De geschiedenis van W20.

DeletedUser

Guest
Na zo'n 20 keer '/Dome' te hebben gelezen dacht ik net als Pink Twister maar te stoppen met lezen.
Leuk initiatief, maar ik vind dit niet echt de geschiedenis van Wereld 20, meer van /Dome en voorheen plus wat extra'tjes buiten /Dome.

Godly, ik verwijt je niks gezien je zelf in /Dome zit en daar meer van af weet dan van andere stammen,
maar doe voorheen eerst een flinke research naar de geschiedenis per stam/speler.
Ik las hier ook nog verbazingwekkend veel kritische opmerkingen over foutieve informatie,
dat is ook weer een minpuntje.

Nogmaals, ik vind het erg tof dat je dit doet, leuk initiatief en voor de lezers een aanrader om eens door te lezen ;).
- Ik zelf heb d'r weinig zin aan vandaag, misschien morgen nog eens kijken of ik de tekst kan uitlezen -
 

DeletedUser56302

Guest
vind het een leuk en goed stuk.
maar mis ik niet een deel, volgens mij is /dome namelijk ook nog in fusie gegaan met UI. of heb ik dat mis?
 

DeletedUser53396

Guest
Ter verduidelijking:

Als ik godly goed heb begrepen is het niet zo dat dit de hele geschiedenis is van w20.
Het is de bedoeling dat dit stuk wordt aangevuld met stukjes over andere stammen, dit mag door andere worden gepost.
Ik snap jullie commentaar dat het te subjectief is maar het is denk het ook heel lastig om objectief over je eigen stam te praten.

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd en dat er mooie stukjes over andere stammen mogen volgen.

MVG
 

DeletedUser50540

Guest
Vergeet niet dat dit een voorbeeld stukje is, gewoon een snel geschreven stukje tekst uit 1 hand.
van feiten die ik uit mijn hoofd weet, de bedoeling zal dan ook zijn dat iedereen zijn stukje tekst geeft.
ook ik zal opnieuw een stukje tekst schrijven met alle info en feiten die ik weet. niet zoals nu een snel geschreven stukje tekst.

Zo kunnen we bijvoorbeeld:

Geschiedenis van:
-/Dome
-Sick.
-BWR
-R2G
-Empire
--PG-

enzvoort.



vind het een leuk en goed stuk.
maar mis ik niet een deel, volgens mij is /dome namelijk ook nog in fusie gegaan met UI. of heb ik dat mis?

er gingen 3 spelers over van de totaal 20 spelers als ik mij niet vergis.
 

DeletedUser36252

Guest
ik vondt het goed gedaan
en dat niet volledig neutraal is veel over dome gesproken wordt

vindt ik niet meer dan normaal


dubbel aanrader

ik hoop dat nog mensen zijn die dit willen zetten
zo kan je aan een geheel komen :)
 

DeletedUser

Guest
maar /Dome is wel het aantrekkelijkste om over te schrijven natuurlijk. Denk dat de geschiedenis over /Dome bij veel meer mensen interesses opwekt dan als ik bijvoorbeeld over Enjoy. ga schrijven. Dit topic is naar mijn mening dus volledig gefocust op de top 5.
 

DeletedUser50540

Guest
begin post veranderd. laten de andere ook maar een post doen dan zal ik ze in de begin post zetten.
 

DeletedUser56594

Guest
Godly underdogg heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.

Maak ff leeg :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zal zodra ik tijd heb de geschiedenis van Sick. D-D en Smurf neerpennen. Deze zal niet helemaal compleet zijn, daar ik pas iets later bij smurf kwam, en ook eerder dan de andere smurf leden over ging naar D-D :).
 

DeletedUser51467

Guest
Zal ook eens een stukje w20-geschiedenis schrijven

En dan wel meer bepaald over a-zo, samen met dis. de rimstam van vroeger.
A-zo werd opgericht in c47 door Sao Miquel die al heel wat ervaring had opgedaan in andere werelden, hij was de enigste leider van de stam en nodigde veel ervaren, subtoppers en leergierige mensen uit. De stam groeide snel en ook in de nabijgelegen continenten. Onder ons in c57 lag er ook een sterke rimstam: BEER! die dan later de naam .H. kreeg (hoop dat ik juist ben, mamba?). Omdat ik toen sterke contacten had met mamba en ik interne leider was geworden onder Sao Miquel kwamen enkele van die spelers naar A-zo (mede doordat de leider inactief was en er iemand solliciteerde bij smurf., maar hij het toen niet gehaald heeft).

De stam werd steeds groter en we hadden toen sterke diplomatische betrekkingen met Maori., we hadden ook vernomen dat D-D ons wou aanvallen doordat dat de enige richting was dat ze konden edelen omdat /dome aan de andere kant lag. Dus om ons te beschermen tegen D-D werkten we goed samen met Maori en recruiterde a-zo de helft van res. en Maori de andere helft.

Echter werd Sao Miquel inactiever en werd zijn dictatoriale leiderschap niet door iedereen geapprecieerd en zo ontstond er wrevel in de stam, Mamba ging eerst weg met Highwayman, Pathos11 en I am Chosen. De rest ging dan even in Con. die was opgericht door Evil Til op te bespreken wat we gingen doen. Iedereen kreeg aanbiedingen van Maori, waaronder ikzelf en de meeste gingen ook naar daar maar ik ging naar Hunt de stam van Mamba en Pathos etc. die dan werd opgenomen in Sick. ...
 

