De geschiedenis van W20.

DeletedUser

Guest
Verk., Withoutyou 007 (442|116) , C14 Casey | 009 (433|113) C14 Withoutyou vandaag om 19:44:17:742 uur 0:00:30
Verk., Withoutyou 002 (446|125) , C14 Casey | 007 (429|112) C14 Withoutyou vandaag om 21:57:05:198 uur 2:13:18
Verk., Withoutyou 002 (446|125) , C14 Casey | 003 (425|110) C14 Withoutyou vandaag om 22:36:56:409 uur 2:53:09
Verk., Withoutyou 003 (451|129) , C14 Casey | 004 (417|110) C14 Withoutyou morgen om 00:35:52:609 uur 4:52:05
Verk., Withoutyou 003 (451|129) , C14 Casey | 001 (415|108) C14 Withoutyou morgen om 01:00:16:452 uur 5:16:29

Jij valt wel iemand aan die 7 keer zo klein is als je :mad:

Het spijt me? :eek:

Maar je moet ook snappen dat ik je ook niet kan laten anders maak jij mij in :(

Ik zal wel meer aanvallen gaan krijgen van jouw supporters :D

En godly is 17x zo groot als mijn accountje.
 

DeletedUser

Guest
Zeer mooi initiatief, spelers die geen W20 spelen zouden hier ook van kunnen genieten (indien alles compleet is uiteraard).

Leuk geschreven, dit kan nog een zeer boeiende wereld worden. Denk wel dat Sick. het zal halen. /Dome & BWR hoop ik nog steeds dat er nog een mooie oorlog komt en hier niet bij blijft.

Mijn complimenten voor het lange schrijfwerk.

Jij hebt je conclusies snel getrokken...
 

DeletedUser58393

Guest
hebben BWR en /Dome nog steeds oorlog??
heb dat al een tijdje niet meer gevolgd, en ook niet echt contact met BWR

_____________________
W12 ruimteduim ~R~H~
W20 mauss AU1
 

DeletedUser

Guest
hebben BWR en /Dome nog steeds oorlog??
heb dat al een tijdje niet meer gevolgd, en ook niet echt contact met BWR

_____________________
ik moet dringend een handtekening instellen

er is een apart topic daarvoor,
en momenteel gebeurt er niet veel, maar stille waters hebben diepe gronden
 

DeletedUser

Guest
De reactie van Godly op het stuk van Rukurt is uitgebleven ;).

Ik ben zelf nog bezig met het verzamelen van informatie. Zo snel als dat rond is zal hier ook de geschiedenis van Sick. komen te staan :).
 

DeletedUser50540

Guest
Omdat ik een rimspeler heb ik vaak het voordeel van de objectiviteit. Vandaar dat ik het ook niet kan laten eens een klein stukje historie los te laten. Daarnaast moet ik na een paar dagen afwezigheid weer even terugkeren.

Mijn start was in de periode dat D-D aan het einde van haar bestaan kwam. Ik was verder nog niet bekend met de wereld of niks, nog nooit van ene Godly Underdogg gehoord, niks, nada.

Waarover ik het vooral wil hebben is de rol van /Dome op deze wereld. /Dome is vanaf haar bestaan 'dé elite-stam' geweest. Zo'n stam die noobs in hun profiel zetten, uit respect en hun verlangen om erkend te worden door de grote jongens. /Dome is in mijn begin dan ook die stam geweest in mijn ogen (ik zette de naam niet in mijn profiel enzo, ik vond /Dome dé elite stam). Dit is zo gebleven, tot de oorlog met EMPIRE.

