De Eindlijst

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Mea Vota beste deffer? Benieuwd waar je dat vandaan haalt, de aanvallen waren ronduit slecht, evenals mea haar defwerk. Verder getuigt je lijstje ook absoluut van een gebrek aan zicht wat er op deze wereld is gebeurd als je niet verder komt dan die paar namen uit MT en die hoek :p iemand die de link legt?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser58372

Guest
Roald ik wil niet veel zeggen, maar Mea is nog altijd niet gebroken. Jij was toch een top 20 speler zoals je jezelf beschreef? Waarom heb je haar dan nog niet gebroken? Ze heeft altijd nog volgehouden tegen de grootste lafaard van W29.

Verder hoef je niet te zeiken, ik heb boven mijn lijstje gezet dat het naar mijn visie is geschreven. Waarom zou ik me bezig houden met wat er bijvoorbeeld in C51 plaatsvond? Je hoort je omgeving in de gaten te houden en dat heb ik ook alle tijd gedaan.
 
Reactiescore
60
idd roald, daar moet ik willem toch gelijk geven. Wij hadden mea toch moeten kunnen breken met 20 mil tegen 5, dat is deels niet gelukt door ons gebrek aan zin maar toch ook zeker door het stugge dodgen van mea
 

DeletedUser

Guest
Boeiah. Die lijstjes zijn puur leedvermaak en zo hypcriet als ik weet niet wat. De term egoistische stamleiding valt, was dat niet de reden dat zij MT leavde? :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik ben niet van mening dat je het een serieuze aanval mag noemen Theo.
Ik timde mijn clears niet, ik stuurde 5 edelclears per dorp verspreid over meer dan 10 uur, ik stuurde mijn treinen op een uur of 8 zonder cleartje ervoor, ik stuurde geen deff na mijn geedelde dorpen. Evenals Mea zelf, heb ik er amper tijd in gestoken. En heb ik puur door het kwantiteits verschil 100 dorpen kunnen edelen. Ook heeft mea maar weinig front gehad, enkel een stukje actief met jou en mij en als je dan 90% deff speelt, heb je redelijk veel schuifmogelijkheden. Naast recappen het enige dat ze heeft gedaan. (ja en hier een daar een externe stack?)

Hoe dan ook, je mag mea wat mij betreft terecht op bij 'De grootste doorzetter' zetten, maar niet bij beste deffer. Immers hebben al die gasten van Lw. en dergelijke (denk aan blend) voor veel grotere kwantiteitsverschillen gestaan met veel minder safezone en veel meer aanvallers. En die hebben meer waves overwonnen, en dat zonder 150+ dorpen in een paar waves te verliezen.

Verder gaat dit topic over w29, niet over jouw omgeving Suttesut, vandaar dat je lijstje voor geen meter klopt. Hoe lang speel je al op Brono? Dat je al credits hoopt te werven? :rolleyes:
 

DeletedUser65921

Guest
Mea had ook niet echt de intentie om te deffen, ze zei me letterlijk dat ze de edels ging gebruiken om nieuwe barbjes te edelen dat jullie er qua % niks mee op schoten :p
 

DeletedUser58372

Guest
Mea heeft hard lopen deffen, hoe vaak ze me wel niet heeft wakker gemaakt met haar nachtelijke berichtjes..Ze deed er alles aan om elk dorpje te kunnen redden tot het op een gegeven moment duidelijk werd dat dat niet meer reëel was. Er zouden dorpjes gaan sneuvelen door de grote overmacht die Roald, Theo e.a. met zich meebrachten. Al waren die edelclears volgens jou bagger getimed, veel keuze is er niet als veel def er al doorheen is gejaagd. En je weet hoe snel def opbouwt, dat is nooit zo snel opgebouwd als jullie overmacht aan off troepen.

Kom op Roald, je noemt het 'geen serieuze aanval'. Volgens mij was het puur jouw intentie Mea te breken, en daar heb je ook echt je best voor gedaan. Dat het je niet is gelukt en zegt dat het 'geen serieuze aanval' was zegt alweer genoeg over je.. Als je dan wel je best had gedaan? Had je dan Mea wel gebroken? Nee. Gewoon Nee.

