De geschiedenis van W20.

DeletedUser

Guest
ik wil niet eens weten hoeveel keer de naam /Dome in het stukje voorkomt XD

Maar dit verschilt natuurlijk sterk per continent of een grotere regio, want toen de wereld nog niet zo lang bestond merkte wij hier helemaal niets van de topstammen. Alleen van de stammen in het eigen continent. Zo kan iedere stam dus wel zijn kijk geven op de geschiedenis van de wereld. Voor mij persoonlijk zag ik /Dome in het begin niet als top stam maar [SYS], de (hele) oude nr.3 van de wereld die boven ons lag, puur vanwege de ligging ^^
In hele brede lijnen heeft godly gelijk, maar voor iedere stam is dat weer anders =)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
57
Leuk topic en een mooi lapje tekst en leuk om het nog eens terug te lezen :)
 

DeletedUser

Guest
Lichtelijk objectief maar wel interessant voor mensen die pas later in W20 kwamen.
 

DeletedUser36905

Guest
Ach, hij vergiste zich gewoon met subjectief :p

Maar als we het toch over de geschiedenis van /Dome hebben valt het mij vooral op dat er nog maar zo weinig over is van de oorspronkelijke starters..
 

DeletedUser40402

Guest
Ach, hij vergiste zich gewoon met subjectief :p

Maar als we het toch over de geschiedenis van /Dome hebben valt het mij vooral op dat er nog maar zo weinig over is van de oorspronkelijke starters..

Als we het hebben over na de fusie met Hunt, enkel Godly nog volgens mij als speler. Ik was de voorlaatste :p
 

DeletedUser

Guest
De geschiedenis van /dome?

Wat over /dome geschreven staat zal wel waar zijn, maar vele andere belangrijke stammen zijn vergeten samen met de gebeurtenissen omtrent die stammen.

Verder vind ik ook tal van fouten omtrent R2G waarvan een hoop opgelost konden worden door hun stamprofiel eventjes te lesen. Heb helaas geen tijd de andere eruit te halen, aangezien ik het atm te druk.

MAAR NATUURLIJK MOOI GESCHREVEN EN TOF INITIATIEF
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leuk initiatief. Maar door al dat blauw, vreemde lettertype, een hoop enters en die cursieve tekst ben ik na tien regels gestopt.

Ben wel nog zo arrogant geweest om mijn naam te ctr + f'en, maar dat bleek voor niets geweest te zijn.
 
Bovenaan