De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

Reactiescore
1.226
Eric,

Ik waardeer je uitgebreide reactie en je zult echt geen verkeerde vent zijn. Betreft het feit dat je freaks wilde aanvallen klopt het dat je ons pas na het gesprek met freaks bericht hebt gedaan. Ik had inderdaad wel iets beter naar de timestamps kunnen kijken. Wel een 180 graden draai van samen een alliantie, naar een aanval plannen op freaks. Kan snel gaan soms he :wink:

Wij hebben lange tijd goed contact gehad met enkelen in kaas en daar hadden wij mooie plannen meegemaakt die later als de wereld meer gevormd was en er meer duidelijkheid zou zijn zouden worden uitgevoerd of worden aangepast waarnodig.

Ik zou graag van jou zien met wie, en welke plannen jij hebt gemaakt voor later als de wereld meer gevormd was? Ik weet namelijk dat je mij persoonlijk hebt benaderd en dat ik bedankt heb, en ik weet dit ook van een paar stamgenoten. En wij hebben dit ten aller tijde afgehouden. Zou dus graag bewijs zien van hetgeen je hier claimt.
 
Reactiescore
453
Eric,

Ik waardeer je uitgebreide reactie en je zult echt geen verkeerde vent zijn. Betreft het feit dat je freaks wilde aanvallen klopt het dat je ons pas na het gesprek met freaks bericht hebt gedaan. Ik had inderdaad wel iets beter naar de timestamps kunnen kijken. Wel een 180 graden draai van samen een alliantie, naar een aanval plannen op freaks. Kan snel gaan soms he :wink:



Ik zou graag van jou zien met wie, en welke plannen jij hebt gemaakt voor later als de wereld meer gevormd was? Ik weet namelijk dat je mij persoonlijk hebt benaderd en dat ik bedankt heb, en ik weet dit ook van een paar stamgenoten. En wij hebben dit ten aller tijde afgehouden. Zou dus graag bewijs zien van hetgeen je hier claimt.

ik zal eerdaags contact met je opnemen bram.

Wie speelt er op Nothing Toulouse?

voor mij onbekend, speler heeft maar een beperkt aantal punten dus heeft van mij geen last gehad.
 
Reactiescore
68
Wie gaat er nu de vader van iemand om 2:30 in de nacht opbellen... Gaat me toch wel een beetje te ver.

Lijkt me niet dat het de bedoeling was om iemand z'n vader te bellen midden in de nacht. Ondanks dat is het wel heel extreem van meneer Teun..
 
Reactiescore
453
Lijkt me niet dat het de bedoeling was om iemand z'n vader te bellen midden in de nacht. Ondanks dat is het wel heel extreem van meneer Teun..

je kan altijd wel mensen vinden, tegenwoordig type je iemand zijn naam in en komt er van alles uitrollen.
de informatie vinden is 1 ding, het gebruiken (en al helemaal snachts) is al 1 stap verder.
het was inderdaad niet de bedoeling mijn vader aan de lijn te krijgen :)

maar het ging hier niet om het feit dat er vorig jaar gebeld was, dat stukje was enkel voor wat meer informatie omtrent de posts hier en dat het niet direct te maken had de bedoeling van dit topic (ik vond het wel mooi die reacties, maar riprobin zijn draad in het topic was niet terug te vinden door al mijn fans van vroeger).

dus laten we het even on-topic houden aub.
daarvoor is deze post ook eigenlijk gemaakt.
 
Reactiescore
1.380
Je zegt een hoop maar ook weer helemaal niks. Je geeft nul antwoord op het spel.
Kan zijn dat ik het overlezen heb maar zie echt nul info met betrekking waar jij van beschuldigd wordt.

En je gaat iemand beschuldigen van pochen?
Wat doe jij dan met ff alle werelden opnoemen en de winsten erachter?

Gelukkig heb ik genoeg bier want wat jij getypt hebt weerlegt jou vuile spel niet of iemand moet mij ff helpen met vertellen waar het staat.
 
Reactiescore
7.942
Er zijn momenten midden in massa’s geweest waarop ik (mijn deff) nodig was en onze stamgenoot teun mijn naam ging googlen, uit kwam op het bedrijf van mijn vader en het bijbehorende telefoonnummer en het nodig vond die midden in de nacht (02:30?) te bellen op een doordeweekse dag of eric niet even online kon komen op zijn spelletje.

Wtf is dit? Teun ik ken je niet, maar wat is er mis met jou?
 

DeletedUser69389

Guest
Wie gaat er nu de vader van iemand om 2:30 in de nacht opbellen... Gaat me toch wel een beetje te ver.
Nja vader. Het was gewoon de huistelefoon waar naar is gebeld. Maargoed Eric was zelf dan ook behoorlijk nalatig in het voorbereiden van zijn cluster. Voor een "elite" speler was hij te eigenwijs om zijn dorpenuitbouwers en moraalbrekers die niet capabel genoeg waren van het front te halen...

Hij had al eens clusterfucks gekregen daardoor en weigerde hier iets aan te doen. Echter kwamen er weer eens een flink aantal edels op een du account. Diegene dumpte zijn vv bij het account waar Teun en ik onder andere op speelden. Omdat wij al niets meer konden doen door die vv probeerde Teun koste wat kost iemand van Alexandria Morgan te bereiken om verdere ellende te voorkomen. Ik was zelf daar al gestopt omwille van een geschil met iemand, ook omwille van bovenstaande casus. Maar Teun benaderde mij of ik wist hoe we AM konden bereiken. Dat was in nog geen 5 minuten gevonden. Al zei ik al dat het mij niet slim leek omwille van privé en dergelijke. Eventuele ellende en gevolgen zijn inderdaad ook niet tof. Alleen had een deel van het gezeur ook voorkomen door meer elite skills te tonen in de voorbereiding.

Maargoed Eric is wel een toffe peer. Maar dit verhaal hier op deze wereld is niet tof.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik hoorde dat jij het telefoonnummer gevonden had en Teun zowat geforceerd hebt om te bellen. Is ook niet netjes om hem dan achteraf zo te stabben he !!!! Zit je gelijk goed in dit stabtopic hier!!!!!
Niks geforceerd. Alleen wel gevonden.
 
Reactiescore
1.365
Teuntien en Martijntje, gedraag jullie jezelf eens! Rotnoobs, Eric mot huisarrest hebben voor z'n slechte daden! Minimaal 2 weken!
 
Reactiescore
438
Iemand bellen om 2:30 terwijl je weet dat het niet zijn privé nummer is maar van zijn ouderlijk huis is gewoon not-done.
Ongeacht of zijn account, of dat van zijn MB/DU's, op orde is of niet.
 
Bovenaan