De Golden Awards van het jaar 2018, W62.

DeletedUser78434

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2018 het meeste van zichzelf laten zien?

Ik ga hier de huidige top 3 neerzetten. Waarom? Zij staan niet voor niets op deze posities. Motivatie, skills, activiteit en inzet hebben het verschil gemaakt. Waarom ik beil op 3 zet en alw op 2, komt puur door de activiteits dip die beil heeft gehad. En met goed doorzetten van MP hadden ze de zwakste schakel in deze tijd makkelijk nog meer dorpen kunnen pakken

Rank 1: Savior
Rank 2: ALW
Rank 3: Beil



Wie was dé flopspeler van 2018? Wie is jou het meeste tegengevallen?
Rank 1: Mathieu, weer netjes 3 keer runned, herhaling van W60. Sick minds, bij incjes weg, voordat hij hier kwam, natuurlijk op delete gegaan om uberhaupt de massa niet te krijgen en tot slot op ice gaan spelen en weer netjes alles verneuken
Rank 2: Sophia, account wat op het randje heeft gestaan, onze fout om niet door te pakken, maar dit account heeft laten zien hoe het niet moet
Rank 3: Hier wil ik alle stoppende spelers van MP vernoemen, de handoek werpen (volgens meerdere bronnen)



Verdediger van het Jaar: Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?

Ik hou er niet van om een eigen account op nummer 1 te zetten, toch doe ik dit. Waarom? Sick heeft laten zien dat incomings krijgen, 119 tellende edelblitz binnen 2 uur of weken aanhoudende incs tot amper problemen heeft geleid. Ik zet op rang 2 Repel, weliswaar is het account totaal verwoest geweest, het is er ten alle tijden weer bovenop gekomen. Op rang 3 sophia, het nieuwe team heeft zich herpakt en valt nu flaming lastig. Van randje afgrond, naar een degelijk account. Weliswaar 90% interns, bb's en mb's maar je moet de puinzooi maar opruimen

Rank 1: Sick
Rank 2: Repel
Rank 3: Sophia



Aanvaller van het Jaar: Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?

Savior, het time en offwerk heeft zijn vruchten afgeworpen. Iedereen wordt gek met deze bitches aan hun grenzen.
Dan zet ik ALW/Beil neer. hebben de laatste weken veel dingen laten zien met z'n 2en.

Ik twijfelde op rang 3 tussen sick en gele kanarie.
Kanarie heeft zich weliswaar bewezen. Maar op dat moment was het account welgeteld 8 uur offline waardoor het nu z'n puinzooi is.
Dat zij met faketreinen werken heeft de doorslag gegeven. Ik ben daar geen fan van. I only like the real deal. Naast de goede aanvallen van gele met helaas de faketreinen is er nooit langer dan een 3-4 tal dagen doorgegaan.

Als we kijken naar Sick. Heeft 8 dagen lang dag en nacht aanvallen verstuurd en achter de clears zeer close edels en deffjes getimed om runner in 1 week, meer dorpen afhandig te maken dan totaal op w62 is gebeurd.


Rank 1: Savior
Rank 2: ALW/Beil
Rank 3: Sick



Meest Veelbelovende Speler van 2018: Met welke speler moeten in 2019 serieus rekening mee houden?

Repel vanwege zijn edellimiet, flaming vanwege Pim die er weer speelt, die kan nog wat leven daar brengen en sick om te kijken hoe ver zij kunnen komen qua punten. De rest heeft zich in mijn ogen al bewezen. En zal door overtal enkel maar verder doorbeuken

Rank 1: Repel
Rank 2: Flaming
Rank 3: Sick



Welke speler heeft jou in 2018 het meest verrast?
Rank 1: Sophia, de ups en down en nu weer op het hoogste punt
Rank 2: Repel, de strijdlustigheid van de hoofdspeler die het account gered heeft
Rank 3: Chu, eigen account in puin, co's die zijn gaan lopen en een dag na zijn grote verliezen gewoon netjes vv draaien voor de stam. Chapeau hoe Aaron dit heeft gehandeld de laatste weken!



Welke speler was volgens jou de beste stamspeler van 2018?
Rank 1: Savior (clears en deff)
Rank 2: Beil (deff)
Rank 3: Chu, alw, repel, sick (vv draaiers)



Stumper van het Jaar: Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad of was volgens jou nou een verschrikkelijke stabber?

Ik vind een actie zoals Lars heeft gedaan (ik was dat weekend op vakantie dus ik had de stab niet persoonlijk meegekregen) keur ik absoluut af. Maar, 3 maal runnen op 2 werelden, en elke keer met dezelfde laffe kut smoes komen gaat mij nog wel wat te ver.

