De Eindlijst

Reactiescore
1.018
Dat is inmiddels ook al een half jaar terug toen ik voor het laatst iemand op de negeerlijst zette. Verder waren die eindeloze discussies ook al meer dan een jaar terug inmiddels.

Mijn bijdrage aan het account is groot genoeg geweest hoor. Valt niet over te twijfelen ;)
Vet anoniem ook enzo:D

Hij post toch ook gewoon anoniem? Hij post immers op een onbekend forum account wat ongetwijfel niet zijn eigen account is en hij wil niet vertellen wie hij is.
Datte^
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ooit had je respect voor Mea, hoe moeilijk is het dan om te zeggen dat hij niet gebroken is en dat jou dat niet lukte? In zekere zin lukte het zou ook niet door gebrek aan moraal en doorzetting vermogen? Door het gebrek aan deze 2 dingen lukt of mislukt alles wat je op tw/rl overneemt. Mea dat dit meer dan jou omdat het acc niet gebroken is. Dus in mijn ogen heeft mea van jou 'gewonnen'.

Ik heb nog altijd respect voor Mea hoor, en zoals je in het stuk wat je citeerd kunt lezen:

Mea zelf is niet te breken, die speelt door, onder alle omstandigheden.

Prima als jij vind dat mea van mij gewonnen heeft, desalniettemin win ik de wereld met een ruim 14 mio aan punten, terwijl Mea in haar stammetje met een uiterst matige groei is achtergebleven. Terwijl ze eerder is gestart dan mij.
Wat mij betreft twijfel je absoluut of ik het in mij heb om een mea vota te verslaan, zelfs met dit kwantiteitsverschil. Ik zal geen moeite doen die mening te veranderen. Wel vind ik je zeer naïef mocht je dat daadwerkelijk denken. Daarnaast vind ik een dikke 150 dorpen, niet bepaald een verlies om eerlijk te zijn. En dat voor 4 waves van 300 a 400 clears per keer :D Zoals ik al eerder zei, wilde ik slechts nog wat lol maken, met een zooitje edelclears. Ik wilde niet Mea van de kaart spelen, anders was ik wel direct gaan starten en niet na 2 maanden stilstand wat gaan doen.

Verder is het inderdaad te wijten aan moraal en doorzettingsvermogen van mij, op wereld 29.
Zoals de meeste wel kunnen bevestigen, heb ik behoorlijk veel doorzettingsvermogen, wanneer het nodig is.
Zo ga ik al maanden door vuur en steek ik veel tijd in het draaiende houden van mijn stam op een andere wereld, met succes.
 

DeletedUser58372

Guest
Ik heb nog altijd respect voor Mea hoor, en zoals je in het stuk wat je citeerd kunt lezen:



Prima als jij vind dat mea van mij gewonnen heeft, desalniettemin win ik de wereld met een ruim 14 mio aan punten, terwijl Mea in haar stammetje met een uiterst matige groei is achtergebleven. Terwijl ze eerder is gestart dan mij.
Wat mij betreft twijfel je absoluut of ik het in mij heb om een mea vota te verslaan, zelfs met dit kwantiteitsverschil. Ik zal geen moeite doen die mening te veranderen. Wel vind ik je zeer naïef mocht je dat daadwerkelijk denken. Daarnaast vind ik een dikke 150 dorpen, niet bepaald een verlies om eerlijk te zijn. En dat voor 4 waves van 300 a 400 clears per keer :D Zoals ik al eerder zei, wilde ik slechts nog wat lol maken, met een zooitje edelclears. Ik wilde niet Mea van de kaart spelen, anders was ik wel direct gaan starten en niet na 2 maanden stilstand wat gaan doen.

Verder is het inderdaad te wijten aan moraal en doorzettingsvermogen van mij, op wereld 29.
Zoals de meeste wel kunnen bevestigen, heb ik behoorlijk veel doorzettingsvermogen, wanneer het nodig is.
Zo ga ik al maanden door vuur en steek ik veel tijd in het draaiende houden van mijn stam op een andere wereld, met succes.