Laten we die oorlog weer even oprakelen. In ieder geval, de oorlog zoals hij voorgeschoteld werd op het AF. Godly deed op 5 januari de oorlogsverklaring, die hieronder te lezen is:



De reden dat ik deze quote plaats, is vanwege het feit dat /Dome daarna ontkende de oorlogsverklaring te hebben gedaan. De oorlog draaide uit op (zo kun je het wel noemen) een fiasco. Na de eindeloze brilscore kreeg de oorlog een impuls door het recruiten van chuugi. Nota bene een lid van EMPIRE. Vanuit /Dome's kant vind ik dit zwak. Het sterk zijn van chuugi staat hier volledig buiten, chuugi is een sterke speler. Maar als je als stam een oorlog afbreekt door het beste te lid te recruiten.... Hmm.. Daarbij trek ik mijn twijfels. Overigens is de wending die de oorlog nam na het recruiten van chuugi wel leuk. /Dome - Empire: 60 - 59. Chuugi - Empire: 53 - 19.
Het enige lid dat zich een waardig lid toont in deze oorlog, is oud-EMIRE lid chuugi. Ik vind het niet /Dome-waardig, maar een slimme zet was het wel om chuugi te recruiten. Tel chuugi weg en het staat 41-6 voor Empire.Dat zou helemaal een blamage zijn, niet?

Na deze periode is het een tijd stil geweest. De dip (hoewel er niet echt sprake was van een dip achteraf, dit heb ik al eens onderzocht in en artikel) werd verklaard door "interne strubbelingen". Tsja tsja, dan maar recruiten. Dit was voor mij de doorslag om /Dome niet meer als de absolute topstam van deze wereld te zien. Destijds (er zijn nu 9 leden minder) bestond /Dome uit dertig leden. Dat is niet de visie van de oorspronkelijke /Dome-leiding, en was niet waarvoor /Dome leek te staan. Dat was opnieuw, voor de /Dome liefhebbers (waaronder ik mezelf heb geschaard) een tegenvaller. Ik denk dat het niet echt een kwaliteitsimpuls is geweest. /Dome is immers alweer een aantal twijfelachtige ontslagen rijker. 5 van de leden zijn van de periode van "interne problemen". Het recruiteringsbeleid bleek dus wat minder sterk dan gedacht (/Dome zei hier immers nog een prima recruiteringsbeleid te hebben).

De oorlog met BWR is argument drie om /Dome niet meer als dé elite stam van W20 te zien. De stats spreken voor zich denk ik. Daarnaast vind ik de manier waarop Godly zich in dat topic laat zien allesbehalve vriendelijk.

Oeps.. Ik zei voorin deze post nog wel dat ik het voordeel van de objectiviteit zou hebben. Het komt erop neer dat /Dome in mijn ogen niet meer de sterkste stam van W20 is. Dit terwijl ik er een tijd terug van overtuigd was dat dit wel zo was. /Dome heeft in mijn periode weinig tot niks spectaculairs laten zien.
Zie dit als een zeikstuk, zie dit hoe je het wil zien, maar ik denk nog steeds dat er in /Dome flink wat kwaliteit schuilt, maar die zal er op korte termijn wel uit moeten komen, anders ga ik mijn hoop toch ook verliezen. Geen woorden maar daden, is het spreekwoord wat ik vandaag toevallig nog hoorde, en hier wel van op toepassing is. Ik vind namelijk dat /Dome teveel praat, en te weinig laat zien. Maar ik hoop oprecht, dat het nog wel komt. Ik ben mijn vertrouwen in /Dome niet verloren. Ik ben het kwijt, maar ik kan het nog wel gemakkelijk terugvinden, helaas heb ik het niet in eigen hand.

Dit bericht hoeft overigens niet geplaatst te worden in de openingspost (al verwacht ik niet dat Godly zoiets erin wil zetten). Het is niet echt geschiedkundig, eerder een eigen beleving van de kwaliteitsdaling van /Dome. Vergeef me deze post dus:p

-feit dat /Dome daarna ontkende de oorlogsverklaring te hebben gedaan.
/Dome heeft nooit ontkent een oorlogverkaring gedaan te hebben.

-chuugi. Nota bene een lid van EMPIRE. Vanuit /Dome's kant vind ik dit zwak.
Wij hebben Chuugi niet naar binnen gehaald, Hij stuurde een Solli deze hebben we met respect behandelt en nader bekeken, na een overleg met de leiding en het laten stemmen heeft geheel /Dome de keuze gemaakt de speler aan te nemen, wat een zeer logische keuze was.