Rank 1: Mathieu
Rank 2: Mathieu
Rank 3: Mathieu

Om dan nog een extra categorie te benoemen:
Kwal van het jaar.

Rene, Twan en Anton.
Alle 3 een ontzettend grote bek hoe zij Gods wel ff zouden pakken, maar werpen vooralsnog nu wel de handdoek.

 

DeletedUser78434

Guest
Als stam stoppen is wel anders tho. Matthieu is als enige niet van ice gerunt bij incs, dus is het overdreven om hem daar neer te zetten.

Lul niet man.

W60 op 3 accounts gerunned
W62 runned toen Deja/mp NAP op had gezegd met cactus, ging die op del
W62 runned toen sick minds klappen kreeg. Afgesproken dat hij 2-3 dagen een bepaalde tijd zou deffen, puntje bij paaltje kregen we paar min van te voren, ik heb plots praktijk en ben nu 3 hele dagen met school
W62 runned toen Ice slecht stond en incs kreeg, had ineens weer school

Rot allemaal op met het goed praten van 'leaves', sporadisch loggen, loggen zonder te deffen of vv af te geven of gewoon alles negeren is allemaal een teken van speel ontwijkend gedrag.

Ja er kan altijd wat voorkomen dat je niet kan, ik heb bijvoorbeeld bij de 1e 'echte' mass op sick ook onverwachts niet kunnen spelen, maar de dag dat ik weer beschikbaar was, heb ik me de tering gewerkt om niks te losen. Puur omdat ik niet gezien wil worden als runner (nog nergens runned ook overigens tho)

Als je dan de history van Mathieu ziet, zie je gewoon op 2 werelden, al 5 keer een run en 1 keer een kick van een acc. Wat ook met runnen/inactiviteit had te maken.

Dus, haal je vuist uit mathieu zn reet en zie in dat deze jongen een leuke speler is voor in de start of een mid/late safe account waar hij kan farmen en clears/deff kan doneren. Dat is uiteraard prima. Ook wij hebben spelers die het niet kunnen om op een front acc te spelen ivm tijd of niet de motivatie om 24/7 te kunnen deffen met een team.
 
Reactiescore
2.193
Lul niet man.

W60 op 3 accounts gerunned
W62 runned toen Deja/mp NAP op had gezegd met cactus, ging die op del
W62 runned toen sick minds klappen kreeg. Afgesproken dat hij 2-3 dagen een bepaalde tijd zou deffen, puntje bij paaltje kregen we paar min van te voren, ik heb plots praktijk en ben nu 3 hele dagen met school
W62 runned toen Ice slecht stond en incs kreeg, had ineens weer school

Rot allemaal op met het goed praten van 'leaves', sporadisch loggen, loggen zonder te deffen of vv af te geven of gewoon alles negeren is allemaal een teken van speel ontwijkend gedrag.

Ja er kan altijd wat voorkomen dat je niet kan, ik heb bijvoorbeeld bij de 1e 'echte' mass op sick ook onverwachts niet kunnen spelen, maar de dag dat ik weer beschikbaar was, heb ik me de tering gewerkt om niks te losen. Puur omdat ik niet gezien wil worden als runner (nog nergens runned ook overigens tho)

Als je dan de history van Mathieu ziet, zie je gewoon op 2 werelden, al 5 keer een run en 1 keer een kick van een acc. Wat ook met runnen/inactiviteit had te maken.

Dus, haal je vuist uit mathieu zn reet en zie in dat deze jongen een leuke speler is voor in de start of een mid/late safe account waar hij kan farmen en clears/deff kan doneren. Dat is uiteraard prima. Ook wij hebben spelers die het niet kunnen om op een front acc te spelen ivm tijd of niet de motivatie om 24/7 te kunnen deffen met een team.

Waar zeg ik iets over andere accs? Ik zeg enkel op ice.
 
Reactiescore
983
Lul niet man.

W60 op 3 accounts gerunned
W62 runned toen Deja/mp NAP op had gezegd met cactus, ging die op del
W62 runned toen sick minds klappen kreeg. Afgesproken dat hij 2-3 dagen een bepaalde tijd zou deffen, puntje bij paaltje kregen we paar min van te voren, ik heb plots praktijk en ben nu 3 hele dagen met school
W62 runned toen Ice slecht stond en incs kreeg, had ineens weer school

Rot allemaal op met het goed praten van 'leaves', sporadisch loggen, loggen zonder te deffen of vv af te geven of gewoon alles negeren is allemaal een teken van speel ontwijkend gedrag.

