet genoeg geweest om MP. voor de ondergang te behoeden.

3: Unexplainable miracle.(Ben) / callisthenes.(Rene) -> Combinatie benoeming geen idee of het mag, maar ja wat scheelt het.

Ben heeft ongelofelijk veel vv's gepakt en de meerderheid tijdens werk, dus ik hoop stiekem dat geen collega's van Ben dit lezen:p. Maar Ben blijft toch telkens ergens uit motivatie putten, zeker bewonderenswaardig.

Rene is een vreemde gemotiveerde vogel had zo tussen de kanaries gepast in onze extreem actieve dagen. Zowel qua motivatie als gedrag, maar dat terzijde Rene heeft in zijn tijd in MP erg veel bijgedragen door vv's te pakken en dan nog vaak ook vv's terwijl Callisthenes. zelf onder aanval lag en de vv accounts er echt beroerd voor stonden. Ook bij jou veel motivatie, al was die motivatiebron een bepaald persoon voor een lange tijd... achja waar je het vandaan haalt maakt mij niet uit zolang het er maar is.



Rest van de stam ook bedankt natuurlijk, vond alleen dat deze spelers er toch wel wat hebben uitgesprongen. Al zijn er natuurlijk genoeg spelers die dicht hierbij zitten qua geleverde werk aan de stam.
 
Reactiescore
1.278
8. Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad of was volgens jou nou een verschrikkelijke stabber?
1: Icescreambe.(Dorine) -> Veel last van je gezondheid heb je gehad en daarnaast ook nog een hoop last van een boel lastige kanaries. Dubbelpech kan je dat zeker noemen met een account waarop de medespelers zo goed als verdwenen zijn. Ik heb je al even persoonlijk gesproken, maar zal het hier nogmaals benoemen dat wij van GK grootse waardering hebben voor je werk op Icescreambe. Dat wij dit niet zo kenbaar gemaakt hebben is natuurlijk een grote fout van ons geweest.

2: Sophia(Lars) -> Stabber, zegt genoeg lijkt mij? Gewoon nergens meer toe laten die jongen. Gaat nergens meer over, eerst stabben en daarna doodleuk de gedeputeerde spelers gaan provoceren... al valt dit laatste niet alleen Lars te verwijten overigens ook de op jutters.

3: Sophia(Tobias) -> Ken weinig spelers die zoveel ongeluk gehad hebben met team. Ik begon bijna te denken dat het aan jou lag tot je eindelijk nu een solide team gevonden hebt... en nu is het al klaar. Weer een geval dubbelpech, sophia is een account met een team dat zeker nog door wilde... zonde.. zonde.

9. Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1: Gods -> Geen idee wie precies allemaal de leiding was van Gods, maar de defensieve organisatie stond strak en de massa's werden redelijk goed verzorgd. Waren wat 'makkelijke' aanvallers ,maar het liep allemaal wel en druk werd vaak gehouden. Het beeld dat naar buiten uitgedragen werd van Gods vind ik persoonlijk wat minder gelukt, maar intern is de stam volgens mij prima geleid.

2: Faithless. -> Knap werk met LDE, op gegeven moment waren de accounts in LDE actiever dan de accounts in MP., tjah dit zegt wel wat en dit ligt er zeker niet aan dat zoveel spelers spelen in LDE. Nee de spelers waren gewoon erg gemotiveerd en ik denk dat jij hierbij een grote rol hebt gespeeld Ian.

3: GH(Jordy) -> Veel werk verricht voor de stam. Veel fanatiek geweest, veel te fanatiek geweest.... Je had af en toe wat touwtjes wat strakker mogen houden, maar als leider fungeren van een gedemotiveerde stam is natuurlijk een lastige taak. Ik denk dat de leidinggevende rol beter vervult had kunnen worden, maar ik bewonder je aanstekelijke motivatie.

10. Slechtste leider van het Jaar- Welke leider blonk uit in onkunde volgens jou?

Zal dit maar leeg laten om een keer uit mijn patroon te stappen door te proberen mensen niet op d't teentjes te trappen.
1: - - -
2: - - -
3: - - -

11. AF wannabe van het jaar - Wie had dit jaar de meest onzinnige/idiote/gestoorde posts of was simpelweg een verschrikking voor ons als AF lezer?

Iedereen die probeert neutraal over te komen, maar toch stiekem partijdig is. Al is het natuurlijk ook lastig om neutraal te zijn, veel spelers kennen elkaar van vorige werelden.