-Tsja tsja, dan maar recruiten
/Dome had 5 Vijandige stammen, en had een magere leden aantal van 15 of te wel teweinig spelers om uberhaupt een aanval op te zetten tegen een stam van 40 leden vooral omdat we erg verspreid lagen. toen is er een simpele keuze geweest om Zone X, Solo , Griffio binnen te halen.
met deze keuze ben ik nog steeds blij, spelers die bij het cluster passen en /Dome waardig zijn.
Wat er daarna is gebeurd is voor mij vrij onduidelijk aangezien ik toen afwezig was.
toen ik terug kwam hadden we een leden aantal van 23. vlak daarna zou Dis overkomen naar /Dome. Toen waren de leden nog actief, vlak na de binnenkomst werden de leden inactief
en konden de treintjes en clears binnen stromen zonder dat er dodged en gesniped / gestackt kon worden. Geen fout van /Dome enkel de fout van de spelers zelf. Wij kunnen namelijk niet zien of iemand ineens inactief is, pas naar een dag niets gehoord te hebben van de speler gaan er belletjes rikkelen en dan is het al telaat. Als de speler dan nog geen NOODVV heeft afgegeven is het buiten onze handen, daarom kan dit dan ook niet op de ervarenheid van /Dome afgerekend worden want dat heeft daar niets mee te maken. Na een tijdje kreeg ik ineens Ticket zijn Vv
veel was er al gecleard omdat er niemand op het account zat die kon Dodge , ik heb toen met de weinige middelen die er waren een tijdje gesniped en gebackdraft, dit kan je dus wel op de ervarenheid van de stam afrekenen. Kvkortrijk was bijna het zelfde verhaal, de speler zelf was niet actief genoeg, en gaf in eens de Vv af 300 incommings niets getagd helft al gecleard.
Ik heb toen alles met ID taggen gedaan en zo alles kunnen taggen en vlak daarna kunnen snipen dodge backdraften ect... (dit is een weer een voorbeeld van de ervarenheid van /Dome)
toen ik in de ochtend wakker werd had ik de Vv niet meer en de speler reageerde niet meer.
in de avond onving ik weer de Vv en begon het spelletje weer van voor af aan. toen hebben we besloten de speler uit te de stam te zetten door zijn eigen acties. acties die niet /Dome waardig waren. Dit kan je dus op de speler aankijken en niet op de stam.

-bestond /Dome uit dertig leden.
/Dome heeft nooit uit 30 leden bestaan, wel uit 27 of 28 leden.
als je voortan feiten wil opschrijven ga dan eerst alles natrekken voor je iets gaan neer typen.

-(/Dome zei hier immers nog een prima recruiteringsbeleid te hebben).
Wij hebben altijd een prima recruiteringsbeleid gehad, we hebben altijd naar het cluster gekeken en naar de ervaringen van de spelers. er word telkens gekeken naar het recruiteren van Dis.
Ook wij konden niet wachten dat de helft van de leden zou gaan stoppen en of inactief werd.
De spelers opzich waren ervaren genoeg en hadden een mooie ligging.
bij een solli ga je natuurlijk niet vragen: bent u vanplan binnenkort ineens inactief te gaan worden.
dit kan je dus ook niet op de stam aan kijken maar op de spelers die deze keuzes gemaakt hebben.
Jou vertrouwen in sommige spelers zijn weg, niet in de stam. de stam functioneert nog steeds zoals het moet zijn.

-Daarnaast vind ik de manier waarop Godly zich in dat topic laat zien allesbehalve vriendelijk.
Ik heb mij inderdaad daar even laten zien van mij slechte kant. dit kwam 1 door een nacht niet te hebben geslapen om alles te kunnen taggen en te dodge/snipen bij Kvkortrijk.
Het is geen excus dat weet ik, en ik ben er niet trots op, helaas kan ik de tijd niet terug draaien.

-/Dome heeft in mijn periode weinig tot niks spectaculairs laten zien.
Wij liggen zeer verspreid en doen meestal solo acties en of kleine groep acties.
dit is vaak niet te zien in de status, en we hielden de oorlog met -PG- zoveel mogelijk geheim
terwijl daar toch mooie resultaten zijn geboekt.

- Ik ben mijn vertrouwen in /Dome niet verloren. Ik ben het kwijt, maar ik kan het nog wel gemakkelijk terugvinden, helaas heb ik het niet in eigen hand.