Ja er kan altijd wat voorkomen dat je niet kan, ik heb bijvoorbeeld bij de 1e 'echte' mass op sick ook onverwachts niet kunnen spelen, maar de dag dat ik weer beschikbaar was, heb ik me de tering gewerkt om niks te losen. Puur omdat ik niet gezien wil worden als runner (nog nergens runned ook overigens tho)

Als je dan de history van Mathieu ziet, zie je gewoon op 2 werelden, al 5 keer een run en 1 keer een kick van een acc. Wat ook met runnen/inactiviteit had te maken.

Dus, haal je vuist uit mathieu zn reet en zie in dat deze jongen een leuke speler is voor in de start of een mid/late safe account waar hij kan farmen en clears/deff kan doneren. Dat is uiteraard prima. Ook wij hebben spelers die het niet kunnen om op een front acc te spelen ivm tijd of niet de motivatie om 24/7 te kunnen deffen met een team.

Ik vraag me serieus af hoe je zo'n gefrustreerd ventje kan zijn als jou, is dat door de steroïden ofso?

Over w60 ga ik niet eens in discussie gaan want wat je zegt klopt amper. Op Unique op w60 ben ik gewoon weggeveegd door Adios, niks tegen in te brengen en al zeker niet solo op een account. Saphira had ik gewoon geen zin om aan te beginnen met zulke overmacht en een eigenaar die nog sneller begon te rennen dan ik toen volgens jou deed op Saphira! Kan je mij vertellen waar je dat 3e account van haalt? Ik moet zo te zien echt stoppen met drinken dat ik me dat 3e account dat jij beweert niets meer herinner (of wacht... Is dat mss gewoon roy die nog wat aan het zeveren is???)

Hier op Ice is er wel degelijk door mij alles gedaan wat jij mij verwijt niet gedaan te hebben. Heel MP zal kunnen beamen dat ik hart en ziel heb gestoken in ice en heb gedaan wat ik kon. Ik heb er een pak meer moeite en tijd in gestoken dan ik op voorhand had gezegd dat ik ging doen, als de sfeer ergens goed zit gaat het natuurlijk gemakkelijker daar van af te zien en er toch (te) veel tijd in te steken.

Weet je wat helpt? Een LEUK en actief team naast je hebben om een account staande te kunnen houden. Iets wat ik op w60 niet heb gehad, zowel op Unique als op Saphira. Over een team op ice ga ik niet eens beginnen want daar stond ik er gewoon alleen voor tot Lucas kwam helpen (veel te laat helaas). Op sick had ik dat dan weer wel, alleen stak daar het leuk gedeelte een beetje tegen met jou :)

Achja je krijgt nu wat je wou Roy, je hebt misschien je winst maar je blijft jezelf maar compleet belachelijk maken en ik meen het oprecht dat spelers zoals jij zorgen er gewoon voor dat ik met het spel wil kappen.

Blijf maar doen zo jongen, je zal er wel wat mee bereiken i guess. Wees vooral fier op je gedrag en wie je bent, ik ben er zeker van dat je op tw vlak en in het echte leven nog serieus op je bek zal gaan.

Gods was een leuke groep, Sick een zeer mooi en sterk account, zal je mij nooit horen ontkennen. Ik ben gewoon blij dat ik mijn laatste tijd van 62 bij een super gezellige groep in MP heb gespendeerd, weliswaar misschien aan het verliezende kamp in plaats van dat ik nog veel langer jouw gezever moest aanhoren.

Toedels Roy, het ga je goed in de toekomst en ik hoop echt oprecht voor je dat je ooit die frustraties en dikke nek van je kan laten vallen, zou je (meer dan degelijke) spel op tw zo veel beter maken!
 

DeletedUser78434

Guest
Ik vraag me serieus af hoe je zo'n gefrustreerd ventje kan zijn als jou, is dat door de steroïden ofso?

Over w60 ga ik niet eens in discussie gaan want wat je zegt klopt amper. Op Unique op w60 ben ik gewoon weggeveegd door Adios, niks tegen in te brengen en al zeker niet solo op een account. Saphira had ik gewoon geen zin om aan te beginnen met zulke overmacht en een eigenaar die nog sneller begon te rennen dan ik toen volgens jou deed op Saphira! Kan je mij vertellen waar je dat 3e account van haalt? Ik moet zo te zien echt stoppen met drinken dat ik me dat 3e account dat jij beweert niets meer herinner (of wacht... Is dat mss gewoon roy die nog wat aan het zeveren is???)