1: Underground tacticz -> Bovenstaande reden.
2: - - -
3: - - -


12. Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste onntopic posts of was simpelweg de beste?
1: Gelukzalige -> Wat heb ik krom gelegen onder genot van een pilsje van de onzin die Cornelis(?) eruit gooide. Weet niet of hij dat bewust deed of er wat slechts in zijn eten had gezeten of zo, maar kon het wel waarderen.
2: - - -
3: - - -

13. Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1: Gods
2: LDE
3: Mp.

14. Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
1: Gods
2: LDE
3: Mp.

15. Welke stam was aanvallend het beste?
1: Gods
2: MP.
3: LDE

16. Welke stam was defensief het beste?
1: Gods
2: MP.
3: LDE

17. Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2018?
1: LDE -> Leverde DEF en DEF, deed actief mee in de phalanx en hielp mee door vv's te draaien. Denk genoeg redenen om uit geroepen te worden tot beste bondgenoot 2018.

2: W.D. -> Leveren echt massa's def aan Chuchuu waardoor het account momenteel nog staat waar het staat. Vallen daarnaast ook gewoon leuk mee aan, dus op het oog zit die samenwerking tussen Gods en W.D. helemaal goed.

3: - - -

18. Welke stam is dé flopstam van 2018?
1: BLCKA -> Deze stam had de keuze tussen een samenwerking met GK of er een aangaan met ChuChuu. Na het proberen aan het lijntje houden van GK zo razendsnel vallen is wel een benoeming waardig. Een stam die overschat is door zowel GK als Chuchuu, die puur kon groeien door de delete en inactiviteit van nidavellir. Had de ligging om enorm veel impact te hebben op het zuiden, maar bleek een grote flop.

2: Cactus -> Pfoeh misschien een beetje hypocriet van mij om Cactus hier te benoemen, maar het blijft wel bij een beetje. Een stam die op strategisch vlak is afgetroefd, het behouden van de NAP met MP. was namelijk geen 100% zekerheid waarvan Cactus wel uitging, en daarna zonder te proberen op delete is gegaan Het grote verschil tussen Cactus en MP. is dat MP. tal van keren gefaald is en het zeker geprobeerd heeft. Cactus heeft het niet geprobeerd en heeft zich behoeden van falen.

3: CFH -> Voor 100% de schuld van MP. maar man man man wat werden bij deze stam een hoop mogelijkheden onbenut. Veel accounts speelden te offensief of/en hadden te weinig def uitstaan. Zo'n blok in je cluster zorgt er gewoon voor dat je minder middelen in je cluster hebt, dit zag je bijvoorbeeld bij runner en sophia. Alleen bij een erg strakke samenwerking is dit dan te doen, maar zo niet moet zo'n stam natuurlijk opgeedeld worden. Ik zeg niet dat het HET verschil had kunnen maken, maar het had zeker uitgemaakt. Voor de rest wil ik natuurlijk wel de leden van CFH bedanken, die hebben gewoon gedaan wat ze opgedragen is dus die vallen absoluut niks te verwijten.

19. Welke stam was dé vijand van 2018?
1: Gods
2: CACTUS
3: Dejavu

20. Meest Veelbelovende Stam van 2018 - Met welke stam moeten we in 2019 serieus rekening mee houden?
1: - - -
2: - - -
3: - - -

21. Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1: Calli vs Repel counter wave -> Denk dat uitleggen niet nodig is, bestaat niet dat iemand dit vergeten is.

2: De val van snailtrail -> Heeft veel voorbereiding gekost voor mijn eigen account, hadden bijna met iedereen om dit account heen contacten en dit verzorgen kost gewoon veel werk. Dat de massa een succes is geworden was dan ook geweldig.

3: De zwarte dag voor Chuchuu -> Sorry ChuChuu ik ga het toch even benoemen, maar wat hebben wij genoten die morgen dat er amper gedeft werd. Veel dorpen winst gemaakt en het geeft een geweldig gevoel al zie je dat fake trein na fake trein gesniped wordt waarna weer een heleboel echte treinen door lopen. Jullie hebben het prima hersteld, maar hé dit moment pakken jullie ons niet meer af.

22. Blunder van het jaar - Wat was volgens jou de grootste blunder, faalactie etc van het jaar 2018?
1: Het overschatten van Doske door MP -> Het toelaten van dit account zonder een goed plan om het account ook daadwerkelijk staande te houden was gewoon erg dom. Kan het echt niet anders omschrijven.