Gebruik www.Google.nl dat is een zoekmachine misschien kan je het daarmee terug vinden.
(Je vertrouwen zal van zelf terug komen, we zullen met de weinig front spelers toch actie laten zien ondanks dat we in de verdedigings positie staan)
 

DeletedUser56594

Guest
Leuk stukje! Wacht nog wel op de geschiedenis van een aantal stammen zoals Sick. ben nieuwsgierig ;)
 

DeletedUser24056

Guest
-feit dat /Dome daarna ontkende de oorlogsverklaring te hebben gedaan.
/Dome heeft nooit ontkent een oorlogverkaring gedaan te hebben.

Hmm... Hmmm.. Ik kan me zoiets wel herinneren. Als het niet waar is is een excuses van mijn kant wel op z'n plaats. Ik heb al enkele bladzijden uit het topic gelezen, daarin stonden posts als deze:

Theflodfather zei:
Dit bevestigd niet dat /Dome ontkent de oorlogsverklaring te doen. Ik zal het binnenkort nog eens lezen.

-chuugi. Nota bene een lid van EMPIRE. Vanuit /Dome's kant vind ik dit zwak.
Wij hebben Chuugi niet naar binnen gehaald, Hij stuurde een Solli deze hebben we met respect behandelt en nader bekeken, na een overleg met de leiding en het laten stemmen heeft geheel /Dome de keuze gemaakt de speler aan te nemen, wat een zeer logische keuze was
.

Wie wie benadert speelt bij het binnenhalen van iemand totaal geen rol. De leider in /Dome heeft de recruit-rechten, en die recruit iemand. Dat de keuze logisch is, is ook waar, dat is wat ik in mijn post ook beweerde. Dat Chuugi zich een waardig /Dome-lid toonde in de oorlog, en dat de deal voor /Dome heel goed is geweest. Dan is het nog steeds zo dat /Dome het beste lid van EMPIRE heeft gerecruit. Dit kun je in allerlei vakken plaatsen en noemen zoals je het wil, /Dome heeft dit gedaan. Dat verwijt is gegrond. Hier hebben we het al eens eerder over gehad. Hoe aantrekkelijk het is voor /Dome, hoe goed Chuugi uitgepakt is, doet niks af aan het feit dat /Dome het beste lid van EMPIRE gerecruit heeft.

-Tsja tsja, dan maar recruiten
/Dome had 5 Vijandige stammen, en had een magere leden aantal van 15 of te wel teweinig spelers om uberhaupt een aanval op te zetten tegen een stam van 40 leden vooral omdat we erg verspreid lagen. toen is er een simpele keuze geweest om Zone X, Solo , Griffio binnen te halen.
met deze keuze ben ik nog steeds blij, spelers die bij het cluster passen en /Dome waardig zijn.
Wat er daarna is gebeurd is voor mij vrij onduidelijk aangezien ik toen afwezig was.
toen ik terug kwam hadden we een leden aantal van 23. vlak daarna zou Dis overkomen naar /Dome. Toen waren de leden nog actief, vlak na de binnenkomst werden de leden inactief
en konden de treintjes en clears binnen stromen zonder dat er dodged en gesniped / gestackt kon worden. Geen fout van /Dome enkel de fout van de spelers zelf. Wij kunnen namelijk niet zien of iemand ineens inactief is, pas naar een dag niets gehoord te hebben van de speler gaan er belletjes rikkelen en dan is het al telaat. Als de speler dan nog geen NOODVV heeft afgegeven is het buiten onze handen, daarom kan dit dan ook niet op de ervarenheid van /Dome afgerekend worden want dat heeft daar niets mee te maken. Na een tijdje kreeg ik ineens Ticket zijn Vv
veel was er al gecleard omdat er niemand op het account zat die kon Dodge , ik heb toen met de weinige middelen die er waren een tijdje gesniped en gebackdraft, dit kan je dus wel op de ervarenheid van de stam afrekenen. Kvkortrijk was bijna het zelfde verhaal, de speler zelf was niet actief genoeg, en gaf in eens de Vv af 300 incommings niets getagd helft al gecleard.
Ik heb toen alles met ID taggen gedaan en zo alles kunnen taggen en vlak daarna kunnen snipen dodge backdraften ect... (dit is een weer een voorbeeld van de ervarenheid van /Dome)
toen ik in de ochtend wakker werd had ik de Vv niet meer en de speler reageerde niet meer.
in de avond onving ik weer de Vv en begon het spelletje weer van voor af aan. toen hebben we besloten de speler uit te de stam te zetten door zijn eigen acties. acties die niet /Dome waardig waren. Dit kan je dus op de speler aankijken en niet op de stam.