Hier op Ice is er wel degelijk door mij alles gedaan wat jij mij verwijt niet gedaan te hebben. Heel MP zal kunnen beamen dat ik hart en ziel heb gestoken in ice en heb gedaan wat ik kon. Ik heb er een pak meer moeite en tijd in gestoken dan ik op voorhand had gezegd dat ik ging doen, als de sfeer ergens goed zit gaat het natuurlijk gemakkelijker daar van af te zien en er toch (te) veel tijd in te steken.

Weet je wat helpt? Een LEUK en actief team naast je hebben om een account staande te kunnen houden. Iets wat ik op w60 niet heb gehad, zowel op Unique als op Saphira. Over een team op ice ga ik niet eens beginnen want daar stond ik er gewoon alleen voor tot Lucas kwam helpen (veel te laat helaas). Op sick had ik dat dan weer wel, alleen stak daar het leuk gedeelte een beetje tegen met jou :)

Achja je krijgt nu wat je wou Roy, je hebt misschien je winst maar je blijft jezelf maar compleet belachelijk maken en ik meen het oprecht dat spelers zoals jij zorgen er gewoon voor dat ik met het spel wil kappen.

Blijf maar doen zo jongen, je zal er wel wat mee bereiken i guess. Wees vooral fier op je gedrag en wie je bent, ik ben er zeker van dat je op tw vlak en in het echte leven nog serieus op je bek zal gaan.

Gods was een leuke groep, Sick een zeer mooi en sterk account, zal je mij nooit horen ontkennen. Ik ben gewoon blij dat ik mijn laatste tijd van 62 bij een super gezellige groep in MP heb gespendeerd, weliswaar misschien aan het verliezende kamp in plaats van dat ik nog veel langer jouw gezever moest aanhoren.

Toedels Roy, het ga je goed in de toekomst en ik hoop echt oprecht voor je dat je ooit die frustraties en dikke nek van je kan laten vallen, zou je (meer dan degelijke) spel op tw zo veel beter maken!

W60 ben ik nog door je toenmalige leider geappt, kan je met spoed komen deffen. Unique krijgt 2k incs en is runned. Je hebt de vv neergegooid bij Ruben en bent nooit meer ingelogged.

Als je je ziel in Ice had gestoken, had je wel wat beter je best gedaan. En kwam je niet nadat je weer 1k incs kreeg met een zoveelste kut excus.

Spelers zoals jij mogen best weg van een wereld, ik heb liever 20, niet runnende accs, dan dat er 40 zijn en de helft runned.

En as i said, probeer eens op een safe gelegen acc te spelen, daar kom je wss beter tot je recht;)

Ik wens je succes bij je volgende marathon.

Kusjes
 
Reactiescore
983
W60 ben ik nog door je toenmalige leider geappt, kan je met spoed komen deffen. Unique krijgt 2k incs en is runned. Je hebt de vv neergegooid bij Ruben en bent nooit meer ingelogged.

Als je je ziel in Ice had gestoken, had je wel wat beter je best gedaan. En kwam je niet nadat je weer 1k incs kreeg met een zoveelste kut excus.

Spelers zoals jij mogen best weg van een wereld, ik heb liever 20, niet runnende accs, dan dat er 40 zijn en de helft runned.

En as i said, probeer eens op een safe gelegen acc te spelen, daar kom je wss beter tot je recht;)

Ik wens je succes bij je volgende marathon.

Kusjes

Dat lijkt me toch zeer sterk hoor overdrijvertje ;)
Toch vreemd dat Unique niet eens 2k incs had en er nog geprobeerd geweest is een nieuwe lijn op te stellen. Toen dat niet lukte en de toenmalige stam niet kon leveren wat nodig was heb ik de handdoek in de ring gegooid en heb ik het account NERGENS onder vv gegooid en nog dagen lang zelf wat op het account rondgekeken en wat pm's rond zitten sturen. Wat jij dus volgens jou van Ruben hebt, klopt niet.

Ook op ice heb je geen flauw benul ;)
Vanaf ik er speel is ice niet vaak onder de 1k incs uit gekomen en heb ik er dagenlang moeite in gestoken. Nogmaals, meer dan zeggen dat MP dit kan beamen kan ik niet doen om jou dat te doen inzien en dat zal ook nooit lukken denk ik. Een kutexcuus voor jou is voor een ander misschien een belangrijk "excuus". Jij bent er zo eentje die prive alles laat vallen voor dit spel (duidelijk te merken aan je) maar sorry, ik niet. School gaat bij mij voor wanneer het er toe doet. Enkele lessen missen en de leerstof inhalen kan ik mee leven, projecten en proefwerken skippen niet.