DeletedUser

Guest
Zal ook eens een stukje w20-geschiedenis schrijven

En dan wel meer bepaald over a-zo, samen met dis. de rimstam van vroeger.
A-zo werd opgericht in c47 door Sao Miquel die al heel wat ervaring had opgedaan in andere werelden, hij was de enigste leider van de stam en nodigde veel ervaren, subtoppers en leergierige mensen uit. De stam groeide snel en ook in de nabijgelegen continenten. Onder ons in c57 lag er ook een sterke rimstam: BEER! die dan later de naam .H. kreeg (hoop dat ik juist ben, mamba?). Omdat ik toen sterke contacten had met mamba en ik interne leider was geworden onder Sao Miquel kwamen enkele van die spelers naar A-zo (mede doordat de leider inactief was en er iemand solliciteerde bij smurf., maar hij het toen niet gehaald heeft).

De stam werd steeds groter en we hadden toen sterke diplomatische betrekkingen met Maori., we hadden ook vernomen dat D-D ons wou aanvallen doordat dat de enige richting was dat ze konden edelen omdat /dome aan de andere kant lag. Dus om ons te beschermen tegen D-D werkten we goed samen met Maori en recruiterde a-zo de helft van res. en Maori de andere helft.

Echter werd Sao Miquel inactiever en werd zijn dictatoriale leiderschap niet door iedereen geapprecieerd en zo ontstond er wrevel in de stam, Mamba ging eerst weg met Highwayman, Pathos11 en I am Chosen. De rest ging dan even in Con. die was opgericht door Evil Til op te bespreken wat we gingen doen. Iedereen kreeg aanbiedingen van Maori, waaronder ikzelf en de meeste gingen ook naar daar maar ik ging naar Hunt de stam van Mamba en Pathos etc. die dan werd opgenomen in Sick. ...

klopt helemaal vetrix.

ja a-zo was een mooie stam maar naar toen tijds mijn mening te dictatoriaal ingestelt.
 

DeletedUser

Guest
Zal ook eens een stukje w20-geschiedenis schrijven

En dan wel meer bepaald over a-zo, samen met dis. de rimstam van vroeger.
A-zo werd opgericht in c47 door Sao Miquel die al heel wat ervaring had opgedaan in andere werelden, hij was de enigste leider van de stam en nodigde veel ervaren, subtoppers en leergierige mensen uit. De stam groeide snel en ook in de nabijgelegen continenten. Onder ons in c57 lag er ook een sterke rimstam: BEER! die dan later de naam .H. kreeg (hoop dat ik juist ben, mamba?). Omdat ik toen sterke contacten had met mamba en ik interne leider was geworden onder Sao Miquel kwamen enkele van die spelers naar A-zo (mede doordat de leider inactief was en er iemand solliciteerde bij smurf., maar hij het toen niet gehaald heeft).

De stam werd steeds groter en we hadden toen sterke diplomatische betrekkingen met Maori., we hadden ook vernomen dat D-D ons wou aanvallen doordat dat de enige richting was dat ze konden edelen omdat /dome aan de andere kant lag. Dus om ons te beschermen tegen D-D werkten we goed samen met Maori en recruiterde a-zo de helft van res. en Maori de andere helft.

Echter werd Sao Miquel inactiever en werd zijn dictatoriale leiderschap niet door iedereen geapprecieerd en zo ontstond er wrevel in de stam, Mamba ging eerst weg met Highwayman, Pathos11 en I am Chosen. De rest ging dan even in Con. die was opgericht door Evil Til op te bespreken wat we gingen doen. Iedereen kreeg aanbiedingen van Maori, waaronder ikzelf en de meeste gingen ook naar daar maar ik ging naar Hunt de stam van Mamba en Pathos etc. die dan werd opgenomen in Sick. ...
Ik was al bijna vergeten dat ik enkele dagen mijn eigen stam had :p Nu vijandelijke stammen terwijl dat we evengoed samen hadden kunnen zitten
 

DeletedUser51467

Guest
Inderdaad, ik wou ook bij jullie blijven, maar ik vond Maori teveel een massastam worden en daarom koos ik voor meer actie en jullie niet te joinen :p
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, ik wou ook bij jullie blijven, maar ik vond Maori teveel een massastam worden en daarom koos ik voor meer actie en jullie niet te joinen :p
Ik vond het ook wel te massa worden. Maar nu zitten we toch op een mooi ledenaantal vind ik :) Ook nooit intern problemen etc. dus het zit wel goed hier. Ik veronderstel bij jullie hetzelde ;)
 

DeletedUser56594

Guest
Ik vond het ook wel te massa worden. Maar nu zitten we toch op een mooi ledenaantal vind ik :) Ook nooit intern problemen etc. dus het zit wel goed hier. Ik veronderstel bij jullie hetzelde ;)

Interne problemen zijn goed om iedereen scherp te houden! Zolang ze maar goed opgelost worden! :p
 

DeletedUser

Guest
Interne problemen zijn goed om iedereen scherp te houden! Zolang ze maar goed opgelost worden! :p
Hoeft niet hoor ;) Er is gewoon een leuke volwassen mentaliteit in de stam waar ik me als 18 jarige goed me amuseer :p Ik verschiet er van hoeveel humor sommige oudjes hebben :p
 
Bovenaan