Roaldje is trots dat ie met zo'n overmacht zo even 150 dorpen heeft ontnomen, terwijl hij zogenaamd geen eens zijn best deed. Uit deze arrogante post is duidelijk dat je 0 respect hebt voor Mea.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
waar toon ik arrogantie op het w29 forum? Quotes plz :)

Haha dit is scheinheiligheid ten top, je bent ronduit de meest arrogante speler die ik ooit ontmoet heb.
Hoevaak jij jezelf boven andere zet op het w19 forum, is niet meer te tellen.

Roaldje is trots dat ie met zo'n overmacht zo even 150 dorpen heeft ontnomen, terwijl hij zogenaamd geen eens zijn best deed. Uit deze arrogante post is duidelijk dat je 0 respect hebt voor Mea.

Prima jochie, blijf daarbij :p.
Dat jij Brono al in je handtekening zet, terwijl je er een maandje op speelt en helemaal niets gepresteerd heb, zegt al zoveel over jou.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Haha dit is scheinheiligheid ten top, je bent ronduit de meest arrogante speler die ik ooit ontmoet heb.
Hoevaak jij jezelf boven andere zet op het w19 forum, is niet meer te tellen.

w19 is niet relevant op w29. Daarnaast was het niet onterecht dat je op w19 door mij gebashed werd xD

Prima jochie, blijf daarbij :p.
Dat jij Brono al in je handtekening zet, terwijl je er een maandje op speelt en helemaal niets gepresteerd heb, zegt al zoveel over jou.
houd jij je maar voor dat je mea verslagen hebt :eek: als jij je daarvoor beter voelt

goed gedaan op w29 hoor Roald. wees trots op jezelf en je achievements
 

DeletedUser58372

Guest
Prima jochie, blijf daarbij :p.
Dat jij Brono al in je handtekening zet, terwijl je er een maandje op speelt en helemaal niets gepresteerd heb, zegt al zoveel over jou.

Wat ik hier op w29 allemaal niet heb gepresteert, veel meer dan jou in elk geval.
Zonder mij was Brono op de 6 mil blijven haken, volgens mij is het account nu zelfs verdubbeld :eek:
En je mag je mond wel houden over dat ik de eindoverwinning niet verdien want volgens mij wilde de D-Cup per se met mij de wereld winnen. Vraag gerust na..

Laten we het houden op een uitgestelde fusie tussen Frans en mij, want dit was al eerder tussen ons ter sprake gekomen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Lezen blijft verrekte moeilijk, ik heb meermaals benadrukt dat ik mea helemaal niet verslagen of gebroken heb.
Ik heb simpelweg 4 waves gestuurd en daar heb ik 150 dorpen mee opgehaald, dat zijn statistische feiten. Trek zelf je conclusies.
Boor jij andere de grond maar in, als jij je daardoor beter voelt :eek:

Zeker trots op mijn achievements, vandaar dat ik ook op w29 terug kijk als mijn meest uitdagende, moeilijkste en leukste wereld, in vergelijking met de 11 andere die ik speel of heb bespeeld. :rolleyes:

Wat ik hier op w29 allemaal niet heb gepresteert, veel meer dan jou in elk geval.
Zonder mij was Brono op de 6 mil blijven haken, volgens mij is het account nu zelfs verdubbeld :eek:
En je mag je mond wel houden over dat ik de eindoverwinning niet verdien want volgens mij wilde de D-Cup per se met mij de wereld winnen. Vraag gerust na..

Laten we het houden op een uitgestelde fusie tussen Frans en mij, want dit was al eerder tussen ons ter sprake gekomen.