Ik heb liever 100 runnende accounts of verliezende accounts of solo accounts dan ooit nog maar jou tegen te komen op een account, laat staan ooit tegen komen tout court.

In tegenstelling tot jou zal ik nooit beweren dat ik een pro ben op dit spel, ik doe wat ik kan en gebruik de middelen die ik heb, tenslotte is dit maar een stom spelletje waar elk van ons veel te veel tijd in steekt en dan krijg je zo van die gevallen waar het echt gewoon belachelijk wordt, en zo een geval ben jij vast en zeker!

Bedankt, ik ga nu even stoppen met sporten dus voor nu even geen marathon meer. Ik wens je geen succes maar sterkte, sterkte met jezelf!

Smakkerds
 
Reactiescore
2.064
1. Speler van het Jaar - Wie heeft in 2018 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Het team van ALW, was voor mij het sterkste. Heeft zelf een kleine massa tegen gehad, en bijna helemaal block ok afgeslagen. Voorderest aanvallend supersterk en met een klein jump cluster, erg veel bereikt.
2- Team Savior was ook weer erg sterk, vooral aanvallend heeft dit team veel laten zien. Verdedigend is savior helaas niet erg uitgetest.
3- Team gele kanarie was ook ijzersterk deze wereld, op chuchu werd erg leuk gedeft, maar gk bleef dorpjes afsnoepen.

2. Wie was dé flopspeler van 2018- Wie is jou het meeste tegengevallen?
1- Doske, erg vervelend mannetje en was in 1x weg. Ik was er zelfs erg blij mee.
2- de spelers van Repelsteeltje op Jesse na, runde ook vrij gemakkelijk en totaal onnodig.
3- Alle ex spelers van sophia die zijn gerunned, voor mij in het speciaal Mark.

3. Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Op Sick minds is erg sterk gedeft, alleen dit is niet alleen te danken aan Roy. Roy stelt zich erg ego op over het account Sick Minds, maar vergeet wel eens dat die totaal niet solo speelt.
2- Sophia heeft veel onnodig dorpverlies gehad door inactievitijd en runners. Voorderest erg goed teruggekomen en aanvallen afgeslagen.
3- -

4. Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Gele kanarie, heeft erg goed gepresteerd in het zuiden bij chuchu. Hier is flink wat tegenslag geweest en ze bleven maar dorpjes pakken.
2- ALW, als je met een klein jumpclustertje, zoveel bereikt. Ik denk dat dit genoeg zegt.
3- Callisthenes, die erg makkelijk door repel ging.

5. Meest veelbelovende speler van 2018 - Met welke speler moeten in 2019 serieus rekening mee houden?
1- -
2- -
3- -

6. Welke speler heeft jou in 2018 het meest verrast?
1- Jesse van repel, wat een doorzetter! Chapeau
2- Ian van faithless, pakte echt veel VV's en hield LDE goed op de been.
3- Sharon van callis, ik speel met dr samen en het is echt fijn. Ze is erg actief en doet altijd goede dingen.


7. Welke speler was volgens jou de beste stamspeler van 2018 / heeft jou het meeste geholpen en was je steun en toeverlaat?
1- UM
2- Get High
3- Gele Kanarie

8. Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad of was volgens jou nou een verschrikkelijke stabber?
1- Doske
2- Het gerunnede team op repel
3- De runners die hiervoor op sophia hebben gespeeld.


10. AF wannabe van het jaar - Wie had dit jaar de meest onzinnige/idiote/gestoorde posts of was simpelweg een verschrikking voor ons als AF lezer?
1- Roy - Escalation is real Komt altijd met erg enge post. Zijn samenvattingen waren wel leuk, maar voorderest is het maar vervelend. Doet net of hij de baas is van Gods, en heel Sick Minds in zijn eentje beheerd.
2- -
3- -

12. Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste onntopic posts of was simpelweg de beste?
1- Calamity
2- Serenity en fabian
3- team gele kanarie