Tenslotte, zoals ik al eerder heb aangegeven ik heb het lijstje op puur mijn eigen inzicht ingevuld en juist geen namen ingevuld waarvan ik via, via hoor dat ze 'wel goed' zijn, jij zou deze namen gerust invullen als je er zelf niks van af wist. Zoals PJ me ook eens heeft gezegd:
[27-5-2014 21:27:29] PJ: ni teveel verhaaltjes via via geloven

Roald hoe je het ook wend of keert, Mea heeft uitstekend gedeffed.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Mea had ook niet echt de intentie om te deffen, ze zei me letterlijk dat ze de edels ging gebruiken om nieuwe barbjes te edelen dat jullie er qua % niks mee op schoten :p

We hadden de procenten al voordat we mea aanvielen.
Het was puur voor de lol, even oda boosten en met edelclears spelen.

Mea heeft hard lopen deffen, hoe vaak ze me wel niet heeft wakker gemaakt met haar nachtelijke berichtjes..Ze deed er alles aan om elk dorpje te kunnen redden tot het op een gegeven moment duidelijk werd dat dat niet meer reëel was. Er zouden dorpjes gaan sneuvelen door de grote overmacht die Roald, Theo e.a. met zich meebrachten. Al waren die edelclears volgens jou bagger getimed, veel keuze is er niet als veel def er al doorheen is gejaagd. En je weet hoe snel def opbouwt, dat is nooit zo snel opgebouwd als jullie overmacht aan off troepen.

Kom op Roald, je noemt het 'geen serieuze aanval'. Volgens mij was het puur jouw intentie Mea te breken, en daar heb je ook echt je best voor gedaan. Dat het je niet is gelukt en zegt dat het 'geen serieuze aanval' was zegt alweer genoeg over je.. Als je dan wel je best had gedaan? Had je dan Mea wel gebroken? Nee. Gewoon Nee.

Tenslotte, zoals ik al eerder heb aangegeven ik heb het lijstje op puur mijn eigen inzicht ingevuld en juist geen namen ingevuld waarvan ik via, via hoor dat ze 'wel goed' zijn, jij zou deze namen gerust invullen als je er zelf niks van af wist. Zoals PJ me ook eens heeft gezegd:
[27-5-2014 21:27:29] PJ: ni teveel verhaaltjes via via geloven

Roald hoe je het ook wend of keert, Mea heeft uitstekend gedeffed.

Je eerste zin is al tegenstrijdig aan die van Laurens.
Nachtelijke berichtjes? Ik ben student met werk en een leven, ik heb geen enkele keer snachts clears of edels verstuurd of gewekkerd om te sturen. Meestal stuurde ik rond 8/9 uur de edels er uit en savonds rond 22 a 1 weer. En het dat het niet meer reeel was doet ze zelf, ze liet haar frontdeff gewoon clearen. Ja die waren bagger getimed, en er zat geen deff achter en die dorpen bevonden zich een uur of 5 van mijn frontdorpen. Ze had makkelijk een paar dorpen kunnen kiezen om te stacken, daar edels in zetten en mij steeds vooredelen of recappen, dat jij met het excuus komt dat mea het niet meer aankon is lachwekkend. Dan betwijfel ik nogmaals ten zeerste of mea uberhaupt wat kan, of dat jij totaal geen goed beeld heb van een slechte aanval en een goede deffer.

Als ik mea had willen breken dan had ik de vv's van mijn buren die 3 maal zoveel front hebben wel gevraagd en iemand gevonden die erop wilde spelen. Dan had ik mea zo plat. Of ik had mijn clears rond zeven uur getimed op het front, mijn edelclears netjes getimed en met deff erachter dan had ik zo 40 dorpen per dag kunnen pakken. Maar timen kost tijd, 500 clears waaronder 150 edelclears kost mij hooguit een half uurtje en ik was sowieso 2 maanden eerder begonnen als dat mijn intentie was. Daarnaast wist ik al dat mea enkel de wereld wilde uitspelen, en ik kan het best oké vinden met Mea dus ik had helemaal de behoefte niet om die wens te ontnemen (ookal zou ik op eigen kracht in plaats van 100 dorpen, qua edels in staat zijn om er max 250 te edelen)