Je zegt dat /Dome vijf vijandige stammen had. Ik weet ten eerste niet welke. Anyway, om de dreiging terug te dringen, jezelf te versterken, recruiten jullie. Ook hier, worden de beste leden van andere omliggende (vijandige?) stammen gerecruit. Zone X zat immers in UI, nam z'n medecompanen solo en Griffio mee. Ook de twee sterkste leden van die stam (als ik het goed heb, ik kan het hier fout hebben. Dit doe ik uit m'n kop) Dit is het terugdringen van de dreiging. Een stam uitschakelen door het sterkste lid te recruiten. Opnieuw hier, het maakt niet uit hoe de recruit uitpakt, hoe sterk de speler is gebleken. Het terugdringen van de dreiging door het recruiten van de sterkste speler van een stam vind ik niet topstam waardig!
De fusie met Dis. is idd niet echt ... goed uitgepakt. Maar daarover heb ik het in mijn post ook niet gehad. Ik heb het gehad over Jonnie, Zone X, Tuff, Sirkilalot, Chuugi. Die spelers. Die fusie van Dis vind ik een begrijpelijke fusie, voor beide groepen.


-
bestond /Dome uit dertig leden.
/Dome heeft nooit uit 30 leden bestaan, wel uit 27 of 28 leden.
als je voortan feiten wil opschrijven ga dan eerst alles natrekken voor je iets gaan neer typen.

28, 30, whatever. Ik heb twstats bekeken. Ik heb er een blik op geworpen...
Op de rest kom ik vrijdag of zondag terug. Nu geen zin/tijd om helder na te denken, dat gaat ook niet zo goed op't moment..

-(/Dome zei hier immers nog een prima recruiteringsbeleid te hebben).
Wij hebben altijd een prima recruiteringsbeleid gehad, we hebben altijd naar het cluster gekeken en naar de ervaringen van de spelers. er word telkens gekeken naar het recruiteren van Dis.
Ook wij konden niet wachten dat de helft van de leden zou gaan stoppen en of inactief werd.
De spelers opzich waren ervaren genoeg en hadden een mooie ligging.
bij een solli ga je natuurlijk niet vragen: bent u vanplan binnenkort ineens inactief te gaan worden.
dit kan je dus ook niet op de stam aan kijken maar op de spelers die deze keuzes gemaakt hebben.
Jou vertrouwen in sommige spelers zijn weg, niet in de stam. de stam functioneert nog steeds zoals het moet zijn.

-Daarnaast vind ik de manier waarop Godly zich in dat topic laat zien allesbehalve vriendelijk.
Ik heb mij inderdaad daar even laten zien van mij slechte kant. dit kwam 1 door een nacht niet te hebben geslapen om alles te kunnen taggen en te dodge/snipen bij Kvkortrijk.
Het is geen excus dat weet ik, en ik ben er niet trots op, helaas kan ik de tijd niet terug draaien.

-/Dome heeft in mijn periode weinig tot niks spectaculairs laten zien.
Wij liggen zeer verspreid en doen meestal solo acties en of kleine groep acties.
dit is vaak niet te zien in de status, en we hielden de oorlog met -PG- zoveel mogelijk geheim
terwijl daar toch mooie resultaten zijn geboekt.

- Ik ben mijn vertrouwen in /Dome niet verloren. Ik ben het kwijt, maar ik kan het nog wel gemakkelijk terugvinden, helaas heb ik het niet in eigen hand.