Nog even respect naar mathieu voor het doorspelen! Kwam op een account wat al in puinhoop lag, en zijn medespelers runnen allemaal. Zelf is die gebleven en heeft het nog behoorlijk gedaan met zijn tijden ect.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
@Escalation Is Real kun je stoppen met doen alsof je het beter weet? Er zijn best wat mensen binnen Mp die wat te verwijten valt, maar Mathieu niet. Natuurlijk was hij er niet altijd, maar dat kan niemand. Hij heeft genoeg uren gedeffed en was samen met Lucas nog steeds aan het deffen op Ice totdat het moment viel dat Mp ermee ging kappen. Mathieu wilde dat in eerste instantie helemaal niet accepteren, want zijn deffwerk ging dan weer helemaal naar de klote. Ik vind het heel kut voor hem dat zijn stam zo'n einde krijgt en op een of andere manier de volle schuld krijgt van Gods. Alsof jullie precies weten hoe de vork in de steel zat? Als Mathieu een echte runner was had niemand uit Mp hem gespaard hoor. Ik vind het volkomen respectloos om hem daar in te vullen, op basis van zijn verleden op W60 etc? Jij nam Mathieu ook op jouw account? En het is gebleken dat Mathieu goed door kan spelen met de juiste motivatie en mensen om hem heen. Iets ontbrak bij Gods, wat binnen Mp wel aanwezig was in zijn ogen. Als je échte runners wil invullen doe je maar Nathan, Kenneth (Sorry @.TimeforplanB ) , Rico, Emiel, Pieter, en wie weet wie ik nog meer was vergeten van Ice.

Je mag Mathieu misschien niet graag, maar vul hem dan niet ten onrechte op bepaalde plaatsen in. En hem een top 1 tot top 3 te geven vind ik ook een lage steek.
 

DeletedUser78434

Guest
Op Sick minds is erg sterk gedeft, alleen dit is niet alleen te danken aan Roy. Roy stelt zich erg ego op over het account Sick Minds, maar vergeet wel eens dat die totaal niet solo speelt.

Totaal niet solo, dat klopt.
Enige deffwerk wat is verricht, is door Mike en ik, en heel af en toe een vv (voornamelijk taggen)
Mike is een goede deffer, en ik tip ook niet aan hem, op de manier hoe hij deffed. Maar het zal niet veel schelen. Rest van het team heeft nooit echt hoeven deffen zoals de laatste maanden
 
Reactiescore
768
Totaal niet solo, dat klopt.
Enige deffwerk wat is verricht, is door Mike en ik, en heel af en toe een vv (voornamelijk taggen)
Mike is een goede deffer, en ik tip ook niet aan hem, op de manier hoe hij deffed. Maar het zal niet veel schelen. Rest van het team heeft nooit echt hoeven deffen zoals de laatste maanden

Dit klopt wel :p. Lucky met de inc's gehad (ik dan)
 
Reactiescore
967
Ik twijfelde op rang 3 tussen sick en gele kanarie.
Kanarie heeft zich weliswaar bewezen. Maar op dat moment was het account welgeteld 8 uur offline waardoor het nu z'n puinzooi is.
Dat zij met faketreinen werken heeft de doorslag gegeven. Ik ben daar geen fan van. I only like the real deal. Naast de goede aanvallen van gele met helaas de faketreinen is er nooit langer dan een 3-4 tal dagen doorgegaan.

Als we kijken naar Sick. Heeft 8 dagen lang dag en nacht aanvallen verstuurd en achter de clears zeer close edels en deffjes getimed om runner in 1 week, meer dorpen afhandig te maken dan totaal op w62 is gebeurd.

Dat heeft natuurlijk ook met clustering te maken. Als je bijvoorbeeld kijkt naar het cluster dat GK zich ontwikkelt heeft, zie je een 'cf-cluster'. Hieromheen werd een nieuwe linie geplaatst, waardoor doorpakken zonder te hoeven bashen zo goed als onmogelijk werd. Tevens liepen onze frontnukes al snel 12-16 uur waardoor anticiperen op snipes of recaps ook erg lastig was. Ik denk dat ik ook wel durf te stellen dat de stacks bij Runner een stuk minder waren of op andere plaatsen gelokaliseerd stonden dan bij ChuChu. Dit komt natuurlijk door het diep doorpakken op Repel van Runners kant, maar mag zeker mee overwogen worden.

Nog een reden dat wij maar halve weken aanvielen en niet dagelijks kwam simpelweg door activiteit. GK kon spijtig genoeg doordeweeks niet de nodige activiteit opbrengen zoals we dit in het weekend wel konden. En wij zijn van mening dat als je iets doet, je het goed moet doen. Dus in ons geval of de volle 100% ervoor gaan, of niet.
 