Hah! belachelijk XD
Brono heeft enkel inactieven of noobs geedeld, evenals als roald97 (vul zelf maar in of je wraak, cuppycake, s.vanneste, Neo I en dergelijke als inactief of noob beschouwd) , daarmee heb je dus niet meer gespresteert dan ik heb gedaan. En ja, D - cup mag je bedanken voor vele overwinningen, had D-cup I. niet zo vlug onschadelijk gemaakt, had het zuiden geen overmacht behaald. Ook was het d-cup die bijna 75% van alle vv's deed. Mustanx tel ik momenteel niet mee, die deden vaak hun eigen vv's en haalde hun eigen overwinningen.

Tuurlijk, wat mij betreft mag je winnen, maar pronken met die paar maandjes, is toch wel beschamend.
Daarnaast benadruk je het woord 'gewonnen'. Terwijl brono amper invloed heeft gehad op de winst, en ik, in tegenstelling tot andere wel een behoorlijke invloed heb gehad. Puur doordat ik control achter me liet en 3 spelers mee nam, valt niet over te discussieren.

Maar de gehele discussie is wat mij betreft klaar, zie dat vooral al weglopen, zal mij niet deren. Komende jaren zal ik gewoon blijven spelen en zul je me zeker vaker tegen komen op AF forums.

E: hatelijk :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Roald, trek je niets aan van die jochies hier. Er zijn genoeg mensen van W29 met veel waardering voor de rol die je gespeeld hebt en die helemaal anders over je denken.

W29, de laatste 10 maanden waren belachelijk. Maar daarvoor was het een erg fijne wereld.
So long, and thanks for all the fish.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik hier op w29 allemaal niet heb gepresteert, veel meer dan jou in elk geval.
Zonder mij was Brono op de 6 mil blijven haken, volgens mij is het account nu zelfs verdubbeld :eek:
En je mag je mond wel houden over dat ik de eindoverwinning niet verdien want volgens mij wilde de D-Cup per se met mij de wereld winnen. Vraag gerust na..

Laten we het houden op een uitgestelde fusie tussen Frans en mij, want dit was al eerder tussen ons ter sprake gekomen.
Dat eerste zinnetje is bijna complete onzin. Paar aanvallen tegengehouden. Waarvan de helft gewoon nooit goed gepland is. Het enige wat je goed gedaan hebt is het lang volhouden met die ligging mja. En tja, dat Brono zijn punten zijn verdubbeld zegt natuurlijk geen reet op deze wereld. Elke debiel die weet wat 'edels' zijn kon op deze wereld 14 miljoen halen. Lol.

Wou D-Cup je graag hebben? Je bent wel uitverkoren zeg. Not. We wouden iedereen hebben enige voorwaarden: IQ boven dat van Bas, en veel punten. Peace of cake.

En ja, een uitgestelde fusie tussen jullie 2. Jij weet net zo goed als ik dat Frans qua kwaliteiten jou nooit aankon, dus moest het maar zo.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dat eerste zinnetje is bijna complete onzin. Paar aanvallen tegengehouden. Waarvan de helft gewoon nooit goed gepland is. Het enige wat je goed gedaan hebt is het lang volhouden met die ligging mja. En tja, dat Brono zijn punten zijn verdubbeld zegt natuurlijk geen reet op deze wereld. Elke debiel die weet wat 'edels' zijn kon op deze wereld 14 miljoen halen. Lol.

Wou D-Cup je graag hebben? Je bent wel uitverkoren zeg. Not. We wouden iedereen hebben enige voorwaarden: IQ boven dat van Bas, en veel punten. Peace of cake.

En ja, een uitgestelde fusie tussen jullie 2. Jij weet net zo goed als ik dat Frans qua kwaliteiten jou nooit aankon, dus moest het maar zo.

Wesley toch :(

Waarom verwijder je mij nou van Skype?
 
Reactiescore
1.018
Ooh wow, ook een manier om van een verslaving af te komen. Hoe kom ik nu weer in contact met je:(
 
Reactiescore
60
je mag ze altijd naar theonl2 sturen, komen wel op :p
 
Bovenaan