Gebruik www.Google.nl dat is een zoekmachine misschien kan je het daarmee terug vinden.
(Je vertrouwen zal van zelf terug komen, we zullen met de weinig front spelers toch actie laten zien ondanks dat we in de verdedigings positie staan)[/QUOTE]
 

DeletedUser50540

Guest
Hmm... Hmmm.. Ik kan me zoiets wel herinneren. Als het niet waar is is een excuses van mijn kant wel op z'n plaats. Ik heb al enkele bladzijden uit het topic gelezen, daarin stonden posts als deze:


Dit bevestigd niet dat /Dome ontkent de oorlogsverklaring te doen. Ik zal het binnenkort nog eens lezen.



Wie wie benadert speelt bij het binnenhalen van iemand totaal geen rol. De leider in /Dome heeft de recruit-rechten, en die recruit iemand. Dat de keuze logisch is, is ook waar, dat is wat ik in mijn post ook beweerde. Dat Chuugi zich een waardig /Dome-lid toonde in de oorlog, en dat de deal voor /Dome heel goed is geweest. Dan is het nog steeds zo dat /Dome het beste lid van EMPIRE heeft gerecruit. Dit kun je in allerlei vakken plaatsen en noemen zoals je het wil, /Dome heeft dit gedaan. Dat verwijt is gegrond. Hier hebben we het al eens eerder over gehad. Hoe aantrekkelijk het is voor /Dome, hoe goed Chuugi uitgepakt is, doet niks af aan het feit dat /Dome het beste lid van EMPIRE gerecruit heeft.




Je zegt dat /Dome vijf vijandige stammen had. Ik weet ten eerste niet welke. Anyway, om de dreiging terug te dringen, jezelf te versterken, recruiten jullie. Ook hier, worden de beste leden van andere omliggende (vijandige?) stammen gerecruit. Zone X zat immers in UI, nam z'n medecompanen solo en Griffio mee. Ook de twee sterkste leden van die stam (als ik het goed heb, ik kan het hier fout hebben. Dit doe ik uit m'n kop) Dit is het terugdringen van de dreiging. Een stam uitschakelen door het sterkste lid te recruiten. Opnieuw hier, het maakt niet uit hoe de recruit uitpakt, hoe sterk de speler is gebleken. Het terugdringen van de dreiging door het recruiten van de sterkste speler van een stam vind ik niet topstam waardig!
De fusie met Dis. is idd niet echt ... goed uitgepakt. Maar daarover heb ik het in mijn post ook niet gehad. Ik heb het gehad over Jonnie, Zone X, Tuff, Sirkilalot, Chuugi. Die spelers. Die fusie van Dis vind ik een begrijpelijke fusie, voor beide groepen.



-
28, 30, whatever. Ik heb twstats bekeken. Ik heb er een blik op geworpen...
Op de rest kom ik vrijdag of zondag terug. Nu geen zin/tijd om helder na te denken, dat gaat ook niet zo goed op't moment..

-(/Dome zei hier immers nog een prima recruiteringsbeleid te hebben).
Wij hebben altijd een prima recruiteringsbeleid gehad, we hebben altijd naar het cluster gekeken en naar de ervaringen van de spelers. er word telkens gekeken naar het recruiteren van Dis.
Ook wij konden niet wachten dat de helft van de leden zou gaan stoppen en of inactief werd.
De spelers opzich waren ervaren genoeg en hadden een mooie ligging.
bij een solli ga je natuurlijk niet vragen: bent u vanplan binnenkort ineens inactief te gaan worden.
dit kan je dus ook niet op de stam aan kijken maar op de spelers die deze keuzes gemaakt hebben.
Jou vertrouwen in sommige spelers zijn weg, niet in de stam. de stam functioneert nog steeds zoals het moet zijn.

-Daarnaast vind ik de manier waarop Godly zich in dat topic laat zien allesbehalve vriendelijk.
Ik heb mij inderdaad daar even laten zien van mij slechte kant. dit kwam 1 door een nacht niet te hebben geslapen om alles te kunnen taggen en te dodge/snipen bij Kvkortrijk.
Het is geen excus dat weet ik, en ik ben er niet trots op, helaas kan ik de tijd niet terug draaien.

-/Dome heeft in mijn periode weinig tot niks spectaculairs laten zien.
Wij liggen zeer verspreid en doen meestal solo acties en of kleine groep acties.
dit is vaak niet te zien in de status, en we hielden de oorlog met -PG- zoveel mogelijk geheim
terwijl daar toch mooie resultaten zijn geboekt.