Reactiescore
2.193
@Escalation Is Real kun je stoppen met doen alsof je het beter weet? Er zijn best wat mensen binnen Mp die wat te verwijten valt, maar Mathieu niet. Natuurlijk was hij er niet altijd, maar dat kan niemand. Hij heeft genoeg uren gedeffed en was samen met Lucas nog steeds aan het deffen op Ice totdat het moment viel dat Mp ermee ging kappen. Mathieu wilde dat in eerste instantie helemaal niet accepteren, want zijn deffwerk ging dan weer helemaal naar de klote. Ik vind het heel kut voor hem dat zijn stam zo'n einde krijgt en op een of andere manier de volle schuld krijgt van Gods. Alsof jullie precies weten hoe de vork in de steel zat? Als Mathieu een echte runner was had niemand uit Mp hem gespaard hoor. Ik vind het volkomen respectloos om hem daar in te vullen, op basis van zijn verleden op W60 etc? Jij nam Mathieu ook op jouw account? En het is gebleken dat Mathieu goed door kan spelen met de juiste motivatie en mensen om hem heen. Iets ontbrak bij Gods, wat binnen Mp wel aanwezig was in zijn ogen. Als je échte runners wil invullen doe je maar Nathan, Kenneth (Sorry @.TimeforplanB ) , Rico, Emiel, Pieter, en wie weet wie ik nog meer was vergeten van Ice.

Je mag Mathieu misschien niet graag, maar vul hem dan niet ten onrechte op bepaalde plaatsen in. En hem een top 1 tot top 3 te geven vind ik ook een lage steek.

Van mij mag het hoor, ik heb hier nou eenmaal niks laten zien. Gedeeltelijk tijd en gedeeltelijk geen zin om de weinig tijd die ik had te besteden aan fakes.
 
Reactiescore
967
1. Speler van het Jaar - Wie heeft in 2018 het meeste van zichzelf laten zien?
1- A Lone Wolf, in mijn vorige GA lijstjes weliswaar als onderschat neergezet. Dit gebaseerd op aanvalstechnieken en impressies die ik oppikte in de tijd van Sirtano en Morgan Weedman. Echter bleek niets minder waar. Erg effectieve manier van aanvallen waardoor meerdere teams het onderspit moesten delven. Mijn complimenten.
2- Savior of the North, diverse werelden al laten zien dat ze zeker wat in hun mars hebben en ook op deze wereld stonden ze weer als een huis.
3- Runner 5, wellicht laatste weken een beetje weggeëbd vanwege motivatieverlies, maar Runner heeft overall toch wel laten zien dat er niet met ze te dollen valt, strakke times en goede druk weten te zetten op SM. Een oorlog tussen accounts zoals meesten het graag zien denk ik zo.

2. Wie was dé flopspeler van 2018- Wie is jou het meeste tegengevallen?
1- Icescreambe., hoewel er ondertussen meerdere teams zijn gepasseerd, diverse spelers zijn langsgekomen, heeft niemand zich staande weten te houden tegen de sluwe wolven van Gods. Spijtig om te zien dat een account met in mijn ogen veel potentie helemaal niet goed benut werd. Geen enkele keer een fatsoenlijke counter opgezet, laat staan op offensief vlak iets van zich laten zien. Uiteraard wel ontzettend veel respect voor degene die er tijd en moeite ingestopt hebben om het account uit de storm te halen.
2- Doske, enorm risico bij het toetreden tot Mp. wat niet slechter uit had kunnen pakken. Bespelers waren ontzettend koppig, onduidelijk en vooral pessimistisch, waardoor er op meerdere aspecten dingen misgingen.
3- Lars van Sophia Palaiologina, stoere praat en loffe woorden, maar achteraf bleek je er toch niets van waar te kunnen maken. Schijnheilig gedrag omtrent je stab en er nog mee lopen pochen ook. Verafschuw je.

3. Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Sick Minds, ondanks het ego dat Roy loopt te vertonen afgelopen weken, toch zich enkele massa's weten te weren. Weinig tot geen dorpverlies keer op keer. Echter zal dit ook deels komen door het niet optimaal benutten van het account Sophia. Mits dit wel gedaan was, hadden jullie het een stuk lastiger kunnen hebben gehad.
2- TheTrainGoesChuChuuu, enkele dorpen verloren gegaan tijdens het deffen, maar al met al toch puik deffwerk laten zien. Activiteit bleek ondanks de verhalen toch bijster goed. Geen idee of we hier de vv'ers voor mogen bedanken of de bespeler(s) van het account zelf.
3- Icescreambe., weken, dan wel niet maandenlang onder vuur liggen met vrijwel constante edeldruk op korte afstanden en toch werd het account niet volledig gebroken. Een lastige positie en misschien wel een probleemaccount te benoemen, maar toch respect voor de mensen die zich hebben geweerd tegen die hongerige wolven.

4. Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Savior of the North, geen toelichting nodig denk ik zo, ODA ranglijsten spreken voor zich.
2- Callisthenes, effectieve manier van aanvallen, waardoor Repel het aardig lastig heeft gekregen
3- A Lone Wolf

6. Welke speler heeft jou in 2018 het meest verrast?
1- *Get High*, ik geloof dat er weinig motivatiebommen op de wereld te vinden zijn, maar Jordy van GH springt er toch wel uit. Man wat een activiteit en energie jij in een account en stam stopt. Erg tof om te zien en vooral heel veel respect.
2- Callisthenes, René is ook een kanjer wat dat betreft, erg gemotiveerd en fijn om in je stam te hebben. Overigens ook niet vies van een vv'tje pakken terwijl die zelf ook honderden incomings heeft.
3- Sick Minds, Roy heeft weliswaar ook deze wereld het voor mekaar gekregen om te laten zien hoe ongelovelijk debiel hij kan zijn. Toch wel een prestatie waardig.


7. Welke speler was volgens jou de beste stamspeler van 2018 / heeft jou het meeste geholpen en was je steun en toeverlaat?
1- Unexplainable Miracle., Ben is één van de weinige waar je altijd wel je vv kunt droppen. Zelfs al heeft hij het druk op z'n werk, pakt hij die vv. Echt een topper en erg fijn om zo'n iemand als buur te mogen hebben gehad.
2- *Get High*, ik denk wel een van de accounts die de dragende kracht binnen Mp. had. Shoutout naar Délano, Jordy & Marvin.
3- Callisthenes

8. Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad of was volgens jou nou een verschrikkelijke stabber?
1- Lars
2- Roy
3- Dorine, vanwege omstandigheden waarin Dorine zich bevond, kan ik niet anders dan respect voor haar opbrengen. Als wij hadden geweten hoe heftig de situatie op ice zich bevond, hadden we wellicht kunnen bijspringen of moeilijkheden deels op ons kunnen nemen. Oprecht vervelend om te horen hoe het uiteindelijk verlopen is.


11. AF wannabe van het jaar - Wie had dit jaar de meest onzinnige/idiote/gestoorde posts of was simpelweg een verschrikking voor ons als AF lezer?
1- Roy @Escalation Is Real , ongelovelijk ego, deels misschien terecht, maar komaan lees je posts eens terug en krab jezelf achter je oren voordat je dingen post. Tenzij je wilt dat mensen je verafschuwen.
2- Martijn @underground tacticz. , zogenaamd objectief proberen te posten, waarna blijkt dat je altijd een anti-dejavu of anti-Mp. imago had en je achteraf zelfs op een account binnen Gods komt te spelen. Zou me overigens ook niet verbazen als je deelname had bij het schrijven van Stans bijbel.


18. Welke stam is dé flopstam van 2018?
1- BLCKA, gewaagde samenwerking met ChuChuuu, waarna iedereen(op Taxy na) runde en opgeedeld werd
2- CACTUS
3- CFH, man wat werden daar miljoenen aan punten onbenut

21. Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Onderlinge oorlog tussen GK en ChuChuuu heeft mij toch wel doen genieten. Een oorlogje voeren waarbij intensief werk te pas kwam. Iets waarvoor ik dit spelletje speel, bedankt mannen!
2- Joinen van Mp., wellicht achteraf niet de beste keuze geweest gezien de commotie die ontstaan is. Maar toch een hoop chille gasten leren kennen waar ik een fijne tijd mee heb gehad. Op de volgende!
3- Counter tussen Callisthenes & .Repelsteeltje, mooi om te zien hoe deze counters resulteerde in een eigenaardige uitkomst.

22. Blunder van het jaar - Wat was volgens jou de grootste blunder, faalactie etc van het jaar 2018?
1- Door een serverfout uitgelogd worden van tw, met de gedachte dat een co gelogd zou zijn en hierdoor enkele miljoenen aan gs verliezen tijdens het munten meppen.
2- Meermaals dorpen leegzetten voor Unexplainable Miracle., om even later weer systematisch am aan te zetten en keer op keer edeltreinen dood zien lopen.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik zal de aankomende week ook een lijstje maken als niet W62 speler. Hoop het zo objectief mogelijk te doen als buitenstaander.
 
Bovenaan