Ik heb nog altijd respect voor Mea hoor, en zoals je in het stuk wat je citeerd kunt lezen:
Prima als jij vind dat mea van mij gewonnen heeft, desalniettemin win ik de wereld met een ruim 14 mio aan punten, terwijl Mea in haar stammetje met een uiterst matige groei is achtergebleven. Terwijl ze eerder is gestart dan mij.
Wat mij betreft twijfel je absoluut of ik het in mij heb om een mea vota te verslaan, zelfs met dit kwantiteitsverschil. Ik zal geen moeite doen die mening te veranderen. Wel vind ik je zeer naïef mocht je dat daadwerkelijk denken. Daarnaast vind ik een dikke 150 dorpen, niet bepaald een verlies om eerlijk te zijn. En dat voor 4 waves van 300 a 400 clears per keer

Zoals ik al eerder zei, wilde ik slechts nog wat lol maken, met een zooitje edelclears. Ik wilde niet Mea van de kaart spelen, anders was ik wel direct gaan starten en niet na 2 maanden stilstand wat gaan doen.
Verder is het inderdaad te wijten aan moraal en doorzettingsvermogen van mij,
op wereld 29.
Zoals de meeste wel kunnen bevestigen, heb ik behoorlijk veel doorzettingsvermogen, wanneer het nodig is.
Zo ga ik al maanden door vuur en steek ik veel tijd in het draaiende houden van mijn stam op een andere wereld, met succes.