- Ik ben mijn vertrouwen in /Dome niet verloren. Ik ben het kwijt, maar ik kan het nog wel gemakkelijk terugvinden, helaas heb ik het niet in eigen hand.


Gebruik www.Google.nl dat is een zoekmachine misschien kan je het daarmee terug vinden.
(Je vertrouwen zal van zelf terug komen, we zullen met de weinig front spelers toch actie laten zien ondanks dat we in de verdedigings positie staan)
[/QUOTE]


-Ik blijf erbij dat de keuze zeer verstandig was Chuugi aantenemen, de speler zocht een stam, als wij hem niet hadden aangenomen om elke reden dan ook had hij naar een andere stam gegaan. het is niet zo dat wij een lid van onze vijand weg pikken.



-/Dome had 5 vijandige stammen, waaronder -PG- , Empire , R2G , S? , {NBC} , Hero , nog 2 andere stammen even de namen vergeten.

Zone X Solo en Griffio zaten in UI. UI viel uit elkaar en dit waren in principe nog 1 van de weinige leden die over waren, Ik had persoonlijk toen weken lang contact met hun en het is zo te sprake gekomen toen de stam viel, het is dus niet zo dat wij spelers pikken uit vijandige stammen, en of stammen uitelkaar helpen door te recruiteren.

Over Sirkilalot tuff en Jonnie weet ik niets van, dat was in mijn afwezigheid, maar Sorkilalot is in iedergeval terug gegaan naar R2G omdat hij de druk niet aankon van de massa aanvallen en de actieviteit die wij vragen aan onze leden.


Het is meerendeels het zwart maken van /Dome door sommige spelers wat ons in een negatief daglicht zet terwijl er eigenlijk niet veel op de stam gekeken kan worden maar op sommige spelers opzich, spelers die in eens de stam laten vallen om welke reden dan ook (hoogstwaarschijnlijk RL)

Ik blijf het zeggen dat /Dome nog steeds de top stam is zoals het eerst was. ik kan het weten ik zit er al vanaf het begin in /Dome
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56594

Guest
Over Sirkilalot tuff en Jonnie weet ik niets van, dat was in mijn afwezigheid, maar Sorkilalot is in iedergeval terug gegaan naar R2G omdat hij de druk niet aankon van de massa aanvallen en de actieviteit die wij vragen aan onze leden.

Dit klopt deels hij vond de druk inderdaad te groot door zijn bezigheden in RL maar over een tijd zal dit weer rustiger worden en is Sir volledig terug. Ook vond hij het in /Dome 'Te Serieus'. Er waren genoeg redenen voor hem om terug te komen naar R2G.

Als één ding maar duidelijk is! Sir heeft nooit misbruik gemaakt van zijn periode in /Dome!
 

DeletedUser50540

Guest
Dit klopt deels hij vond de druk inderdaad te groot door zijn bezigheden in RL maar over een tijd zal dit weer rustiger worden en is Sir volledig terug. Ook vond hij het in /Dome 'Te Serieus'. Er waren genoeg redenen voor hem om terug te komen naar R2G.

Als één ding maar duidelijk is! Sir heeft nooit misbruik gemaakt van zijn periode in /Dome!

Klopt inderdaad, dit heeft hij ook belooft en daar heb ik respect voor.
Normaal zal ik nooit iemand uit de stam laten gaan met infomatie zonder hem terug te pakken.
hij heeft bewezen een goede speler te zijn en geen backstabber die info doorspeelt en daar heb ik zeer respect voor
 

DeletedUser

Guest
Dus /dome ontkent dat ze ontkende dat ze de oorlog hebben verklaard.
 

DeletedUser50540

Guest
Dus /dome ontkent dat ze ontkende dat ze de oorlog hebben verklaard.

Sorry maar deze reactie is echt van den domme:eek:

Wij hebben nooit gezegd dat wij de oorlog niet verklaard hebben we hebben wel gezegd dat wij de oorlog niet begonnen zijn.
Maar wat valt er te ontkennen als het bewijs in de eerste post staat bij /Dome Vs. Empire :p
 
Bovenaan