Mea zelf is niet te breken, die speelt door, onder alle omstandigheden. Haar account had ik zeker wel kunnen breken. Check anders het forum of de skype, daar heb ik voor de eerste wave al iets gezegt van; ik ga kloten met mea of iets in die geest. Maar eigenlijk hoef ik mij niet eens te verantwoorden, feit blijft dat mea slecht heeft gedeffed en ik slecht heb aangevallen. En ik heb slecht aangevallen omdat ik geen motivatie en tijd had om iets deftigs te doen, en mea heeft waarschijnlijk precies dezelfde reden ;)

In tegenstelling tot Suttesut (en inmiddels een derde van PM..) heb ik wel een lange tijd tot de alliantie Para! en later PM gehoord. En heb ik namen ingevuld waar ik zelf op heb gevv'ed, de spelers van ken, of hun acties heb gezien. Ik kwam met mijn lijstje wel een stukje verder dan een paar buurtjes. Maar ik begrijp dat je je plaatsje aan hun te danken heb en blij bent dat je weer wat (in dit geval onverdiend) in je handtekening kan zetten?
 

DeletedUser65921

Guest
Nja ik ben de pm's kwijt, dus kan niet meer nakijken.
Weet niet of het ook over die wave ging dat ze dat zei.
 
Reactiescore
1.037
Spelers:

1. Wie was er DE speler van W29?
Ik denk dat wat complimenten aan degenen die vanaf start al in de alliantie zaten hier op zijn plaats zijn. Dan denk ik als eerste aan MrSjeeiks, Saccha, Space en UQ.
Ook wil ik nog even Narania benoemen, toffe spelers om tegen te spelen en bij tijd en wijlen een pain in the ass.

2. Wie was de tacticus van W29?
Ik wil hier toch Raphgo neerzetten, de tijd dat hij speelde was Mus (en later MT) echt een stam. Ik wil niet zeggen dat dit later compleet weg was maar jezus, samen met Elko en Bart hebben ze er een tijd voor gezorgd dat Mus (en/of Para) niet viel(en)

3. Wie was de failerd van W29?
Sera, sorry maar wat je deed is niet tof man

4. Wie was de AF poster van W29?
Raphgo, prachtige posts kon die maken

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29?
Simon Says, toen die actief was haalde hij elke massa weer een aanvaller. Kan haast geen toeval zijn

6. Wie was de beste deffer van W29?
Laten we het hier houden op Drasp, Nachtwaker en bij start volgens mij ook wel MrSjeeiks en Saccha samen met Amal aan de MT kant. Space hoort er ook wel:)

7. Wie was je grootste steun van W29?
Ondanks dat hij niet zoveel deed op het account heb ik veel gehad aan Daan. Wesley komt op een 2de plaats en dan zijn er nog een aantal waar ik door de wereld heen veel aan heb gehad.

8. Wie was de grootste vv-er van W29?
Ligt aan de tijd van de wereld. Om accounts toch nog wel enigzins actief te houden theonl2 en runskater. Om te deffen in het verleden was het toch wel D-cup, hoe rot ik het ook vind om het zo te moeten noemen

9. Wie was de verassing van W29?
Theo, Jory, Roland en Fred

10. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Raphgo, Elko en Bart, al vertoonde die wel wat rare streken vlak voor die op del ging.
Van de vijanden vooral Roy en Aldo

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Degenen van wie ik veel verwacht heb ik al gevraagd voor andere werelden, degenen die door me gevraagd zijn weten het dus al wel nu

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29?
Para! de grootste maar ikzelf vind dat MT het beter gedaan heeft. Vind het moeilijk vergelijken omdat het allebei een heel andere speelstijl was. Om eerlijk te zijn geen idee eigenlijk

2. Welke stam leek je het gezelligst van W29?
Eens een stam altijd een stam is het voor mij, geen andere stamsamenstelling dan die van Mus en MT gewent en ik zou ook niet anders willen dan daar deel uit te maken van het meubilair

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Alle stammen na I. en Lw.

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
De winnende

5. Welke stammen werkte het beste samen?
MT-Para, dat mag duidelijk zijn.

6. Wat was DE BG van W29?
Para! MT, hebben elkaar sterk gehouden op bepaalde momenten en winnen nu samen de wereld dus dat lijkt me duidelijk genoeg toch?
 
