De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik ga alweer weg!!
 
Reactiescore
1.278
je weet evengoed als ieder ander dat dat is door farmshapen anders had het wel boer of smederij geweest wat echt uitmaakt... het gaat hier ook niet over Jewels maar over jou, shade smijten over een ander acc gaat je hier niet bij helpen.

Ik ben niet mee met de hele geschiedenis met Master of the oceans, of zoals ik zijn posts hier lees mss eerder master of the downies (sorry downies) , maar leer jij het nu nooit? ik denk dat 73 wel laat zien dat alles recruiten geen zin heeft en je dan de rest tegen je krijgt, of behoor je niet genoeg tot de elite om daar mee te draaien? ;)

Hoe heeft w73 hier mee te maken dan?
 
Reactiescore
228
Hoe heeft w73 hier mee te maken dan?

wereld 73 wordt toch momenteel, of zo hoor ik toch van verschillende co's die vele meer connecties hebben, gezien als een van de top werelden. Wat niet wegneemt dat er ook veel gezegd wordt dat er was begonnen met een mooie premade, anti recruit etc, en dat er ondertussen door zowel Imago als Spread een deel R2W gedaan is. Correct me if I am wrong though
 
Reactiescore
1.278
wereld 73 wordt toch momenteel, of zo hoor ik toch van verschillende co's die vele meer connecties hebben, gezien als een van de top werelden. Wat niet wegneemt dat er ook veel gezegd wordt dat er was begonnen met een mooie premade, anti recruit etc, en dat er ondertussen door zowel Imago als Spread een deel R2W gedaan is. Correct me if I am wrong though

Nee klopt dan begreep ik je verkeerd. Gaat momenteel prima op dus het is gelukkig niet dat ieder op één gaat.
 
Reactiescore
180
Ik ik ik, altijd vanuit jouw eigen perspectief. Begint saai te worden man.

Indien jij je grijze massa eens zou raadplegen alvorens iemand te kleineren/af te dreigen was er waarschijnlijk geen haat naar jou vanuit de community.

Het feit dat jij op alles een antwoord klaarhebt maar ik je nergens zie toegeven dat je fout zit wil zeggen dat jouw ego onbepaald groot is.

ik ben jou na 2 weken al ZAT! Ocharme de mensen die al maanden/jaren uw getremp aanhoren.


bedankt voor het medeleven :)
 
Bovenaan