2: Het gebruiken van de Sophia stab -> Het edelen van Gods op sophia net na de stab was erg jammer en onnodig. Je zou kunnen zeggen dat het de grootste blunder van Gods is en ik denk dat genoeg spelers van Gods dat met mij eens zijn.

3: Het gepruts met account overstappen -> Jongens hoe lastig is het nu om van account te wisselen? De regels zijn onwijs duidelijk, maar toch gaat het keer op keer mis. Deze wereld ook weer veel te vaak omdat iemand toch die paar uurtjes eerder wilt loggen en zo het account op een paar weken achterstand zet. Zonde.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
853
3: Het gepruts met account overstappen -> Jongens hoe lastig is het nu om van account te wisselen? De regels zijn onwijs duidelijk, maar toch gaat het keer op keer mis. Deze wereld ook weer veel te vaak omdat iemand toch die paar uurtjes eerder wilt loggen en zo het account op een paar weken achterstand zet. Zonde.
Je zou inderdaad zeggen dat na 62 werelden men dit onderhand toch zou moeten kunnen :D
 

DeletedUser58227

Guest
3: A Paroxysm of Guilt -> Na het samenvoegen van Cube. en Gods had ik toch enige verwachtingen van dit account. Alleen door het front, wat wij bij GK vernoemd hadden na het mannelijk geslachtsdeel, kon dit account gewoon helemaal niks... drie vakjes front... Ik heb gespannen gewacht wat Gods hierop ging doen, zou een stuk ALW geinternt worden of ChuChu of zou toch de route onderdoor bij ChuChu genomen worden door dit account. Lag daar namelijk nog zeeën van ruimte, maar nee het bleef stil en het front bleef onveranderd. Onbegrijpelijk.

Allereerst vind ik dat je overall een prima lijst hebt geschreven naar mijn mening.
Desondanks ben ik wel verbaasd over bovenstaand stukje. Je mag nomineren wie je wilt uiteraard, maar ik wil hier toch even kort op inhaken.
De argumentatie om het account A Paroxysm of Guilt te nomineren mis ik namelijk. En de logica om Apog als nummer 3 flopspeler te benoemen boven andere accounts als bijvoorbeeld een Doske, KingDonkeyKong und so weiter kan ik al helemaal niet volgen.

Apog heeft vanaf het moment dat we in gesprek waren met Gods om toe te treden aangegeven we graag met een fatsoenlijk front willen spelen. In het begin was het wat gerommel met het organiseren van clusters, omdat de accounts in zuid erg vervelend op elkaar aansloten. Uiteindelijk is er een manier gevonden waardoor Apog toch kon fronten zonder eerst de volledige rim op te moeten ruimen of onnodig gekke jumps te gaan maken.
Zoals jij ook al stelt, is het front van Apog verwaarloosbaar en praktisch nutteloos. Het punt dat je hier maakt ben ik het volledig mee eens namelijk en als het aan Apog zelf had gelegen had ons front er ook anders uitgezien. Wanneer je echter in een stam zit zul je met alle betrokkenen moeten kijken naar het opbouwen van clusters en fronten en kunnen wij dit niet in ons eentje voor ieder uitstippelen en bepalen.
Je kunt ons niet zien als flopspelers puur omdat we een verwaarloosbaar front hebben gekregen. Zo iets hebben wij zelf niet in de hand helaas en kunnen we niet gaan afdwingen. En nadat duidelijk was ons front voorlopig niet zou gaan veranderen hebben wij ons steentje evengoed op een andere manier bijgedragen.

Ik ben benieuwd of je na het lezen van deze korte 'verheldering' er anders tegenaan kijkt. Of dat je Apog nog steeds ziet als het (3e) grootste flop account van w62 terwijl we juist zaten te springen op extra/fatsoenlijker front. Dan ben ik oprecht benieuwd naar je motivatie hiervoor, want die kon ik bovenstaand niet direct terugvinden.
 

DeletedUser73358

Guest
Apog heeft wel laagste verslagen tegenstanders totaal van Gods (minus ''mbs'')
Aanvaller gewoon extreem weinig, OS met een volle safe ligging bijna nihiel en verdediging helemaal niets.

Apog kon ook niet van de rimstammen winnen destijds, dus ging toen fuseren. Behalve de aanval van early-game op KdK (in die fase) heeft het vrijwel niets van zichzelf laten zien.

m.b.t. aanvallen van Apog op GK, hebben we één aanval gehad in meerdere maanden en die was ongetimed en vrij random. De fakes die meermaals verstuurd waren, die waren ook allemaal 1 command met wat random clears ertussen.