Reactiescore
2.506
1. Wie was er DE speler van W29?
Kragtwijk, zijn acties hebben toch veel voor mijzelf en ook voor de wereld bepaald. Ik wil dan niet zeggen dat het allemaal goede acties waren, maar ik was toch wel erg verrast dat ik ineens bij Kragtwijk in de stam terecht was gekomen.

10. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
knight l98, jake 101, Mkc050 en Kragtwijk

Volgens mij waren al mijn keuzen op deze wereld verkeert, als iemand een goede kan vinden hoor ik dat graag ;)
tnx.

Mea zelf is niet te breken, die speelt door, onder alle omstandigheden. Haar account had ik zeker wel kunnen breken. Check anders het forum of de skype, daar heb ik voor de eerste wave al iets gezegt van; ik ga kloten met mea of iets in die geest. Maar eigenlijk hoef ik mij niet eens te verantwoorden, feit blijft dat mea slecht heeft gedeffed en ik slecht heb aangevallen. En ik heb slecht aangevallen omdat ik geen motivatie en tijd had om iets deftigs te doen, en mea heeft waarschijnlijk precies dezelfde reden ;)

Daarom houden we zoveel van jou <3
Ooit had je respect voor Mea, hoe moeilijk is het dan om te zeggen dat hij niet gebroken is en dat jou dat niet lukte? In zekere zin lukte het zou ook niet door gebrek aan moraal en doorzetting vermogen? Door het gebrek aan deze 2 dingen lukt of mislukt alles wat je op tw/rl overneemt. Mea dat dit meer dan jou omdat het acc niet gebroken is. Dus in mijn ogen heeft mea van jou 'gewonnen'.

10. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Raphgo, Elko en Bart, al vertoonde die wel wat rare streken vlak voor die op del ging.
Van de vijanden vooral Roy en Aldo

tnx, was Roy er nog maar <3
 

DeletedUser

Guest
Je post mij met je ogen dicht er uit? Aha, grapjas. Elke keer als ik of iemand anders wat zinnigs zeiden gingen we op de blokkeerlijst van Clowntje Bas. En Basje maar denken dat hij gelijk had. De enige die dat geloofde was hij zelf. Wat dat betreft zit jij ook echt wel in een bepaalde tunnel, just like Vaden Wickje. En je weet hoe het daarmee is afgelopen toch? :cool:

Dan had Laurens de 10 miljoen bereikt, en had jij met de eer lopen pochten. Zoals altijd.

Dat is inmiddels ook al een half jaar terug toen ik voor het laatst iemand op de negeerlijst zette. Verder waren die eindeloze discussies ook al meer dan een jaar terug inmiddels.

Mijn bijdrage aan het account is groot genoeg geweest hoor. Valt niet over te twijfelen ;)
Vet anoniem ook enzo :D

Hij post toch ook gewoon anoniem? Hij post immers op een onbekend forum account wat ongetwijfel niet zijn eigen account is en hij wil niet vertellen wie hij is.
 

DeletedUser

Guest
Dat is inmiddels ook al een half jaar terug toen ik voor het laatst iemand op de negeerlijst zette. Verder waren die eindeloze discussies ook al meer dan een jaar terug inmiddels.

Mijn bijdrage aan het account is groot genoeg geweest hoor. Valt niet over te twijfelen ;)


Hij post toch ook gewoon anoniem? Hij post immers op een onbekend forum account wat ongetwijfel niet zijn eigen account is en hij wil niet vertellen wie hij is.
Geen idee hoe je aan die qoute komt want die is al best oud. Jij mag weten waar hij staat. Anyways: jij bent volgens mij nog altijd de enige die niet twijfelt over jou bijdrage aan dat account. Ik heb Laurens nog nooit horen zeggen dat het zonder jou nooit was gelukt. Mhh.
 

DeletedUser65921

Guest
Wesley ik heb altijd gezegd dat in de tijd dat Bas nog speelde onze bijdrages aan het account gelijkwaardig waren ;)
Misschien meer zelfs, want op de momenten dat Bas er niet was werd ik altijd inactief :p
 
Reactiescore
1.037
Sorry maar ik heb de post van anoniem gemist, wie postte er anoniem?
 
Bovenaan