De aanvallen op andere targets van MP. van Apog waren ook heel erg makkelijk te identificeren, gezien je met coordmark duidelijk kon zien of hij clears of fakes zou gaan sturen.

Niet dat ik de moeite zal nemen om een uitgebreide lijst te maken, maar Apog is zeker een grap geweest op w62. Niet heel erg gek ook als je met Stan moet spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Apog heeft wel laagste verslagen tegenstanders totaal van Gods (minus ''mbs'')
Aanvaller gewoon extreem weinig, OS met een volle safe ligging bijna nihiel en verdediging helemaal niets.

Dit kan je wel moeilijk afleiden of Apog nu hulpvol was of niet in het leveren van def. Als je def op een front staat dat weinig te verduren krijgt heb je misschien evenveel of meer def uitstaan dan andere maar veel minder os stats.

Daarbuiten wel van mening dat na KDK en toevallig ook na mijn stop op Apog er niet veel meer gebeurd is. Maar langs de andere kant kan ik mij toch wel vinden in Stan zijn uitleg. Er zijn tal andere accounts die nog veel minder hebben laten zien of die veel hebben laten zien maar in negatieve zin.
 
Reactiescore
3.457
Apog had zat deff uitstaan en werd idd weinig gehit.
Ook werd er vanaf dit account menig vv gedraaid.
 
Reactiescore
967
Dit kan je wel moeilijk afleiden of Apog nu hulpvol was of niet in het leveren van def. Als je def op een front staat dat weinig te verduren krijgt heb je misschien evenveel of meer def uitstaan dan andere maar veel minder os stats.

Daarbuiten wel van mening dat na KDK en toevallig ook na mijn stop op Apog er niet veel meer gebeurd is. Maar langs de andere kant kan ik mij toch wel vinden in Stan zijn uitleg. Er zijn tal andere accounts die nog veel minder hebben laten zien of die veel hebben laten zien maar in negatieve zin.

Echter is het natuurlijk ook saai als dezelfde namen in elk lijstje aan bod komen, dit geeft tenminste wat ander beeld. Wellicht dat het zelfs tot discussie kan leiden. Enkel leuk in mijn ogen.
 
Reactiescore
1.075
Waarom word beil zo weinig vernoemd :(
 
Reactiescore
735
Gewoon mega onderschat omdat we zelf geen front hoefden weg te spelen :p.

Ondertussen zijn de clears weet ik hoe vaak langs ice geweest, heeft beil constant vvs gedaan afgelopen weken en stond er ruim 250-300 def uit :p.
Of omdat beil op jou na maximaal inactief was :D
 

DeletedUser45190

Guest
Behoor jij tot BLCKA?:eek:

Ik was inderdaad behoorlijk underwhelmed van de hele situatie en had zelf ook meer verwacht, vooral van Donald Trump. Hij heeft zijn naam wel weer eer aan gedaan.

Maar on a serious note, in RL zijn dingen altijd belangrijker dan aankloten op TW. En dat is dat ook de rede dat Donald Trump niet door kon spelen. Nog een tijd onder VV geweest, maar dat was ook niet te houden. De rest van de stam had ik niet bijster veel van verwacht, maar ik vond het wel slap dat iedereen toen bijna tegelijk aangaf niet meer door te willen.
Taxy10 heeft zich inderdaad nog wel staande gehouden een tijdje, maar daar was de communicatie ook gewoon kut. Er is hulp aangeboden en daarop nauwlijks gereageerd. Er stond zeker wat def van buitenaf in, maar we kregen nooit info over wat er nu eigenlijk gebeurde. Maar dat is mijn visie erop.
Barbaarse is sowieso een vaag verhaal, maar daar heb ik nooit echt iets van verwacht.

Dus ja, ik ben het eens met wat er wordt gezegd. Ik had wel zin om met BLCKA nog de strijd aan te gaan, maar met mij blijkbaar niemand anders. Overigens moet ik zeggen dat StrawberryField ook niet altijd even actief is geweest en dat misschien ook niet hielp bij het uitvallen van mensen.

Overigens ben ik degene die de stam heeft overgehaald om GODS te helpen ipv MP., want ze wilden bijna allemaal naar MP.
Dus eigenlijk moet je me dankbaar zijn dat deze shitshow niet aan jullie kant is gebeurd :p

1ynVtZA.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan